Održavanje vozila

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1759
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1032
Pohvalio: 426

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Pet Jun 03, 2016 7:31 am

I na kraju dođu vrata daleko skuplja od najskupljih. Samo saberi rad održavanja i gubitke vremena u saobraćaju.
Ikarbusu vrata ne rade kako treba ni kad izađe iz fabrike a ne nešto dalje.
Tačno je što kažu za Ikarbus ako ne prokuva ima vrata da otpadnu.
Pohvale za post: 1
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3587
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1037
Pohvalio: 185

Re: Održavanje vozila

Postod becks89 » Pet Jun 03, 2016 11:12 am

Jeste, slazem se, nisu ova dzabe skuplja.
A to najjeftinije resenje obicno izadje puno skuplje narocito kod nas :)
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3648
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1562
Pohvalio: 3068

Re: Održavanje vozila

Postod tragac » Pet Jun 03, 2016 2:39 pm

Zašto hejtujete? Ikarbus je samo slika i prilika srpske radne kulture i discipline. Kakav narod takvi i busevi.
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7119
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5675
Pohvalio: 1642

Re: Održavanje vozila

Postod laki72 » Pet Jun 03, 2016 3:06 pm

Ne hejtujem (bar ja).
I ne slazem se sa tobom po pitanju Ikarbusa.
Ako se nesto nakaradno isprojektuje, dzaba i disciplina i radna etika i dobra volja i sve drugo.

P.S.
Drugar mi je davno radio u Ikarbusu u proizvodnji.
Uobicajeno je bilo da se isprojetovani deo proizvede u nekoj kolicini pa tek na montazi shvati da se neko u 'birou' zajebo....
E onda se u radionici 'budzilo' i prepravljalo na licu mesta.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3994
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2480
Pohvalio: 6951

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Pet Jun 03, 2016 3:45 pm

Серија ИК-201/202/203 је настала током тешких година, сетимо се да су прво коришћени фарови са Југо флориде па су касније мењани са фаровима Застава. Погледајмо исте и старије моделе нпр. у Суботици, где возе возила са оригиналним деловима и то доста старија од ИК-201 који данас возе у Београду.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3648
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1562
Pohvalio: 3068

Re: Održavanje vozila

Postod tragac » Sub Jun 04, 2016 3:39 pm

IK 103 radjeni za Veoliju 2005 su primer da se sve može kad se hoće. Problem je što se uglevnom neće...
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Pohvale za post: 2
Gaspar18
Intermediate
Postovi: 466
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 195
Pohvalio: 167

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Sub Jun 04, 2016 4:09 pm

IK103 je nesto sto je prevazidjeno u normalnom svetu jos pocetkom 90ih godina, neumesno je porediti "najnoviji" IK103 i O345 ili IK103 i SL283, to je em neumesno poredjenje sa jedne, a sa druge strane u svakom pogledu pomenuta dva vozila su svemirski brod za bilo koji IK103(nebitna serija), MAN Japanaci su uz O345, Solarise i Kobre najkvalitetnija vozila u Beogradu, samo im treba nega i pravi vlasnik istih!
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3648
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1562
Pohvalio: 3068

Re: Održavanje vozila

Postod tragac » Sub Jun 04, 2016 5:22 pm

Govorio sam o kvalitetu izrade ne o starosti koncepta u tom trenutku.
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1759
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1032
Pohvalio: 426

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Sub Jun 04, 2016 5:41 pm

To bolje i ne pominji. Ikarbus i kvalitet ???
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3994
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2480
Pohvalio: 6951

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Sub Jun 04, 2016 9:36 pm

На страну застарелост и квалитет, али упоредимо само ГСП ФАПове и приватне.
Gaspar18
Intermediate
Postovi: 466
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 195
Pohvalio: 167

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Sub Jun 04, 2016 10:12 pm

Fapovi su se pravili po konceptu starom 30 godina, oni su tamo makar realnosti pogledali u oci, zasto ne bi i Ikarbus to uradio? Zato sto je poligon za namestanje tendera, kako bi se sto veci skartovi napravili, kako bi neko poput idiota Jovicica izjavio "Kupovacemo Ikarbus makar bili i pokvareni", pre svega, meni je zao tih ljudi koji su radili u Fapu, i ovih sto rade u Ikarbusu, ali morate biti svesni da ako nesto ne ide, zasto ne staviti katanac? "Kupujmo domace" bajke, nije odgovor na pitanje, nego je bezanje od realnosti, ovi LE skoro svaki dan se iskljucuju sa 89 i koliko vidim vozaci pre uzimaju O345, nego njih a koliko su ti LE mladji od O345? Odrzavanje treba castiti svim i svacim sto se tice maksimalnog odrzavanja u zivotu tih O345! Koji "mutanti" i ekipa, O345 je najbolji bus u Kosmaju!
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22317
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8949
Pohvalio: 3419

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Sub Jun 04, 2016 11:06 pm

Захвалница радника ФАП-а господару Вучићу 31. 05. 2016. последњег радног дана, последњег дана постојања ФАП-а после 63 године. Хвала на свим лажним обећањима, барем су лепо звучала.
После гласања да се господару Прибој одужи и на овакав начин.

Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8549
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2332
Pohvalio: 11514

Re: Održavanje vozila

Postod Somi303 » Sub Jun 04, 2016 11:41 pm

Занимљиво је како се Икамерци кваре само у блоковима, а у остатку града раде сасвим нормално.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22317
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8949
Pohvalio: 3419

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Ned Jun 05, 2016 12:50 am

NEUNIŠTIVA Ako ste mislili da ovo više u autobusu nećete videti, prevarili ste se
M. B. | 04. 06. 2016 - 19:30h

U nedostatku plastičnih sedišta, dešava se da GSP u vozila ugradi i stara drvena, kao u ovom autobusu koji smo fotografisali na liniji 73.


Slika

Majstori su očito iskoristili sedišta iz nekog autobusa koji je prestao da radi. To što se ona ne slažu baš najbolje sa plastičnim, za njih je manji problem. Estetika je diskutabilna, ali slobodno mesto zlata vredno. Tako, putnici nisu mnogo birali kada su ulazili u autobus.

Nekada su baš takva sedišta bila gotovo jedina kakva ste mogli da vidite u prevozu, a ako nisu bila u žutoj, bila su u krem ili bordo varijanti.

Nema tog huligana koji bi lako mogao da slomi drveno sedište iz GSP-a. Ona su očito nadživela autobuse iz kojih su potekla i ako se ovako nastavi, jednog dana možda će biti ugrađena i u CAF-ov tramvaj ili Solarisov autobus.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/neunis ... se/1n9fqtf
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3994
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2480
Pohvalio: 6951

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Ned Jun 05, 2016 2:52 am

Gaspar18 » Суб Јун 04, 2016 9:12 pm napisao:Fapovi su se pravili po konceptu starom 30 godina, oni su tamo makar realnosti pogledali u oci, zasto ne bi i Ikarbus to uradio? Zato sto je poligon za namestanje tendera, kako bi se sto veci skartovi napravili, kako bi neko poput idiota Jovicica izjavio "Kupovacemo Ikarbus makar bili i pokvareni", pre svega, meni je zao tih ljudi koji su radili u Fapu, i ovih sto rade u Ikarbusu, ali morate biti svesni da ako nesto ne ide, zasto ne staviti katanac? "Kupujmo domace" bajke, nije odgovor na pitanje, nego je bezanje od realnosti, ovi LE skoro svaki dan se iskljucuju sa 89 i koliko vidim vozaci pre uzimaju O345, nego njih a koliko su ti LE mladji od O345? Odrzavanje treba castiti svim i svacim sto se tice maksimalnog odrzavanja u zivotu tih O345! Koji "mutanti" i ekipa, O345 je najbolji bus u Kosmaju!


Опет упоредимо ФАПове у Космају и ФАПове приватних превозника, небо и земља. Опет на страну што је у питању концепт Мерцедеса О405 који је Винча ископирала.

Е сад проблем је што је као Икарбусов и ФАПов одговор на О345 изашао несретни Мутант ИК-103ФАП. Питање је како би се развили ФАПови нископодни модели попут нископодниг 574 и зглобног нископодног 559 који су само доживели прототипе.
bazinga
Intermediate
Postovi: 497
Pridružio se: Ned Jul 15, 2012 4:58 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 219
Pohvalio: 15

Re: Održavanje vozila

Postod bazinga » Ned Jun 05, 2016 10:37 am

@Dosljak
Nije Vinca imala puno veze sa FAPom 547, on je baziran na Ikarbusovom prototipu IK410 koji je iz politickih razloga prepusten FAPu. A serija IK103F je nastala kao zelja GSPa da kupi IK 103 sa Mercedesovim motorom za Kosmaj, pa je zbog nedostatka vremena za prepravku sasije pribegnuto kupovini sasija od FAPa.
@Zika i Gaspar
Poredjenje autobusa koji je kao nov kosta oko 80000E sa MANom SG i MB0345 koji su u to vreme bili najskuplji sa cenama preko 250000E je veoma smesno. Sve se svodi na vrlo prosto, koliko para toliko muzike. Za te pare koliko su placeni Ikarbusi, narocito serije iz 2002 i 2003, su odradili muski posao. O predjenoj kilometrazi je isto glupo pricati jer su kod nas MANovi imali povlascen tretman koji je odredila ambasada Japana(radili smenu plus sihtu ili dve smene maksimalno) dok su IK radili po tri smene dnevno. Pa setite se "Slavise" koji je cini mi se 2008 obrnuo milion km. Jedino realno poredjenje koje se moze uraditi u GSPu je SG vs 0345, gde je po meni 0345 neprikosnoveni pobednik.
Pohvale za post: 2
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3587
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1037
Pohvalio: 185

Re: Održavanje vozila

Postod becks89 » Ned Jun 05, 2016 10:45 am

Gaspar nemoj da sviraš ku*cu.
Fap je imao takvu proizvodnju da je izvozio delove koji su ugrađivani u Mercedesova originalna vozila. U istu tu firmu koja je sad došla da nam drži predavanje o proizvodnji. Vozila iz koncerna FAP dan danas možeš videti, što iz teretnog što iz putničkog programa. Mutant kao mutant u periodu u kom je stvoren, još nije tako strašno ni loš. Vidi se bezbroj nenormalnih rešenja i potpunih promašaja, počevši od položaja vozača, položaja komandi, od same šasije, preko kalemljenja klima uređaja i sl. Ipak, i kao takvi izguraše jako jako težak period za Kosmaj, sada se već situacija kod njih normalizovala, moram priznati da su trenutno iznad i Zemuna, a možda i Karaburme. Najvažniji faktor da rade razumni ljudi, koji znaju za sve probleme koji se trude da urade nešto i kojima nije teško da rade, od crne rupe pretvaraju se u sasvim pristojno organizovan deo firme.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22317
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8949
Pohvalio: 3419

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Ned Jun 19, 2016 12:48 am

PAKLENO BEZ KLIME Na 36 stepeni u prevozu ne pomaže lepeza!
Milena Rodić | 18. 06. 2016 - 14:45h
| Komentara: 1

Autobus ili tramvaj sa klimom koja radi, na jučerašnjih 36 stepeni u hladu, bili su prava premija za sve Beograđane koji su se vozili gradskim prevozom.

Probleme su imali kako oni koji su koristili vozila GSP “Beograd”, tako i oni koje su prevozili privatni prevoznici. Teško je bilo putnicima, ali i vozačima. Lepeze, vlažne maramice i flašice s vodom bili su obavezno sredstvo u borbi protiv vrućina.

- Promenila sam četiri-pet autobusa kako bih ušla u klimatizovani i stigla do posla, a da se ne onesvestim - žalila se jedna putnica koja je tvrdila da je u jednom od njih čak bilo upaljeno i grejanje.

Klima nije radila u starijim modelima autobusa, poput jednog na liniji 44, u kojem srećom nije bilo gužve.

- Na Zrenjaninskom putu autobus na liniji 95 se pokvario jer se pregrejao, pa sam bio prinuđen da presednem. Sreća u nesreći, naišao je 43 sa klimom - iznerviran je bio Čedomir S.

Mnogi koji su se prevozili tramvajima kretali su ranije od kuće kako bi dočekali “špance” u kojima je bilo kao u banji. Zato su ostala šinska vozila bila mahom prazna.

- Istu cenu karte plaćam, ne žurim nigde, lakše mi je da sačekam “španca” sa klimom, nego da se kuvam - kaže student Marko Ž.

Patili su putnici, ali i vozači. Oni koji nisu bili te sreće da zaduže vozila sa rashladnim uređajima, koristili su oprobani recept zaglavljene flašice u vratima kabine kako bi se koliko-toliko rashladili.
Bore se i vozači na plusu bez rashladnog sistema
Foto: Dušan Milenković / RAS Srbija Bore se i vozači na plusu bez rashladnog sistema

- Navikao sam, unutra ima sigurno 45 stepeni. Posle prvog kruga je lakše, pogotovo kada mi putnici dobace: “Svaka čast, majstore” - priča Desimir, vozač na liniji 53, i napominje da često propušta kolegu sa klimatizovanim vozilom da prvi pokupi putnike, kako bi išao što prazniji.

GSP: GDE MOŽE, TU I IMA

- Klimatizovana su sva vozila kod kojih je to tehnički bilo izvodljivo. Servis je odavno vršen, a remont radimo po potrebi - kaže Jelena Paunović iz GSP-a, uz napomenu da svi “solaris” autobusi imaju rashladne uređaje.

IZ VOZILA PRAVO NA - CISTERNU

Čak ni staromodni rashladni uređaji, otvoreni prozori i šiberi, nisu juče pomagali. Svesni putničkih muka, nadležni su na najvećoj okretnici u gradu, na Zelenom vencu, postavili cisternu sa pijaćom vodom kao spas za sve po izlasku iz vozila!

http://www.blic.rs/vesti/beograd/paklen ... za/69t43tm

gsp laze da klime rade lazovi jedni iz pojedinih ikara su povadili i uprvljacke jedinice
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
marrecar
Advanced
Postovi: 2262
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 593
Pohvalio: 313

Re: Održavanje vozila

Postod marrecar » Ned Jun 19, 2016 1:11 am

Ja sam do sada imao samo lose iskustvo sa klimom, barme sto se tice GSPa. Privatnici su druga prica. Ovamo u LE ne znam da li radi klima ili ventilacija, ali svakako sta god da je, nije dovoljno. Vozio sam se u par Solarisa na 17, 18, 31, skoro nigde nije radila klima, a tamo gde jeste, nista se nije ni osetilo. U Japancima isto tako, satro ima klima, ali nema vajde. Ja stvarno ne razumem zasto je to toliko veliki problem svake godine...
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Гага
Expert
Postovi: 8420
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6530
Pohvalio: 12230

Re: Održavanje vozila

Postod Гага » Ned Jun 19, 2016 3:36 am

Соларис на линији 75, гб 3062, кондезатор пропишкио

DSCF1933.JPG

DSCF1934.JPG


Изгледа да је ово проблем код Солариса, јер сам на доста њих видео да кондезатори не ваљају (процурели).
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1759
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1032
Pohvalio: 426

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Ned Jun 19, 2016 6:53 am

Gago , kondenzator je bočno pozadi a ovo je kondenz iz isparivača.
Sigurno je neko crevo ili kanal za odvođenje kondenza zapušen. Nije neki veliki problem.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22317
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8949
Pohvalio: 3419

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Ned Jun 19, 2016 8:56 am

To je servisirano i spremno za sezonu neradnici jedni lazljivi
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3587
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1037
Pohvalio: 185

Re: Održavanje vozila

Postod becks89 » Ned Jun 19, 2016 10:20 am

To je doticna predstavnica koju placate 70000 mesecno, dok menja drugu koja je na placenom odsustvu koju takodje placate i tokom odsustva 70000. Zahvaljujuci tome imate pravo da vam ukazu na to koliko ne znate, sto se servisa tice verovatno misli na klima uredjaje u svojoj kancelariji, u to ne sumnjam da ne radi. Bas kao sto u toku zime, dok se vozaci smrzavaju u prostorijama GSPa otvaraju prozori, kako bi se grejala okolina, to kod njih gore sve funkcionise...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
dare
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1763
Pridružio se: Ned Dec 20, 2009 7:14 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 466
Pohvalio: 580

Re: Održavanje vozila

Postod dare » Ned Jun 19, 2016 10:50 am

direktor » 04 Jun 2016 11:50 pm napisao:NEUNIŠTIVA Ako ste mislili da ovo više u autobusu nećete videti, prevarili ste se
M. B. | 04. 06. 2016 - 19:30h

U nedostatku plastičnih sedišta, dešava se da GSP u vozila ugradi i stara drvena, kao u ovom autobusu koji smo fotografisali na liniji 73.


Slika
...

http://www.blic.rs/vesti/beograd/neunis ... se/1n9fqtf

ako se ne varam ovo je GB347 :?
Гага
Expert
Postovi: 8420
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6530
Pohvalio: 12230

Re: Održavanje vozila

Postod Гага » Pon Jun 20, 2016 2:26 am

Žika » 19 Јун 2016 06:53 am napisao:Gago , kondenzator je bočno pozadi a ovo je kondenz iz isparivača.
Sigurno je neko crevo ili kanal za odvođenje kondenza zapušen. Nije neki veliki problem.

Жико, знам у чему је проблем, али ја то онако одмах по народски "отишла клима" ! :D А да није неки велики проблем сигурно би то одрадили, али по ГСП-у изгледа да јесте, јер на сваком другом Соларису је малте не иста ситуација. И дан данас се користи 3024 исто на 75-ци, а проблем је познат и регистрован од стране гсп-а још од прошле године, али ништа нису урадили. Сигурно није само до црева или запушеног канала.
О томе сам већ и писао:

Гага » 30 Мај 2016 10:46 pm napisao:Данас сам се исто возио са овом 75-цом. И даље је иста ситуација, капље на све стране. Пришао сам возачу и рекао му за ово, а он је само слегнуо раменима и каже да то траје још од прошле године, да се зна за то, да је то пријављено и да кондезатор није у реду, али да се још ништа није урадило по том питању ! То се и види.
Значи и одржавање Солариса је код ГСП-а на истом нивоу као и одржавање Икарбус аутобуса. Ако је и од ГСП-а , много је.

viewtopic.php?f=18&t=1603&start=2325#p388681

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gosta