Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Moderator: Igor
-
marrecar
-
- Advanced
- Postovi: 3279
- Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2570
Pohvalio: 1599
Pohvalio: 1599
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Mogu da te prate i da te cekaju, ali nemaju prava da te zadrzavaju. Samo sluzbeno lice to moze.
-
tragac
- Expert
- Postovi: 5653
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 3515
Pohvalio: 7241
Pohvalio: 7241
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Onda opet imaju previsoke ingerencije.
Lignitni genocid u Srbiji - Najveći genocid u 21.veku.
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
-
marrecar
-
- Advanced
- Postovi: 3279
- Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2570
Pohvalio: 1599
Pohvalio: 1599
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Pogresno dovodis tu "dozvolu" da te oni prate i cekaju u vezu sa time sto su kontrolori. Naravno, oni to cine da bi kaznili ili sta god. Ne znam kako to da ti objasnim, a da me razumes, jer ni sam ne mogu da sklopim par recenica tako da bih u potpunosti objasnio kako treba. U sustini, svako moze da te ceka i da te prati, a to sto oni cine u svojstvu kontrole sa namerom da pisu kaznu ili sta god, to je samo neko njihovo tripovanje autoriteta. Jedino sto je nemoralno, ali zakonski pretpostavljam da mogu da te cekaju u bilo kakvom svojstvu da su, kontrolor ili slucajni prolaznik, sto moze direktor da pomogne sa objasnjenjem (tek ces njega razumeti), ali sigurno ne mogu da te zadrzavaju jer nisu sluzbeno lice. Ako su sa njima komunalci, oni mogu samo da te zadrze u cilju legitimisanja i to samo ako ti predoce razlog legitimisanja, a dalje ne smeju da predaju licne podatke kontroloru. Takodje nemaju ni prava da te privode za bilo sta osim za utvrdjivanje identiteta.
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22514
Pohvalio: 8709
Pohvalio: 8709
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Mogu da te prate udjes u delta siti pa neka cekaju ili u taksi pa neka idu zatobom
Bio je drugar na razgovoru za posao kod bus plusa koji je pravnik oni su im govoril tamo kako jest da krse zakon ali to putnici ne znaju i tako sve u tom stilu
Bio je drugar na razgovoru za posao kod bus plusa koji je pravnik oni su im govoril tamo kako jest da krse zakon ali to putnici ne znaju i tako sve u tom stilu
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
kruuki
-
- Higher intermediate
- Postovi: 533
- Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 536
Pohvalio: 54
Pohvalio: 54
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
imao sam par situacija sa njima... Cim vide da iole poznanjes zakon kolko tolko ( naravno svi smo mi boranija jer je pravo nauka) samo se okrenu i odu. Bitno je samo da se nauce bar bitnih stavki i to je to 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
tragac
- Expert
- Postovi: 5653
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 3515
Pohvalio: 7241
Pohvalio: 7241
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
marrecar » 24 Nov 2016 02:22 pm napisao:Pogresno dovodis tu "dozvolu" da te oni prate i cekaju u vezu sa time sto su kontrolori. Naravno, oni to cine da bi kaznili ili sta god. Ne znam kako to da ti objasnim, a da me razumes, jer ni sam ne mogu da sklopim par recenica tako da bih u potpunosti objasnio kako treba. U sustini, svako moze da te ceka i da te prati, a to sto oni cine u svojstvu kontrole sa namerom da pisu kaznu ili sta god, to je samo neko njihovo tripovanje autoriteta. Jedino sto je nemoralno, ali zakonski pretpostavljam da mogu da te cekaju u bilo kakvom svojstvu da su, kontrolor ili slucajni prolaznik, sto moze direktor da pomogne sa objasnjenjem (tek ces njega razumeti), ali sigurno ne mogu da te zadrzavaju jer nisu sluzbeno lice. Ako su sa njima komunalci, oni mogu samo da te zadrze u cilju legitimisanja i to samo ako ti predoce razlog legitimisanja, a dalje ne smeju da predaju licne podatke kontroloru. Takodje nemaju ni prava da te privode za bilo sta osim za utvrdjivanje identiteta.
Njihov domen autoriteta je kabine vozila javnog prevoza. Čam izadješ iz vozila njihove ingerencije tu prestaju. Zato uostalom većina normalnih ridža to ni neće raditi ako nema asistenciju tzv. komunalne "policije". Na primer izvedu te iz busa, OK, ti im kažeš da želiš da platiš kaznu na licu mesta ali nemaš keša u džepu već samo u banci. Banka ti je blizu mesta gde te drndaju. Udješ u banku i čekaš. Koliko treba da čekaš da bi otišli. Ovo se desilo jednoj ženi pre par nedelja. Ušla je u banku (nije njena, samo je videla da je neka banka i setila se toga). Sedela je 15 minuta, sekjuriti je provalio o čemu se radi i pustio je da sedi. Posle toga je videla da se ridžveji (koji nisu imali nikakvu pratnju ni pojačanje) udaljavaju. Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
Lignitni genocid u Srbiji - Najveći genocid u 21.veku.
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
-
kruuki
-
- Higher intermediate
- Postovi: 533
- Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 536
Pohvalio: 54
Pohvalio: 54
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
tragac napisao:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418746#p418746]marrecar » 24 Nov 2016 02:22 pm[/url] napisao:Pogresno dovodis tu "dozvolu" da te oni prate i cekaju u vezu sa time sto su kontrolori. Naravno, oni to cine da bi kaznili ili sta god. Ne znam kako to da ti objasnim, a da me razumes, jer ni sam ne mogu da sklopim par recenica tako da bih u potpunosti objasnio kako treba. U sustini, svako moze da te ceka i da te prati, a to sto oni cine u svojstvu kontrole sa namerom da pisu kaznu ili sta god, to je samo neko njihovo tripovanje autoriteta. Jedino sto je nemoralno, ali zakonski pretpostavljam da mogu da te cekaju u bilo kakvom svojstvu da su, kontrolor ili slucajni prolaznik, sto moze direktor da pomogne sa objasnjenjem (tek ces njega razumeti), ali sigurno ne mogu da te zadrzavaju jer nisu sluzbeno lice. Ako su sa njima komunalci, oni mogu samo da te zadrze u cilju legitimisanja i to samo ako ti predoce razlog legitimisanja, a dalje ne smeju da predaju licne podatke kontroloru. Takodje nemaju ni prava da te privode za bilo sta osim za utvrdjivanje identiteta.
Njihov domen autoriteta je kabine vozila javnog prevoza. Čam izadješ iz vozila njihove ingerencije tu prestaju. Zato uostalom većina normalnih ridža to ni neće raditi ako nema asistenciju tzv. komunalne "policije". Na primer izvedu te iz busa, OK, ti im kažeš da želiš da platiš kaznu na licu mesta ali nemaš keša u džepu već samo u banci. Banka ti je blizu mesta gde te drndaju. Udješ u banku i čekaš. Koliko treba da čekaš da bi otišli. Ovo se desilo jednoj ženi pre par nedelja. Ušla je u banku (nije njena, samo je videla da je neka banka i setila se toga). Sedela je 15 minuta, sekjuriti je provalio o čemu se radi i pustio je da sedi. Posle toga je videla da se ridžveji (koji nisu imali nikakvu pratnju ni pojačanje) udaljavaju. Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
Posle kad dobiju batine djavo im kriv
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pohvale za post: 1
-
Žika
- Expert
- Postovi: 5867
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7039
Pohvalio: 1951
Pohvalio: 1951
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
aska » Sre Nov 02, 2016 8:28 pm napisao:Hvala na savjetu Zika,
Ne želim da platim, jednostavno ne želim, nije problem ni visina kazne, neka se popne koliko može ako mogu da izvrše-
aplaudiraću snazi države i Apeksa i njihovom snažnom ubilackom instinktu.
Dakle, ako se sve odigra po zamišljenom scenariju, pravosnažno rješenje podrazumjeva izvršenje. Ali šta je predmet tog izvršenja? Ja imovinu nemam.
Jedino je moguće da me uhapse pri prelascima granice i tako dovedu na sud i zaprijete zatvorskom kaznom.
Ukoliko "umaknem" od suda dovoljno dugo,
šta se dešava, kakva je priroda te kazne i mogućnost njenog zastarjevanja ? Ovo su, koliko shvatam, nova pravila igre sa kojima se ima malo iskustva.
To se upravo dogodilo koleginom rođaku. Ulazio iz Bosne ba i prilikom kontrole utvrdili da postoji presuda i poternica. Priveli i sproveli ga do zatvora gde je uredno odradio kaznu. Odradio jer su mu našli šta da radi u zatvoru mada je računao samo da odleži.
Tako da država postaje za sirotinju efikasan aparat.
-
marrecar
-
- Advanced
- Postovi: 3279
- Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2570
Pohvalio: 1599
Pohvalio: 1599
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
tragac » 24 Nov 2016 05:48 pm napisao:Njihov domen autoriteta je kabine vozila javnog prevoza. Čam izadješ iz vozila njihove ingerencije tu prestaju. Zato uostalom većina normalnih ridža to ni neće raditi ako nema asistenciju tzv. komunalne "policije". Na primer izvedu te iz busa, OK, ti im kažeš da želiš da platiš kaznu na licu mesta ali nemaš keša u džepu već samo u banci. Banka ti je blizu mesta gde te drndaju. Udješ u banku i čekaš. Koliko treba da čekaš da bi otišli. Ovo se desilo jednoj ženi pre par nedelja. Ušla je u banku (nije njena, samo je videla da je neka banka i setila se toga). Sedela je 15 minuta, sekjuriti je provalio o čemu se radi i pustio je da sedi. Posle toga je videla da se ridžveji (koji nisu imali nikakvu pratnju ni pojačanje) udaljavaju. Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
Pa pazi, nemaju oni nesto mnogo autoriteta ni u vozilima, njihovo je samo da pregledaju karte, po pravilniku putnik je u obavezi da je preda, i da pisu kazne/doplatne karte ukoliko putnik samovoljno preda licni dokument. Ni u vozilu nemaju prava da ogranicavaju kretanje, bilo to da ne daju putniku da izadje iz vozila (sto je retko ali se desava) niti da traze od vozaca da ne krece sa stajalista ili da drzi vrata zatvorenim. Ali tacno je to sto hoces da kazes, domen je samo unutar vozila, sve van je samo volja putnika da se bakce sa njima jer oni van vozila nemaju sta da pregledaju niti imaju prava. Doduse ta situacija koju si opisao je banalna, ta zena ako nije imala kartu mogla je lepo da kupi ako je bas morala da ide negde, a ne da se vrti, "krije" i slicno. Ali eto neki kontrolori su dokoni pa ce namerno stajati na stajalistu i cekati da ulaze oni ljudi koje su upravo izbacili.
-
dare
- Higher intermediate
- Postovi: 1815
- Pridružio se: Ned Dec 20, 2009 7:14 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 515
Pohvalio: 589
Pohvalio: 589
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
[quote="[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418803#p418803] Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
[/quote]
tu su pravi majstori nad izivljavanjem nad zenama
[/quote]
tu su pravi majstori nad izivljavanjem nad zenama

-
Žika
- Expert
- Postovi: 5867
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7039
Pohvalio: 1951
Pohvalio: 1951
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Malo gubite perspektivu, ta žena je neispravan putnik. Znači neko ko pravi štetu. Mala je razlika u odnosu na lopova.
Treba urediti te službe i dati im ovlašćenja kako bi mogli da rade svoj posao.
Ljutili se vi ili ne.
Treba urediti te službe i dati im ovlašćenja kako bi mogli da rade svoj posao.
Ljutili se vi ili ne.
-
Biciklistkinja
- Higher intermediate
- Postovi: 1456
- Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1936
Pohvalio: 710
Pohvalio: 710
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Konrtolor ne sme da:
- zadržava putnika
- ograničava pravo kretanja
- preti
- primenjuje fizičku silu
- zaustavlja vozilo javnog prevoza
- tera putnike da se legitimišu
Sve što od toga rade, rade zbog toga što svesno krše zakon i misle da putnici ne znaju zakon kao što je neko gore napisao. Čim vide da putnik zna zakon odmah se povlače. Sa druge strane ima dosta putnika koji ne znaju svoja prava pa u kombinaciji sa siledžijskim ponašanjem kontrolora popuste i plate kaznu.
Na primer omiljena taktika im je da uhvate neku uglavnom devojku kod železničke, izvuku je iz tramvaja i troje kontrolora je opkoli, na razdaljini koja je ne primerena da držiš kada sa nekim pričaš, rašire se i napišu kaznu. Kao prvo kontrolor na ulici nema ama baš nikakva prava ali to ljudi ne znaju a oni izvlače ljude izvan prevoza kada pišu kazne upravo da se drugi putnici ne bi pobunili i pritekli u pomoć.
A o tom primeru da kontrolori prate nekog do banke da podigne pare meni je neverovatno da neko ne zna toliko elementarno svoja najosnovnija prava u 21. veku.
- zadržava putnika
- ograničava pravo kretanja
- preti
- primenjuje fizičku silu
- zaustavlja vozilo javnog prevoza
- tera putnike da se legitimišu
Sve što od toga rade, rade zbog toga što svesno krše zakon i misle da putnici ne znaju zakon kao što je neko gore napisao. Čim vide da putnik zna zakon odmah se povlače. Sa druge strane ima dosta putnika koji ne znaju svoja prava pa u kombinaciji sa siledžijskim ponašanjem kontrolora popuste i plate kaznu.
Na primer omiljena taktika im je da uhvate neku uglavnom devojku kod železničke, izvuku je iz tramvaja i troje kontrolora je opkoli, na razdaljini koja je ne primerena da držiš kada sa nekim pričaš, rašire se i napišu kaznu. Kao prvo kontrolor na ulici nema ama baš nikakva prava ali to ljudi ne znaju a oni izvlače ljude izvan prevoza kada pišu kazne upravo da se drugi putnici ne bi pobunili i pritekli u pomoć.
A o tom primeru da kontrolori prate nekog do banke da podigne pare meni je neverovatno da neko ne zna toliko elementarno svoja najosnovnija prava u 21. veku.
I pe*** su sa vama. I nisam jedini pe*** ovde.
Pohvale za post: 1
-
boca-ica
- Expert
- Postovi: 9008
- Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3839
Pohvalio: 860
Pohvalio: 860
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
....Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi...

Čisto prekoračenje ovlašcenja i kodeksa uobičajenog načina pri poslovanju
ovlašćenja su im data da ih koriste u odredjenom prostoru i vremenu,
svaka potreba za delovanjem van prostora (pa i vremena) obracju se drugim nadležnim
Kad su je vec zapazili u banci mogli su da zatraže pomoć od nekog iz te banke da im ustupi nj. podatke ili da pozovu komunalnu za asistenciju
a ne da je love ko divljac u hajci po gradu

....urediti te službe i dati im ovlašćenja.....

Kako dati ozbilnija ovlašcenja ikome
ko i daleko prostija tj. manja ovlašcenja bezobzirno ih gazi ?
Organ privredne komore tzv ,,sud časti ,, po tako prekršenom kodeksu-
tj. grubog kršenja propisanih poslovnih norma ponašanja
a kojih su dužni da se ih se pridružavaju u svom delovanju u nj. poslovanju
ko iz topa
bi im izrekao bar privemenu ili trajnu zabranu obavljanja registrvane delatnosti

postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu 

Pohvale za post: 1
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22514
Pohvalio: 8709
Pohvalio: 8709
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Najskuplja Busplus dopuna košta 54.890 dinara, a evo zašto se isplati kupiti je
Mateja Beljan | 27. 11. 2016 - 15:20h
Busplus dopuna za zaposlene koja košta čak 54.890 dinara važi 365 dana i u sve četiri zone! Uz takvu kartu, međutim, putnici štede jer ona košta 4.990 dinara manje nego u slučaju da su imali 12 uzastopnih uplata mesečnih karata. Popust je, zapravo, cena jedne mesečne dopune.
Ista pogodnost može da se iskoristi i za prvu, drugu i teću zonu. Na primer, godišnja Busplus dopuna za prvu zonu za zaposlene košta 32.890 dinara, za prvu i drugu 36.025 dinara, a za tri zone 42.790.
I povlašćeni imaju mogućnost kupovine godišnje karte, ali ne sve kategorije. Dok učenici, studenti, penzioneri i lica sa invaliditetom mogu da kupe kartu za 365 dana, nezaposleni nemaju tu priliku. Za razliku od nabrojanih kategorija, oni svoj status moraju da dokazuju na svakih šest meseci, pa nije ni moguće da se pretplate na 12 meseci.
Cena godišnje karte za povlašćene je niža i iznosi 11.990 dinara za prvu zonu, za prvu i drugu 12.320, za tri 15.510, a za sve četiri zone 19.030 dinara.
Slabo interesovanje za godišnje karte
Međutim, mali broj ljudi odlučuje se da odreši kesu i plati kartu koja košta više stotina evra. Od početka godine tu mogućnost iskoristio je samo 41 zaposlenih i 26 povlašćenih putnika navode u Direkciji za javni prevoz.
U oktobru uplaćene su samo četiri godišnje karte, i to za povlašćene kategorije.
Popust i za nepersonalizovane karte
Za svaku dopunu na nepersonalizovane Busplus kartice u iznosu od 900 dinara, ili većem, dobija se gratis kredit u iznosu od 100 dinara.
Samo u oktobru bilo je 25.114 uplata na Busplus kartice u iznosu većem od 900 dinara.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/najsku ... je/ftetrrs
Mateja Beljan | 27. 11. 2016 - 15:20h
Busplus dopuna za zaposlene koja košta čak 54.890 dinara važi 365 dana i u sve četiri zone! Uz takvu kartu, međutim, putnici štede jer ona košta 4.990 dinara manje nego u slučaju da su imali 12 uzastopnih uplata mesečnih karata. Popust je, zapravo, cena jedne mesečne dopune.
Ista pogodnost može da se iskoristi i za prvu, drugu i teću zonu. Na primer, godišnja Busplus dopuna za prvu zonu za zaposlene košta 32.890 dinara, za prvu i drugu 36.025 dinara, a za tri zone 42.790.
I povlašćeni imaju mogućnost kupovine godišnje karte, ali ne sve kategorije. Dok učenici, studenti, penzioneri i lica sa invaliditetom mogu da kupe kartu za 365 dana, nezaposleni nemaju tu priliku. Za razliku od nabrojanih kategorija, oni svoj status moraju da dokazuju na svakih šest meseci, pa nije ni moguće da se pretplate na 12 meseci.
Cena godišnje karte za povlašćene je niža i iznosi 11.990 dinara za prvu zonu, za prvu i drugu 12.320, za tri 15.510, a za sve četiri zone 19.030 dinara.
Slabo interesovanje za godišnje karte
Međutim, mali broj ljudi odlučuje se da odreši kesu i plati kartu koja košta više stotina evra. Od početka godine tu mogućnost iskoristio je samo 41 zaposlenih i 26 povlašćenih putnika navode u Direkciji za javni prevoz.
U oktobru uplaćene su samo četiri godišnje karte, i to za povlašćene kategorije.
Popust i za nepersonalizovane karte
Za svaku dopunu na nepersonalizovane Busplus kartice u iznosu od 900 dinara, ili većem, dobija se gratis kredit u iznosu od 100 dinara.
Samo u oktobru bilo je 25.114 uplata na Busplus kartice u iznosu većem od 900 dinara.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/najsku ... je/ftetrrs
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
marrecar
-
- Advanced
- Postovi: 3279
- Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2570
Pohvalio: 1599
Pohvalio: 1599
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
direktor » 27 Nov 2016 10:46 pm napisao:Međutim, mali broj ljudi odlučuje se da odreši kesu i plati kartu koja košta više stotina evra. Od početka godine tu mogućnost iskoristio je samo 41 zaposlenih i 26 povlašćenih putnika navode u Direkciji za javni prevoz.
Naravno da malo ljudi uzima takvu kartu jer je prosecna plata jedva 400e. Ne znam sto su napravili clanak o tome da ispada kao jeftinije jer su to jos i prvo rekli kada su uveli nove tarife i karte da onaj ko uzima godisnju kartu da dobija "gratis" jedan mesec, tj. da je prakticno platio za 11 meseci, a karta vazi 12.
-
tragac
- Expert
- Postovi: 5653
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 3515
Pohvalio: 7241
Pohvalio: 7241
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Meni treba tri meseca da potrošim hiljadu din. na bus plus. Leti, kad je prijatno koristiti bajk, ni toliko.
Lignitni genocid u Srbiji - Najveći genocid u 21.veku.
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
-
tripko
- Intermediate
- Postovi: 132
- Pridružio se: Čet Sep 29, 2011 4:58 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 48
Pohvalio: 117
Pohvalio: 117
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
U Pragu godisnja karta za 365dana kosta 135 eura, mesecna je 20 eura!!! a njihov gradski prevoz necu ni da poredim sa nasim.
-
laki72
-
- Expert
- Postovi: 8091
- Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 7622
Pohvalio: 1683
Pohvalio: 1683
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Kad pominjes Prag i cenu godisnje i mesecne karte, bilo bi dobro ili da kazes za koju kategoriju putnika i koju zonu (da i oni ih imaju), ili da navedes link ka izvoru informacije, pa da sami pogledamo o kojoj kategoriji se radi.

Pratim povremeno ovu temu, na kojoj sam nekada bio mnogo aktivniji. Interesantna mi je kao neki socioloski fenomen.
Mi smo bre carevi. Sto bi rekli "svaka susa" zna svoja 'prava', al obaveze...
I Ok, sve je to legitimno, pa cak do neke mere i simpaticno.
Nego...
Kako onda isti forumasi ocekuju ciste i tople (leti rashladjene) autobuse i redovne polaske?
Mislim, pa po istoj logici i pruzalac usluga gleda da izvrda svoje obaveze
Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pratim povremeno ovu temu, na kojoj sam nekada bio mnogo aktivniji. Interesantna mi je kao neki socioloski fenomen.
Mi smo bre carevi. Sto bi rekli "svaka susa" zna svoja 'prava', al obaveze...

I Ok, sve je to legitimno, pa cak do neke mere i simpaticno.
Nego...
Kako onda isti forumasi ocekuju ciste i tople (leti rashladjene) autobuse i redovne polaske?
Mislim, pa po istoj logici i pruzalac usluga gleda da izvrda svoje obaveze

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
-
dex87
- Intermediate
- Postovi: 321
- Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 157
Pohvalio: 51
Pohvalio: 51
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Jel kontrola uopste nedeljom radi?!
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****
Kakva je to banana taj Bus plus.
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****

Kakva je to banana taj Bus plus.
Hleba i IGARA
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9205
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15385
Pohvalio: 9811
Pohvalio: 9811
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
tripko » 28 Nov 2016 10:50 am napisao:U Pragu godisnja karta za 365dana kosta 135 eura, mesecna je 20 eura!!! a njihov gradski prevoz necu ni da poredim sa nasim.
У Прагу се милион и по путника дневно превезе метроом (то је најбољи резултат на целом свету, мерено у односу на број становника), у Београду - аутобусом. Превоз милион и по људи метроом је вишеструко јефтинији него да их возиш друмом. Још око милион Пражана се дневно превезе трамвајем, у Београду - четврт милиона.
Закључак: јавни превоз у Прагу је развијенији, заснован је на ефикасним шинским системима и тиме знатно јефтинији за експоатацију од београдског. Да је у Прагу основно превозно средство аутобус, са тамошњим шоферским платама, месечна карта би била 50 евра.
In other words: неразвијеност се плаћа.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 2
-
vucko
- Professional
- Postovi: 17835
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5220
Pohvalio: 1245
Pohvalio: 1245
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
Panto, nemoj tako. Kupićemo tramvaje i elektrobuseve. A setićemo se da pravimo metro kada svi pređu na teleport.
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
dex87
- Intermediate
- Postovi: 321
- Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 157
Pohvalio: 51
Pohvalio: 51
Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
vucko napisao:Panto, nemoj tako. Kupićemo tramvaje i elektrobuseve. A setićemo se da pravimo metro kada svi pređu na teleport.
Me, mislim da je bolja ideja da cekaju na teleport, ono da ustekaju pare za ogroman projekat.
Hleba i IGARA
-
ВождовачкиГАНГ
-
- Beginner
- Postovi: 89
- Pridružio se: Sre Jun 10, 2015 11:48 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 3
Pohvalio: 3
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
dex87 » Пон Нов 28, 2016 12:32 pm napisao:Jel kontrola uopste nedeljom radi?!
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****
Kakva je to banana taj Bus plus.
Не раде лоповчине викендом.
Pohvale za post: 1
-
dex87
- Intermediate
- Postovi: 321
- Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 157
Pohvalio: 51
Pohvalio: 51
Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
ВождовачкиГАНГ napisao:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419759#p419759]dex87 » Пон Нов 28, 2016 12:32 pm[/url] napisao:Jel kontrola uopste nedeljom radi?!
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****
Kakva je to banana taj Bus plus.
Не раде лоповчине викендом.
Cool ne kucam vikendom

Hleba i IGARA
-
ВождовачкиГАНГ
-
- Beginner
- Postovi: 89
- Pridružio se: Sre Jun 10, 2015 11:48 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 3
Pohvalio: 3
Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]
За суботу нисам уствари сигуран 100% да не раде. Али јавиће се већ овде неки бус плусовац да нам то каже.



Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Bender Rodriguez, miha, savicmi i 16 gosta