Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

klisko
Beginner
Postovi: 62
Pridružio se: Sub Apr 06, 2019 1:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 71
Pohvalio: 0

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod klisko » Pet Nov 01, 2019 12:57 am

Zašto nazivaš ljude bu*****, a sam kažeš da ne znaš o čemu se radi? Možda je bu**** onaj koji je tražio da ih neko tera to da rade?
Postoji Mišljenje nekog pametnog političara koje kaže da firme ne mogu ljudima da isplate novac za prevoz bez oporezivanja (što je legalno po važećem zakonu, do nekog iznosa), ako ti ljudi ne donesu račun. Hoće da nateraju firme da kupuju ljudima markice za prevoz iako ljudi taj prevoz ne koriste. Ali neke, kako kažeš, "budale" kao ja koriste privatni automobil za prevoz do posla i svaki mesec traže račun sa pumpe da bi mogle da dobiju novac koji im po zakonu pripada.
Bax
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Uto Feb 14, 2017 5:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 33
Pohvalio: 3

Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Bax » Pet Nov 08, 2019 8:18 pm

Žika napisao:Pošto sam u drugom sistemu i imam uvid kako funkcioniše. Prevoz nije čest i potrebno je prebacivanje sa linije na liniju kada nema direktnih polazaka (samo u špicevima). Najjeftinija karta je za kurzstrecke (5 stanica) 1,9 evra, zavisno od zona (wabe)/dužine i ostalog karta kreće od 2,6 evra pa naviše. Tu imaju i kartice za popust SaarBahn, Bahn , VVB i Baron i koliko sam video oko 20%.
Ulazi se na prednja vrata i bukvalno svi plaćaju, od male dece pa do 150 godina. Uključujući i trudnice.
Naslađe mi je kad vidim klinca od 4-5 godina kako ima spremljen novac za kartu / naravno ne naplatim mu. Deci ne naplaćujem pa nek se ljuti ko hoće. Sva deca imaju pretplatne kartice, školarci i studenti.
I pored toga što bukvalno 100% (mora da prođe pored mene) putnika plaća prevoz on mora da se dotira iz gradske kase.

I mislim da bi za Beograd isti recept odgovarao, rokneš cenu karte 300 dinara, povlastica 5000 dinara ulaz na prednja vrata i obavezno policajac u početku (kamere. čitači LK-direktna veza sa tužilaštvom), nema ništa besplatno i penzioneri mora da plaćaju punu cenu karte (popust kasnije nek im da Maxi, Lidl i sl).
Više ne bi bilo da se vozi za jednu stanicu, da se ide sa kraja grada na drugi kraj jer je tamo luk jeftiniji a prevoz besplatan i tako gomila gluposti.
Tu bi dobili na više polja, primetio sam da su naši ljudi daleko kulturniji kad im uzmeš pare iz ruke, da cene i poštuju, narod bi bio daleko zdraviji/više bi bio van autobusa, gužve bi se daleko smanjile i operećenja na vozila.

E onda možemo da očekujemo dobar prevoz i da ga tražimo. Naravno od metroa nema ništa.
Potpuno se slazem sa ovim pod uslovom da prevoz bude besprekoran, da se postuje red voznje kao u Japanu. Da vozaci ostaju bez posla ako kasne vise od 10 min, puse u vozilu ili se ponasaju bahato. A u slucaju vecih prekrsaja, recimo kad udare putnika da dobiju zabranu zaposljavanja u svim drzavnim sluzbama i da im se brise sav radni staz u Gsp. Takodje da se obavezno ide u zatvor kad se pusti neispravno vozilo u saovracaj, sa celavim gumama ili grejanjem koje mora da se gasi na kanalu.
operic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Sre Jun 15, 2011 8:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 90
Pohvalio: 53

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod operic » Pet Nov 08, 2019 9:26 pm

Uh koliko represije i pretnji, čemu to? Ukini otimanje para od poreskih obveznika, dakle nema socijalnog besplatnog prevoza, i dozvoli privatne prevoznike u punom smislu (bez subvencija, pomoći grada, šta god) pa će narod sam da bira onoga ko je kvalitetniji, povoljniji, bez ćelavih guma, sa pristojnim I ljubaznim vozačima..
Misha V
Intermediate
Postovi: 198
Pridružio se: Sre Okt 12, 2016 3:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 198
Pohvalio: 58

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Misha V » Pet Nov 08, 2019 9:47 pm

^To znaci gasenje gradskog prevoza kao takvog, jer mozes da zamislis koliko bi kostala karta. Vozili bi mesec dana sa nekim suludim cenama, poluprazne autobuse i onda bi odustali i od toga.
Pohvale za post: 1
Astrotrain
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 586
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 816
Pohvalio: 1336

Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Astrotrain » Ned Nov 10, 2019 8:05 am

operic napisao:Uh koliko represije i pretnji, čemu to? Ukini otimanje para od poreskih obveznika, dakle nema socijalnog besplatnog prevoza, i dozvoli privatne prevoznike u punom smislu (bez subvencija, pomoći grada, šta god) pa će narod sam da bira onoga ko je kvalitetniji, povoljniji, bez ćelavih guma, sa pristojnim I ljubaznim vozačima..
Јел' ти то заговараш конкуренцију? У овој земљи где већ одавно имамо конкуренцију међу нпр. оператерима мобилне телефоније и банкама и видимо како та конкуренција изгледа у пракси?
Pohvale za post: 1
branik
Intermediate
Postovi: 358
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 275
Pohvalio: 66

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod branik » Ned Nov 10, 2019 10:35 am

Konkurencija? Šta joj fali. Prvi stambeni kredit kod Komercijalne (domaće) bio mi je sa 7,5% kamate. Nisu hteli da čuju za smanjenje i kad su se uslovi na te žištu promenili. Kad sam im doneo ponudu od 2,68 druge, strane banke, odmah spustili na 2,8.
Kod mobilnih, MTS je nesrazmerno veći od ostalih pa se ponaša kao monopolista, ali ipak popušta. I ostaje bez klijenata.
A kako rešiti konkurenciju i gradskom prevozu? Morala bi biti bar dva posebna, a gotovo paralelna, sistema.
Pohvale za post: 1
Astrotrain
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 586
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 816
Pohvalio: 1336

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Astrotrain » Uto Nov 12, 2019 9:15 am

Код нас би се то претворило у дуопол, олигопол или картел. Готово сигурно.
Пантограф
Expert
Postovi: 7069
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9137
Pohvalio: 5935

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Пантограф » Uto Nov 12, 2019 10:39 am

Зашто оваква конкуренција не би била могућа и у Београду?

https://www.newcastleherald.com.au/story/6461052/on-demand-transport-launches-in-newcastle/

Да ли би ово значило становништву ближих и даљих предграђа? О, да...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: nestorBK i 6 gosta