Javni prevoz u Srbiji
Moderator: Igor
-
Izmedju3i20karaktera
-
- Beginner
- Postovi: 53
- Pridružio se: Pet Okt 02, 2020 8:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 73
Pohvalio: 159
Pohvalio: 159
Re: Javni prevoz u Srbiji
Ne poznajem novosadski prevoz na nivou svakodnevice, ali mi je u ono malo kontakta pre nekoliko godina izgledao vrlo pristojno. Međutim, čoveku prosto toplo oko srca kada vidi u kakvom izobilju živimo, kad sečemo vozila poput ovih sa slike. Ovaj prvi još izgleda kao iz fabrike da je izašao, na prvu loptu pre bih pomislio da je u fazi sklapanja, nego rasturanja.
Može to tako, ali onda kada mi u neko skorije vreme prevoznik zakuka kako nema s čim da vozi, ja baš onako jako saosećam s njegovim mukama. Toliko da bih pre spalio novac nego njemu da dam.
Može to tako, ali onda kada mi u neko skorije vreme prevoznik zakuka kako nema s čim da vozi, ja baš onako jako saosećam s njegovim mukama. Toliko da bih pre spalio novac nego njemu da dam.
Pohvale za post: 2
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7689
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15744
Pohvalio: 12398
Pohvalio: 12398
Re: Javni prevoz u Srbiji
Uh što ne volim kad se ovako ističu ove grbine na krovu autobusa...
Inače Tomo svaka čast i hvala za slike.
Inače Tomo svaka čast i hvala za slike.

"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12726
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15574
Pohvalio: 36509
Pohvalio: 36509
Re: Javni prevoz u Srbiji
НС ладно може да донира своје Икаре у ГСП Београд 

Pohvale za post: 5
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22511
Pohvalio: 8699
Pohvalio: 8699
Re: Javni prevoz u Srbiji
Ovaj zglobni visokodni 861 kao i N 909 bi u bg uveliko vozili...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1287
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1174
Pohvalio: 48
Pohvalio: 48
Re: Javni prevoz u Srbiji
Bender Rodriguez » 19 Oct 2020 12:20 pm napisao:Uh što ne volim kad se ovako ističu ove grbine na krovu autobusa...
Inače Tomo svaka čast i hvala za slike.
Može kapa i kod CNG-a i kod električnog lepo da se uklopi. Španci uglavnom znaju kako:
Castrosua New City Scania N280UB (CNG) v1: https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/46131865965/
Castrosua New City Scania N280UB (CNG) v2: https://www.flickr.com/photos/javiermartn/31922005295/
Tata Hispano Area Irisbus Citelis 12 GNC: https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/14016794784/
...sve dok ne za**ru big time

U odnosu na normalan N270UB dizel: https://www.flickr.com/photos/javiermartn/31108097773/
Ja sam električne Ikarbuse zamišljao kao ovaj Castrosua CityVersus Irisbus Citelis 12 GNC što se tiče prednjeg dela kape: https://www.flickr.com/photos/autobuses ... 676027775/
Zadnji deo trebao je biti izdignut kao kod Urbanwaya, pa bi se možda tu uglavila i ugradnja klima (kao kod dabldekera). Umesto CNG boca trebalo je montirati kontaktnu ploču (za punjenje preko obrnutog pantografa u garaži), deo baterija i vuču. Plus da ne bi maska toliko štrčala kao kod CNG-a moguće je useći krov kao kadu što bi rezultiralo nešto nižom visinom putničkog salona, ali manjom visinom celog vozila. Dakle može lepo da se uklopi samo ako se to i želi.
Mnogi autobusi, posebno električni deluju nabudženi i nezgrapni, mada u poslednje vreme ima i boljih rešenja.
Pohvale za post: 1
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7689
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15744
Pohvalio: 12398
Pohvalio: 12398
Re: Javni prevoz u Srbiji
Pa to, na takva rešenja sam mislio. Viđao sam i ja po Evropi dosta električnih ili CNG autobusa ali sa tim dodacima da ne izgledaju ko da imaju tumore. 
A onda vidiš ovako nešto i počne da ti se povraća.
Kapiram ja da je to namenski tako postavljeno, da prilikom kretanja vazduh koji se odbije o šoferku ulazi u tu sklopku. Ali brate... pa postoje i drugi načini da se napravi takva dinamika vazduha a da vozilo ne izgleda kao nečiji prvi pokušaj sklapanja Lego kockica.
Rusi, čak ni Sovjeti, koji nikad nisu marili za estetiku već samo za funkciju, nikad ne bi ovako nešto pustili u promet.

A onda vidiš ovako nešto i počne da ti se povraća.

Kapiram ja da je to namenski tako postavljeno, da prilikom kretanja vazduh koji se odbije o šoferku ulazi u tu sklopku. Ali brate... pa postoje i drugi načini da se napravi takva dinamika vazduha a da vozilo ne izgleda kao nečiji prvi pokušaj sklapanja Lego kockica.

"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
-
Kesha
-
- Higher intermediate
- Postovi: 860
- Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1020
Pohvalio: 1411
Pohvalio: 1411
Re: Javni prevoz u Srbiji
Realno nije ih estetska mnogo interesovala, jer tu se radi o tek jednom dovršavanju karoseriranja šasije B9S, tada jedno šest sedam godina stare. Dopremljena je iz ugašenog Alfa busza. Da je bilo reči o serijskog proizvodnji, apsolutno bi takvim detaljima trebali posvetiti mnogo više pažnje, jer i inače je autobus izgledao poprilično nedovršeno, a mislim i da je poslednji koji je izašao iz Megabusa. Mogu se pronaći slike originala na istoj šasiji, kao i nadogradnji drugih karoserista, a inače je takva šasija, niskog poda sa motorom napred, prevashodno projektovana za dodatak još jedne prikolice, čime se Volvo duži niz godina bavio. Tu se vidi da to ne mora uopšte nalikovati nekom tumoru
al opet reč je o serijskoj proizvodnji ozbiljnog imena. Evo primera sa Wikidata-e
Autor: Andrzej Otrębski

Autor: Andrzej Otrębski
Pohvale za post: 2
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 847
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539
Pohvalio: 539
Re: Javni prevoz u Srbiji
Ti trodelni su nastali kao odgovor opštoj nestašici vozača.
...mada...

...mada...

-
solecar
- Professional
- Postovi: 11084
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9739
Pohvalio: 18185
Pohvalio: 18185
Re: Javni prevoz u Srbiji
Ma nek naprave jedan autobus dužine od Inđije do Smedereva i rešen problem. 

-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12726
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15574
Pohvalio: 36509
Pohvalio: 36509
Re: Javni prevoz u Srbiji
Ал би се овај заглавио на скретању из Дечанске у Деспота Стефана 

-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 673
Pohvalio: 673
Re: Javni prevoz u Srbiji
Glwdam kako ae ovaj muči sa ova dva zgloba i rikvercom. Mislim da je najveći problem što druga prikolica ispadne iz vidnog polja retrovizora. Mada, rekao bih da se i ne snalazi najbolje jer pravi preoštre i dugotrajne zakrete volanom. Da bi sva tri segmenta slušala, moraju ti pokreti volanom da budu brzi i česti. Ovo je isti princip kao vožnja dvosovinske prikolice na kamionu u rikverc. Samo je proprcija dužina (međuosovinskih rastojanja) drugačija. Još ako je četvrta zakretna, eto novog razloga za veselje.
Pohvale za post: 1
-
busspoter
- Higher intermediate
- Postovi: 1429
- Pridružio se: Uto Feb 06, 2018 7:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3242
Pohvalio: 43
Pohvalio: 43
Re: Javni prevoz u Srbiji
Novi Sad
#751

#1047


#751

#1047


Ostale fotke mozete videti na https://www.flickr.com/photos/139461235@N02/
Pohvale za post: 4
-
Somi303
- Expert
- Postovi: 9377
- Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
- Lokacija: Заклопача
- Kontakt:
Pohvaljen: 4254
Pohvalio: 15193
Pohvalio: 15193
Re: Javni prevoz u Srbiji
Браво за еКГ и младог господина, треба нам барем 5 таквих за Бг

Сва права задржава Somi303, за коришћење фотографија контактирати --> https://www.flickr.com/people/somi303/
profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 3
-
Toma
-
- Beginner
- Postovi: 30
- Pridružio se: Ned Maj 24, 2020 6:11 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Javni prevoz u Srbiji
Novi Sad
#1016
Mercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr
#929
Iveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr
#932
Iveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr
#1055
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
#934 i #923
Iveco Crossway LE and Irisbus Capena Urby CNG by Conecto NS, on Flickr
#1024
Mercedes Benz Conecto NGT (2020.) by Conecto NS, on Flickr
#906
Ikarbus IK218N (2007.) by Conecto NS, on Flickr
#710
Neobus 405G (1997.) by Conecto NS, on Flickr
#966
Ikarbus IK218N (2016.) by Conecto NS, on Flickr
#879
Ikarbus IK201 (2005.) by Conecto NS, on Flickr
#1003
Mercedes Benz Conecto NGT (2020.) by Conecto NS, on Flickr
#1052
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
#969
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
#738, #988, #1000, #1035
Ikarbus, Mercedes and Volvo by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus, Mercedes and Volvo by Conecto NS, on Flickr
#891
Neobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr
#878
Ikarbus IK201 by Conecto NS, on Flickr
#892
Neobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr
#790
Volvo B10MA by Conecto NS, on Flickr
#972
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
#1023
Mercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr
#926 iskasapljen i čeka sečenje
Irisbus Capena Urby CNG by Conecto NS, on Flickr

#1016

#929

#932

#1055

#934 i #923

#1024

#906

#710

#966

#879

#1003

#1052

#969

#738, #988, #1000, #1035


#891

#878

#892

#790

#972

#1023

#926 iskasapljen i čeka sečenje

Pohvale za post: 5
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 847
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539
Pohvalio: 539
Re: Javni prevoz u Srbiji
https://www.danas.rs/ekonomija/neuspela-prodaja-atp-vojvodine/Neuspela prodaja ATP Vojvodine
Prodaja tri celine ATP „Vojvodine“ među kojima je i kompleks novoizgrađene autobuske stanice i servisnog centra, koju je stečajna uprava planirala da realizuje početkom ove nedelje, oglašena je neuspešnom jer nije bilo zainteresovanih kupaca.
Pohvale za post: 1
-
Toma
-
- Beginner
- Postovi: 30
- Pridružio se: Ned Maj 24, 2020 6:11 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Javni prevoz u Srbiji
Novi Sad
#887
Neobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr
#922
Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
#910
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
#1052
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
#887

#922

#910

#1052

Pohvale za post: 4
-
Somi303
- Expert
- Postovi: 9377
- Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
- Lokacija: Заклопача
- Kontakt:
Pohvaljen: 4254
Pohvalio: 15193
Pohvalio: 15193
Re: Javni prevoz u Srbiji
Смањи мало резолуцију кад објављујеш овде фотке, без потребе се тешко учитавају фотке 

Сва права задржава Somi303, за коришћење фотографија контактирати --> https://www.flickr.com/people/somi303/
profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
-
Vladivoje
- Higher intermediate
- Postovi: 1278
- Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2547
Pohvalio: 5841
Pohvalio: 5841
Re: Javni prevoz u Srbiji
Zanimljiv rad, koji se bavi uporednom analizom funkcionisanja, kao i cenama javnog prevoza u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani:
https://repozitorij.pmf.unizg.hr/island ... F/download

U Beogradu je javni gradski prijevoz najskuplji, te je pojedinačna karta skuplja za 51%, dok su ostale vrste karata do 15% skuplje od cijena karata u Zagrebu. U Ljubljani je najjeftiniji i taksi prijevoz gdje će se za udaljenost od pet kilometara platiti 29,15 kuna, u Zagrebu 44,56 kuna, a u Beogradu 50,02 kune.
Pohvale za post: 1
-
Cvikarbus1923
-
- Novice
- Postovi: 26
- Pridružio se: Pet Maj 22, 2020 11:01 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 39
Pohvalio: 39
Re: Javni prevoz u Srbiji
Skoro da sam siguran da Beograd ima najgori javni prevoz od ova tri grada.
Ne mrzim nikog i ne širim mržnju, samo sam realista
Ostale slike su dostupne na linku: https://www.flickr.com/photos/188535177@N05/
Sve su slike slikane mobilnim telefonom!
Ostale slike su dostupne na linku: https://www.flickr.com/photos/188535177@N05/
Sve su slike slikane mobilnim telefonom!
Pohvale za post: 2
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1287
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1174
Pohvalio: 48
Pohvalio: 48
Re: Javni prevoz u Srbiji
Razlike u ceni po tipovima karata:
Dodao bih par komentara na rad.
Što se tiče autobusa autor je u obzir uzeo inventarski vozni park GSP Beograd čija je razlika u odnosu na aktivni vozni park za solo i zglobne autobuse 2015. godine bila velika. Kakva je situacija danas, 5 godina posle? Izlaznost solo povećana je zamenom dotrajalog inventara novim aktivnim voznim parkom, međutim ne samo što je smanjen inventar zglobnih otpisom rashoda već je i izlaznost značajno manjeg aktivnog voznog parka opala prateći skor prosečne starosti vozila u pomenutom segmentu. Ovoliko "ljuljanje" statistike u tako kratkom (poludecenijskom) roku nije karakteristično za jednu evropsku ekonomiju poput Slovenije i Hrvatske, posebno ne u slučaju da tome aktivno doprinosi ista vlast tokom drugog mandata.
Dotakao bih se i tramvajskog podsistema. Da se primetiti kako je dužina tramvajske mreže povećana u odnosu na 1960. Praktično je udvostručena što je ispraćeno i kapacitetom voznog parka (greškom napisano kapacitet sedišta umesto ukupnih mesta deklarisanog kapaciteta), međutim broj vozila je bio manji, broj vozila u saobraćaju i broj pređenih vozilo-kilometara otprilike isti, te sličan broj putnika. Ovo govori da dok je tramvajska mreža proširena, kapacitet povećan, koeficijent iskorišćenja kapacitet vozila značajno je opao zajedno sa intervalom nailaska vozila. Uzevši u obzir i varijabil povećanja grada današnji sistem iako glomazniji manje doprinosi JGP kroz slabiji udeo putovanja tramvajem.
Tu dolazimo i do sledećeg zapažanja koje se tiče opisa složenosti mreže linija. Autor pominje linije poput 531 kao fider usput potpuno ignorišući uže gradsko jezgro kao zonu gde se upravo autobusi najviše preklapaju sa tramvajem, zbog čega isti prevoze mnogo više putnika od tramvaja posebno posmatrajući dostupne kapacitete. Otuda i 17% iskorišćeni tramvaji, preopterećeni solo autobusi. Ovde mnogo veću ulogu čine autobusi umesto tramvaja na dugačkim poprečnim trasama i radijalnim linijama nego tramvaji koji pokrivaju najopterećenije koridore.
Dakle zaključak bi bio da kada se uzme u obzir kvalitativno vrednovanje prevozne usluge pregledom gore pomenutih varijabila onda i razlika indeksa kvaliteta usluge u odnosu na kvantitativnu razliku u ceni može biti veća. Drugim rečima čak i kada je cena karte za jednu vožnju viša za 51% nego u Zagrebu indeks usluge neće pratiti prosek cenovne razlike različitih vrsta karata prilagođene kupovnoj moći već uzevši u obzir srednju brzinu, kapacitet, pouzdanost može biti čak i značajno niži (obrnuto proporcionalan). Ovaj indeks vrednovanja prevozne usluge ukazao bi na to da tramvaj u Beogradu ne može zameniti metro, niti vršiti istu ulogu kao tramvaj u manjem Zagrebu.
Uspoređivanjem cijena pojedinačne karte koja vrijedi 90 minuta, karta u Ljubljani je jeftinija za 35%, dok je u Beogradu skuplja za 51% u odnosu na cijenu karte u Zagrebu. Mjesečna karta je u Ljubljani 45% jeftinija, a u Beogradu 8% jeftinija u odnosu na Zagreb. Mjesečna karta za studente je u Ljubljani 7% skuplja, a u Beogradu 13% skuplja u odnosu na Zagreb. Mjesečna karta za nezaposlene je u Ljubljani 9% jeftinija, a u Beogradu 13% skuplja u odnosu na Zagreb. Godišnja karta je u Ljubljani 35% jeftinija, a u Beogradu 4% skuplja u odnosu na Zagreb.
Dodao bih par komentara na rad.
Što se tiče autobusa autor je u obzir uzeo inventarski vozni park GSP Beograd čija je razlika u odnosu na aktivni vozni park za solo i zglobne autobuse 2015. godine bila velika. Kakva je situacija danas, 5 godina posle? Izlaznost solo povećana je zamenom dotrajalog inventara novim aktivnim voznim parkom, međutim ne samo što je smanjen inventar zglobnih otpisom rashoda već je i izlaznost značajno manjeg aktivnog voznog parka opala prateći skor prosečne starosti vozila u pomenutom segmentu. Ovoliko "ljuljanje" statistike u tako kratkom (poludecenijskom) roku nije karakteristično za jednu evropsku ekonomiju poput Slovenije i Hrvatske, posebno ne u slučaju da tome aktivno doprinosi ista vlast tokom drugog mandata.
Dotakao bih se i tramvajskog podsistema. Da se primetiti kako je dužina tramvajske mreže povećana u odnosu na 1960. Praktično je udvostručena što je ispraćeno i kapacitetom voznog parka (greškom napisano kapacitet sedišta umesto ukupnih mesta deklarisanog kapaciteta), međutim broj vozila je bio manji, broj vozila u saobraćaju i broj pređenih vozilo-kilometara otprilike isti, te sličan broj putnika. Ovo govori da dok je tramvajska mreža proširena, kapacitet povećan, koeficijent iskorišćenja kapacitet vozila značajno je opao zajedno sa intervalom nailaska vozila. Uzevši u obzir i varijabil povećanja grada današnji sistem iako glomazniji manje doprinosi JGP kroz slabiji udeo putovanja tramvajem.
Tu dolazimo i do sledećeg zapažanja koje se tiče opisa složenosti mreže linija. Autor pominje linije poput 531 kao fider usput potpuno ignorišući uže gradsko jezgro kao zonu gde se upravo autobusi najviše preklapaju sa tramvajem, zbog čega isti prevoze mnogo više putnika od tramvaja posebno posmatrajući dostupne kapacitete. Otuda i 17% iskorišćeni tramvaji, preopterećeni solo autobusi. Ovde mnogo veću ulogu čine autobusi umesto tramvaja na dugačkim poprečnim trasama i radijalnim linijama nego tramvaji koji pokrivaju najopterećenije koridore.
Dakle zaključak bi bio da kada se uzme u obzir kvalitativno vrednovanje prevozne usluge pregledom gore pomenutih varijabila onda i razlika indeksa kvaliteta usluge u odnosu na kvantitativnu razliku u ceni može biti veća. Drugim rečima čak i kada je cena karte za jednu vožnju viša za 51% nego u Zagrebu indeks usluge neće pratiti prosek cenovne razlike različitih vrsta karata prilagođene kupovnoj moći već uzevši u obzir srednju brzinu, kapacitet, pouzdanost može biti čak i značajno niži (obrnuto proporcionalan). Ovaj indeks vrednovanja prevozne usluge ukazao bi na to da tramvaj u Beogradu ne može zameniti metro, niti vršiti istu ulogu kao tramvaj u manjem Zagrebu.
-
Vladivoje
- Higher intermediate
- Postovi: 1278
- Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2547
Pohvalio: 5841
Pohvalio: 5841
Re: Javni prevoz u Srbiji
Beograd ima dosta dobru mrežu linija, ali to ne vredi mnogo, s obzirom na broj vozila koji je nedovoljan za postojeću mrežu linija.
Nedovoljan broj vozila ne može da zadovolji potrebe građana.
Paralelno sa tim, uz nedostatak vozila sve je više solo-vozila, što je nedopustivo za veliki grad.
Samo ova činjenica dovodi do drastičnog pada kvaliteta javnog prevoza u gradu, da ne nabrajamo dalje...
Zatim, tu je veliki problem dotrajalosti vozila, kao i njihovog nedovoljnog održavanja po svim segmentima.
Zatim, tu je problem previsokih cena karata, koje Beograd dovode na vrh liste gradova sa najskupljim javnim prevozom.
Dakle, javni gradski prevoz u Beogradu je jedan od najskupljih, a po kvalitetu usluga jedan od najlošijih u našem širem okruženju.
Kako stvari stoje, ne naziru se namere gradskih vlasti da poboljšaju kvalitet javnog prevoza u Beogradu.
Nažalost, podaci i stanje na terenu govore upravo suprotno...
Nedovoljan broj vozila ne može da zadovolji potrebe građana.
Paralelno sa tim, uz nedostatak vozila sve je više solo-vozila, što je nedopustivo za veliki grad.
Samo ova činjenica dovodi do drastičnog pada kvaliteta javnog prevoza u gradu, da ne nabrajamo dalje...
Zatim, tu je veliki problem dotrajalosti vozila, kao i njihovog nedovoljnog održavanja po svim segmentima.
Zatim, tu je problem previsokih cena karata, koje Beograd dovode na vrh liste gradova sa najskupljim javnim prevozom.
Dakle, javni gradski prevoz u Beogradu je jedan od najskupljih, a po kvalitetu usluga jedan od najlošijih u našem širem okruženju.
Kako stvari stoje, ne naziru se namere gradskih vlasti da poboljšaju kvalitet javnog prevoza u Beogradu.
Nažalost, podaci i stanje na terenu govore upravo suprotno...
-
Dart
- Higher intermediate
- Postovi: 1493
- Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1648
Pohvalio: 14
Pohvalio: 14
Re: Javni prevoz u Srbiji
Beograd ima bas mnogo vozila u saobraćaju prema svojoj veličini. Mislim da u Evropi nema grada sa više vozila, а da je između 1 i 2 miliona stanovnika. Mada je tome u najvećoj meri kumovao nedostatak metroa.
Sto se zglobova tiče postoje i mnogo veći gradovi bez zglobova uopšte. Inače se slažem da bi Beogradu vise njih dobro došlo, ali nije na autobusu da glumi metro.
Sto se zglobova tiče postoje i mnogo veći gradovi bez zglobova uopšte. Inače se slažem da bi Beogradu vise njih dobro došlo, ali nije na autobusu da glumi metro.
-
Vladivoje
- Higher intermediate
- Postovi: 1278
- Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2547
Pohvalio: 5841
Pohvalio: 5841
Re: Javni prevoz u Srbiji
Inače se slažem da bi Beogradu vise njih dobro došlo, ali nije na autobusu da glumi metro.
Zglobni autobus i vozilo podzemne železnice ne mogu da se porede, zar ne (?)
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12726
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15574
Pohvalio: 36509
Pohvalio: 36509
Re: Javni prevoz u Srbiji
Не, али линије попут 95, 23, 16, 17, 18, на мишиће глуме метро.
Pohvale za post: 1
-
Toma
-
- Beginner
- Postovi: 30
- Pridružio se: Ned Maj 24, 2020 6:11 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Javni prevoz u Srbiji
Novi Sad
#1042
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
#877 i #970
Ikarbus IK201 & IK218N by Conecto NS, on Flickr
#1015 i #1025
Mercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr
#922 i #964
Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N & Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
#943
Irisbus Citelis 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
#921 i #1019
Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Solaris & Mercedes by Conecto NS, on Flickr
#931
Iveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr
#948
Ikarbus IK112N by Conecto NS, on Flickr
#970 i #997
Feniksbus FBI83M & Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
#909
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
#1042

#877 i #970

#1015 i #1025

#922 i #964


#943

#921 i #1019


#931

#948

#970 i #997

#909

Pohvale za post: 3
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Toma, Užice, Vitez Koja i 26 gosta