Most na ADI: tramvaj ili metro?

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1202
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 587
Pohvalio: 341

Re: Most na ADI: tramvaj ili metro?

Postod Gorstak89 » Pet Jan 26, 2018 12:36 pm

zamrznute skretnice su glupost našeg grada jer su grejači izuzetno jeftini i ne troše puno struje, za nešto tipa 1kw potrošnje bi bimali uvek odmrznutu skretnicu, a skretnica ne mora stalno da se greje, samo kada pada sneg ili kiša, i to za male pare može da bude aktivirano i na daljinski.
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1896
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2453
Pohvalio: 3271

Re: Most na ADI: tramvaj ili metro?

Postod Karlo del Ponte » Sub Mar 17, 2018 11:56 pm

Delija » 26 Jan 2018 02:17 am napisao:Рецимо метафизички да овде може проћи прави метро ми ту деоницу тек реално 2021. године оспособљавамо за трамвај. У ком то паралелном униворзуму је уопште прихватљиво за једну од најсиромашнијих земаља Европе да тај једва скрпљени шински системчић у виду трамваја на овој најскупљој деоници мењамо за метро у догледно време?
Можемо реално остати у систему сукоба мишљења, да сам ја годинама бранио преметро концепт, из разлога сагледавања економије великих пројеката. Преметро концепт подразумева да се делови метро инфраструктуре од 1, 2, 3 километра користе одмах и као део трамвајског система, до завршетка метро целине, уколико није реално изградити бар 1,2 километра метро-а годишње у просеку. Поента је да је прекратка метро линија играчка која не враћа уложена средства, док на једном делу убрзани трамвај нуди целину која враћа уложено до следећег техничког унапређења.

Али ово лудило од 10 година нит метро нит трамвај, чист је губитак у чекању где време прождире ефекте инвестирања! Још много веће прождирање ефекта инвестирања имамо у Беовоз/БГ:ВОЗ где имамо већ изграђену скупу инфраструктуру.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 5
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3014
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1636
Pohvalio: 2659

Re: Most na ADI: tramvaj ili metro?

Postod RioBL » Ned Mar 18, 2018 7:55 pm

Karlo del Ponte » Sat Mar 17, 2018 10:56 pm napisao:Али ово лудило од 10 година нит метро нит трамвај, чист је губитак у чекању где време прождире ефекте инвестирања!


Зашто је, Карло, уопште дошло до првобитног инвестирања у конструкцију која ће "једног дана служити за неки недефинисан шински систем"?

Ја не разумјем каква је то изградња у којој се гради само једна дионица саобраћајнице у дужине у дужини од 1-2 км без да постоји план гдје, кад и како ће се та дионица наставити. Јасно ми је да је постојао план изградње УМП-а за друмска возила, детаљан и са јасно дефинисаним параметрима али за шински систем на истој траси (бар у дијелу моста) никакав план нисам видио. А тај план је требао рећи:

1. Који шински систем?
2. Која је траса?
3. Који су рокови?
4. Која је цијена?

У шта се то конкретно инвестирало да сад имамо губитак од 10 година чекања?

Ја имам утисак да је неко одлучио да направи на мосту простор за "нешто" без иакаквог плана шта с тим.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1896
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2453
Pohvalio: 3271

Re: Most na ADI: tramvaj ili metro?

Postod Karlo del Ponte » Ned Mar 18, 2018 10:15 pm

Ред цене улагања је око 100-130 милиона евра разлике у цени моста и приступа истом. Апсолутни минимум смисленог шинског система је трамвај од Хиподрома преко Блока 42 до Старог Меркатора за реда цене око 30 милиона евра додатних улагања, још мало преко до центра Земуна. Ако ћемо за неки метро, макар и лаки, исто има смисао ако је минимум од Старог Меркатора до Бановог брда, са већим значајем са сваким километром више. Овако? Ништа.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
Dzejms
Beginner
Postovi: 47
Pridružio se: Čet Okt 19, 2017 3:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 96
Pohvalio: 16

Re:

Postod Dzejms » Ned Mar 18, 2018 10:38 pm

Михаило » Sre Avg 10, 2011 12:24 pm napisao:
zidar napisao:Jedino sto je sigurno to je da u narednih nekoliko godina sinskog prevoza na mostu nece biti.

Биће сигурно до краја 2012, и биће трамвај, то је потпуно јасно.

Што се метроа тиче, противим се гурању истог тамо где може без детаљне анализе потреба и плана метроа за наредних 50 година. Метро треба да прође тамо где је потребан, не тамо где бисмо могли да га провучемо.



Hehe :D

Realno je da treba postaviti tramvajske šine što pre. Metro će čekati, nezavisno od mosta. A ovo kruženje 13ice više nema smisla :D
Pohvale za post: 2

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Arnorian i 4 gosta