Stranica 430 od 451

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Pon Okt 08, 2018 9:00 pm
od Igor
Postove u vezi biciklista su prebačeni u postojeću temu na sledećem linku viewtopic.php?f=16&t=312&start=2950

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 09, 2018 8:55 am
od tragac
Ja sam kupio inverter klimu koja nije nimalo jeftina da bih izbacio upotrebu lignita - najkancerogenijeg energenta sa izuzetkom radioaktivnih. Naravno, inverter troši lignit, ali u kombinaciji sa strujom iz obnovljivih izvora, plus termoelektrane imaju filtraciju kakvu ne bih nikada mogao da priuštim za svoj dimnjak.

A što se tiče klime u autobusima: to je udobnost na koju su se ljudi navikli. I sami autobusi i automobili svakako su drastično povećali urbano zagađenje kad su se pojavili, mnogo pre nego što su im ugradili klime. Da li to znači da treba da se vratimo na konjske zaprege i diližanse?

Uz to ne zaboravi da je Vesić pretvorio grad u površinski kop i gužve su nesnosne. To mnogo više povećava potrošnju buseva i opšte zagađenje nego klime. Mi možemo da širimo mrežu elektrobusa, tramvaja i trola, ali mi te sisteme aljkavo i rđavo održavamo. Domaća struja je i mnogo isplativija nego ubozna nafta.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Sre Okt 10, 2018 1:14 am
od sveta2013
oplatnatehnika » Pet Okt 05, 2018 10:40 pm napisao:Па те проклете климе уништише еко систем града.1500 аутобуса поједе 30% више бензина да би охладио аутобус.


Pa?
Smatraš li da je zdravo boraviti dugo na 30+ stepeni i dehidrirati od znojenja ?
Osim toga ne smatram da se potrošnja goriva toliko poveća zbog klime... na tim kubikažama, potrošnja goriva zbog uključene klime trebala bi biti minimalna... vozio sam auto i sa 1000 kubika i sa 2000kubika... na 1000 kubika klima se itekako oseti i u vožnji i potrošnji, na 2000kubika skoro i da nema razlike...

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Sre Okt 10, 2018 9:26 am
od hiavata
Haha, šta sve neću pročitati. Ispade na kraju GSP ekološka firma, ne pali klime. Hahaha

Ma da, šta znaju ljudi po svetskim gradovima koji imaju klimatizovane autbouse. Nego euro 2 bus stari 15 godina i to bez klime, to je ekologija.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Čet Okt 11, 2018 6:42 pm
od Žika
sveta2013 » Sre Okt 10, 2018 12:14 am napisao:
oplatnatehnika » Pet Okt 05, 2018 10:40 pm napisao:Па те проклете климе уништише еко систем града.1500 аутобуса поједе 30% више бензина да би охладио аутобус.


Pa?
Smatraš li da je zdravo boraviti dugo na 30+ stepeni i dehidrirati od znojenja ?
Osim toga ne smatram da se potrošnja goriva toliko poveća zbog klime... na tim kubikažama, potrošnja goriva zbog uključene klime trebala bi biti minimalna... vozio sam auto i sa 1000 kubika i sa 2000kubika... na 1000 kubika klima se itekako oseti i u vožnji i potrošnji, na 2000kubika skoro i da nema razlike...


Daleko od toga da je zdravo nego nije ni prijatno za čulo mirisa.
Potroše autobusi poprilično goriva kada se uključi klima, tu nema dileme.

Ipak sam za klime i prijatnu atmosferu u vozilu.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Sub Okt 13, 2018 9:31 pm
od sveta2013
@Žika

Pa ne znam, moj dizelaš od 2.0 nešto ne pravi razliku radila klima ili ne....

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Sub Okt 13, 2018 9:52 pm
od tragac
Kod mene 1.9jtd pravi razliku u gradskoj vožnji, na drumu je ta razlika neprimetna. Ali mislim da kod autobusa potrošnja snage klime veća u odnosu na snagu motora. I konstrukcija je verovatno drugačija, bus klima bi trebala da ima zaseban alternator i kompletnu instalaciju ako se ne varam.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 14, 2018 12:55 am
od laki72
Hej strucnjaci ;)
Hajd, manite se stila, fokusa megana i golfa...
Govorimo o prostoru omanjeg stana!
Govorimo o gradskom busu, koji na svakih 400-500m (pola minuta do minut) staje na stanice i otvara 3-4 vrata, otvora, ukupne povrsine od u proseku 10m2 (mozda i vise)
I takodje govorimo o prostoru gde zracenje toplote dolazi i od 50-150(200) putnika sa telesnom temperaturom 36,6, dodatno zagrejanih napolju na suncu.

Bojim se da poredite babe i zabe.
Motori buseva jesu velikolitrazni, ali su i kompresori za klimatizaciju ogromnih snaga u poredjenju sa onima u putnickim automobilima cija kabina ima zapreminu od mozda 3m3

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 14, 2018 8:58 am
od Žika
sveta2013 » Sub Okt 13, 2018 8:31 pm napisao:@Žika

Pa ne znam, moj dizelaš od 2.0 nešto ne pravi razliku radila klima ili ne....


Svaki vozač oseti razliku kad se uključi klima kompresor, ma koliko bio jak motor. Preko 10 ks uzima kompresor zavisno od kvaliteta samog auta/uređaja kao i njegove veličine. Potrošnja jeste daleko veća u gradskoj vožnji u odnosu na otvoren put, jer svako pokretanje busa posrče sigurno oko 0,5 l goriva ako ne i više.

Busevi imaju uglavnom po tri alternatora baš zbog povećane potrošnje struje kad radi klima i to isto opterećuje motor i povećava potrošnju.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 14, 2018 1:25 pm
od Dzejms
Nije realno da postoje ljudi koji pravdaju nepaljenje klima po temperuturama od 30 stepeni...

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 14, 2018 3:14 pm
od roger34
Klime k'o klime su ok, dok god nisu odvrnute na 23, a napolju 30+, pri cemu covek na tih 30+ treba peske da dodje do stanice i time se zagreje. Od autobusa koji pale klime oko pola uspe da ih podesi tako je u autobusu zaista prijatno, a cesto su prejake, pa zaboli glava za par minuta.
Mnogo veci problem je sto klime podrazumevaju zatvaranje svih prozora, a ljudi ulaze vec oznojeni. A klimatizovanom busu cesto smrdi neuporedivo vise nego u neklimatizovanom sa otvorenom prozorima.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 14, 2018 7:18 pm
od Žika
Predlog ?

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 14, 2018 8:20 pm
od Bender Rodriguez
roger34 » Ned Okt 14, 2018 3:14 pm napisao:Mnogo veci problem je sto klime podrazumevaju zatvaranje svih prozora, a ljudi ulaze vec oznojeni. A klimatizovanom busu cesto smrdi neuporedivo vise nego u neklimatizovanom sa otvorenom prozorima.

To je cena koja se plaća, jbg. Mislim kao i sve u inženjerstvu, fizici, ekonomiji, pa i društvu... ni ovde nema nekog benefita bez nekih cena odnosno odricanja. Savršeni sistem ne postoji.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 16, 2018 7:55 am
od laki72
Jutros, 16.10 je apsolutno nemoguce dopuniti karticu za prevoz.
Na vise od 10 prodajnih mesta od takovske, preko KM, mostara, sajma, pa sve do zarkova, sam probao.
Na mojoj kartici iznos nije dovoljan za jednu voznju.
I po mmarfijevom zakonu, naravno udje kontrola u prevoz!
Neprijatna situacija u koju me dovela balkanska varijanta "savremenog sistema".


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 16, 2018 7:41 pm
od laki72
Komunikacija :)SlikaSlika

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 16, 2018 7:46 pm
od tragac
Kako to....sistem prodaje često baguje, validatori često baguju, ali ridžovanski terminali rade sa 100% uptime-a? Vodeće svetske kuće za cloud computing storage bi mogle da otkupe Apeksovu tehnologiju za održavanje savršenog uptimea. Samo je potrebno da Apeks stabilizuje i uptime validatora i prodajnih terminala :)

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 16, 2018 9:04 pm
od Dzejms
Vrhunac bezobrazluka!!!!!! Da ti neko u facu izjavi "Šta nas briga što ne radi to što treba da radi, ti plati više na drugom mestu" POLUDEO SAM SAD!!!!!

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 16, 2018 9:27 pm
od pedja82
@laki72
Samo ti nastavi da im plaćaš... vidiš da su puni razumevanja i da traže novac unapred za bar jednu do dve vožnje. Mogli su da kažu da trebas uvek da imas 1000rsd u suprotnom ne ulazi u autobus ni pod tačkom razno !

Ja ne znam zašto si uopšte pokušao na više mesta da kupiš ?! Ja ako je aparta razvaljen na vratima na kojima uđem ne plaćam kartu.
Nisam platio kartu da se setam kroz autobus i testiram koji je ispravan aparat, već da se vozim.
Isto tako i za kupovinu karte, ne radi, neka poprave pa ćeš kupiti kartu.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Čet Okt 18, 2018 1:20 am
od Misha V
Dobro savetuju, mozda treba i par hiljada dinara da imam na bus plusu...kakav vrhunski bezobrazluk!!! Zato i ne placam kartu, a i nikad, od kad postoji busplus, nisam "sipao " vise od dve karte.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Pet Okt 19, 2018 2:35 am
od jovancvet
@laki72
hahah, pa ja ne verujem šta sam pročitao.... u fazonu, izvini, ali ti si kriv što ne platiš malo unapred ili odeš kod vozača na dranje zato što njima sistem ne radi !
Cirkus

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Ned Okt 21, 2018 10:45 am
od Žika
https://www.danas.rs/politika/jovanovic ... e6D4-Ukyw0

Jovanović (SZS): Gde se odliva novac iz budžeta namenjen za gradski prevoz?

Odbornička grupa ”Savez za Srbiju” nezadovoljna je i zabrinuta zbog stanja gradskog prevoza u Beogradu i izražava sumnju da se kroz politiku subvencija javnog prevoza izvlače pare iz gradskog budžeta, na štetu Beograđana i GSP-a, navodi se u njihovom saopštenju.



Kako ističe zamenik šefa ove odborničke grupe i potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović, Grad Beograd u svom budžetu za sistem javnog gradskog prevoza izdvaja više od 27 milijardi dinara godišnje, što je više od četvrtine gradskog budžeta.

Od toga, GSP dobija oko deset milijardi dinara, dok privatnici dobijaju oko 17 milijardi dinara godišnje!

Imajući u vidu da GSP obavlja gotovo dve trećine javnog prevoza u gradu, dok privatnici obavljaju nešto više od jedne trećine, uputili su pitanja „istinskom“ gradonačelniku Beograda Goranu Vesiću:

Kako je moguće da privatnici koštaju grad mnogo više od GSP-a, iako prevoze mnogo manje putnika i pokrivaju mnogo manje linija?
Zašto se privatnim prevoznicima iz budžeta grada godišnje isplaćuje gotovo 100 miliona evra više nego 2012. godine, i sve to bez vidljivog unapređenja gradskog prevoza?
Zašto se, gde i kako odliva toliki novac iz gradskog budžeta namenjen za gradski prevoz?






https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/2 ... io-grafika


Kroz beogradski gradski prevoz prošle godine prošlo je 828,5 miliona putnika! Da su svi platili kartu, gde bi nam kraj bio

Prosečno je u saobraćaju bilo 1.398 vozila

Prema najnovijim podacima Sektora statistike Grada Beograda, prošle godine je autobusima, trolejbusima, tramvajima i vozovima u gradu prevezeno blizu 828.5 miliona putnika!

Slika

GSP ima 248 tramvaja, a u saobraćaju je prosečno svega 106, potom 123 trolejbusa (prosečno u saobraćaju 78) dok je ukupan broj gradskih autobusa svih prevoznika 1.718, a u saobraćaju je 1.218.

Na rapsolaganju putnicima je i 11 kompozicija BG voza.

Da su svi prevezeni putnici imali i overeni busplus, GSP bi uz ove brojke zasigurno procvetao... Do tada, nastavlja se tiha borba između švercera i kontrolora, švercera i platiša, kao i neizvesnost između opstanka i kraha najvećeg gradskog prevoznika.

Slika



Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Pon Okt 22, 2018 8:54 pm
od oplatnatehnika
Замислите где би ГСП био када би свако запослен платио 1000 динара месечно.
ГСП је јавно добро. Зато се зове јавни превоз.
Зато онај ко је запослен нек плати 1000 динара. Сви остали ништа.
Туристичка такса за улаз у град 10евра.
Ето финансирања.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Pon Okt 22, 2018 9:11 pm
od Vladivoje
Niko živ ne može naneti para koliko njima treba.

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 23, 2018 10:18 am
od Dzejms
oplatnatehnika » Pon Okt 22, 2018 8:54 pm napisao:Замислите где би ГСП био када би свако запослен платио 1000 динара месечно.
ГСП је јавно добро. Зато се зове јавни превоз.
Зато онај ко је запослен нек плати 1000 динара. Сви остали ништа.
Туристичка такса за улаз у град 10евра.
Ето финансирања.


Ako je GSP javno dobro, onda bi dobro bilo i da je placanje javno i dobro. Da li je bolje uz infostan 200 dinara ili svaki zaposlen 1000? U svakom slucaju, ne bi bilo potrebe za kontrolore na terenu, a najbitnije ni za trecu firmu ciji su ti kontrolori. To su smanjeni troskovi n+1 puta, povecane platise n+1 puta i ako se nekom konacno cefne - povecan profit....

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Poslato: Uto Okt 23, 2018 11:57 am
od solecar
Prvobitno je bilo reči na RTS - u da se utakmice Lige šampiona prenose samo sredom , umesto utorkom i sredom , kao što je bilo ranije , zato što se nema dovoljno para , jer se ne plaća pretplata (tada je iznosila 500 din i bila je na dobrovoljnoj bazi). Danas mi objašnjavaju da se utakmice sa svetskog prvenstva u odbojci nisu prenosile na RTS - u jer je ponuda bila bezobrazno skupa , tri puta veća nego što je to bio slučaj do sada , ali da su oni svejedno dali ponudu , iako se nema dovoljno para (danas je pretplata 150 din i priključena je računu za struju , ali tako da ako je ne platiš , ide ti zatezna kamata za struju i nemaš popust na istu) , da bi putem reklama , čilnici na RTS - u saznali da su drugi dobili pravo prenosa.