Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1652
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1770
Pohvalio: 2286

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Karlo del Ponte » Čet Mar 16, 2017 4:00 pm

Да, и шарање са поласцима није бесмислено. Рецимо, готово сви локалци Београд-Ваљево иду на Вуков споменик и у Панчево. Готово сви локалци из Велике Плане иду за Земун. Од брзих возова сви иду за Главну, једино брзи Ниш-Нови Сад, Суботица-Скопље и Суботица-Бар, плус још по неки убрзани из Ниша и Ужица иду кроз Београд центар. Веза са Београд центром је важна због депо-а. Тако рецимо, последњи полазак из Вука за Лазаревац и Ваљево је у 16:53. Вечерњи Ваљевац полази мало после 21 из Земуна, због везе са депо-ом, као и први у 4 и нешто.

Тако нешто није сметало да имамо пуне Беовозове за Ваљево и Младеновац, и пуне возове са Главне паралелно пре 10-так година. Просто људи испланирају своје обавезе и кретање у односу на време и место поласка воза.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: tragac i 3 gosta