Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

igor989
Intermediate
Postovi: 261
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 171
Pohvalio: 0

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod igor989 » Sre Jul 05, 2017 10:41 pm

Да ли неко може да предпостави где би се окретале линије у Пазови и Бановцима, јел постоји нека окретница или би морала да се прави нова?

Sent from my D6503 using Tapatalk
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8536
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3450
Pohvalio: 5157

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod JohnnyLee » Čet Jul 06, 2017 9:20 am

то је супер ствар за Стару Пазову. ето, када би тупи Панчевци то исто урадили, све би било супер
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10734
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8245
Pohvalio: 1835

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod stf » Čet Jul 06, 2017 2:48 pm

Мало историје ... текст говори о проблемима које је стварао терминус, данас непостојеће линије 301 у Гроцкој ... година 1972.

Slika
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 12:45 pm

deki_nb » 05 Jul 2017 03:05 pm napisao:Opstina Stara Pazova je uveliko u pregovorima sa Gradom Beogradom oko uvodjenja Integrisanog tarifnog sistema, krajem prosle godine je uradjena i Studija opravdanosti koja je pokazala da PO,,Lasta-Srem"ne ispostuje ni 40 % polazaka, konkretno recimo da za Banovce ne saobraca privatni prevoznik Lika Bim Turs, kao i da ne postoje linijski taksisti nastao bi opsti haos.

Na jesen se ocekuje raspisivanje tendera za linije koje ce pokriti samu opstinu kao i za linije koje ce Opstinu Stara Pazova povezati sa Gradom Beogradom.
Postoji vise verzija:
1.-Uvodjenje GSP linije Zemun(Backa)-Stari Banovci, kao i linije Zemun(Kej oslobodjenja)-Nova Pazova (Industrijska zona-Deleze, DTS, Lidl)
2.- druga verzija podrazumeva uvodjenje linije koja bi bila uskladjena sa polascima BG Voza, njena ruta bi bila Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica(Zeleznicka stanica)-Banovci i obrnuto,

Ovo su neki delovi studije:
Slika

Opština može da raspiše tender za linije na teritoriji opštine, a ne može da raspiše tender za međumesne linije, za održavanje međumesnih linija nadležna je PKS i tamo se registruju linije i polasci.
Nemojte pisati gluposti, dovođenje GSPa u Banovce i Pazovu je neizvodljivo.
Ti tenderi se raspisuju poslednjih 10 godina, studije su u poslednjih godinu dana rađene tri puta i fino su nekome dobrodošle u džepu. Od prevoza neće biti ništa menjano, sem što Lika Bim dolazi sa 48 polazaka na Batajnica-Nova Pazova, i sa novih desetak na Banovci-Batajnica. Ukoliko opština bude raspoložena, ona može da dovede Liku i do Stare Pazove, ali moraće da pokriju troškove peronizacije i razlike u gorivu. Takođe, trebaju da reše pitanje subvencija prevoza, koje je do ovih godina bilo rešavano u korist Laste, stavljajući u tendersku dokumentaciju da sedište firme koja se subvencioniše mora biti na teritoriji opštine ST. Pazova. Tako su recimo milioni odlazili u Lastu, za đake kojih se 80% vozi firmom Lika Bim, barem što se Banovaca tiče.
igor989 napisao:Да ли неко може да предпостави где би се окретале линије у Пазови и Бановцима, јел постоји нека окретница или би морала да се прави нова?

Sent from my D6503 using Tapatalk

U Banovcima kao i do sada, kod "Venecije", dok u NP postoji nekoliko rešenja, okretanje na nekom od parkinga izvan naselja i vraćanje na početnu ili produžavanje kilometar do kružnog toka koji je zahvaljujući opštini realizovan u toku ove nedelje, te vraćanje do početne stanice u NP.
St.Pazovi, jedina opcija je AS koja je u centru, a koja isključuje dobar deo naselja prema Inđiji...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8536
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3450
Pohvalio: 5157

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod JohnnyLee » Pet Jul 07, 2017 1:40 pm

као што иде у Опово, моћи ће и у Пазову и Бановце
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 4
deki_nb
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 34

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Pet Jul 07, 2017 2:57 pm

Sve moze uz dogovor lokalnih samouprava.
Od izuzetne je vaznosti ubaciti Opstinu Stara Pazova (narocitno Banovce i Novu Pazovu) i Grad Pancevo u Integrisani tarifni sistem.

Opstina Stara Pazova je u martu produzila Lasti ugovor na jos pola godine, sto znaci da se na jesen ocekuju neke promene.
Lasta je od opstine Stara Pazova za 2016/17 god.dobila preko 38 000 000 din.,za subvenciju djackih i studentskih markica (penzioneri, nezaposleni, trudnice i kategorije lica sa invaliditetom nisu prepoznati kao povlastene kategorije niti postoji mogucnost kupovine markice).
A cena markice se za djake umanjuje na sledeci nacin, oni koji idu u pazovacke srednje skole cena markice se umanjuje za 80%, a oni koji idu za grad dobijaju umanjenje od 40% od ,,ekonomske lastine markice".

Lika Bim Turs takodje izdaje markice za djake i studente, koje su jeftinije od lastinih (pr.Lika Bim:Banovci(vazi za cele Banovce)-Zemun 2000 din., Lasta: Novi Banovci(ne vazi za Stare Banovce)-Zemun 2215 din.), a pritom ne dobija ni dinar za subvencije.

Ovo je Likin red voznje za period 2016/17:
Prikačeni fajlovi
Lika Bim red voznje A.jpg
Lika Bim red voznje B (3).jpg
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 3:36 pm

Ne dobija jer je tender u startu namešten da se zna ko dobija, uslovom da firma mora biti na teritoriji opštine Pazova.
Kao što rekoh, mogu da daju linije do granica opštine, sve što prelazi granicu je međumesni saobraćaj i izlazi iz nadležnosti opština i grada, za međumesne linije, polaske, redove vožnje PKS je nadležan.
A priče o tenderima i analizama preskočite, ni ne znate koliko ste uzaludnih izrada planova i tendera platili i koliko će još da se plati pokušavajući da kršeći zakon sprovedu nešto, zarad političkih bodova. Svaki izbori, ista priča, ista obećanja, ali od toga nema ništa.
Epilog, 1.9. Lika kreće sa 2 busa za N.Pazovu i sa još jednim na Banovcima, ukoliko opštinu zanima bolji prevoz, subvencije će dati i njima, a finansiraće i produžetak linije do St.Pazove, jer mogu napraviti opštinsku liniju St.Paz-N.Paz to je. njihovoj mogućnossti i tima ljudima obezbediti redovan i dobar prevoz i vezu sa gradom.


Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
deki_nb
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 34

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Pet Jul 07, 2017 3:52 pm

Mozda ce Lika Bim Turs odrzavati upravo liniju koju je predvidela studija: Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica (Zeleznicka stanica)-Banovci i obrnuto, busevi bi isli na 15 min.u spicu i na 30 min.van spica, polasci i dolaci bi bili sihronizovani sa BG Vozom. A ovo je samo uvod, mislim dobijanje polaska ka Novoj Pazovi.
Ne vidim ni jedan zakon koji bi to mogao spreciti ako postoji volja lokalnih samouprava i ako je to za dobrobit gradjana koji zive u neposrednoj blizini grada a pritom se i veliki broj ljudi iz grada seli u Banovce.
Pa nismo mi dve drzave, valjda se moraju uzeti svi faktori u razmatranje.
Pohvale za post: 1
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 3:55 pm

To što ne vidiš ne znači da postoji, a zakoni i jesu tu da ne bi svako dokon krstio kako mu se ćefne koju liniju i da ide kako kome odgovara.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
deki_nb
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 34

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Pet Jul 07, 2017 4:03 pm

Kojim zakonom je regulisana onda linija 109 i linija 110, ili je ipak doslo do uzajamne podrske dve lokalne samouprave?
Kojim zakonom je dozvoljeno da linija GSP-a ide do Preke kaldrme?

Da li bi onda lasta na relaciji Banovci-Zemun morala slati buseve mladje od 5 ili 10 god.jer je linija u rangu linije Beograd-Split?
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 4:56 pm

Zakon o komunalnim delatnostima, regulise prevoz na jednoj lokalnoj samoupravi, sporazumom se moze desiti da dodje do ovakvog slucaja kao sa 110, ali kod nas su u sukobu i sa ZOBSom...Slika
Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5094
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2637
Pohvalio: 3700

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Pet Jul 07, 2017 5:06 pm

Počev od subote 08.07.2017. godine biće izvršena delimična promena trase postojeće linije JLPP-a br. 406L, koja će od raskrsnice sa Ul. Vase Čarapića u Belom Potoku, dalje biti preusmerena Bulevarom Patrijarha Germana (Аvalskim drumom) i Ul. Jaroslava Černog do istoimenog instituta za vodoprivredu.

Tokom protekle nedelje završeni su radovi na građevinskim korekcijama u Ul. Jaroslava Černog, kao i na obeležavanju saobraćajne signalizacije, koji su bili preduslov promeni trase linije JLPP-a br. 406L. Na taj način stvorene su mogućnosti da se napravi ravnomernija prostorna opsluga korininika u naselju Pinosava i javni saobraćaj uspostavi u delu mreže u kojem su građani i korisnici u ranijem periodu bili značajno udaljeni od najbližih linija JLPP-a.

Nova trasa linije JLPP-a br. 406L je: VOŽDOVАC – Vojvode Stepe – Zemljoradnička – Bulevar Patrijarha Germana – Jaroslava Černog – INSTITUT „JАROSLАV ČERNI“.

U Ul. Jaroslava Černog biće uspostavljeno ukupno 3 para novih stajališta: „Pošta“, „1. nova“ i „6. nova“, kao i dolazno-polazno terminusno stajalište „Institut Jaroslav Černi“.

U vozilima na ovoj liniji važiće karte iz sistema BusPlus za zone 1 i 2.

Na liniji će raditi jedno vozilo tipa minibus, sa vremenom obrta od 70 minuta.

red vožnje: http://bgprevoz.rs/documents/files/2017 ... 20406L.pdf

Slika

izvor: bgprevoz.rs

P.S.

mapu sam ja izradio
Slika

Slika
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 806
Pohvalio: 541

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Aleksandar1 » Uto Jul 18, 2017 9:41 pm

solecar » Tue May 09, 2017 12:06 am napisao:Ovo je okvirno. Nije konačna varijanta. Interesuje me vaše mišljenje , jer na osnovu toga bi zavisilo da li bih i kakvu novu mapu radio. Na liniji bi se uspostavilo samo jedno novo stajalište , Generala Nedeljkovića. Stajališta koja bi se ukinula su: Milutina Milankovića , Bulevar Zorana Đinđića , GO Novi Beograd , Ulaz u Pariske komune , Fontana , Studentska , Studentski grad , SRC "11. april" i Stojana Aralice. Umesto 38 stajališta , linija bi imala 30 stajališta. Linija bi koristila okretnice koje koristi i sada.

Evo i mape. Isprekidanom linijom je označena trasa koja bi se ukinula.
Slika


Moje misljenje je da je ovo neobicno glup predlog i da autor nema blagu predstavu o koriscenju ove linije.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5094
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2637
Pohvalio: 3700

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Uto Jul 18, 2017 10:08 pm

Moje mišljenje je da je komentatoru jedini cilj bio da popljuje predlog i da namerno nije želeo da vidi da postoji i alternativni predlog.

solecar » May 10th, 2017, 12:30 pm napisao:
solecar » May 9th, 2017, 7:43 pm napisao:Imam opciju i da linija ide Paviljoni , Bulevar Marsala Tolbuhina , Bulevar Mihajla Pupina , Omladinskih brigada , nova saobracajnica kod Airport city , Nikole Dobrovica i dalje sadasnjom trasom do Zemun polja. I sa ovom varijantom bi se dobila usteda od 10 minuta po smeru.

direktor » May 9th, 2017, 10:27 pm napisao:Recimo treba vidjeti sta misle redovni korisnici linije anketa brojanje kakva je popunjenost linije biti temeljniji bolji od birokrata u kanc djp a ne oponasati njih

solecar » May 9th, 2017, 11:11 pm napisao:Ono sto sam ja imao prilike do sada da cujem je da linija dosta kruzi po NBG i da se na tom delu poklapa sa linijom 76. Takodje je bilo ranije vise predloga za promenu trase.

Evo alternativne trasu koju sam spominjao.

Slika
Slika

Slika
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5094
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2637
Pohvalio: 3700

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Sre Jul 26, 2017 11:20 pm

Rekonstrukcija Zemljoradničke ulice na zahtev građana

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je da će, na osnovu peticije građana Kumodraža, 1. avgusta početi da se obnavlja Zemljoradnička ulica. Kako je tom prilikom precizirao Vesić, peticiju je potpisalo 576 građana ovog dela Voždovca.
obrenovac-put-ulica

– Beograd mora da postane grad za ljude. Slušamo zahteve građana, kako bismo naš grad, zajedno sa njima, učinili lepšim i uređenijim. Zemljoradnička ulica je u veoma lošem stanju i građani su potpuno u pravu kada traže da se ona rekonstruiše. Drago mi je zato što smo uspeli da obezbedimo sredstva da obavimo radove u Zemljoradničkoj. Mi smo vlast koja sluša građane i trudimo se da pozitivno odgovorimo na peticije, te da kada je god to moguće i kada su zahtevi opravdani, građanima i izađemo u susret – istakao je Vesić.

Vesić je dodao da će se u prvoj fazi srediti pet stotina metara ulice.– Radovi bi trebalo da počnu 1. avgusta i to rušenjem kompletne kolovozne konstrukcije – rekao je Vesić i dodao da će nakon toga ova deonica dobiti nov, proširen kolovoz od oko pet i po metara, s jedonostranim trotoarom, koji će omogućiti bezbedno kretanje pešaka.

Članica Gradskog veća Ivana Tomić naglasila je da je ova deonica u saobraćajnom smislu važna ne samo za žitelje Kumodraža već i za sve koji koriste putni pravac ka Avali i Bubanj potoku. Zbog saobraćajnog opterećenja, ulica je dosta oštećena, što je čini i nebezbednom. Ivana Tomić je naročito zahvalila gradskom menadžeru, koji je pomogao da se zatvori i „divlja deponija” u blizini, koja je godinama predstavljala ruglo i opasnost u ovom delu Kumodraža.

Predsednik opštine Voždovac Aleksandar Savić istakao je da je inicijativa najpre predata mesnoj zajednici, koja ju je prosledila opštini. Potom se s građanima razgovaralo i doneta je odluka da im se izađe u susret jer je ulica devastirana. – Na zahtev građana u ovom delu Voždovca puštena je i linija 406L. Još jednom se pokazalo da su međusobna koordinacija nadležnih organa i razgovor s građanima najvažniji – naveo je Savić.
Vrednost radova je oko trideset miliona dinara.

izvor: studio B
Slika

Slika
nocni
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Čet Jul 27, 2017 8:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod nocni » Čet Jul 27, 2017 9:04 pm

ja sam misljenja da nema nista od gsp za banovce i pancevo, morate ukapirati da vi zivite u drugoj drzavi i imate dve opcije ili da dignete pobunu i pripojite se gradu ili da prodate vasu nekretninu i kupite neku na teritoriji grada bg. gsp nije isao kad je imao na 1000 svojih autobusa novih a sad ce da ide kad nema buseve ni za svoje linije. jedino je moguce produzenje do nove pazove i to mozda ali to zbog aerodroma i lidla a pritom gsp je vec imao dnevne i nocne linije 701. a to sto ste nekad bili u zoni dva pa to je zato sto su beogradu trebali sljakeri a vi ste bili najblizi a sad vise niste potrebni
jer beograd ima busije grmovac altinu i ostala slicna naselja a to sto za opovo i centu idu pa to je vise milost za ta seoca da ne bi izumrula. dok ce banovci vecito cekati kod fast fudova cekajuci lastu ili makar liku ne bi li ustedeli koji dinar. nego moj savet nadjite nekog glupog dok jos mozete i prodajte i kupite u bataji sebi stan kucu ili borci zelezniku ili cekajte liku a kad dodjete kuci ostaje vam da blenete u mutni dunav i da cekate gsp koji nikad nece doci a bas ste uporni cekate od 80godine. a jedna od lepota je sto covek moze da se seli gde zeli a pitanje dal ce te i to moci vecito ko sto ste ispali iz zone dva tako mozete ispasti iz zone srpskog drzavljanstva
siks :bg4:
Pohvale za post: 1
nocni
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Čet Jul 27, 2017 8:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod nocni » Čet Jul 27, 2017 9:47 pm

a najace su porodice koje se sele iz bg u banovce kao idu da gde je mirno misle da ce ih veca nekretnina koju su dobili prodajom svoje manje usreciti hehe kako zeznu svoju decu za sva vremena jer ubrzo shvate da na gorivo i markice utrose vise para nego da onaj sto placa porez na stan na vracaru a nema ni nocni nema nista mali deo urbanih banovaca u kojima se nista ne desava a u produzetku je tipicno sremsko selo i tako najeftinije ti je da blejis gajbi mada jos je i dobro jer od bataje se mozes i svercovati a kad to ne bude moglo bice a joj mama dok panevo je bolje jer je grad pa ima svoja desavanja a mislim i da atp ima kasne polaske dok u banovcima ako ne uhvatis u 22:40 iz zemuna ima posle peske iz bataje po onom odvratnom mrklom putu ali sta ih briga oni imaju svoj mir a neko ima i pogled na dunav dok komarci samo ulecu
siks :bg4:
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5516
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4411
Pohvalio: 11640

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Дошљак » Čet Jul 27, 2017 10:29 pm

Чему толико блаћење Бановаца? Све се може организовати ако се хоће у СНС-ленду. Вучић је власт изградио од мањих средина ка већим и од периферије ка престоници.
Pohvale za post: 1
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Sub Jul 29, 2017 8:28 pm

Evo nasmeja me ovaj građanin, zašto tebi smeta što ljudi traže gradski, svako može da traži ono što misli da mu treba, što to tebe anonimusu toliko potresa?
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
nocni
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Čet Jul 27, 2017 8:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod nocni » Ned Jul 30, 2017 2:51 am

ma ok je da traze ali da to traje od sfrj red je da se uozbilje i prihvate realnost
siks :bg4:
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7612
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6595
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod laki72 » Ned Jul 30, 2017 12:14 pm

nocni napisao:a najace su porodice koje se sele iz bg u banovce kao idu da gde je mirno misle da ce ih veca nekretnina koju su dobili prodajom svoje manje usreciti hehe kako zeznu svoju decu za sva vremena jer ubrzo shvate da na gorivo i markice utrose vise para nego da onaj sto placa porez na stan na vracaru a nema ni nocni nema nista mali deo urbanih banovaca u kojima se nista ne desava a u produzetku je tipicno sremsko selo i tako najeftinije ti je da blejis gajbi mada jos je i dobro jer od bataje se mozes i svercovati a kad to ne bude moglo bice a joj mama dok panevo je bolje jer je grad pa ima svoja desavanja a mislim i da atp ima kasne polaske dok u banovcima ako ne uhvatis u 22:40 iz zemuna ima posle peske iz bataje po onom odvratnom mrklom putu ali sta ih briga oni imaju svoj mir a neko ima i pogled na dunav dok komarci samo ulecu


Sve je to sto si napisao u ovom postu tacno. Mislim za odredjene cinjenice vezane za naselje (kao i dobar deo drugih naselja sto se moze izvuci paralela).
Samo prevideo si jednu stvar.
Nemaju svi iste potrebe, niti preferiraju isti zivotni stil.
Neko ima potrebu za mirom, tisinom prostorom, prirodom.
Taj ce svakako vise preferirati Banovce (ili neko drugo naselje) nego nektretninu na Vracaru.
Po nick-u nagadjam da si mlada osoba koja nocu izlazi i koristi nocni prevoz. ;)
Mozda sam i u zabludi. :D
Elem, poenta je (hipoteticki, da sam u pravu) da za 10-15 godina ces biti neko ko ce nakon dana provedenog na poslu, iscrpljen i od posla i od guzve, (mozda) pozeleti mir i spokoj svog dvorista, gde ces uz porodicu i prijatelje provesti ugodno vece, baciti rostilj, gledati kako ti se potomstvo zabavlja pikajuci filudbal i valjajuci se na travnjaku.
I sve to, (kao i mnogo drugih stvari) pricinjavace ti zadovoljstvo, toliko da ces biti spreman da trosis vise goriva, vise vremena i slicno.

Mozda u tvom slucaju i nece biti tako, ali moras prihvatiti da u gradu od skoro dva miliona stanovnika nemaju svi iste afinitete i potrebe, te da svakako ima onih kojima su prednosti perifernih naselja bitnije od odredjenih mana, isto kao sto tebi prednosti koje pruza Vracar (njega si spomenuo u postu, ali i bilo koji drugi deo grada) znace toliko da zanemaris (ili prihvatis) guzvu, nedostatak parkinga, trotoara, zapisane haustore, pseci izmet, prljavstinu, buku...

Tako da NE, ne idu te porodice zbog kvadrature, vec idu za necim drugim. I ne, nisu se oni zeznuli, (niti su zeznuli svoju decu) vec idu za ispunjenjem svojih zivotnih ocekivanja, isto kao sto ti ides tezis da ispunis svoja. Samo sto su vam ocekivanja drugacija :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: RE: Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Ned Jul 30, 2017 12:35 pm

nocni napisao:ma ok je da traze ali da to traje od sfrj red je da se uozbilje i prihvate realnost
Zašto je to neozbiljno, po kojoj logici je Opovo preče od Banovaca, za Opovo Banovci su velegrad.
Problem u tome nije što ne može, već što bi uvođenjem gradskog, bilo oštećenih strana, šzo u slučaju Opova nema.
Čak šta više, linija je napravljena i trebala biti puštena, doduše pred izbore, ali da je krenula ne bi je više ukidali.
Ipak, stava sam da Banovci imaju solidan prevoz, u špicu imaju češće vezu sa gradom nego pola linija gradskog. Pogotovo od 1.9 kada će imati vezu sa Batajnicom non stop, a poslednji polazak će biti posle te Laste, 22:40. Ono što se stalno zamera, kasniji polasci i noćni prevoz, zapita li se neko koliko je to isplativo?
Može, sutra noćni prevoz, ali jel bi pristali na cenu od 400 dinara za kartu? Ne bi, a jel bi se isplatilo bilo kome, ne bi.
Ni Pazova koja je grad i koja je iznad Banovaca nema noćnu vezu sa gradom i trenutno su duplo ori uslovi na Pazovi i jednoj i drugoj, nego li u Banovcima, a iole je veće naselje skoro pa duplo.
Opština neće da subvencioniše ni đake i druge kategorije, a kamoli noćni prevoz. Na Zemunu posle 9, ne pokriva se ni gorivo od putnika, ko ne veruje računaćemo zajedno. Ali, najlakše je pljuvati i hejtovati, sve može, ali za to je potrebna i neka realna potreba i korist, a ovako se svodi na potrebe nekolicine pojedinaca.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Pohvale za post: 1
nocni
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Čet Jul 27, 2017 8:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod nocni » Ned Jul 30, 2017 10:34 pm

mogao si da rostiljas u rusnju imao bi prevoz i nocu i danju. :D jeste ti si nasao mir ali cek da vidimo dal ce tvoja deca pronaci. ovo za opovo pa ja mislim da tu kotrlja samo jedan bus. dok za banovce minimum pet treba cek cek sad cemo iz nase garaze iz zemuna da posaljemo naselju koje nije nase pa da placamo iz gradskog budzeta da bi mogli da kruziraju za dzabe stanovnici koji nisu deo grada. nego trazite od ns da vam posalje gradski sta mu je to autoputem do banovaca
siks :bg4:
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3787
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1393
Pohvalio: 212

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Ned Jul 30, 2017 10:38 pm

Prvo, da bi se prevoz ostvarivao na teritoriji druge jedinice, mora neko da plati, dakle ne bi 'vi' 'građani' plaćali nego opština, u ovom slučaju Pazova, tako da vi građani Rušnja, Pinosave, Ralje, Grocke i ostalih delova iz kruga dvojke ne bi bili oštećeni. Iz posta u post sve jadnije, nađi druže smisao života, što ti smeta što neko potražuje nešto, ne ide iz tvog džepa.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5516
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4411
Pohvalio: 11640

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Дошљак » Ned Jul 30, 2017 10:44 pm

Ваљда ће Ласта и/или приватници држати те линије. ГСП једва и ово што му је остало одржава, посебно погон Земун. Поента целе приче је ваљда укључивање општина Стара Пазова и Панчево у систем БУС-плуса као зоне 3 и све из реалних потреба становништва.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gosta