Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 916
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 562
Pohvalio: 361

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Gaspar18 » Čet Dec 06, 2018 2:21 am

Тиче се ове теме, приградски потези 600 + 73 и 95, од Нове Године једноставно не функционишу, додајте на то да са 94 шаљу испомоћ на 604, 605 па неретко и 603 да одради круг... Већ од прошле недеље се број становника од А блока Белвила увећао, Вест Поинт све више и више нових станара има... Па се питам, како је могуће да кроз централну пословну и административну артерију Новог Београда људи морају да се јашу на туђим ногама? Уосталом, ако ми не верујете, погледајте период од 13 до 21 стајалиште Ерпорт Сити у оба смера... Упорно понављам, 85 од Старог Меркатора купи путнике који нису ушли у 73 и 610, јер на Кеју је тек ужас...
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1974
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2641
Pohvalio: 3450

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Karlo del Ponte » Ned Dec 16, 2018 12:41 am

Анализирао сам сва она чуда м... што су увели на Обреновачком правцу пред изборе, и утврдио да су се разбацивали са аутобусима као ненормални. Рецимо, Руцка има сада 3 линије, Мала Моштаница 4, Дражевац чак 6 линија. У реду, многи су по пола сата ходали до превоза, или имала нека убибоже преседања, али ово што је уведено нема везе са везом.

Конкретан предлог:
91: Београд (Драгана Манцеа) - Остружница центар(Старим Обреновачким) - Остружница Ново насеље.
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
551: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Велика Моштаница - Липовица Нови терминус.
Вршни сат 19 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
552: Београд (Драгана Манцеа) - Остружница центар(Новим Обреновачким) - Остружница Караула - Умка.
Вршни сат 19 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече не саобраћа. Здружен интервал са 551 од 9 односно 15 минута.
553: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Руцка - Мала Моштаница преко Моштаничке и Гробљанске улице (брдо) - Пут за Јасенак - Јасенак - Веверичји крај - Дражевац.
Вршни сат 60 минута, ванвршни 90 минута, викендом 90 минута, касно увече 90 минута.
570: Барајево - Баћевац - Вранић - Јасенак - Мислођин - Обреновац:
Вршни сат 60 минута, ванвршни 120 минута, викендом 120 минута, касно увече 120 минута.
592: Баново брдо - Мељак - Вранић - Дражевац - Баљевац - Баљевац магистрала (продужити уместо 860В):
Вршни сат 80 минута, ванвршни 80 минута, викендом 80 минута, касно увече 80 минута.
860: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац:
Вршни сат 10-15 минута, ванвршни 30-60 минута минута, викендом 30-60 минута, касно увече не саобраћа.
860Е: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац:
Вршни сат 10-15 минута, ванвршни 15-20 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
861: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Дубоко - Мала Моштаница Раваничка (долина) - Барич Амбуланта - Обреновац.
Вршни сат 35 минута, ванвршни 70 минута, викендом 70 минута, касно увече 70 минута.
862: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац - Забрежје.
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 75 минута.
863: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац - Пијаца - Звечка:
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 75 минута. Неизменично са 862.
870: Обреновац - Мислођин - Дражевац - Конатице - Степојевац - Лазаревац:
Вршни сат 45 минута, ванвршни 90 минута, викендом 90 минута, касно увече 90 минута.

Укидају се или утапају у друге линије: 92, 530, 5570, 860А, 860Б, 860БЛ, 860В, 860Д, 860Ј, 860Л, 860М, 860С, 861А, 863, 901, 912, 921, 935, 940.
Нове линије: 552, 570, 861, 862, 863, 870.

Предности:
1) Укупно утопљених антибиотик линија: 13, у линије са бољим фреквенцијама полазака и мањим преклапањима полазака.
2) Функционалан градски превоз ка истуреним деловима Обреновца: Звечка и Забрежје.
3) Много мање ангажованих аутобуса ван вршних сати, суботом и недељом. Велике уштеде.
4) Подједнака покривеност забачених подручја.
5) Управљивост система преко обједињених станица: Драгана Манцеа, Обреновац (862 и 863 чекају полазак), Липовица (нова окретница код скретања за Сремчицу код Ибарске за 511 и 551). Иначе, таква окретница може омогућити и неке друге везе, рецимо, Липовица - Рушањ - Ресник Ж.С. на сваких пола сата усклађено са возом, линију Липовица - Гунцати - Баћевац - Барајево где је превоз очајан у ова два села, некакву везу са Рипњем и слично.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5472
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3034
Pohvalio: 4390

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Ned Dec 16, 2018 12:53 am

Nije okretnica u Dragana Mancea tolikog kapaciteta da može da primi sve ove linije. A i ne bi bilo loše da neka od linija ostane na Savskom trgu.
Slika

Slika
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26357
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12460
Pohvalio: 5222

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod direktor » Ned Dec 16, 2018 12:58 am

Trg savski ce da bude prolazni nista tu nece okretatati ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5472
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3034
Pohvalio: 4390

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Ned Dec 16, 2018 1:28 am

A to će da bude sutra pa zato mora ovako. :?
Slika

Slika
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26357
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12460
Pohvalio: 5222

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod direktor » Ned Dec 16, 2018 2:05 am

Nece sutra vrlo skoro ce da ih izdjele na prokop nbg i mostar napravice neku zapetljanciju vec ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 916
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 562
Pohvalio: 361

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Gaspar18 » Ned Dec 16, 2018 2:16 am

Реално, требало је да главну железничку станицу пребаце на Блок 42, јер тамо има капацитета за све видове железничког саобраћаја, јер кад ту буде аутобуска што да не и главна железничка станица... Реконструкцијом Карађорђеве улице, избацују се шлепери из центра града, остају трамваји 2 и 11, и на Дорћолу да окрећу ови са ГЖС и ето решења... Само је питање куда 601 убацити, Дорћол или Зелени Венац. Што се Обреновца и Барајева тиче, њима остају преседања у Жаркову за центар града и на Ади, е сад да ли ће све те линије ићи у Блок 42 Газелом или преко Моста на Ади директно остаје да се види, јер у принципу, све то кад се пребаци, 51 фактички може да се преспоји са 49 и да иде Беле Воде - трасом 49 од Бановог Брда до Бањице, и оданде негде да окрене... Ако дође до тога да 91 и 92 морају да избацују, боље не у Прокоп, већ Дорћол...
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1974
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2641
Pohvalio: 3450

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Karlo del Ponte » Ned Dec 16, 2018 2:53 am

solecar » 15 Dec 2018 11:53 pm napisao:Nije okretnica u Dragana Mancea tolikog kapaciteta da može da primi sve ove linije. A i ne bi bilo loše da neka od linija ostane na Savskom trgu.

Према прорачуну, 253 возило-минута на сат у вршним сатима, или просечно 4-5 возила. Ако дође до већих поремећаја на линијама, то може бити 10 возила, а то Драгана Манцеа може да прими. Драгана Манцеа је привремена, док се не изгради доњи аутобуски терминус.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Kesha i 6 gosta