Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

nocni
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Čet Jul 27, 2017 8:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod nocni » Ned Jul 30, 2017 10:51 pm

kako ne ide iz mog dzepa jel ti znas da je meni porez na stan 20.000 dinara
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3558
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1014
Pohvalio: 185

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pon Jul 31, 2017 5:21 am

Baš mi žao, šteta što nije 40.
Ne znam jel čitaš, da bi Pazovu
i Banovce pripojili BUS Plusu, pndosno javnom prevozu, opština Pazova to mora da plaća. Možda i tu imaš udela i u budžetu opštine?

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
nocni
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Čet Jul 27, 2017 8:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod nocni » Uto Avg 01, 2017 7:53 pm

evo gledam mapu aj do n.pazove i nekako jer je u sklopu aerodroma i novih centara dts i lidl pa moze i nama da koristi ako neko ide tamo da radi ali za banovce ne nesto ne vidim razlog pa zar vam nije lakse da se skupite i dignete bunu i ocepite ta naselja od vojvodine i prikacite se beogradu mislim
ocepise celo kosovo a vi ne mozete dva naselja vec kukate od 80s
laki72
Expert
Postovi: 6515
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4887
Pohvalio: 1630

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod laki72 » Uto Avg 01, 2017 8:21 pm

Jako sunce ovih dana, a ?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3558
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1014
Pohvalio: 185

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Uto Avg 01, 2017 8:36 pm

HAHAHAHAHA, eto došli smo do izvora tvog problema, zatucana seljačina sa prebivalištem u Beogradu.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3294
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1004
Pohvalio: 1449

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Čet Avg 03, 2017 12:28 pm

Ipak je taj broj malo veci :D
Slika
igor989
Intermediate
Postovi: 115
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 0

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod igor989 » Čet Avg 03, 2017 12:40 pm

Да напокон продахне БГ од свакојаких глава.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3294
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1004
Pohvalio: 1449

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Pet Sep 01, 2017 9:18 pm

Na zahtev zaposlenih i na predlog GO Obrenovac, od 04.09.2017. godine uvode se dva polaska postojeće linije 860 do novootvorene fabrike automobilskih delova „MeiTa“:

07:05 iz Obrenovca (ispred fabirike „MeiTa“ u 07:18),

15:50 iz Beograda (ispred fabrike „MeiTa“ u 16:37), (red vožnje možete pogledati ovde).

Na ovaj način svi korisnici predmetne linije imaće mogućnost da u vremenskim intervalima dolaska i odlaska sa posla, koristeći delimično promenjenu trasu linije 860 u navedena dva polaska, ostvare direktnu vezu sa industrijskom zonom, čime je izbegnuto pešačenje do najbližih linija JLPP-a u dužini od približno 1km.

Linija će nositi oznaku 860M i koristiti sva postojeća registrovana stajališta, dok će prilaz industrijskoj zoni vršiti internom saobraćajnicom u zoni stajališta „Barič kolonija“, zatim Ul. Baričkih boraca do prilaza fabrici „MeiTa“, gde će vozila u proširenju kolovoza vršiti okretanje i promenu smera kretanja i gde će biti registrovano novo stajalište za izmenu putnika.

Linija će raditi radnim danom, subotom i nedeljom.

izvor: bgprevoz.rs
Slika
prigradski
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 231
Pridružio se: Ned Jan 29, 2012 10:00 am
Lokacija: Bulevar kestenova :)
Kontakt:
Pohvaljen: 33
Pohvalio: 142

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod prigradski » Uto Sep 12, 2017 8:13 pm

Ima li nekih slika sa terena, ulica Zemljoradnicka u Kumodrazu, gde ide 406L, rekonstruise se taj potez jer trenutno ne ispunjava tehnicke uslove ni za minibus, a kamoli autobus?

Mislim da ce po tom modelu uskoro krenuti i da rade Zeljka Milivojevica, tj naselje klenak u Kaludjerici...
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3294
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1004
Pohvalio: 1449

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Sre Sep 13, 2017 5:27 pm

prigradski » September 12th, 2017, 8:13 pm napisao:Ima li nekih slika sa terena, ulica Zemljoradnicka u Kumodrazu, gde ide 406L, rekonstruise se taj potez jer trenutno ne ispunjava tehnicke uslove ni za minibus, a kamoli autobus?

Radovi produženi za mesec dana.
Slika
Gaspar18
Intermediate
Postovi: 385
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 140
Pohvalio: 128

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Gaspar18 » Pet Sep 15, 2017 5:25 pm

Људи све је то лепо, али пазите имбецилност своје врсте... Алтина јесте насеље које није предвиђено за градњу, али се изградило, малтене има скоро 25000 становника, и још се гради, и плацеви за куће и зграде су узети до уласка у Земун Поље гледано са Новосадског пута, а нема нормалан превоз и линију ноћног, а није да баш незаслужује... Галеника која једва има 10000 становника, и где је циркулација људи после 22 мизерна, има 84 у току дана, а има и ноћни превоз... Па се питам, да ли је могуће рецимо увести ноћни за Алтину, да иде Трга на 45 минута, од 12 увече до 4 ујутру... Имао би тај ноћни путника, јер нема нико у насељу кола са једне стране, а са друге стране значио би, јер би имао бар 60ак људи у том делу... Кажем насеље се изградило, а размак од последњег 81Л до првог је 5 сати, а није пријатно пешачити са окретнице 15 са једне стране, са друге стране из Бачке, а са треће стране са Галенике...

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Miki BGD, Tza3 i 3 gosta