Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Moderator: Igor
-
kopmania
- Advanced
- Postovi: 2124
- Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 9:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 462
Pohvalio: 60
Pohvalio: 60
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Kod ušća ima ih i nedeljom
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Nikad nisam video ridžu nedeljom, zato se tada najviše i vozim
Mislim da je radno vreme ridža slično radnom vremenu parking kontrolora.

Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
-
dex87
- Intermediate
- Postovi: 293
- Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 125
Pohvalio: 42
Pohvalio: 42
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Možda sam ga i video ali van službene dužnosti. Ipak, budite obazrivi, ponekad na busplus lokatoru vidim prijave i nedeljom, mada su to njihove "strateške" lokacije koje baš ne posećujem često.
Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Apex Solution Technology je danas prevarilo građane postavljanjem pogrešne informacije o prazničnom radnom vremenu. Na poslovnicama gde se vade legitimacije napomenuto je samo da su samo prvi i drugi januar neradni dani, ali je faktičko stanje da im je i danas neradni dan, poslovnice su zaključane čime se koliko znam čini i trgovinski prekršaj jer radno vreme koje trgovac ili pružalac usluga sam sebi propiše mora da se poštuje ako je objavljeno na ulazu u poslovnicu. Ispravno radno vreme je objavljeno na Internetu ali to ne opravdava činjenicu da je učinjen prekršaj.
Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
-
astrodule
- Expert
- Postovi: 8862
- Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 8675
Pohvalio: 1982
Pohvalio: 1982
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Bez fotke kao dokaza teško mogu da se tuže.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
-
kruuki
-
- Intermediate
- Postovi: 425
- Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 366
Pohvalio: 54
Pohvalio: 54
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 8866
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 3919
Pohvalio: 5830
Pohvalio: 5830
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
ако је 69 стајалишта, значи да је тек кренуо у вожњу ка супротном смеру
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
Gaspar18
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1032
- Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 678
Pohvalio: 383
Pohvalio: 383
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Na 708 je to normalno... Idu bez reda voznje... 73 sam ja cekao 40 minuta, i to je normalno... Dzaba zglobni, kada se ne mozes umuvati... I 85 tu radi posao u tom delu Nbg
-
direktor
- Professional
- Postovi: 26916
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 13288
Pohvalio: 5571
Pohvalio: 5571
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
A sto glavonje nestave na te kodove bg voz uz stajalista vukov spomenik k park prokop itd lijenstine
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Da li je moguće da dnevna karta ne postoji? Validator mi nije ponudio tu opciju. Ili postoji kao zaseban „proizvod“?
Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
-
kruuki
-
- Intermediate
- Postovi: 425
- Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 366
Pohvalio: 54
Pohvalio: 54
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
tragac napisao:Da li je moguće da dnevna karta ne postoji? Validator mi nije ponudio tu opciju. Ili postoji kao zaseban „proizvod“?
Da,dnevne karte se kupuju samo na kosku cena karte plus 40 dinara papirna kartica i vazi od momenta kupovine

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Može li gluplje od toga? Napraviše od svega nauku, pantljičare su bile lakše i bolje od ovoga
Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Pohvale za post: 1
-
profa_chb
- Intermediate
- Postovi: 267
- Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 9:11 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 317
Pohvalio: 238
Pohvalio: 238
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Primera radi, u Londonu se dnevna aktivira automatski. Čekiraš se svaki put kad ulaziš, i skida ti po jednu vožnju sa kartice, dok ne stigne do sume koja odgovara ceni dnevne karte. Tada više ne skida, već se čekiraš samo radi provere.
Pohvale za post: 3
-
direktor
- Professional
- Postovi: 26916
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 13288
Pohvalio: 5571
Pohvalio: 5571
Re: Nape lata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
E to je london a ni smo od turaka sistem gledali pazarili khm nebi oni to uveli ovdje
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
marrecar
-
- Advanced
- Postovi: 2502
- Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 870
Pohvalio: 364
Pohvalio: 364
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Mi uvek izmisljamo toplu vodu, napredni kao i uvek.
-
marrecar
-
- Advanced
- Postovi: 2502
- Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 870
Pohvalio: 364
Pohvalio: 364
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Mateja, je l' ovo iz nekog zvaničnog/pouzdanog izvora ili je ideja iz glave?
http://www.blic.rs/vesti/beograd/najavl ... da/z1w3862
http://www.blic.rs/vesti/beograd/najavl ... da/z1w3862
-
stanislaw
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1672
- Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890
Pohvalio: 890
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Realno, ovaj tekst je samo rekapitulacija svih dosadašnjih pokušaja uvođenja apsolutne naplate prevoza, sa osvrtom na to u kojim sistemima u Srbiji su neke od mera zaživele.
Ja mislim da je temeljni problem u plitkoumnim izjavama gradske vlasti. Nedavno je Vesić izjavio da je GSP jedino gradsko preduzeće koje nisu uspeli da konsoliduju i koje na dnevnoj bazi proizvodi čist i konzistentan gubitak. Ali pogrešno zaključuje da je jedini izlaz da se pojača naplata - to zvuči maloumno prosto zato što bez obzira na obim naplate, DJP plaća fiksnu nadoknadu svim prevoznicima, privatni od toga žive i zarađuju, a samo GSP pravi gubitak pošto još uvek ima glomazne neproizvodne službe koje ništa ne privređuju i ne mogu da se nose sa konkurencijom.
Problem BusPlus naplate je delimično taj što su vremenom agresivni kontrolori potpuno nestali kao pojava, i otišlo se u suprotnu krajnost da se kontrolori potpuno sklanjaju od putnika koji ne žele da plate kartu. Nema više kontrolora koji bi za tu svoju platu bilo kome insistirali da plati kartu. Možda bi kontrolori trebalo da budu plaćeni po učinku, broju izdatih doplatnih karata, što bi ih stimulisalo da izlaze u kontrolu van strogog centra, tamo gde je naplata manja. Naravno, sa druge strane je problem kako se nositi sa opasnošću agresivnih incidenata.
Moje iskustvo iz javnog prevoza u Nemačkoj je da je tamo prosečan kontrolor itekako agresivniji od kontrolora našeg Busplusa. Kartu na pregled traže u najumiljatijem mogućem tonu, ali od trenutka kada sagovornik nema kartu, nastup im se pretvara u policajca koji legitimiše nekog derana na ulici (a pritom ni oni NEMAJU status službenog lica). Samo što tamo takav nastup prolazi, a kod nas je povod za fizički obračun...
Ja mislim da je temeljni problem u plitkoumnim izjavama gradske vlasti. Nedavno je Vesić izjavio da je GSP jedino gradsko preduzeće koje nisu uspeli da konsoliduju i koje na dnevnoj bazi proizvodi čist i konzistentan gubitak. Ali pogrešno zaključuje da je jedini izlaz da se pojača naplata - to zvuči maloumno prosto zato što bez obzira na obim naplate, DJP plaća fiksnu nadoknadu svim prevoznicima, privatni od toga žive i zarađuju, a samo GSP pravi gubitak pošto još uvek ima glomazne neproizvodne službe koje ništa ne privređuju i ne mogu da se nose sa konkurencijom.
Problem BusPlus naplate je delimično taj što su vremenom agresivni kontrolori potpuno nestali kao pojava, i otišlo se u suprotnu krajnost da se kontrolori potpuno sklanjaju od putnika koji ne žele da plate kartu. Nema više kontrolora koji bi za tu svoju platu bilo kome insistirali da plati kartu. Možda bi kontrolori trebalo da budu plaćeni po učinku, broju izdatih doplatnih karata, što bi ih stimulisalo da izlaze u kontrolu van strogog centra, tamo gde je naplata manja. Naravno, sa druge strane je problem kako se nositi sa opasnošću agresivnih incidenata.
Moje iskustvo iz javnog prevoza u Nemačkoj je da je tamo prosečan kontrolor itekako agresivniji od kontrolora našeg Busplusa. Kartu na pregled traže u najumiljatijem mogućem tonu, ali od trenutka kada sagovornik nema kartu, nastup im se pretvara u policajca koji legitimiše nekog derana na ulici (a pritom ni oni NEMAJU status službenog lica). Samo što tamo takav nastup prolazi, a kod nas je povod za fizički obračun...
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 6059
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7041
Pohvalio: 4509
Pohvalio: 4509
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Реално, у Новом Саду се, као у Паризу, улази на предња врата и показује се возачу карта. Кад су хтели у Београду то да уведу, реакција је била - мајмунска: "Аааааааа..."!
Дивљи људи, смешан, бивши град.
Дивљи људи, смешан, бивши град.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
-
direktor
- Professional
- Postovi: 26916
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 13288
Pohvalio: 5571
Pohvalio: 5571
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Danas su kontrolori izbaceni iz busa 78 kod palate Srb bas su se osili ali putnici su bili slozniji niko ih nije zarezivao 2 posto naravno u bus nije moglo da se udje nije ga bilo preko 15 min
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Panto kada bi se ulazilo samo na prednja vrata udvostručilo bi se vreme putovanja.
Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Pohvale za post: 1
-
kruuki
-
- Intermediate
- Postovi: 425
- Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 366
Pohvalio: 54
Pohvalio: 54
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
a kad bi se recimo kroz racun za info stan naplacivala stavka od 100 dinara za javni prevoz, a prevoz bio besplatan svi bi bili zadovoljni
samo bas ne znam racunicu koliko bi se to isplatilo
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 6059
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7041
Pohvalio: 4509
Pohvalio: 4509
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Да, исплатило би се. Уместо 3.000 динара, платиш сто кинти. Хлеб три динара.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 4
-
Nikola NS
-
- Intermediate
- Postovi: 209
- Pridružio se: Čet Okt 06, 2016 10:54 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 337
Pohvalio: 87
Pohvalio: 87
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Пантограф napisao:Реално, у Новом Саду се, као у Паризу, улази на предња врата и показује се возачу карта.
У Новом Саду на папиру то правило важи, али у пракси се радним данима и суботом пре подне тешко спроводи осим на окретницама и мање оптерећеним станицама. Зато сумњам да ће такав систем моћи да се примени на било којој „јачој“ линији у Београду.
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 6059
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7041
Pohvalio: 4509
Pohvalio: 4509
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Ма, наравно да се неће примењивати на 95 и у трамвају с приколицом. Али, за викенд, на линији 67, нема разлога да се не примењује. Понеко би платио карту за одлазак из блока у град, а сад не жели, или га, једноставно, мрзи.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: tomax313 i 3 gosta