Most na ADI: tramvaj ili metro?

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3025
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 88
Pohvalio: 19

Most na ADI: tramvaj ili metro?

Postod Матеја Бељан » Pon Avg 08, 2011 3:46 pm

Видим да је велика расправа око тога који би вид шинског превоза требало да користи Мост на Ади, па предлажем да ова тема буде искључиво намењена таквим расправама. Наравно питанје је и куда би те линије требало да пролазе, како на десној, тако и на левој обали. Мада, за трамвај је манње - више јасно
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Pon Avg 08, 2011 5:18 pm

tramvaj u startu posle metro :kafa: .
Slika
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1377
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 306
Pohvalio: 827

Postod Siniša » Pon Avg 08, 2011 6:19 pm

Metro
Radnička-Novi most-Ž.st. Novi Beograd-Bulevar Umetnosti-Stari Merkator
Kasnije pretvoriti tramvajsku trasu za BB u metro tako da čitava Požeška bude pod zemljom. U principu. čitav tramvajski krak od sadašnje železničke stanice ka BB i Kneževcu se može pretvoriti u metro bez mnogo ulaganja.
Dobar je i MilisaVov plan za Novi Beograd.
Poslednja izmena od Siniša u Pon Avg 08, 2011 6:21 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Postod vucko » Pon Avg 08, 2011 7:09 pm

Ponovo pustise prilog,ide tramvaj da ulice spanskih boraca.Ne mogu nikako da ga sprovedu u antifasisticke borbe zbog rampi UMP-a.

Tanana!

Slika
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 08, 2011 8:48 pm

vucko napisao:Tanana!

Дебела! (кампања)
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
spatiotecte
Expert
Postovi: 9915
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6489
Pohvalio: 1556

Postod spatiotecte » Pon Avg 08, 2011 9:17 pm

Ko bude navijao da preko mosta na Adi ide tramvaj bice proglasen izdajicom i smatracemo da lobira za projekat "tramvajem u 22gi vek" :laugh: :laugh: :laugh: :D
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
lento
Higher intermediate
Postovi: 525
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 518

Postod lento » Pon Avg 08, 2011 9:57 pm

A, ne! :shok: Samo pod uslovom da dobijem punu titulu ("strani placenik-domaci izdajnik") pristajem da se deklarisem kao lobista za tramvaj. Ne bih da preciziram vek, posto smo mi ipak jos u 19. veku. :laugh: Oni s kojima se uporedjujemo usli su metroom u 20. vek :P
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 08, 2011 10:02 pm

lento napisao:strani placenik-domaci izdajnik

СтВани, друже, не стРани.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
lento
Higher intermediate
Postovi: 525
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 518

Postod lento » Pon Avg 08, 2011 10:06 pm

Pavdonivam! :|
Kokili
Higher intermediate
Postovi: 500
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 259
Pohvalio: 271

Postod Kokili » Pon Avg 08, 2011 10:09 pm

Tvamvaj ili metvo? Beogvadska divema. V = Viktovija = fuca na jevan go. takodje beogvadski specijavitet.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Postod vucko » Pon Avg 08, 2011 10:10 pm

Na maketi mosta vidimo 2 cafonje,mislim da to govori sta ce ici tuda

http://www.beograd.rs/beoinfo/1460348_Most_maketa_v.jpg
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
lento
Higher intermediate
Postovi: 525
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 518

Postod lento » Pon Avg 08, 2011 10:23 pm

A hoce li tramvaji ici tako jedan za drugim kao na maketi? :o
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1929
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2058
Pohvalio: 576

Postod zidar » Pon Avg 08, 2011 10:23 pm

Ako je vec novi most projektovan za pravi metro (voleo bih da pak dobijemo potvrdu za to) stvarno bi nila grehota da se ne iskoristi. Banovo Brdo (i cela Ibarska) bi dobilo direktnu vezu sa NBGD i BG:vozom a neposrednu vezu sa centrom presedanjem na NBGD.

Kao sto vec rekoh onda razvijamo osovine:

1. istok-zapad / Vuk - Terazije - NBGD
2. sever-jug / Zemun-NBGD-Banovo Brdo

Jasno se ocrtava dominanti polozaj prolazne Zeleznicke Stanice NBGD kao cvor i buduci ekonomski centar grada.

Posto je mreza znatno razvijenija na NBGD (tamo je ipak lakse) treba sto pre zapoceti razvoj na desnoj obali Save.

Za pocetak:

Linija1:
Vuk-Terazije (plitki tunel)
Terazije-Usce (most)
Usce-Z st NBGD (plitki tunel, mada mozda cak i na stubove)


Linija2:
Zemun-Fontana-Bul. Umetnosti (plitki tunel)
Bul. Umetnosti-Novi Most-Cukarica (na stubovima)
Pozeska (plitki tunel)

Dalji produzeci su:

-ukopani ka Z. st. Zemun i Ustanickoj (preko konjarnika)
-na stubovima kroz Bezanjijske blokove i duz Ibarske magistrale

u sustini sa par kilometara kopanja (NBGD-Zemun / Pozeska / Vuk-Terazije / Usce-NBGD ?) i jos jednim mostom dobijamo sasvim pristojnu mrezu.

Kada bolje razmislim voleo bih da vidim metro na novom most cisto u inat tramvaju u 21. veku.

Mozda na kraju i bude nesto dobro od tog mosta, pocetak metro sistema :)

Slika

(EDIT)
A mozda i najludja varijanta:

Linija 1: Vuk-Usce-Z. st. NBGD-Radnicka-Banovo Brdo

jedna linija sa dva prelaska reke, jedan vec imamo, a deonica Vuk-NBGD je najbitnija i prva treba da se radi pa je samo produzimo do Banovog Brda preko mosta na adi :)

malo kopanja na desnoj obali Save, stubovi na levoj i to je to. a posle moze polako da se siri...

Slika
Poslednja izmena od zidar u Pon Avg 08, 2011 10:42 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Postod vucko » Pon Avg 08, 2011 10:28 pm

Ne bih se slozio zidar.Mislim da je dovoljno gradjeno na nBG i da druga linija uopste ne treba imati kontakt sa nbg vec da ide od BB-a do karabarume
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Pon Avg 08, 2011 11:53 pm

Preko mosta na Adi će ići tramvaj,to je sada jasno,a cela trasa do Hipodroma će moći da se nadogradi u Metro kada krene realizacija celog sistema.Tunel ispod B.Brda će primiti i L2 i L3 ili 5 . :kafa:
@Zidar,primetio sam da si svuda stavio plitki tunel,na Nbg to je ok ali,konfiguracija tla na starom Bg je drugačija pa se i dubina stanica i tunela menja duboko/plitko,nadam se samo da nisi mislio na cut^cover u starom Bg.
Evo orginala za trasu ispod Bulevara
http://www4.slikomat.com/10/0324/xvl-metro.jpg
Poslednja izmena od 2012 u Uto Avg 09, 2011 12:06 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 08, 2011 11:57 pm

Зазвучаћу као трамвајски лобиста, али проблем је у томе што је положај моста једноставно такав да ниједна линија метроа не може да пређе преко њега, а да иде у центар (уствари, може, али то је научна фантастика - НБГД или Земун, мада пре НБГД, јер се поново добија линија која ужасно обилази-мост-Прокоп-па даље ка центру). Једина варијанта је ово што је Зидар нацртао-једна линија која двапут прелази Саву, што је прилично хаотично.
Poslednja izmena od Wile E. Coyote u Pon Avg 08, 2011 11:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
gzthe
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 190
Pridružio se: Pon Jun 04, 2007 9:32 pm
Lokacija: koje kude... NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 148
Pohvalio: 525

Postod gzthe » Uto Avg 09, 2011 5:52 am

vucko napisao:Ne bih se slozio zidar.Mislim da je dovoljno gradjeno na nBG i da druga linija uopste ne treba imati kontakt sa nbg vec da ide od BB-a do karabarume


Vucko zidar je pretstavio 3. liniju kao 2. a ta tvoja linija od BB-a do karabarume je ustavri 2. linija

sad je malo jasnije


Zidar, svidja mi se kako si zamislio ove 2 linije, produzetak linije BB-NBG ka Zemunu i na taj nacin sa tackom presedanja na 1. liniju povezivanje Zemuna i Vuka nasuprot direktne linije Zemun-Vuk koja se potencira. plus za tebe
Poslednja izmena od gzthe u Uto Avg 09, 2011 5:53 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Правда за Њилета

И последња зграда биће завршена за 4 године !!!
Шта би ??? Појео вук магарца!
Еj бре 30 година!!!
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1929
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2058
Pohvalio: 576

Postod zidar » Sre Avg 10, 2011 12:00 pm

Jedino sto je sigurno to je da u narednih nekoliko godina sinskog prevoza na mostu nece biti.

Нови мост: трамвај или метро?


ni jedno ni drugo:

SUPER-ZUTA TRAKA ODMAH!

Potpuno nezavisna traka za autobuski saobracaj na prostoru predvidjenom za sine.

- nema vise konflikta prilikom ukljucivanja i iskljucivanja sa magistrale izmedju autobusa, koji voze desnom trakom zbog stajalista, i automobila

- osiguran brz prelaz preko mosta za javni prevoz bez mogucih zastoja (a bice ih kad tad)

- lako presedanje na petlji radnicka, autobusi koriste stanicu predvidjeni za sinski prevoz

- mnoooogo jeftinije od sinske trase i moze da se uspostavi odmah

- presedan u Beogradu i primer koji valja razvijati

Slika


Trans-Val de Marne (TVM) u predgradju Pariza

Slika

http://fr.wikipedia.org/wiki/Trans-Val-de-Marne (francuski)
Poslednja izmena od zidar u Sre Avg 10, 2011 12:10 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Sre Avg 10, 2011 12:05 pm

Kakav bre autobus?Jezik pregrizao,a i nafta je danas ponovo drastično poskupela na svetskom tžištu a da ne govorim o ekologiji,zar je malo masa autobusa koja prolazi pored sajma,samo nam fale još i preko mosta. :kafa:
rokitansky
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 197
Pridružio se: Uto Apr 19, 2011 2:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 3

Postod rokitansky » Sre Avg 10, 2011 12:16 pm

Zidar, ovoga puta si, neuobicajeno, podbacio sa predlogom. :(

-1
Михаило
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1316
Pridružio se: Pon Apr 23, 2007 1:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 717
Pohvalio: 910

Postod Михаило » Sre Avg 10, 2011 12:24 pm

zidar napisao:Jedino sto je sigurno to je da u narednih nekoliko godina sinskog prevoza na mostu nece biti.

Биће сигурно до краја 2012, и биће трамвај, то је потпуно јасно.

Што се метроа тиче, противим се гурању истог тамо где може без детаљне анализе потреба и плана метроа за наредних 50 година. Метро треба да прође тамо где је потребан, не тамо где бисмо могли да га провучемо.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Postod vucko » Sre Avg 10, 2011 12:26 pm

Zidar,nemoj da im dajes ideje molim te.Jer nasa privremena resenja traju po 50 godina.U nekoj normalnoj zemlji bi moglo da traje to resenje godinu dana dok kod nas nema sanse.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
nova
Higher intermediate
Postovi: 592
Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 2:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod nova » Sre Avg 10, 2011 12:50 pm

vucko napisao:Zidar,nemoj da im dajes ideje molim te.Jer nasa privremena resenja traju po 50 godina.


Nažalost, tačno

"Inženjer kompanije „PORR" Milan Vučićević ističe da će petlja „Radnička" imati tri nivoa.
- Zbog specifične situacije, da ne bismo odsekli na stotine hiljada građana koji žive na Čukarici, u Sremčici i Lazarevcu, nova petlja se gradi nesmetano od stare, koja je tu napravljena privremeno još pre 30 godina. Petlja je zamišljena na tri nivoa, imaće kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom koji se nalazi iznad, i sa Radničkom ulicom i Bulevarom vojvode Mišića koji su ispod - objašnjava Vučićević, koji nadgleda izgradnju petlje."

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/171372/Tri+puta+br%C5%BEe+preko+Save.html

Metroa je ovde Today is the first day of the rest of my life priča. Zbog ovakih projekata stalno smo na početku analiza potreba i plana metroa za narednih 50. godina.
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11744
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4714
Pohvalio: 1635

Postod relja » Čet Avg 11, 2011 8:17 am

Tramvaj.
Ne zato što sam nazadan (nema veze sa tim :P ) već zato što se na most može relativno brzo povezati postojeća tramvajska mreža.
Trasa Metroa od centra do mosta bi prolazila kroz slabije naseljen deo grada, u odnosu na most u Savskom amfiteatru. A svrha metroa je da skrati putovanje na najoterećenijim trasama i smanji broj putničkih automobila na ulicama. Zna se koja je to trasa u Beogradu - Sve oko Bulevara, 27 marta, Terazije, Železnička stanica, sa jedne, i Novi Beograd sa druge. Iliti Ustanička - Tvornička (glup naziv, ali bitno je sve ono između kuda bi vozio metro).

Ulagati prvo u treću trasu po važnosti (a po kojoj već može da se sprovede tramvaj), umesto u priritetnu, koja i jeste glavni razlog zbog kojeg nam i treba metro, je po meni - linija manjeg otpora. U pitanju su velike pare, za koje niko ne zna kako ćemo da ih obezbedimo (ne mislim na kredit, već na otplatu).
Dakle, po meni, zapravo i nije pitajne šta sprovesti preko mosta, već koju koju liniju metroa graditi prvo. A ovaj most je na pogrešnom mestu za prioritetnu metro liniju.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2261
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1442
Pohvalio: 1626

Postod Drakche » Čet Avg 11, 2011 8:27 am

traka za autobuse zvuci originalno!
ali glupo+ zagadjuje okolinu :blah:

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gosta