Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Čet Maj 30, 2019 12:17 pm

Дошљак » Uto Maj 28, 2019 11:06 pm napisao:Отишле паре на шминку. Где ли заврше паре од рекламирања по возилима само да ми је знати?


Završe u prihodima preduzeća, posle u rashode plata, delova.......
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1054
Pohvalio: 13875

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod nekianonimnilik » Čet Maj 30, 2019 11:31 pm

u plate naravno, a zna se i cije


ako neko ima podatke i moze da napravi pie chart koliki udeo novca koji se izdvaja za plate ide administraciji (ukljucujuci i dispecere) a koji radnicima (vozacima i serviserima) to bi bilo bas ekstra
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Čet Maj 30, 2019 11:57 pm

To je već žešći problem za nekog sa strane ali bi bio odličan podatak za pravi sindikat. Keša pošto radi u obračunu mogao bi neke okvirne cifre da nađe.
Pohvale za post: 1
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 956
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1735
Pohvalio: 2951

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Pet Maj 31, 2019 12:31 pm

A koji je to "pravi" sindikat, baš bih voleo da vidim to čudo...

Moje životno iskustvo (imam 48 godina) mi je pokazalo da su apsolutno svi sindikati veštačke prirode...
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Pet Maj 31, 2019 1:17 pm

Ovo je pravi sindikat Ver.di (https://www.verdi.de/), izborio se i dalje se bori za prava radnika.
Jedan od pravih boraca koji deluje u okviru GSP-a je SOS sindikat. Njegov veliki nedostatak je manjak članova ali ga to ne sprečava da deluje.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Jun 02, 2019 10:11 am

igorsimic » Uto Maj 28, 2019 10:21 pm napisao:
Žika » Uto Maj 28, 2019 10:40 am napisao:Bitno da imaju za poltrone, menzu koju niko ne koristi itd a za bitn :mrgreen: e stvari nema.

IMG-7f118b64cb64322fbd0daf3e3bc81db7-V.jpg


I onda se pravda ne plaćanje prevoza.
Slika

Nema, kupili smo fontanu.

Inace pozdrav za sve iz Grcke, bas nas je lepo vreme uhvatilo. I sledece godine isto, od para za Bus Plus :mrgreen:


Pa nisi ni puno štedeo za letovanje od 50 evra. Idi ko čovek u sezoni.
Ili bolji predlog ne plaćaj RTS / struju i eto letovanja krajem juna. Za jul-avgust treba već ozbiljniji pristup Maxiju.
igorsimic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Pet Feb 05, 2016 5:03 pm
Lokacija: Uciteljsko Naselje, Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 230
Pohvalio: 197

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod igorsimic » Ned Jun 02, 2019 11:41 am

Vala od Bus Plusa moze i jul.. Stekas 50e mesecno, za godinu dana 600e, dovoljno za jedno pristojno letovanje. Neki se ne provedu lepo ni u julu sa 1000e, a neko se za 150e provede lepo sta ces, sve potice iz glave.

Ti uzivaj u GSPu, evo sad ce da ti skoci usluga dobices kineske i turske buseve. To koliko su opljackali narod, budzet i GSP izmedju ostalog, pa njih ni ovo more u Grckoj ne moze oprati!

Ne kazu za dzabe, misljenje kao i zadnjicu ima svako pa tako i ti. Postujem tvoje misljenje, ali se ne slazemo i sta ces. Argumenata za placanje i za neplacanje ima milion pa svako bira shodno svom misljenju.

Pozz :mrgreen: :kk:
Pohvale za post: 4
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Jun 02, 2019 4:23 pm

Mišljenje i jeste ko zadnica i na žalost svako ga ima. Neko pere a neko samo k.enja.
Budi kao čovek i letuj za 2000 evra , odnosno nemoj da plaćaš razne starlete u RTS-u, nemoj ni razne bahate direktore i njihove obezbeđene fufice sa lepim stanovima u EPS-u. Da ne pričam o raznim milionskim mahinacijama na kopovima, ekspropijacijiama itd. Daleko veće mahinacije od nesrećnog Bus pljusa. Isto tako sve što ovde kupiš plaćaš razne izrode i krpelje da bi lepše živeli i imali skupe satove od par desetina hiljada evra.

Meni ti turski autobusi ne trebaju niti ću ih koristit. A još manje kineski. Bolje mi zvuči Conecto . Ili Bombadier.Flexity.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Jun 02, 2019 4:25 pm

Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 956
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1735
Pohvalio: 2951

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Ned Jun 02, 2019 4:37 pm

Svako ima pravo da odluči šta će i kada plaćati, a šta neće.

Ako usluge javnog prevoza budu sve lošije, čak i oni građani koji ga još uvek plaćaju će ga sve manje plaćati.

Neće ljudi više da trpe da ih za svoj novac koji izdvajaju za prevoz, pored sve lošije usluge, još i prave ludima sa stupidnim pričama o tome kako maltene niko ne plaća prevoz, pa je zbog navodnog neplaćanja prevoza isti doveden u pitanje (!?).
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7536
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7192
Pohvalio: 17478

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Дошљак » Ned Jun 02, 2019 5:56 pm

Да ли би ико у свету плаћао кашњење и гужве које доживљавамо у јавном превозу?
Pohvale za post: 4
Dart
Intermediate
Postovi: 230
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 236
Pohvalio: 8

Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Dart » Ned Jun 02, 2019 6:34 pm

Vladivoje napisao:Svako ima pravo da odluči šta će i kada plaćati, a šta neće.

Ako usluge javnog prevoza budu sve lošije, čak i oni građani koji ga još uvek plaćaju će ga sve manje plaćati.

Neće ljudi više da trpe da ih za svoj novac koji izdvajaju za prevoz, pored sve lošije usluge, još i prave ludima sa stupidnim pričama o tome kako maltene niko ne plaća prevoz, pa je zbog navodnog neplaćanja prevoza isti doveden u pitanje (!?).
Odakle ti pravo da koristiš nešto , a da ne platiš?
Imaš jedino pravo izbora šta ćeš koristiti, ali to moraš i platiti. Ako je loš javni prevoz onda nađeš neki bolji vid prevoza i njega koristiš.
Pohvale za post: 2
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 956
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1735
Pohvalio: 2951

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Ned Jun 02, 2019 8:06 pm

Ako je loš javni prevoz onda nađeš neki bolji vid prevoza i njega koristiš.


Javni prevoz NE SME da bude loš, kapiraš (?).

Gradske vlasti su ODGOVORNE za funkcionisanje javnog prevoza, kapiraš li i to (?).

Gradske vlasti MORAJU DA OBEZBEDE kvalitetan i pouzdan javni prevoz.
Pohvale za post: 6
igorsimic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Pet Feb 05, 2016 5:03 pm
Lokacija: Uciteljsko Naselje, Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 230
Pohvalio: 197

Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod igorsimic » Ned Jun 02, 2019 8:32 pm

Dart » Ned Jun 02, 2019 5:34 pm napisao:
Vladivoje napisao:Svako ima pravo da odluči šta će i kada plaćati, a šta neće.

Ako usluge javnog prevoza budu sve lošije, čak i oni građani koji ga još uvek plaćaju će ga sve manje plaćati.

Neće ljudi više da trpe da ih za svoj novac koji izdvajaju za prevoz, pored sve lošije usluge, još i prave ludima sa stupidnim pričama o tome kako maltene niko ne plaća prevoz, pa je zbog navodnog neplaćanja prevoza isti doveden u pitanje (!?).
Odakle ti pravo da koristiš nešto , a da ne platiš?
Imaš jedino pravo izbora šta ćeš koristiti, ali to moraš i platiti. Ako je loš javni prevoz onda nađeš neki bolji vid prevoza i njega koristiš.

Malo vam je bajat taj argument. Cemu to optuzivanje? Upravo si optuzio coveka da ne placa porez? Ja koliko pretpostavljam covek placa porez kao i ja, tako da mi itekako placamo to. Ako hoces da me izbacis iz prevoza da idem peske epa onda ocu obecanih 75 vrtica, bolnica i skola kako kaze Vesic a te pare sada idu u GSP. Odakle pravo politicarima da poklone zemlju arapima za BnV? Odakle pravo da Miskovic i ekipa utaje milione poreza? Vama ocito najveci problem ta karta od 30e, pa ako neko ne plati na lomacu! A za to vreme iza ledja milione drpaju. Kada vec se toliko svi drzite tog zakona, onda ga sprovedite na svima a ne selektivno i to udri po obicnom narodu :violina:

Pozivati se na "pravo" u zemlji zvanoj Srbiji je jednako zadnjici o kojoj nam je Zika docarao u postu iznad.
Pohvale za post: 5
Dart
Intermediate
Postovi: 230
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 236
Pohvalio: 8

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Dart » Ned Jun 02, 2019 9:08 pm

Kakve veze ima Vesic i Mišković sa vašim ne placenjem karte? Govorite gomilu nepovezanih nebuloza samo da bi našli izgovor.
Svaki grad u Srbiji ima nekog njihovog Vesica, ali tamo svi uredno plaćaju kartu iako je vozni park verovatno lošiji nego u Beogradu.
Poslednja izmena od Dart u Ned Jun 02, 2019 9:22 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Jun 02, 2019 9:56 pm

Može i ovako, ako je javni prevoz do 1991. godine bio odličan. Bio odličan jer se prevoz plaćao i naplaćivao. Čak su se delili viškovi svakih par meseci. Zašto kazem odličan zato što je ceo pogon imao po par sati gubitka dnevno, dakle neostvarenih polazaka. Odličan zato što je bilo para za ozbilnjo održavanje, vozila su kupovana,.
Posle ratova imamo veliki sunovrat u naplatii prevoza i logično pad u kvalitetu prevoza.
I ne vidim niti jedan pametan razlog za glupe teorije. Ono što se plaća to i funkcioniše.
Danas šta imamo ? Malo novca od naplate i za te pare dobar prevoz.
To što pametne glavice misle da će nešto ućariti grdno se varaju, na duži period biće još gore. Gradska vlast ima sreće što je bila afera u nemačkoj ambasadi pa su bili višemesečni zastoji . Sad kad krenu da rade punom parom videćemo ko će da vozi autobuse po Beogradu, Srbiji.
Godišnje u Srbiji do 20 vozača dobije D kategoriju. Penzioneri više nisu sposobni za volan i biće jako zanimljivo.
Pohvale za post: 1
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 956
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1735
Pohvalio: 2951

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Ned Jun 02, 2019 10:01 pm

Govorite gomilu nepovezanih nebuloza samo da bi našli izgovor.


Ovo upravo ti radiš, da bi našao glupi izgovor za sve gori javni prevoz u Beogradu, za šta su isključivo odgovorne gradske vlasti, koje su, uzgred, i postavile rukovodeći kadar GSP-a i svih drugih javnih komunalnih preduzeća.

Opet kažem - javni prevoz ne sme da bude loš, shvataš li ti to (?).
Ne postoji dobar izgovor za loš javni prevoz.

Na kraju krajeva, i za plaćanje ili neplaćanje javnog prevoza su odgovorne gradske vlasti, koje moraju da nađu efikasna rešenja i za ovu problematiku.

Jednostavno, neka spuste cenu karte na 30 dinara, pa će 99% građana imati novca da plati vožnju.
Sve je tako jednostavno, zar ne (?).
Pohvale za post: 4
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1054
Pohvalio: 13875

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 1:52 am

tacno @vladivoje, mnogi ne kapiraju da je gsp usluga kao i gradska cistoca koja MORA da bude dobra, bez obzira koliki je gubitas, moze da dodje i do tolikog minusa da drzava mora da se zaduzi ali za gsp, kao i svaku komunalnu uslugu MORA da se izdvaja

Žika » Ned Jun 02, 2019 4:23 pm napisao:Mišljenje i jeste ko zadnica i na žalost svako ga ima. Neko pere a neko samo k.enja.
Budi kao čovek i letuj za 2000 evra , odnosno nemoj da plaćaš razne starlete u RTS-u, nemoj ni razne bahate direktore i njihove obezbeđene fufice sa lepim stanovima u EPS-u. Da ne pričam o raznim milionskim mahinacijama na kopovima, ekspropijacijiama itd. Daleko veće mahinacije od nesrećnog Bus pljusa. Isto tako sve što ovde kupiš plaćaš razne izrode i krpelje da bi lepše živeli i imali skupe satove od par desetina hiljada evra.

Meni ti turski autobusi ne trebaju niti ću ih koristit. A još manje kineski. Bolje mi zvuči Conecto . Ili Bombadier.Flexity.


slazem se da su ostale firme, pogotovo eps koji si spomenuo teske lopovcine, gore od sistema prevoza, ali to je nesto sto prosto ne mozes da izbegnes, vrlo rado im ne bih placao ni dinar, vrlo rado ne bih placao porez al to je nemoguce, na gradskom prevozu se stedi jer je jedina stvar na kojoj se to moze
Pohvale za post: 2
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 956
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1735
Pohvalio: 2951

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Pon Jun 03, 2019 2:44 am

ali za gsp, kao i svaku komunalnu uslugu MORA da se izdvaja


Tako je. I to velika većina građana i čini.

Mnogi putem mesečne dopune i unapred plate, i to još za lošu i neizvesnu uslugu (!?).
E to tako više neće da može, jer sve ode u ambis, kao što iz dana u dan gledamo...
Pohvale za post: 1
igorsimic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Pet Feb 05, 2016 5:03 pm
Lokacija: Uciteljsko Naselje, Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 230
Pohvalio: 197

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod igorsimic » Pon Jun 03, 2019 12:24 pm

Žika » Ned Jun 02, 2019 8:56 pm napisao:Može i ovako, ako je javni prevoz do 1991. godine bio odličan. Bio odličan jer se prevoz plaćao i naplaćivao. Čak su se delili viškovi svakih par meseci. Zašto kazem odličan zato što je ceo pogon imao po par sati gubitka dnevno, dakle neostvarenih polazaka. Odličan zato što je bilo para za ozbilnjo održavanje, vozila su kupovana,.
Posle ratova imamo veliki sunovrat u naplatii prevoza i logično pad u kvalitetu prevoza.
I ne vidim niti jedan pametan razlog za glupe teorije. Ono što se plaća to i funkcioniše.
Danas šta imamo ? Malo novca od naplate i za te pare dobar prevoz.
To što pametne glavice misle da će nešto ućariti grdno se varaju, na duži period biće još gore. Gradska vlast ima sreće što je bila afera u nemačkoj ambasadi pa su bili višemesečni zastoji . Sad kad krenu da rade punom parom videćemo ko će da vozi autobuse po Beogradu, Srbiji.
Godišnje u Srbiji do 20 vozača dobije D kategoriju. Penzioneri više nisu sposobni za volan i biće jako zanimljivo.

Sta imamo danas? Danas imamo Bus Plus pljackasku kompaniju, koja zajedno sa partijskim botovima zaposlenim u preduzecu pojedu sve prihode. Kada se eliminise najveca pijavica, onda moze da se prica o naplati karte.

Bitno je da mi ti pricas kako je 50e mesecno malo, a ti malo po malo u Bec pa kafica u Swici,.. Nedao Bog, ali sutra da padnes u socijalu a to ti iskreno ne zelim, video bih kako bi placao kartu ili bi mozda isao peske po par km? Sad ces da mi kazes, pa posla za 25,000 ima uvek bolje i to nego nista.. Pa i za taj posao, moras doci do poslodavca na razgovor i sve su to kilometraze za koje ti treba prevozno sredstvo.

Uvek je tako, dok ljudi ne upadnu u bedak ne shvataju kako je. Ja ne kazem da je meni lose, ali upravo zbog toga kako mi je bilo pre ne pada mi na pamet da drzavi koja mi nije pruzila nista ma dinar necu da im dam. Gledacu gde god mogu da ih zavrnem kao sto i oni rade gradjanima. Ko ce da vozi, odakle pare za gorivo pa to neka misle pametne napredne glave, imamo mi mnogo takvih smart-planera.

I stvarno, da stavimo tacku na ovu diskusiju posto zaista svako ima zadnjicu, pa nek svako radi sta smatra normalnim i najboljim za sebe i svoju porodicu. Argumenata i za i protiv ima milion, pa kako kaze izreka "zivi, i pusti druge da zive".

Dovidjenja, prijatno.
Pohvale za post: 7
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28028
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14641
Pohvalio: 6118

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod direktor » Pon Jun 03, 2019 2:23 pm

Razlika 1991 bilo je obavezna kupovina markica za zaposlene
Tad je u bg samo industriskih i usluznih djelatnosti bilo 500 000 radnika plus skolstvo zdravstvo adiministracija sto republicka sto savezna
2019 danas nije obavezna iako vesic to pokusava da ugura na silu
Danas nema toliko radnika u industriji jer je nema
Valjalo bi naci podatke za 1991i cijene markica goriva i plata i to prebaciti u DM za jednu dobru analizu
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 956
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1735
Pohvalio: 2951

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Pon Jun 03, 2019 2:42 pm

Može i ovako, ako je javni prevoz do 1991. godine bio odličan. Bio odličan jer se prevoz plaćao i naplaćivao.


U periodu 1985-1991. sam bio srednjoškolac i student, koji se svakodnevno klancijao po vozilima tadašnjeg GSB-a, tako da se dobro sećam da je čak i tada prevoz bio daleko od odličnog.

I tada je bilo švercovanja, kao i danas...
Пантограф
Expert
Postovi: 6353
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7824
Pohvalio: 4882

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Пантограф » Pon Jun 03, 2019 3:43 pm

direktor » 03 Jun 2019 01:23 pm napisao:Razlika 1991 bilo je obavezna kupovina markica za zaposlene
Tad je u bg samo industriskih i usluznih djelatnosti bilo 500 000 radnika plus skolstvo zdravstvo adiministracija sto republicka sto savezna
2019 danas nije obavezna iako vesic to pokusava da ugura na silu
Danas nema toliko radnika u industriji jer je nema
Valjalo bi naci podatke za 1991i cijene markica goriva i plata i to prebaciti u DM za jednu dobru analizu


Kakve veze ima što je tada više zaposlenih radilo u industriji?? A inače, začudio bi se koliko je prevoz u Beogradu (a tek taksi) onomad bio skup u evropskim razmerama... Naravno, to je plaćala privreda, a postojale su povlašćene kategorije koje postoje i danas - nije, međutim, postojala "najpovlašćenija kategorija", jer su penzioneri tada svi morali da plate prevoz...

Što se švercovanja tiče, naravno, bilo koliko hoćeš - bio sam prisutan kada je tip opalio šamarčinu kontrolorki u šesnaestici, negde 87/88. Pala joj je službena kapa sa glave.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Pon Jun 03, 2019 5:28 pm

Prevoz je bio odličan, jer ako uspe da preveze 25 000 radnika Rakovice koji napuštaju hale u 14 h druga ocena ne postoji. Veliki broj radnika radnika je bio u Loli, Zemunskim fabrikama i svi su oni dolazili na posao i odlazili sa njega. Gužve jesu bile velike upravo zbog toga što metro nije postojao.

igorsimic » Pon Jun 03, 2019 11:24 am napisao:
Bitno je da mi ti pricas kako je 50e mesecno malo, a ti malo po malo u Bec pa kafica u Swici,.. Nedao Bog, ali sutra da padnes u socijalu a to ti iskreno ne zelim, video bih kako bi placao kartu ili bi mozda isao peske po par km? Sad ces da mi kazes, pa posla za 25,000 ima uvek bolje i to nego nista.. Pa i za taj posao, moras doci do poslodavca na razgovor i sve su to kilometraze za koje ti treba prevozno sredstvo.

Uvek je tako, dok ljudi ne upadnu u bedak ne shvataju kako je. Ja ne kazem da je meni lose, ali upravo zbog toga kako mi je bilo pre ne pada mi na pamet da drzavi koja mi nije pruzila nista ma dinar necu da im dam. Gledacu gde god mogu da ih zavrnem kao sto i oni rade gradjanima. Ko ce da vozi, odakle pare za gorivo pa to neka misle pametne napredne glave, imamo mi mnogo takvih smart-planera.

I stvarno, da stavimo tacku na ovu diskusiju posto zaista svako ima zadnjicu, pa nek svako radi sta smatra normalnim i najboljim za sebe i svoju porodicu. Argumenata i za i protiv ima milion, pa kako kaze izreka "zivi, i pusti druge da zive".

Dovidjenja, prijatno.


To i jeste problem što si se ne plaćanjem (zbog najnižih pobuda) nakačio direktno na grbaču radnika GSP-a. Tu mislim na vozače i mehaničare. Njima su umanjene zarade, oni zato moraju da rade po dva posla ne bi li poplaćali sve što treba i školovali decu. Rade dva posla a ti im direktno zadireš u džep i ugrožavaš egzistenciju. Ne treba sve gledati sebično.
Napisaću još jednom , veliki broj vozača odlazi iz Srbije put Nemačke, Slovačke, Slovenije i ko će da ostane ako svi budu morali tako da obezbede pare za letovanje ?

Sad će da se nađe pametan pa će da kaže da grad treba da obezbedi plate. Treba ali odakle ? Treba da obezbedi i za toplane, vrtiće , socijalne sužbe...... i da ne ređam sve službe koje su na gradskom budžetu. Treba i da obezbede i za razvoj grada. I ako veliki deo budžeta ide samo za ovakvo funkcionisanje prevoza i svi to kritikuju , mogu misliti na šta bi to ličilo da se sve pare sliju u javni prevoz.
I odakle pare ? Kad privredi treba oko 20 godina da dođe na nivo od kraja osamdesetih.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4288
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4734
Pohvalio: 1184

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Pon Jun 03, 2019 5:31 pm

direktor » Pon Jun 03, 2019 1:23 pm napisao:Razlika 1991 bilo je obavezna kupovina markica za zaposlene
Tad je u bg samo industriskih i usluznih djelatnosti bilo 500 000 radnika plus skolstvo zdravstvo adiministracija sto republicka sto savezna
2019 danas nije obavezna iako vesic to pokusava da ugura na silu
Danas nema toliko radnika u industriji jer je nema
Valjalo bi naci podatke za 1991i cijene markica goriva i plata i to prebaciti u DM za jednu dobru analizu


Imam negde sačuvane markice samo treba iskopati.

Slika

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta