Održavanje vozila

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7446
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7091
Pohvalio: 17284

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Pon Jun 03, 2019 6:49 pm

Како другим комуналним предузећима не увале лоша возила?
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4257
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4691
Pohvalio: 1172

Re: Održavanje vozila

Postod Žika » Pon Jun 03, 2019 10:23 pm

Samo u Beogradu se đubre vozi Mercedesom a narod u kantama.
Verovatno nemamo domaćeg proizvođača nadogradnji pa se ne isplati kompletirati vozilo na zapadu. A sada više nema ni domaćih proizvođača kamiona.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7446
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7091
Pohvalio: 17284

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Pon Jun 03, 2019 10:36 pm

Раде Ресор из Гаџиног Хана и Ватроспрем и даље комуналне надоградње. А код камиона увозници просто ценом убише ФАП и Заставу.
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Uto Jun 04, 2019 12:51 am

И боље што немамо домаћу аутоиндустрију, обзиром да су дебело забагрели у политици, договорној економији и пре свега социјалзиму, све што ново стиже домаће, боље да не стиже, јер исто је ужасно... Конкретан случај данас, у 430 дуж целог салона шиба грејање, а напољу 25+ степени, изолације нема, а приколица прави толике стравичне и катастрофалне ударе, као да је у Либији... За шта се све траже паре у овој држави... И после боље куповати домаће, е такви би се мени возили у Грчким Икарусима 260, пошто се тврди да је боље од Конекта, Јапанца и Солариса, е па да се возе... Ко се Грка сећа од појединаца, ни пакао му неће пасти!
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7446
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7091
Pohvalio: 17284

Re: Održavanje vozila

Postod Дошљак » Uto Jun 04, 2019 1:02 am

Треба развити здраву индустрију са квалитетном производњом. Најбитније је искључити политичаре из руковођења фабрикама.
Pohvale za post: 2
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Uto Jun 04, 2019 1:09 am

Ма треба свима дати широке и одрешене руке када купују возила, старост истих искључити... Најпростије решење, јер превозник то возило купује, храни њега, храни га град и те људе што га возе са све породицом, ово са Темзама у Ариви је више грешка руководоћег кадра што су их купили...
Kesha
Intermediate
Postovi: 465
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 527
Pohvalio: 470

Re: Održavanje vozila

Postod Kesha » Uto Jun 04, 2019 8:36 am

Ma sigurno, rukovodstvo Arrive je očekivalo da će se potpuno novi autobusi, odavno afirmisanog proizvođača kakva je Temsa, svako malo oteti kontroli i zaletati u razne objekte pored ulice. Što u tom slučaju ne potegneš pitanje odgovornosti proizvođača, s obzirom da su životi ljudi u više navrata i te kako bili ugroženi? Misliš da su Ikarbusom baš toliko nezadovoljni da posle jednog lota od deset 112-ica kupe još jedan, i to pritom učine kroz par godina, što je baš i potvrda da sa onim prvim i nisu toliko nezadovoljni, jer stvarno ne znam koji bi privatnik ukopavao sam sebe. Kasnije nije više bilo nabavki gradskih Ikarbusa, verovatno zbog dužih rokova isporuke. Kupiše ne tako mali broj MAZ-eva odjednom, pa se nakon te "srećne" kupovine, ipak, okrenu nekom potpuno drugom proizvođaču. Jel to znači da MAZ-om, možda, i nisu baš bili oduševljeni? Pa eto, i sa Temsama ih potera maler, i ti, opet, misliš da je Ikarbus nešto najgore što je Arriva mogla da kupi. Gde je tu logika ja stvarno ne znam. Što se M&M transa tiče, više puta sam ponovio da su u najmanje tri različita lota uzimali M-ove, pa se stvarno pitam koliko ludi moraju da budu da uzmu nešto što je toliki škart iz više navrata, a da su pritom i ranije kupovali više različitih modela Ikarbusa. Priče kako ih je neko naterao ne stoje, pošto većina, ipak, kupuje autobuse iz Belorusije, Rusije i Turske. 2004 godine, ako se ne varam, bio je veliki protest privatnika koji su učestvovali na tenderu koji nisu prošli, a da su zbog olakšica kupovali Ikarbuse i FAP-ove. I tad je bio nemali broj onih koji nisu kupili autobuse ijednog domaćeg proizvođača, a tada ih je bilo čak tri. Koliko znam, za kupovinu "domaćih" proizvoda odavno nema više nikakvih privilegija.

Tvrdiš da pritivnicima treba dati odrešene ruke pri kupovini vozila za Beograd, što znači i slobodu nabavke vozila 10+ godina starih? Siguran posao valjda podrazumeva i neke uslove. Grad daje posao privatnicima sa sigurnim prihodima na određeni vremenski period, i potpuno je normalno da se moraju zadovoljiti i neki kriterijumi. To što se protivnicima isplati da kupuju sve i svašta, posledica je nepostojanja potrebe da se bore sa konkurencijom za deo tržišta. Što za međunarodni, pa i lokalni linijski saobraćaj ne kupuju baš bilo šta? Šta će im Setra koja košta od 400.000 evra naviše, kad imaju King Longa za, možda, polovinu te cene? Toliko već puta ispričana priča, koja se razvlači iznova i iznova bez ikakve potrebe.
Pohvale za post: 6
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 819
Pohvalio: 409

Re: Održavanje vozila

Postod Gaspar18 » Sre Jun 05, 2019 1:23 am

Зашто су узимали Мазове и Темзе? Услови и параметри старости возила у Крагујевцу где су скоро добили тендер. Икарбус има у глави штрајк и пробијање рокова, онда Ниш и да не набрајам даље су их натерали да тако размишљају, Икарбусу је време прошло у Београду, опет ти понављам, морају да избаце и руководство и радници штрајкове, неуспеле приватизације и та с****, јер опет понављам то купца не интресује, интресује га да ли може и разумном року добити коректан аутобус за своту новца коју је спреман да издвоји, шта Икарбуса чини конкурентнијим и бољим од Маза и Лиаза са једне стране, са друге стране имаш Кобру, Темзу, Отокар, БМЦ и Акију? Ја у ова два круга не видим Икарбус нигде, чак су у 90% ствари и решења далеко испод Лиаза и Маза, јер Икарбус сем мотора и мењача ништа не може друго да понуди, сем додатног пржења позади у току лета, и мањка прозора напред, на све то додати лошу изолацију целог ентеријера то је као на Кока Колиној реклами да повучеш и покренеш забаву!
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27949
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14541
Pohvalio: 6079

Re: Održavanje vozila

Postod direktor » Sre Jun 05, 2019 7:33 am

Ikarbus je privatizovan tvoja glavna zamjerka otklonjena
Navozaces se ti jos u ikarbusima budi siguran ....
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11979
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11173
Pohvalio: 13231

Re: Održavanje vozila

Postod Igor » Čet Jun 06, 2019 7:59 pm

Moze se reći uspešno osposobljen Ikarbus na liniji 52. Koliko sam uspeo da vidim majstor i vozač su iz servisnog vozila doneli novi akumulator.
autobus-linija52-jun2019.jpg
Pohvale za post: 1
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 194
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 92

Re: Održavanje vozila

Postod Рипањац 405 » Pon Jun 17, 2019 12:32 pm

Возих се данас у чувеном Мутанту #78 на 405, није била гужва, па могу да направим и неки бољи резиме свега. Што би Шојић рекао, ,,да ремизирамо". :mrgreen: А ја опет заборавих да сликам због обавеза... :bash:
Људи моји, шта да кажем, канта остаје канта. Чак сам видео да су сад мање пукотине почеле и са друге стране возила да се појављују исто изнад прозора. Додуше, још није пукло до те мере да се све расклати, али то ће се итекако десити ако га и даље оставе после доласка Кинеза. И код задњих врата сам видео једну напрслину... :violina:
Шта да кажем... Распад система!
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Апелујем на људе из погона ,,Космај" да врате #3217 и #3229 тамо где изворно припадају, на 403 и 407. :grand:
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 930
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 409
Pohvalio: 483

Re: Održavanje vozila

Postod Djole Pevcanin » Pon Jun 17, 2019 7:11 pm

Немој да се возиш иди пешке. Сигурније је него у Мутанту или било ком Икарбусу.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: arapski investitor, Pekile, roger34 i 5 gosta