Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

igor989
Beginner
Postovi: 81
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 54
Pohvalio: 0

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod igor989 » Sre Jul 05, 2017 10:41 pm

Да ли неко може да предпостави где би се окретале линије у Пазови и Бановцима, јел постоји нека окретница или би морала да се прави нова?

Sent from my D6503 using Tapatalk
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7580
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2239
Pohvalio: 3564

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod JohnnyLee » Čet Jul 06, 2017 9:20 am

то је супер ствар за Стару Пазову. ето, када би тупи Панчевци то исто урадили, све би било супер
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
stf
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9796
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5982
Pohvalio: 1391

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod stf » Čet Jul 06, 2017 2:48 pm

Мало историје ... текст говори о проблемима које је стварао терминус, данас непостојеће линије 301 у Гроцкој ... година 1972.

Slika
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3537
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 998
Pohvalio: 183

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 12:45 pm

deki_nb » 05 Jul 2017 03:05 pm napisao:Opstina Stara Pazova je uveliko u pregovorima sa Gradom Beogradom oko uvodjenja Integrisanog tarifnog sistema, krajem prosle godine je uradjena i Studija opravdanosti koja je pokazala da PO,,Lasta-Srem"ne ispostuje ni 40 % polazaka, konkretno recimo da za Banovce ne saobraca privatni prevoznik Lika Bim Turs, kao i da ne postoje linijski taksisti nastao bi opsti haos.

Na jesen se ocekuje raspisivanje tendera za linije koje ce pokriti samu opstinu kao i za linije koje ce Opstinu Stara Pazova povezati sa Gradom Beogradom.
Postoji vise verzija:
1.-Uvodjenje GSP linije Zemun(Backa)-Stari Banovci, kao i linije Zemun(Kej oslobodjenja)-Nova Pazova (Industrijska zona-Deleze, DTS, Lidl)
2.- druga verzija podrazumeva uvodjenje linije koja bi bila uskladjena sa polascima BG Voza, njena ruta bi bila Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica(Zeleznicka stanica)-Banovci i obrnuto,

Ovo su neki delovi studije:
Slika

Opština može da raspiše tender za linije na teritoriji opštine, a ne može da raspiše tender za međumesne linije, za održavanje međumesnih linija nadležna je PKS i tamo se registruju linije i polasci.
Nemojte pisati gluposti, dovođenje GSPa u Banovce i Pazovu je neizvodljivo.
Ti tenderi se raspisuju poslednjih 10 godina, studije su u poslednjih godinu dana rađene tri puta i fino su nekome dobrodošle u džepu. Od prevoza neće biti ništa menjano, sem što Lika Bim dolazi sa 48 polazaka na Batajnica-Nova Pazova, i sa novih desetak na Banovci-Batajnica. Ukoliko opština bude raspoložena, ona može da dovede Liku i do Stare Pazove, ali moraće da pokriju troškove peronizacije i razlike u gorivu. Takođe, trebaju da reše pitanje subvencija prevoza, koje je do ovih godina bilo rešavano u korist Laste, stavljajući u tendersku dokumentaciju da sedište firme koja se subvencioniše mora biti na teritoriji opštine ST. Pazova. Tako su recimo milioni odlazili u Lastu, za đake kojih se 80% vozi firmom Lika Bim, barem što se Banovaca tiče.
igor989 napisao:Да ли неко може да предпостави где би се окретале линије у Пазови и Бановцима, јел постоји нека окретница или би морала да се прави нова?

Sent from my D6503 using Tapatalk

U Banovcima kao i do sada, kod "Venecije", dok u NP postoji nekoliko rešenja, okretanje na nekom od parkinga izvan naselja i vraćanje na početnu ili produžavanje kilometar do kružnog toka koji je zahvaljujući opštini realizovan u toku ove nedelje, te vraćanje do početne stanice u NP.
St.Pazovi, jedina opcija je AS koja je u centru, a koja isključuje dobar deo naselja prema Inđiji...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7580
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2239
Pohvalio: 3564

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod JohnnyLee » Pet Jul 07, 2017 1:40 pm

као што иде у Опово, моћи ће и у Пазову и Бановце
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 4
deki_nb
Intermediate
Postovi: 108
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 31

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Pet Jul 07, 2017 2:57 pm

Sve moze uz dogovor lokalnih samouprava.
Od izuzetne je vaznosti ubaciti Opstinu Stara Pazova (narocitno Banovce i Novu Pazovu) i Grad Pancevo u Integrisani tarifni sistem.

Opstina Stara Pazova je u martu produzila Lasti ugovor na jos pola godine, sto znaci da se na jesen ocekuju neke promene.
Lasta je od opstine Stara Pazova za 2016/17 god.dobila preko 38 000 000 din.,za subvenciju djackih i studentskih markica (penzioneri, nezaposleni, trudnice i kategorije lica sa invaliditetom nisu prepoznati kao povlastene kategorije niti postoji mogucnost kupovine markice).
A cena markice se za djake umanjuje na sledeci nacin, oni koji idu u pazovacke srednje skole cena markice se umanjuje za 80%, a oni koji idu za grad dobijaju umanjenje od 40% od ,,ekonomske lastine markice".

Lika Bim Turs takodje izdaje markice za djake i studente, koje su jeftinije od lastinih (pr.Lika Bim:Banovci(vazi za cele Banovce)-Zemun 2000 din., Lasta: Novi Banovci(ne vazi za Stare Banovce)-Zemun 2215 din.), a pritom ne dobija ni dinar za subvencije.

Ovo je Likin red voznje za period 2016/17:
Prikačeni fajlovi
Lika Bim red voznje A.jpg
Lika Bim red voznje B (3).jpg
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3537
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 998
Pohvalio: 183

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 3:36 pm

Ne dobija jer je tender u startu namešten da se zna ko dobija, uslovom da firma mora biti na teritoriji opštine Pazova.
Kao što rekoh, mogu da daju linije do granica opštine, sve što prelazi granicu je međumesni saobraćaj i izlazi iz nadležnosti opština i grada, za međumesne linije, polaske, redove vožnje PKS je nadležan.
A priče o tenderima i analizama preskočite, ni ne znate koliko ste uzaludnih izrada planova i tendera platili i koliko će još da se plati pokušavajući da kršeći zakon sprovedu nešto, zarad političkih bodova. Svaki izbori, ista priča, ista obećanja, ali od toga nema ništa.
Epilog, 1.9. Lika kreće sa 2 busa za N.Pazovu i sa još jednim na Banovcima, ukoliko opštinu zanima bolji prevoz, subvencije će dati i njima, a finansiraće i produžetak linije do St.Pazove, jer mogu napraviti opštinsku liniju St.Paz-N.Paz to je. njihovoj mogućnossti i tima ljudima obezbediti redovan i dobar prevoz i vezu sa gradom.


Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
deki_nb
Intermediate
Postovi: 108
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 31

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Pet Jul 07, 2017 3:52 pm

Mozda ce Lika Bim Turs odrzavati upravo liniju koju je predvidela studija: Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica (Zeleznicka stanica)-Banovci i obrnuto, busevi bi isli na 15 min.u spicu i na 30 min.van spica, polasci i dolaci bi bili sihronizovani sa BG Vozom. A ovo je samo uvod, mislim dobijanje polaska ka Novoj Pazovi.
Ne vidim ni jedan zakon koji bi to mogao spreciti ako postoji volja lokalnih samouprava i ako je to za dobrobit gradjana koji zive u neposrednoj blizini grada a pritom se i veliki broj ljudi iz grada seli u Banovce.
Pa nismo mi dve drzave, valjda se moraju uzeti svi faktori u razmatranje.
Pohvale za post: 1
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3537
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 998
Pohvalio: 183

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 3:55 pm

To što ne vidiš ne znači da postoji, a zakoni i jesu tu da ne bi svako dokon krstio kako mu se ćefne koju liniju i da ide kako kome odgovara.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
deki_nb
Intermediate
Postovi: 108
Pridružio se: Uto Okt 15, 2013 12:40 am
Lokacija: Novi Banovci
Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 31

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod deki_nb » Pet Jul 07, 2017 4:03 pm

Kojim zakonom je regulisana onda linija 109 i linija 110, ili je ipak doslo do uzajamne podrske dve lokalne samouprave?
Kojim zakonom je dozvoljeno da linija GSP-a ide do Preke kaldrme?

Da li bi onda lasta na relaciji Banovci-Zemun morala slati buseve mladje od 5 ili 10 god.jer je linija u rangu linije Beograd-Split?
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3537
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 998
Pohvalio: 183

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod becks89 » Pet Jul 07, 2017 4:56 pm

Zakon o komunalnim delatnostima, regulise prevoz na jednoj lokalnoj samoupravi, sporazumom se moze desiti da dodje do ovakvog slucaja kao sa 110, ali kod nas su u sukobu i sa ZOBSom...Slika
Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3177
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 1394

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Pet Jul 07, 2017 5:06 pm

Počev od subote 08.07.2017. godine biće izvršena delimična promena trase postojeće linije JLPP-a br. 406L, koja će od raskrsnice sa Ul. Vase Čarapića u Belom Potoku, dalje biti preusmerena Bulevarom Patrijarha Germana (Аvalskim drumom) i Ul. Jaroslava Černog do istoimenog instituta za vodoprivredu.

Tokom protekle nedelje završeni su radovi na građevinskim korekcijama u Ul. Jaroslava Černog, kao i na obeležavanju saobraćajne signalizacije, koji su bili preduslov promeni trase linije JLPP-a br. 406L. Na taj način stvorene su mogućnosti da se napravi ravnomernija prostorna opsluga korininika u naselju Pinosava i javni saobraćaj uspostavi u delu mreže u kojem su građani i korisnici u ranijem periodu bili značajno udaljeni od najbližih linija JLPP-a.

Nova trasa linije JLPP-a br. 406L je: VOŽDOVАC – Vojvode Stepe – Zemljoradnička – Bulevar Patrijarha Germana – Jaroslava Černog – INSTITUT „JАROSLАV ČERNI“.

U Ul. Jaroslava Černog biće uspostavljeno ukupno 3 para novih stajališta: „Pošta“, „1. nova“ i „6. nova“, kao i dolazno-polazno terminusno stajalište „Institut Jaroslav Černi“.

U vozilima na ovoj liniji važiće karte iz sistema BusPlus za zone 1 i 2.

Na liniji će raditi jedno vozilo tipa minibus, sa vremenom obrta od 70 minuta.

red vožnje: http://bgprevoz.rs/documents/files/2017 ... 20406L.pdf

Slika

izvor: bgprevoz.rs

P.S.

mapu sam ja izradio
Slika
Aleksandar1
Intermediate
Postovi: 162
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 72
Pohvalio: 93

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Aleksandar1 » Uto Jul 18, 2017 9:41 pm

solecar » Tue May 09, 2017 12:06 am napisao:Ovo je okvirno. Nije konačna varijanta. Interesuje me vaše mišljenje , jer na osnovu toga bi zavisilo da li bih i kakvu novu mapu radio. Na liniji bi se uspostavilo samo jedno novo stajalište , Generala Nedeljkovića. Stajališta koja bi se ukinula su: Milutina Milankovića , Bulevar Zorana Đinđića , GO Novi Beograd , Ulaz u Pariske komune , Fontana , Studentska , Studentski grad , SRC "11. april" i Stojana Aralice. Umesto 38 stajališta , linija bi imala 30 stajališta. Linija bi koristila okretnice koje koristi i sada.

Evo i mape. Isprekidanom linijom je označena trasa koja bi se ukinula.
Slika


Moje misljenje je da je ovo neobicno glup predlog i da autor nema blagu predstavu o koriscenju ove linije.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3177
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 1394

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Uto Jul 18, 2017 10:08 pm

Moje mišljenje je da je komentatoru jedini cilj bio da popljuje predlog i da namerno nije želeo da vidi da postoji i alternativni predlog.

solecar » May 10th, 2017, 12:30 pm napisao:
solecar » May 9th, 2017, 7:43 pm napisao:Imam opciju i da linija ide Paviljoni , Bulevar Marsala Tolbuhina , Bulevar Mihajla Pupina , Omladinskih brigada , nova saobracajnica kod Airport city , Nikole Dobrovica i dalje sadasnjom trasom do Zemun polja. I sa ovom varijantom bi se dobila usteda od 10 minuta po smeru.

direktor » May 9th, 2017, 10:27 pm napisao:Recimo treba vidjeti sta misle redovni korisnici linije anketa brojanje kakva je popunjenost linije biti temeljniji bolji od birokrata u kanc djp a ne oponasati njih

solecar » May 9th, 2017, 11:11 pm napisao:Ono sto sam ja imao prilike do sada da cujem je da linija dosta kruzi po NBG i da se na tom delu poklapa sa linijom 76. Takodje je bilo ranije vise predloga za promenu trase.

Evo alternativne trasu koju sam spominjao.

Slika
Slika
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3177
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 1394

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Sre Jul 26, 2017 11:20 pm

Rekonstrukcija Zemljoradničke ulice na zahtev građana

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je da će, na osnovu peticije građana Kumodraža, 1. avgusta početi da se obnavlja Zemljoradnička ulica. Kako je tom prilikom precizirao Vesić, peticiju je potpisalo 576 građana ovog dela Voždovca.
obrenovac-put-ulica

– Beograd mora da postane grad za ljude. Slušamo zahteve građana, kako bismo naš grad, zajedno sa njima, učinili lepšim i uređenijim. Zemljoradnička ulica je u veoma lošem stanju i građani su potpuno u pravu kada traže da se ona rekonstruiše. Drago mi je zato što smo uspeli da obezbedimo sredstva da obavimo radove u Zemljoradničkoj. Mi smo vlast koja sluša građane i trudimo se da pozitivno odgovorimo na peticije, te da kada je god to moguće i kada su zahtevi opravdani, građanima i izađemo u susret – istakao je Vesić.

Vesić je dodao da će se u prvoj fazi srediti pet stotina metara ulice.– Radovi bi trebalo da počnu 1. avgusta i to rušenjem kompletne kolovozne konstrukcije – rekao je Vesić i dodao da će nakon toga ova deonica dobiti nov, proširen kolovoz od oko pet i po metara, s jedonostranim trotoarom, koji će omogućiti bezbedno kretanje pešaka.

Članica Gradskog veća Ivana Tomić naglasila je da je ova deonica u saobraćajnom smislu važna ne samo za žitelje Kumodraža već i za sve koji koriste putni pravac ka Avali i Bubanj potoku. Zbog saobraćajnog opterećenja, ulica je dosta oštećena, što je čini i nebezbednom. Ivana Tomić je naročito zahvalila gradskom menadžeru, koji je pomogao da se zatvori i „divlja deponija” u blizini, koja je godinama predstavljala ruglo i opasnost u ovom delu Kumodraža.

Predsednik opštine Voždovac Aleksandar Savić istakao je da je inicijativa najpre predata mesnoj zajednici, koja ju je prosledila opštini. Potom se s građanima razgovaralo i doneta je odluka da im se izađe u susret jer je ulica devastirana. – Na zahtev građana u ovom delu Voždovca puštena je i linija 406L. Još jednom se pokazalo da su međusobna koordinacija nadležnih organa i razgovor s građanima najvažniji – naveo je Savić.
Vrednost radova je oko trideset miliona dinara.

izvor: studio B
Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta