Održavanje vozila

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Expert
Intermediate
Postovi: 254
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 200
Pohvalio: 2

Re: Održavanje vozila

Postod Expert » Sub Apr 27, 2019 4:15 pm

Kako se ponašao vozač nakon nezgode? Pitam, jer se nekoliko puta dešavalo da vozač zamalo priklješti putnika vratima, a da se ne izvini. Takvu st*** treba prijavljivati, jer nemaju šta da traže za volanom.
Pohvale za post: 1
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 194
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 92

Re: Održavanje vozila

Postod Рипањац 405 » Uto Maj 28, 2019 4:05 pm

Људи моји, ја сам запањен брзином којом је #3221 доведен од одличног возила до олупине. Што од стране одржавања, што од стране једног од возача који је умислио да је Кубица, па јурња као суманут. Људи, да ви видите како га он нагари преко лежећих, решили бисте се трајно камења у бубрегу гарантовано! :bash: На све то је и доста нељубазан са путницима, данас када је једна путница увидела да се задња врата нису отворила како треба и почела да виче ,,отворите задња", он је почео да се дере на њу типа ,,шта је бре било..." и сл. Чак је и надзорна камера изнад инструмент-табле почела да виси на жичици и да се клати. Лавли-џабли, што би рекао Дел Бој. :rant:
Након овога, маћи и #3221 и заменити га другим ЛЕ-ом (најбоље провереним #3229) и тог невозача са 407, иначе ће се брзо тај #3221 претворити у донора делова. Или, још горе, у буктињу. :notok:
Имам једно питање за оне који се мало боље разумеју у задужења: када је уместо заменског #3202 враћен #3218 на 408, да ли је то зависило од посаде или од надређених? Пошто видим да ми Рипањци нисмо добили назад #3229, који је сада на 70 (незаслужено), а ни Зучанци #3217.
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Апелујем на људе из погона ,,Космај" да врате #3217 и #3229 тамо где изворно припадају, на 403 и 407. :grand:
Pohvale za post: 2
Kesha
Intermediate
Postovi: 464
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 527
Pohvalio: 469

Re: Održavanje vozila

Postod Kesha » Uto Maj 28, 2019 5:16 pm

Pa može zavisiti i od rasporeda i od šefa saobraćaja, a svakako da može zavisiti i od onih koji autobus duže. Obično je to kombinacija svega pomenutog. Onima koji su redovni, i naravno, vode računa o vozilima, sigurno da će se pre izaći u susret. Vozača, nažalost, nema u potrebnom broju kao što znaš, tako da imamo i one koji ne bi smeli ni zaprežna kola da voze. Sa takvima muku muče i savesne kolege, kojima sigurno nije u interesu da voze raskantan autobus. Još kad ljudi odu na odmor, pa kad po povratku "svoj bus" zateknu u, najblaže rečeno, žalosnom stanju, dobiju nervni slom. Pričaju mi starije kolege da je GSP nekada imao ljude, čiji je posao bio da nasumično prate ponašanje vozača na liniji, što podrazumeva i samu vožnju, i da su se i te kako sankcionisali oni bahati i nevaspitani. Naravno, uvek ima zloupotreba i ličnih sukoba, pa samim tim je ponekad i upitna objektivnost onih što kontrolišu nečiji rad. Kako god, kad nema ljudi za osnovnu delatnost, padaju i kriterijumi, pa se ponekad pređe i preko, ne baš naivnih, propusta i nepravilnosti.
Pohvale za post: 1
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 194
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 92

Re: Održavanje vozila

Postod Рипањац 405 » Uto Maj 28, 2019 7:45 pm

Нажалост, тако је како је. :(
Након свега, мени не преостаје ништа друго него да упутим све похвале посади која дужи #3218. Прави пример како треба одржавати један аутобус, под је тако чист да са њега можете јести буквално, свака налепница на свом месту, једном речју фантазија. Увек се радо возим њиме. :kk: Ни #3215 није лош, једино што је мало прашњавији од њега. Док је наш #3221, да се још једном осврнем, благи ужас и катастрофа. Један панел је толико музгав од прстију мајстора да боли. Све налепнице поскидане и лепљене насумично на возачеву кабину, као да се детенце играло. Мерцедесов знак отпао пре скоро 2 године. Прашњав до бола, чини ми се да се управо он најређе и чисти од ЛЕ-а.
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Апелујем на људе из погона ,,Космај" да врате #3217 и #3229 тамо где изворно припадају, на 403 и 407. :grand:
Pohvale za post: 1
Vinča307
Intermediate
Postovi: 174
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 67

Re: Održavanje vozila

Postod Vinča307 » Sre Maj 29, 2019 7:34 pm

Evo i ik 112M 3230 stalno nije u saobraćaju zbog nekih problema, verovatno su slični kao kod 3221. Jako dugo ga nisam video na 311.
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Čet Maj 30, 2019 1:04 am

А ко је крив у нашој фабрици што се врата отварају у самом покрету? Ко је о томе надлежан? 3242 и 3244 су од доласка у предузеће рекламирани мали милион пута због проблема са истим, и поновног отварања након затварања... Људи, та два аутобуса раде последња два поласка на 610, и замисли сад ситуацију да ти не дође један од та два? Па немојте да ме правите ид****... Јако ми то смета, а људи остају без поласка увече мртви уморни... И како им то објаснити? Да је Икарбус добар? Да је Икарбус нискобуџетни произвођач? Лако је причати из Кешиног и из угла појединаца које та проблематика не занима... Наравно, нико у Икарбусу неће одговарати за то( а и што би), него ће свима лепо по 150 кинти из џепа, па терај... Е па зато сам, да се Икарбусу метне приватизација, да главу не дижу од посла 24/7, док не направе крштено возило, јер дечије болести и те свињарије иду преко леђа људи који се истима возе!
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27940
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14536
Pohvalio: 6076

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Čet Maj 30, 2019 5:24 am

Fabrika je privatizovana taman ce da naprave 100 zglobova za gsp za pocetak ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Vinča307
Intermediate
Postovi: 174
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 67

Re: Održavanje vozila

Postod Vinča307 » Čet Maj 30, 2019 5:13 pm

Nadam se da će konačno da naprave autobus kako treba, godinama se vozimo ikarbus krntijama i ne dešava se to sa vratima samo na ta dva busa, nego na svakom od M serije, što je nedopustivo. Daš tolike pare na buseve i vrata im se stalno otvaraju sama od sebe, neko će jednog dana da nastrada zbog toga.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7444
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7090
Pohvalio: 17278

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Pet Maj 31, 2019 1:47 am

Треба започети домаћу производњу врата и прекинути увоз турских шкарт врата.
Pohvale za post: 4
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6649
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4373
Pohvalio: 6795

Re: Održavanje vozila

Postod solecar » Pet Maj 31, 2019 1:53 am

Da li se to dešava i na vozilima koja su došla gotova iz Turske ili je to do nekompatabilnosti turskih vrata sa našom tehnologijom?
Slika

Slika
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 194
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 92

Re: Održavanje vozila

Postod Рипањац 405 » Pet Maj 31, 2019 6:06 am

Наравно да поново треба покренути производњу домаћих врата. Е сад, ни турска нису сва иста, на Необусима су исто турска, марке REVAR, док су ова проблематична на новијим ИК марке ANLAS KALIP.
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Апелујем на људе из погона ,,Космај" да врате #3217 и #3229 тамо где изворно припадају, на 403 и 407. :grand:
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4256
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4689
Pohvalio: 1172

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Pet Maj 31, 2019 12:00 pm

Vrata ili domaći ventili i elektrika/elektronika ? Koliko znam vraćani su na reklamaije bezbroj pta zbog domaćih komponenti. Čak sam i ovde kačio slike kupusa od žica.
Pohvale za post: 3
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Sub Jun 01, 2019 1:38 am

И чекај, ко у том ланцу треба да одговара за такве пропусте? Возило је плаћено да буде на линији, а не у сервису...?
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4256
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4689
Pohvalio: 1172

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Sub Jun 01, 2019 9:36 am

Krili su se iza politike. Grad je uslovljavao a ovi su uvaljivali kako god su znali i posle se pravili ludi. Vozila su bezbroj puta išla u servis (što opet poprilično košta) i posle toga sve po starom. Na kraju dižu ruke i prevoznici sami popravljaju.
Čak su išli za Staru Pazovu zbog problema sa grejanjem ????
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Sub Jun 01, 2019 11:50 pm

Значи Жико, моја теорија о договорној економији, и животу у доба намештених тендера да се подреди домаћој привреди ипак пије воду, е то ми је драго чути, само ћу рећи, овај чувени Икарбус 1381 што је завршио у Земуну у расходу, а на нивоу целе фирме није ни 40.000км обрнуо није због грешке одржавања завршио у расходу, већ због катастрофалне серијске грешке Икарбуса која је коштала и Икарбус 386 у Земуну... Балада дисидента дежа ву, само купуј домаће... 1381 је својевремено од марта до почетка јула 2013.године, радио на 2/72, или ти од поласка у 5 и 10 са Зеленог Венца, 4 месеца су људи који раде тај полазак рекламирали недостатке, а у међувремену терали тада ужасе попут 1273 својевремено... 1381 је доласком Соларисе у Земун пребачен на 6/601, али због грешке и рекламације је отишао у расход, али НИКО, ПОНАВЉАМ, НИКО У ИКАРБУСУ НИЈЕ ОДГОВАРАО ЗА ТО !!! Исти тај фабрички пропуст је 386 коштао расхода, а не што су га из Јакова возили са блокираним точковима...
Pohvale za post: 2
Vinča307
Intermediate
Postovi: 174
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 67

Re: Održavanje vozila

Postod Vinča307 » Sub Jun 01, 2019 11:57 pm

Evo Gašpare sad se bliži kraj karijere busevi a 3221 i 3230 posle samo par godina rada, što je nedopustivo. Od Connecta iz 2005 ni jedno vozilo od 20 nije rashodovano za 14 godina i to vam sve govori.
Pohvale za post: 3
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Ned Jun 02, 2019 12:13 am

Пази 151 и 170 су изгорели због немара и одузимања возила посадама које воде рачуна о истим... 170 је обрнуо милион на 48, али су га дали на 39 екипи, која је 39 возила 4 године без икаквог тежег квара, а до тад Конекто 149 радио лепо и вредно код Владе... Има таквих возила у Космају која су пажена и спасена пропадања, попут 174 који има и дан данас човека у подне на смени редовног, који је са њим преко 10+ година, и треба му одати признање... Није фер да му се ували ново возило на силу, ако исти неће, али неко ће рећи ново је ново... 154, 168 су на скоро другом милиону км, а редовни на 89 скоро 3 године, а раде најгоре поласке на 89, и никад нису криви... Зато је такав модел аутобуса непревазиђен... Имао сам таква чуда од Конекта на 610, од Думека и Барбадоса, исто годиште, увежено из Летоније и Естоније, цакум пакум аутобуси... Зато је О345 Конекто, уз Јапанца и Солариса милина!
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27940
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14536
Pohvalio: 6076

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Ned Jun 02, 2019 12:14 am

Ko je isporucio osovine koje su blokirale da nije mozda man
Koja to katastrofalns greska koju neces da navedes ili je neznas
Gsp je sve samo nevinasce
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Ned Jun 02, 2019 12:23 am

Које катастрофалне грешке? Директоре, аутобус је ПРАВЉЕН ДА БУДЕ НА ЛИНИЈИ, А НЕ ДА БИВА НА РЕКЛАМАЦИЈАМА... АУТОБУС 1381 ЈЕ РАДИО ДРУГИ ПОЛАЗАК СА ЗЕЛЕНОГ ВЕНЦА, где истог тог дотичног није било, већ старијих аутобуса, јер иоле познајем човека, зове се Драган, и пре 1381 је возио 1372, за којег не знам да ли ради у ГСПу, елем, за тај аутобус је била балада као својевремено у Космају за чувени аутобус 51, ко се сећа тог аутобуса, и спора ГСПа са Икарбусом, а аутобус је завршио у Железнику још пре 6.година... Поређење директоре правим, само то, појам звани ПОРЕЂЕЊЕ, ако мислиш да ГСП треба највише да извиси за пропуст Икарбуса, онда боље престани да лупеташ, јер је исти аутобус 1381 повучен почетком 2014.године са улице, и од тада креће расход, радио је у Земуну само 100.дана, и почетак јануара 2014.године је био последњи месец виђења тог аутобуса на линији, после јок... А што је гора трагедија у твом лупетању, испада да у ствари је Ман кривац за лошу Икарбусвоу надоградњу?
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27940
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14536
Pohvalio: 6076

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Ned Jun 02, 2019 12:47 am

A ti si ustanovio da je do nasogradnje tj da tockovi blokirali zbog karosreije koju ikarbus nadogradio ...
Naravno da je kriv nesposobni menadzment gsp koji dopusta sve gluposti koje dopustaju ...da su normalni ne bi im trole imale okrugle farove a katice cetvrtaste ...
Jer prste od nesposobnosti ....
Ti pominjes katastrofalno serisku gresku a nekazes sta je upitanju ...nema potrebe da se uzbudjujes vices koristis velika slova ...
Gsp je poslo trolu u min nikad nije kompletirana stajala tako na dorcolu isjekli je
Gsp poslo tram na remont u gosu eno ga sa razlupanim staklima stoji u pogonu nbg ...
Gsp isjeko teretnu prikolicu eto doslo im nesto da sjecnu...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Kesha
Intermediate
Postovi: 464
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 527
Pohvalio: 469

Re: Održavanje vozila

Postod Kesha » Ned Jun 02, 2019 7:28 pm

Ni na jedno konkretno pitanje Gašpar nema odgovor. Samo stare izlizane priče o "katastrofalnim" propustima Ikarbusa, a nikako da nam kaže o čemu se tačno radi. Sve što je od vitalnog značaja, stiglo je na "samohodnoj" šasiji nemačkog MAN-a. 1381 je autobus pogona Novi Beograd, kasnije doniran Zemunu po dolasku Solarisa. Šta god da je kod njega bilo u pitanju, verujem da bi bilo rešeno da je ostao u svom matičnom pogonu, u kom su doduše i Solarisi znali po više meseci da leže u rashodu, moguće i preko godinu dana, ali su i dizani na noge, dok su na Karaburmi već duže vreme barem četiri Solarisa u rashodu, uključujući tu i 3181, za kog mislim da ima već četiri godine kako ne radi. Tek je smešna izjava da je Ikarbus kriv za paljenje dovučenog M-a 386 u Zemunu, koji je pritom teško oštetio jednu 218-icu parkiranu pored njega. Ne mogu da verujem da čovek napiše da su ga vukli sa blokiranim točkovima, i na to još doda da je to propust proizvođača :roll:
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4256
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4689
Pohvalio: 1172

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Ned Jun 02, 2019 9:38 pm

Što ste uporni, dao sam vam sve odgovore. Jasno stavio do znanja gde su propusti.
Gašpar što vidi vidi iz ugla putnika i dosta stvari primećuje.
Karoserija na zadnim serijama već pokazuje nedostatke i pitanje je kad će da krenu i prva pucanja (ako već i nisu).
Pohvale za post: 1
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1053
Pohvalio: 13875

Re: Održavanje vozila

Postod nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 2:04 am

direktor je delimicno u pravu, jeste kriv gsp sto uopste kupuje to djubre, a i kad ga kupi odrzava ga do mojega, nas porodicni yugo tera vec 28 godina, uvek se dobro odrzavao
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27940
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14536
Pohvalio: 6076

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Pon Jun 03, 2019 5:17 am

Da ponovim jos jednom da gsp imao svoj nadzor sve vrijeme skapanja buseva
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4256
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4689
Pohvalio: 1172

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Pon Jun 03, 2019 5:34 pm

nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 1:04 am napisao:direktor je delimicno u pravu, jeste kriv gsp sto uopste kupuje to djubre, a i kad ga kupi odrzava ga do mojega, nas porodicni yugo tera vec 28 godina, uvek se dobro odrzavao

GSP ne kupuje, grad kupuje i uvaljuje im da se snalaze kako znaju i umeju. GSP nema nikakvog uticaja.
Bude kontrola GSP prilikom primopredaje kad se prave zapisnici i nedostaci.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Alex_BG, JloKyM i 4 gosta