Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Ned Jun 18, 2017 9:25 pm

I šta si hteo ovim da kažeš?
Slika

Slika
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1282
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 804
Pohvalio: 1749

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Kokos » Ned Jun 18, 2017 9:52 pm

Citat Duška Vujoševića pogodan za svako Vesićevo lupetanje. Vesić ne zna u kojoj se ulici izvode radovi, radovi se izvode u Gospodskoj ulici, koja je već većim delom bila pešačka, radovi stoje zato što su gradske službe neopsivo bezobrazne, većina ljudi nije zadovoljna kako izgleda do sada urađeno. Glavna nikad neće postati pešačka zona. Tako da je citat bio vrlo prikladan.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Pohvale za post: 2
Гага
Expert
Postovi: 8892
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 7675
Pohvalio: 14126

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Гага » Sre Jun 28, 2017 11:56 pm

Само за @Шомија303 :)

Изгледа да је твоја линија 303 продужена и да сад саобраћа од Заклопаче до Сурчина тј. да су сад ове две линије 303+601 спојене. И не само то, него је промењен и број линије и сад је 3003 :D :wink:

Наиме, већ неко време виђам један у жуто обојен распали аутобус, који саобраћа на линији 601, а на екрану му пише да је на линији 3003 :lol: Не знам који је приватни превозник у питању, али стварно није у реду и од тог приватника ни од Дирекције да на овакав начин превозе и обавештавају путнике. На предњем ветробранском стаклу на папирићу је одштампано да је у питању линија 601 ! Ах тај папир, вероватно је ово јефтиније него да се лепо укуца на уређају која је линија. А можда то аутобус и нема !!!! :bash:

Можда је ово што сам мало у почетку у шали написао, за подтему "Екрани на возилима градског превоза", па да се пријави дотични превозник о непоштовању обележавања броја линије на возилу.

Сликано данас-28.06. на раскрсници Тошин бунар-Николе Добровића-УМП.

DSCF5337.JPG
DSCF5338.JPG
DSCF5339.JPG
DSCF5340.JPG
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Čet Jun 29, 2017 5:46 pm

Dug Laste i Ikarbusa postaje kapital BG-a

Odbornici Skupštine grada razmatraće na današnjoj sednici predlog rebalansa budžeta.
Rebalansom je, prema rečima predsednika beogradskog parlamenta Nikole Nikodijevića, predviđeno da najveća izdvajanja, 1,3 milijardi dinara budu opredeljena za dečju zaštitu i obrazovanje, dok će porodilje ubuduće dobijati jednokratnu pomoć od 10.000 dinara.
"Ovog puta imamo dobar rebalans budžeta, s obzirom da je zasnovan na povećanju prihoda, koje nije rezultat novih zaduženja, već je plod povećanog obima sredstava, odnosno - veće su prosečne plate u gradu i ima više zaposlenih, pa je deo sredstava koje dobijamo od Republike sada uvećan, što nam omogućava da taj novac investiramo u druge projekte", objasnio je Nikodijević.
Ušteda je, kaže, ostvarena i zahvaljujući dogovorom sa EBRD-om o refinansiranju kredita. "Uspeli smo da dogovorimo da kamatna stopa umesto 3,2 bude dva odsto, što nam ostavlja ustedu od 760 miliona dinara", rekao je Nikodijević u izjavi za Tanjug.
Najveća izdvajanja od 1,3 milijardi dinara usmerena su na dečju zaštitu i obrazovanje.
"Želimo da nastavimo subvencioisanje privatnih vrtića, uz izgradnju novih objekata, obnovu škola i kupovine opreme za škole, ali i ulaganje u putnu infrastrkturu, u kulturu... Ovog puta rebalans nam daje mogućnosti da više investiramo, jer posle mnogo godina imamo povećane prihode u odnosu na planirane", rekao je Nikodijević.
Sve porodilje sa prebivalištem u prestonici, bez obzira na radno-pravni i materijalni status dobijaće jednokratnu pomoć od 10.000 dinara.
Na dnevnom redu je i Predlog odluke o restruktuiranju zajma po Ugovoru o zajmu sa EBRD-om, kojim je predviđen duži rok otplate, do 2026. godine, uz manju kamatnu stopu od dva odsto.
Kako je Nikodijević objasnio, to će omogućiti da se novac iztog zajma iskoristi za obnovu Ulice 27. marta, Cara Dušana i Džordža Vašingtona i izgradnju podzemnih garaža u Ulici Kneza Miloša.
Pred odbornicima će se naći i Strategija grada do 2021. godine, koja predviđa dalji razvoj infrastrukture, unapređenje rada Gradske uprave, položaja onih kojima je potrebna pomoć, unapređenje statusa obrazovanja, razvoj sportske i kulturne inftrastrukture.
"Na današnji dan znamo šta ćemo raditi svakog trenutka u narednih pet godina, šta je čija uloga i imaćemo za pet godina potpuno drugačiji, moderan, savremen Beograd, sa razvijenom putnom infrastrukturom, novom železničkom i autobuskom stanicom, novim bulevarima, sportskim, kulturnim sadržajima, a želimo da dostignemo evropske standarde i kada je reč o efikasnijoj gradskoj upravi", rekao je Nikodijević.
Odbornici će razmatrati i predloge odluka o završnom računu budžeta grada za 2016. godinu, kao i izmene Odluke o obimu sredstava za vršenje poslova grada i gradskih opština i utvrdjivanju prihoda koji pripadaju gradu, odnosno gradskim opštinama u 2017. godini.
Odlučivaće i o otpisu potraživanja grada po osnovu neizmirenih ustupljenih javnih prihoda, zbog prodaje kapitala "Industrije obuće Beograd" a.d, kao i o otpisu potraživanja grada prema "Želturistu" d.o.o. i "Društvu za održavanje zgrada" d.o.o.
Deo duga "Laste" prema gradu trebalo bi da bude pretvoren u udeo grada u vlasništvu tog preduzeća, a isti je slučaj i sa delom duga "Ikarbusa".
Odlučivaće se i o otpisu potraživanja grada dospelih od 1. septembra do 31. decembra 2015. godine i konverziji potraživanja dospelih 31. avgusta 2015. godine u trajni ulog u kapitalu "Mostogradnje" a.d.
Na dnevnom redu biće i Plan generalne regulacije za opštine Grocka, Palilula, Zvezdara i Voždovac, kao i nekoliko planova detaljne regulacije.
Na dnevnom redu biće i izmene odluke o građevinskom zemljištu, izmene Programa uređivanja i dodele gradjevinskog zemljišta za 2017. godinu, kao i Izveštaj o realizaciji tog programa za 2016. godinu.
Odbornici će, između ostalog, razmatrati izmene odluke o podizanju spomenika Stefanu Nemanji, ali i predloženu Strategiju bezbednosti saobraćaja za grad od 2017 - 2020. godine.

izvor: 1Prva

P.S.

Možda bude nešto vezano za onaj put od Klenka do MML.
Slika

Slika
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod marrecar » Čet Jun 29, 2017 5:56 pm

Taj put je vise opstinski projekat, tj. projekat Zvezdare i Grocke. Uskoro treba da se asfaltira Zeljka Milivojevica, Beogradska i Avalska, a onda bi po planu trebalo da se probije put od raskrsnice ZM i Beogradske preko placa vojske pa da se spoji sa Partizanskom ili kojom vec ulicom. U sustini je vec zapocet put, Narodnog fronta, samo da se nastavi dalje. Ovaj plan sto treba da se usvoji u Skupstini nema to zacrtano, vise je to uredjenje naselja, plan, itd, mahom najveci projekat je obilaznica+zeleznica, pa su tu obuhvacene Zabranska, VSS, itd. Tu je i u planu da se Zabranska celom svojom duzinom rekonstruise, sto je koliko toliko najavljeno za sledecu godinu kada se bude radila ta famozna kanalizacija. Daleko smo mi jos od nove linije, ali barem za pocetak konacno bi trebalo da se uradi Zeljka Milivojevica i da se uredi Beogradska jer su obe ulice u katastrofalnom stanju, a vrlo su frekventne za svoj profil (doduse ZM je dovoljno siroka).
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8808
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2993
Pohvalio: 12466

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Somi303 » Čet Jun 29, 2017 6:01 pm

@Гага
Вечити проблем са тим старим МАЗ аутобусима, сећам се да је пре на Ћурдићевим возилима писало или 079 или 790 уместо 79 :D

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Čet Jun 29, 2017 6:06 pm

marrecar » June 29th, 2017, 5:56 pm napisao:Taj put je vise opstinski projekat, tj. projekat Zvezdare i Grocke. Uskoro treba da se asfaltira Zeljka Milivojevica, Beogradska i Avalska, a onda bi po planu trebalo da se probije put od raskrsnice ZM i Beogradske preko placa vojske pa da se spoji sa Partizanskom ili kojom vec ulicom. U sustini je vec zapocet put, Narodnog fronta, samo da se nastavi dalje. Ovaj plan sto treba da se usvoji u Skupstini nema to zacrtano, vise je to uredjenje naselja, plan, itd, mahom najveci projekat je obilaznica+zeleznica, pa su tu obuhvacene Zabranska, VSS, itd. Tu je i u planu da se Zabranska celom svojom duzinom rekonstruise, sto je koliko toliko najavljeno za sledecu godinu kada se bude radila ta famozna kanalizacija. Daleko smo mi jos od nove linije, ali barem za pocetak konacno bi trebalo da se uradi Zeljka Milivojevica i da se uredi Beogradska jer su obe ulice u katastrofalnom stanju, a vrlo su frekventne za svoj profil (doduse ZM je dovoljno siroka).

Ne mora da znači da ste daleko od linije. Možda se prvo uspostavi linija tim novim putem od MML - a preko Klenka do okretnice u Kaluđerici , a posle sređivanja Zabranke produži do Leštana. Ako sam dobro razumeo ono što sam nedavno pročitao , gradski izbori bi trebalo da budu sledeće godine. :D

Somi303 » June 29th, 2017, 6:01 pm napisao:@Гага
Вечити проблем са тим старим МАЗ аутобусима, сећам се да је пре на Ћурдићевим возилима писало или 079 или 790 уместо 79 :D

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

A još veći biser je što na pojedinim vozilima sa linije 47 piše 470 , sa kojom inače dele jednu ili dve stanice.
Slika

Slika
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod marrecar » Čet Jun 29, 2017 8:56 pm

Moguce je to. Mada s obzirom na frekventnost 309, okretnica je ionako zagusena sa parkiranim automobilima, a 309 vrlo cesto budu po dve na okretnici, jos jedna linija bi bila previse. Ali bi i to bilo super za pocetak.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Čet Jun 29, 2017 9:27 pm

Ni Zemljoradnička ulica nije sređena , jedan deo ulice je asfaltiran , drugi nije , mislim po širini , pa su pustili 406L tuda pred predsedničke izbore. Tako da , sve je moguće.
Slika

Slika
prigradski
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 271
Pridružio se: Ned Jan 29, 2012 10:00 am
Lokacija: Bulevar kestenova :)
Kontakt:
Pohvaljen: 82
Pohvalio: 178

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod prigradski » Čet Jun 29, 2017 11:22 pm

Svašta nešto treba da se usvoji. Izmedju ostalog i krak ulice iz pravca okretnice 311*Ravan u pravcu ka Vrčinu što u najavi znači da taj bus Leštane-Kaluđerica u budućnosti sigurno ide ka Vrčinu-Ikei... Dalje, i raskrsnica Željka Milivojevića-Beogradska, u pravcu ka Kaluđerici, po planu treba nizbrdo da se "probije" do Radojke Lakić i u da se spoji sa Stevana Sinđelića, što bi opet omogućilo neku solidnu minibus liniju ako saobraćajnice budu propisne širine(a po planu će biti jer taj deo nije izgrađen). Od plana do realizacije ima mnogo, ali biće valjda nešto :D
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10735
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8250
Pohvalio: 1835

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod stf » Pet Jun 30, 2017 8:17 am

marrecar » 29 Јун 2017 07:56 pm napisao:Moguce je to. Mada s obzirom na frekventnost 309, okretnica je ionako zagusena sa parkiranim automobilima, a 309 vrlo cesto budu po dve na okretnici, jos jedna linija bi bila previse. Ali bi i to bilo super za pocetak.


Окретница 309 је силом прилика киоскизације сужена. На том месту је иначе у плановима велики трг, и у катастру је ту огроман јавни простор троугласте основе. Сви они киосци су дивљи на јавном земљишту и све то би морало под багер.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod marrecar » Pet Jun 30, 2017 12:01 pm

Na šta tačno misliš? Na onu prodavnicu gde je izlazna stanica, frizerski salon kod početne stanice, Sunce? Eventualno ako misliš još i na onaj gornji deo gde je knjižara, mesara i šta god još? Mada tu je već ulica, nije deo površine okretnice.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod marrecar » Pon Jul 03, 2017 5:38 pm

Prave novi put zbog "Ikee"

Opštine Zvezdara i Grocka zajedničkim snagama treba da izgrade saobraćajnicu

OPŠTINE Zvezdara i Grocka najavile su izgradnju nove saobraćajnice koja će spojiti naselja Mali Mokri Lug i Kaluđericu, od Ulice Narodnog fronta do Ulice Željka Milivojevića. U planu je da se ova saobraćajnica osposobi za kretanje autobusa koji će ići do tržnog centra "Ikea".

Nadležni planiraju da trasu, koja je trenutno neprohodna, probiju i očiste od korova, a zatim naspu kamenjem kako bi je pripremili za asfaltiranje. Ovaj put će u bliskoj budućnosti, kako je najavljeno, biti jedna od najvažnijih saobraćajnica između ovih opština. Linija gradskog prevoza, koja će spajati ova naselja, kretaće se na relaciji Kaluđerica - Mali Mokri Lug, da bi se naknadno izvršilo povezivanje do tržnog centra "Ikea". Početak radova planiran je za septembar, a završetak se očekuje do kraja istog meseca.

Novi ivičnjaci biće postavljeni u Beogradskoj ulici, koja je granica ovih opština, ali i ključna tačka spajanja ovih puteva. Istovremeno planira se asfaltiranje Avalske ulice i uređenje podvožnjaka koji je spaja sa Velikim Mokrim Lugom. U planu je i da se uredi i asfalt u Ulici Franje Kluza, na dužini od oko 400 metara.

...

Slika

...


Ono sto sam ja vec preneo, uz neki dodatak da bi trebalo da bude zapoceto u septembru.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -zbog-Ikee
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Pohvale za post: 1
Joca28
Intermediate
Postovi: 153
Pridružio se: Sub Okt 29, 2011 12:53 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 27
Pohvalio: 5

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Joca28 » Pon Jul 03, 2017 11:38 pm

predrag1978: inace sam malopre cuo informaciju po kojoj ce linija 45 od 1 septembra biti vracena GSP-u....a privatnik koji je bio na toj liniji ce preuzeti novu liniju od Keja Oslobodjenja do Nove Pazove....verovatno ce to biti 706....umesto 12 polazaka,bice 25 polazaka za Pazovu....dakle nezvanicno....da se ipak ogradim,ali cisto da imate k znanju...

Poštovani pratioci(putnici)!
Ovim putem vas obaveštavamo da preduzeće LIKA BIM TURS od 01.Septembra 2017.uvodi 10 novih polazaka na relaciji Stari Banovci-Batajnica (lokala) ,a možda ih bude i više o čemu ćete biti obavešteni tokom Avgusta 2017.
Jedan od polazaka za koji ste se interesovali je i 22:50 iz Batajnice.
Takođe, želimo da Vas obavestimo da od prvog septembra, naša firma počinje da saobraća i na liniji Nova Pazova-Batajnica i to ukupno 24 polaska u oba smera, naravno polasci su velikim delom usklađeni sa polascima BG voza.

Izvor: https://banovci.rs/threads/red-vo%C5%BE ... 32/page-10
Poslednja izmena od Joca28 u Pon Jul 03, 2017 11:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Joca28
Intermediate
Postovi: 153
Pridružio se: Sub Okt 29, 2011 12:53 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 27
Pohvalio: 5

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Joca28 » Pon Jul 03, 2017 11:43 pm

Posto se prema novoj mrezi linija JGP, linija 706e prenumerise u 705, ostaje pitanje da li se isplati pravljenje tzv. frankenstajn linije do Nove Pazove sa svracanjem na 13. Maj u Zemunu ili je bolja ideja vratiti liniju 701 Kej Oslobodjenja - Nova Pazova.

Sudeci prema odlukama DJP, vise verujem u frankenstajn liniju... (npr. linija 85)
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod marrecar » Pon Jul 03, 2017 11:46 pm

Linija ne može da bude "oduzeta" od privatnika jer je ugovor potpisan na 10 godina, jedino može obrnuta situacija, što je već rađeno. Drugo, ovaj privatnik nije u sastavu trenutne grupe privatnih prevoznika koji su potpisali ugovor na 10 godina, tako da nijedna GSPova linija ne može da bude tako lako predata bez prethodnog tendera, što se radi sa potezom 500 i drugim linijama. Ovo je verovatno neka njihova linija, pretpostavljam odobrena od Sekretarijata za saobraćaj.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Joca28
Intermediate
Postovi: 153
Pridružio se: Sub Okt 29, 2011 12:53 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 27
Pohvalio: 5

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Joca28 » Pon Jul 03, 2017 11:48 pm

Posto od Oktobra 2017. potez 500 prelazi kod tzv. privatnika, onda se potez 600 vraca GSP-u, ako je verovati novinskim clancima. Naravno, GSP treba da dobije nove autobuse do tada. Onda, nije iskljuceno da se ide ka liniji za Kupinovo i mozda Simanovce.
Сале#
Intermediate
Postovi: 162
Pridružio se: Uto Jan 24, 2017 3:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 473

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja.

Postod Сале# » Uto Jul 04, 2017 2:07 am

Somi303 » Чет Јун 29, 2017 6:01 pm napisao:@Гага
Вечити проблем са тим старим МАЗ аутобусима, сећам се да је пре на Ћурдићевим возилима писало или 079 или 790 уместо 79 :D

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

На појединим Леконовим Фаповима са линије 47 дисплеји исписују "470".
.
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4192
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2049
Pohvalio: 3684

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod tragac » Uto Jul 04, 2017 3:10 am

I to već godinama tako.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Sre Jul 05, 2017 12:19 am

Zbog nastavka realizacije projekta „Beograd na vodi“ predviđeno je izmeštanje autobuske stanice „Lasta“ i svi polasci u okviru integrisanog tarifnog sistema u Beogradu koji su ostvarivani sa ove lokacije, počevši od četvrtka, 06. jula 2017.godine, biće sukcesivno prebačeni na BАS i to po sledećem rasporedu:

- Od četvrtka, 06. jula, svi polasci za pravac prema Mladenovcu i Sopotu,
- Od petka, 07. jula, svi polasci za pravac prema Lazarevcu,
- Od subote, 08. jula, svi polasci za pravac prema Obrenovcu.

Svi putnici koji koriste ove linije, a poseduju BusPlus karticu sa upisanom mesečnom, odnosno godišnjom kartom, kao i besplatne kategorije biće oslobođeni plaćanja peronske karte.

Izvor: bgprevoz.rs
Slika

Slika
predrag1978
Intermediate
Postovi: 361
Pridružio se: Čet Avg 11, 2016 6:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 80

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod predrag1978 » Sre Jul 05, 2017 1:14 am

marrecar » Pon Jul 03, 2017 11:46 pm napisao:Linija ne može da bude "oduzeta" od privatnika jer je ugovor potpisan na 10 godina, jedino može obrnuta situacija, što je već rađeno. Drugo, ovaj privatnik nije u sastavu trenutne grupe privatnih prevoznika koji su potpisali ugovor na 10 godina, tako da nijedna GSPova linija ne može da bude tako lako predata bez prethodnog tendera, što se radi sa potezom 500 i drugim linijama. Ovo je verovatno neka njihova linija, pretpostavljam odobrena od Sekretarijata za saobraćaj.

Ok...nece biti oduzeta...u redu.....preneo sam ono sto sam cuo....u svakom slucaju,ocigledno ce se nesto desiti po tom pitanju,a sta ce nadlezni da smisle.....to samo oni znaju....
deki_nb
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 34

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Sre Jul 05, 2017 4:05 pm

Opstina Stara Pazova je uveliko u pregovorima sa Gradom Beogradom oko uvodjenja Integrisanog tarifnog sistema, krajem prosle godine je uradjena i Studija opravdanosti koja je pokazala da PO,,Lasta-Srem"ne ispostuje ni 40 % polazaka, konkretno recimo da za Banovce ne saobraca privatni prevoznik Lika Bim Turs, kao i da ne postoje linijski taksisti nastao bi opsti haos.

Na jesen se ocekuje raspisivanje tendera za linije koje ce pokriti samu opstinu kao i za linije koje ce Opstinu Stara Pazova povezati sa Gradom Beogradom.
Postoji vise verzija:
1.-Uvodjenje GSP linije Zemun(Backa)-Stari Banovci, kao i linije Zemun(Kej oslobodjenja)-Nova Pazova (Industrijska zona-Deleze, DTS, Lidl)
2.- druga verzija podrazumeva uvodjenje linije koja bi bila uskladjena sa polascima BG Voza, njena ruta bi bila Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica(Zeleznicka stanica)-Banovci i obrnuto,

Ovo su neki delovi studije:
Prikačeni fajlovi
image-0-02-05-177c1e42577f4340b66d14394bdb78712e409fd98c80cb6adcb8ac35c64ec732-V.jpg
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Sre Jul 05, 2017 4:56 pm

Ako bi GSP održavao te linije , obzirom da je do sada bilo da isključivo GSP drži linije van teritorije Beograda ,po čemu bi to on bio bolji od Laste , kada i sa ovim što ima na potezu 700 plus još dve tri linije sa pozea 600 i dve tri gradske linije ima problem da ostvari polaske?
Slika

Slika
deki_nb
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 34

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Sre Jul 05, 2017 5:22 pm

Bice raspisan tender, tako da mozda na tenderu pobedi Ariva, Avala, Lika Bim Turs ili neki drugi privatni prevoznik.
Bitno je da ce biti jednistveno tarifni sistem sto do sada nije bio slucaj od izbacivanja Banovaca i Nove Pazove iz druge zone 2008 god.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5115
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2674
Pohvalio: 3732

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Sre Jul 05, 2017 8:36 pm

To je onda nešto drugo.
Slika

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta