Javni prevoz u Srbiji

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Izmedju3i20karaktera
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Pet Okt 02, 2020 8:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 73
Pohvalio: 159

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Izmedju3i20karaktera » Pon Okt 19, 2020 1:09 pm

Ne poznajem novosadski prevoz na nivou svakodnevice, ali mi je u ono malo kontakta pre nekoliko godina izgledao vrlo pristojno. Međutim, čoveku prosto toplo oko srca kada vidi u kakvom izobilju živimo, kad sečemo vozila poput ovih sa slike. Ovaj prvi još izgleda kao iz fabrike da je izašao, na prvu loptu pre bih pomislio da je u fazi sklapanja, nego rasturanja.

Može to tako, ali onda kada mi u neko skorije vreme prevoznik zakuka kako nema s čim da vozi, ja baš onako jako saosećam s njegovim mukama. Toliko da bih pre spalio novac nego njemu da dam.
Pohvale za post: 2
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7689
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15744
Pohvalio: 12398

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Bender Rodriguez » Pon Okt 19, 2020 1:20 pm

Uh što ne volim kad se ovako ističu ove grbine na krovu autobusa...

Inače Tomo svaka čast i hvala za slike. :sesir:
"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12726
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 15574
Pohvalio: 36509

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Дошљак » Pon Okt 19, 2020 11:57 pm

НС ладно може да донира своје Икаре у ГСП Београд :D
Pohvale za post: 5
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 31714
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 22511
Pohvalio: 8699

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod direktor » Sre Okt 21, 2020 7:53 pm

Ovaj zglobni visokodni 861 kao i N 909 bi u bg uveliko vozili...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Express
Higher intermediate
Postovi: 1287
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1174
Pohvalio: 48

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Express » Sre Okt 21, 2020 9:40 pm

Bender Rodriguez » 19 Oct 2020 12:20 pm napisao:Uh što ne volim kad se ovako ističu ove grbine na krovu autobusa...

Inače Tomo svaka čast i hvala za slike. :sesir:


Može kapa i kod CNG-a i kod električnog lepo da se uklopi. Španci uglavnom znaju kako:

Castrosua New City Scania N280UB (CNG) v1: https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/46131865965/
Castrosua New City Scania N280UB (CNG) v2: https://www.flickr.com/photos/javiermartn/31922005295/
Tata Hispano Area Irisbus Citelis 12 GNC: https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/14016794784/

...sve dok ne za**ru big time :D : https://www.flickr.com/photos/sw11simon/19566754879/

U odnosu na normalan N270UB dizel: https://www.flickr.com/photos/javiermartn/31108097773/

Ja sam električne Ikarbuse zamišljao kao ovaj Castrosua CityVersus Irisbus Citelis 12 GNC što se tiče prednjeg dela kape: https://www.flickr.com/photos/autobuses ... 676027775/

Zadnji deo trebao je biti izdignut kao kod Urbanwaya, pa bi se možda tu uglavila i ugradnja klima (kao kod dabldekera). Umesto CNG boca trebalo je montirati kontaktnu ploču (za punjenje preko obrnutog pantografa u garaži), deo baterija i vuču. Plus da ne bi maska toliko štrčala kao kod CNG-a moguće je useći krov kao kadu što bi rezultiralo nešto nižom visinom putničkog salona, ali manjom visinom celog vozila. Dakle može lepo da se uklopi samo ako se to i želi.

Mnogi autobusi, posebno električni deluju nabudženi i nezgrapni, mada u poslednje vreme ima i boljih rešenja.
Pohvale za post: 1
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7689
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15744
Pohvalio: 12398

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Bender Rodriguez » Čet Okt 22, 2020 12:23 pm

Pa to, na takva rešenja sam mislio. Viđao sam i ja po Evropi dosta električnih ili CNG autobusa ali sa tim dodacima da ne izgledaju ko da imaju tumore. :D

A onda vidiš ovako nešto i počne da ti se povraća. :roll:

Kapiram ja da je to namenski tako postavljeno, da prilikom kretanja vazduh koji se odbije o šoferku ulazi u tu sklopku. Ali brate... pa postoje i drugi načini da se napravi takva dinamika vazduha a da vozilo ne izgleda kao nečiji prvi pokušaj sklapanja Lego kockica. :roll: Rusi, čak ni Sovjeti, koji nikad nisu marili za estetiku već samo za funkciju, nikad ne bi ovako nešto pustili u promet.
"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
Kesha
Higher intermediate
Postovi: 860
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1020
Pohvalio: 1411

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Kesha » Čet Okt 22, 2020 2:32 pm

Realno nije ih estetska mnogo interesovala, jer tu se radi o tek jednom dovršavanju karoseriranja šasije B9S, tada jedno šest sedam godina stare. Dopremljena je iz ugašenog Alfa busza. Da je bilo reči o serijskog proizvodnji, apsolutno bi takvim detaljima trebali posvetiti mnogo više pažnje, jer i inače je autobus izgledao poprilično nedovršeno, a mislim i da je poslednji koji je izašao iz Megabusa. Mogu se pronaći slike originala na istoj šasiji, kao i nadogradnji drugih karoserista, a inače je takva šasija, niskog poda sa motorom napred, prevashodno projektovana za dodatak još jedne prikolice, čime se Volvo duži niz godina bavio. Tu se vidi da to ne mora uopšte nalikovati nekom tumoru :)  al opet reč je o serijskoj proizvodnji ozbiljnog imena. Evo primera sa Wikidata-e

1200px-Goteborg_autobus.jpg
1200px-Goteborg_autobus.jpg (269.33 KiB) Pogledano 2577 puta

Autor: Andrzej Otrębski
Pohvale za post: 2
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 847
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Pendolino » Pet Okt 23, 2020 12:00 am

Ti trodelni su nastali kao odgovor opštoj nestašici vozača.

...mada...

:lool:
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11084
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9739
Pohvalio: 18185

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod solecar » Pet Okt 23, 2020 12:53 am

Ma nek naprave jedan autobus dužine od Inđije do Smedereva i rešen problem. :)
Slika

Slika
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12726
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 15574
Pohvalio: 36509

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Дошљак » Pet Okt 23, 2020 12:06 pm

Ал би се овај заглавио на скретању из Дечанске у Деспота Стефана :D
branik
Higher intermediate
Postovi: 1707
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 673

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod branik » Pet Okt 23, 2020 9:19 pm

Glwdam kako ae ovaj muči sa ova dva zgloba i rikvercom. Mislim da je najveći problem što druga prikolica ispadne iz vidnog polja retrovizora. Mada, rekao bih da se i ne snalazi najbolje jer pravi preoštre i dugotrajne zakrete volanom. Da bi sva tri segmenta slušala, moraju ti pokreti volanom da budu brzi i česti. Ovo je isti princip kao vožnja dvosovinske prikolice na kamionu u rikverc. Samo je proprcija dužina (međuosovinskih rastojanja) drugačija. Još ako je četvrta zakretna, eto novog razloga za veselje.
Pohvale za post: 1
busspoter
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1429
Pridružio se: Uto Feb 06, 2018 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3242
Pohvalio: 43

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod busspoter » Sub Okt 31, 2020 1:27 am

Novi Sad

#751

Slika

#1047

Slika

Slika
Ostale fotke mozete videti na https://www.flickr.com/photos/139461235@N02/
Pohvale za post: 4
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9377
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 4254
Pohvalio: 15193

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Somi303 » Čet Nov 05, 2020 1:23 pm

Браво за еКГ и младог господина, треба нам барем 5 таквих за Бг :vops:
Сва права задржава Somi303, за коришћење фотографија контактирати --> https://www.flickr.com/people/somi303/

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 3
Toma
Beginner
Postovi: 30
Pridružio se: Ned Maj 24, 2020 6:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 0

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Toma » Sre Nov 11, 2020 5:36 pm

Novi Sad :D

#1016
SlikaMercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr

#929
SlikaIveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr

#932
SlikaIveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr

#1055
SlikaBMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr

#934 i #923
SlikaIveco Crossway LE and Irisbus Capena Urby CNG by Conecto NS, on Flickr

#1024
SlikaMercedes Benz Conecto NGT (2020.) by Conecto NS, on Flickr

#906
SlikaIkarbus IK218N (2007.) by Conecto NS, on Flickr
#710
SlikaNeobus 405G (1997.) by Conecto NS, on Flickr

#966
SlikaIkarbus IK218N (2016.) by Conecto NS, on Flickr

#879
SlikaIkarbus IK201 (2005.) by Conecto NS, on Flickr

#1003
SlikaMercedes Benz Conecto NGT (2020.) by Conecto NS, on Flickr

#1052
SlikaBMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr

#969
SlikaIkarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr

#738, #988, #1000, #1035
SlikaIkarbus, Mercedes and Volvo by Conecto NS, on Flickr
SlikaIkarbus, Mercedes and Volvo by Conecto NS, on Flickr

#891
SlikaNeobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr

#878
SlikaIkarbus IK201 by Conecto NS, on Flickr

#892
SlikaNeobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr

#790
SlikaVolvo B10MA by Conecto NS, on Flickr

#972
SlikaIkarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr

#1023
SlikaMercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr

#926 iskasapljen i čeka sečenje
SlikaIrisbus Capena Urby CNG by Conecto NS, on Flickr
Pohvale za post: 5
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 847
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Pendolino » Sre Nov 18, 2020 10:49 pm

Neuspela prodaja ATP Vojvodine
Prodaja tri celine ATP „Vojvodine“ među kojima je i kompleks novoizgrađene autobuske stanice i servisnog centra, koju je stečajna uprava planirala da realizuje početkom ove nedelje, oglašena je neuspešnom jer nije bilo zainteresovanih kupaca.
https://www.danas.rs/ekonomija/neuspela-prodaja-atp-vojvodine/
Pohvale za post: 1
Toma
Beginner
Postovi: 30
Pridružio se: Ned Maj 24, 2020 6:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 0

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Toma » Čet Nov 19, 2020 11:48 am

Novi Sad

#887
SlikaNeobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr

#922
SlikaSolaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr

#910
SlikaIkarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr

#1052
SlikaBMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
Pohvale za post: 4
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9377
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 4254
Pohvalio: 15193

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Somi303 » Čet Nov 19, 2020 9:36 pm

Смањи мало резолуцију кад објављујеш овде фотке, без потребе се тешко учитавају фотке :)
Сва права задржава Somi303, за коришћење фотографија контактирати --> https://www.flickr.com/people/somi303/

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1278
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2547
Pohvalio: 5841

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Vladivoje » Pet Nov 20, 2020 3:11 am

Zanimljiv rad, koji se bavi uporednom analizom funkcionisanja, kao i cenama javnog prevoza u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani:

:arrow: https://repozitorij.pmf.unizg.hr/island ... F/download


U Beogradu je javni gradski prijevoz najskuplji, te je pojedinačna karta skuplja za 51%, dok su ostale vrste karata do 15% skuplje od cijena karata u Zagrebu. U Ljubljani je najjeftiniji i taksi prijevoz gdje će se za udaljenost od pet kilometara platiti 29,15 kuna, u Zagrebu 44,56 kuna, a u Beogradu 50,02 kune.
Pohvale za post: 1
Cvikarbus1923
Novice
Postovi: 26
Pridružio se: Pet Maj 22, 2020 11:01 am
Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 39

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Cvikarbus1923 » Pet Nov 20, 2020 10:34 am

Skoro da sam siguran da Beograd ima najgori javni prevoz od ova tri grada.
Ne mrzim nikog i ne širim mržnju, samo sam realista
Ostale slike su dostupne na linku: https://www.flickr.com/photos/188535177@N05/
Sve su slike slikane mobilnim telefonom!
Pohvale za post: 2
Express
Higher intermediate
Postovi: 1287
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1174
Pohvalio: 48

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Express » Pet Nov 20, 2020 5:04 pm

Razlike u ceni po tipovima karata:

Uspoređivanjem cijena pojedinačne karte koja vrijedi 90 minuta, karta u Ljubljani je jeftinija za 35%, dok je u Beogradu skuplja za 51% u odnosu na cijenu karte u Zagrebu. Mjesečna karta je u Ljubljani 45% jeftinija, a u Beogradu 8% jeftinija u odnosu na Zagreb. Mjesečna karta za studente je u Ljubljani 7% skuplja, a u Beogradu 13% skuplja u odnosu na Zagreb. Mjesečna karta za nezaposlene je u Ljubljani 9% jeftinija, a u Beogradu 13% skuplja u odnosu na Zagreb. Godišnja karta je u Ljubljani 35% jeftinija, a u Beogradu 4% skuplja u odnosu na Zagreb.


Dodao bih par komentara na rad.

Što se tiče autobusa autor je u obzir uzeo inventarski vozni park GSP Beograd čija je razlika u odnosu na aktivni vozni park za solo i zglobne autobuse 2015. godine bila velika. Kakva je situacija danas, 5 godina posle? Izlaznost solo povećana je zamenom dotrajalog inventara novim aktivnim voznim parkom, međutim ne samo što je smanjen inventar zglobnih otpisom rashoda već je i izlaznost značajno manjeg aktivnog voznog parka opala prateći skor prosečne starosti vozila u pomenutom segmentu. Ovoliko "ljuljanje" statistike u tako kratkom (poludecenijskom) roku nije karakteristično za jednu evropsku ekonomiju poput Slovenije i Hrvatske, posebno ne u slučaju da tome aktivno doprinosi ista vlast tokom drugog mandata.

Dotakao bih se i tramvajskog podsistema. Da se primetiti kako je dužina tramvajske mreže povećana u odnosu na 1960. Praktično je udvostručena što je ispraćeno i kapacitetom voznog parka (greškom napisano kapacitet sedišta umesto ukupnih mesta deklarisanog kapaciteta), međutim broj vozila je bio manji, broj vozila u saobraćaju i broj pređenih vozilo-kilometara otprilike isti, te sličan broj putnika. Ovo govori da dok je tramvajska mreža proširena, kapacitet povećan, koeficijent iskorišćenja kapacitet vozila značajno je opao zajedno sa intervalom nailaska vozila. Uzevši u obzir i varijabil povećanja grada današnji sistem iako glomazniji manje doprinosi JGP kroz slabiji udeo putovanja tramvajem.

Tu dolazimo i do sledećeg zapažanja koje se tiče opisa složenosti mreže linija. Autor pominje linije poput 531 kao fider usput potpuno ignorišući uže gradsko jezgro kao zonu gde se upravo autobusi najviše preklapaju sa tramvajem, zbog čega isti prevoze mnogo više putnika od tramvaja posebno posmatrajući dostupne kapacitete. Otuda i 17% iskorišćeni tramvaji, preopterećeni solo autobusi. Ovde mnogo veću ulogu čine autobusi umesto tramvaja na dugačkim poprečnim trasama i radijalnim linijama nego tramvaji koji pokrivaju najopterećenije koridore.

Dakle zaključak bi bio da kada se uzme u obzir kvalitativno vrednovanje prevozne usluge pregledom gore pomenutih varijabila onda i razlika indeksa kvaliteta usluge u odnosu na kvantitativnu razliku u ceni može biti veća. Drugim rečima čak i kada je cena karte za jednu vožnju viša za 51% nego u Zagrebu indeks usluge neće pratiti prosek cenovne razlike različitih vrsta karata prilagođene kupovnoj moći već uzevši u obzir srednju brzinu, kapacitet, pouzdanost može biti čak i značajno niži (obrnuto proporcionalan). Ovaj indeks vrednovanja prevozne usluge ukazao bi na to da tramvaj u Beogradu ne može zameniti metro, niti vršiti istu ulogu kao tramvaj u manjem Zagrebu.
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1278
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2547
Pohvalio: 5841

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Vladivoje » Pet Nov 20, 2020 5:10 pm

Beograd ima dosta dobru mrežu linija, ali to ne vredi mnogo, s obzirom na broj vozila koji je nedovoljan za postojeću mrežu linija.
Nedovoljan broj vozila ne može da zadovolji potrebe građana.

Paralelno sa tim, uz nedostatak vozila sve je više solo-vozila, što je nedopustivo za veliki grad.
Samo ova činjenica dovodi do drastičnog pada kvaliteta javnog prevoza u gradu, da ne nabrajamo dalje...

Zatim, tu je veliki problem dotrajalosti vozila, kao i njihovog nedovoljnog održavanja po svim segmentima.

Zatim, tu je problem previsokih cena karata, koje Beograd dovode na vrh liste gradova sa najskupljim javnim prevozom.

Dakle, javni gradski prevoz u Beogradu je jedan od najskupljih, a po kvalitetu usluga jedan od najlošijih u našem širem okruženju.

Kako stvari stoje, ne naziru se namere gradskih vlasti da poboljšaju kvalitet javnog prevoza u Beogradu.
Nažalost, podaci i stanje na terenu govore upravo suprotno...
Dart
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1493
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1648
Pohvalio: 14

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Dart » Pet Nov 20, 2020 6:54 pm

Beograd ima bas mnogo vozila u saobraćaju prema svojoj veličini. Mislim da u Evropi nema grada sa više vozila, а da je između 1 i 2 miliona stanovnika. Mada je tome u najvećoj meri kumovao nedostatak metroa.
Sto se zglobova tiče postoje i mnogo veći gradovi bez zglobova uopšte. Inače se slažem da bi Beogradu vise njih dobro došlo, ali nije na autobusu da glumi metro.
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1278
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2547
Pohvalio: 5841

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Vladivoje » Pet Nov 20, 2020 9:49 pm

Inače se slažem da bi Beogradu vise njih dobro došlo, ali nije na autobusu da glumi metro.


Zglobni autobus i vozilo podzemne železnice ne mogu da se porede, zar ne (?)
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12726
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 15574
Pohvalio: 36509

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Дошљак » Pet Nov 20, 2020 11:28 pm

Не, али линије попут 95, 23, 16, 17, 18, на мишиће глуме метро.
Pohvale za post: 1
Toma
Beginner
Postovi: 30
Pridružio se: Ned Maj 24, 2020 6:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 0

Re: Javni prevoz u Srbiji

Postod Toma » Pon Dec 07, 2020 4:20 pm

Novi Sad

#1042
SlikaBMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr

#877 i #970
SlikaIkarbus IK201 & IK218N by Conecto NS, on Flickr


#1015 i #1025
SlikaMercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr

#922 i #964
SlikaSolaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
SlikaIkarbus IK218N & Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr

#943
SlikaIrisbus Citelis 12 CNG by Conecto NS, on Flickr

#921 i #1019
SlikaSolaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr

SlikaSolaris & Mercedes by Conecto NS, on Flickr
#931
SlikaIveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr

#948
SlikaIkarbus IK112N by Conecto NS, on Flickr

#970 i #997
SlikaFeniksbus FBI83M & Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr

#909
SlikaIkarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Toma, Užice, Vitez Koja i 26 gosta