Стајалишта

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2544
Pohvalio: 3361

Re: Стајалишта

Postod Karlo del Ponte » Pet Okt 05, 2018 2:29 am

boca-ica » 03 Oct 2018 07:53 am napisao:Dodao sam u post sličicu sa neta,
ali je slicica stara u medjuvremenu izgradjen je neki objekat
ali još uvek ispred tog objekta rekao bih da ima dovoljno prostora za vece autobusko stajalište
:sesir:

У једном цивилизованијем друштву, као што ми нисмо, у том блоку где је тај шопинг центар се гради Аутобуска станица Земун у јавно-приватном партнерству. Улазак је из Банатске за све, осим десног скретања из СМТ у правцу Пупиновог моста. При томе, сви аутобуси су у пешачко-аутобуској зони, у којој се врше сва преседања а приступ приватним аутомобилима је забрањен. Сви перони су пролазни и раздвојени по правцима. Свим линијама дуголинијског аутобуског саобраћаја и Ласти се забрањује улазак у центар Земуна. Линије 703 и 705 се такође скраћују. Као накнада, 88 вози до тог терминуса нестајући нигде од Трга бранка радичевића дотле. Врло важни добици оваквог решења су:
- Безбедна и брза преседања.
- Могућности "пеглања" реда вожње транзитних линија. Рецимо, аутобус на линији 73 намерно може чекати своје пролазно време, и ублажити поремећаје у Омладинских бригада.
- Лака смена особља, евентуалне физиолошке потребе, диспечерско управљање.
- Безбедан прилаз пословним садржајима побољшава атрактивност истих.
- Могућност информисања корисника преко електронских паноа.
- Могућност увођења експресних линија типа Земунска аеродромска линија (АС Земун - ЖС Земун - Аеродром), 17Е (АС Земун - аутопутевима све до Плавог моста - Коњарник), 88Е (АС Земун - аутопут - Блок42 - Мост на Ади - мотопут - Железник) и слично.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 4
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 873
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 515
Pohvalio: 352

Re: Стајалишта

Postod Gaspar18 » Pon Okt 08, 2018 1:10 am

Карло за сваки аутобус јужно од Аутопута је јако битно да стаје на свим станицама дуж Омладинских Бригада, јер аутобуски подсистем у истој улици је на ивици тоталног колапса, и ту неки МЕТРО је прекопотребан... Како је Вест Поинт у Блоку 65 отворен, тако је аутобуски подсистем дотакао ДНО, а умемо се јахати на туђој нози ту... Подземни пролаз код ФДУ и Метро на Општини решавају цео проблем, ако има воље!
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2544
Pohvalio: 3361

Re: Стајалишта

Postod Karlo del Ponte » Pon Okt 08, 2018 1:58 am

Експресне аутобуске линије типа 17Е и 88Е је довољно да иду сваких 15 минута соло возила радним даном 6:00-20:00. Управо због те велике измене путника у Омладинских бригада је боље да транзитни путници не праве толику гужву. Истовремено, постоји могућност да се из горњих делова Земуна, Галенике, насеља и радних места уз Батајнички друм, Алтине путници лако извуку ка удаљеним дестинацијама. Добија се опција која је брза скоро као аутомобил.

А то, метро који покрива Омладинских бригада, за једно 150 година у ШЊ фази. Сада када би се прерачунали сви ти силни путници у Омладинских бригада, дошло би се до 3000-5000 путника на сат у вршним сатима по смеру. При томе, путници који иду у различитим правцима, а не сви исто. Место где пуца такав систем није сам број возила, већ неуправљивост целог система. Услови саобраћаја на дугим аутобуским линијама потпуно ремете ред вожње, а жуте траке могу јако ублажити те поремећаје. Али у Омладинских бригада ни тога нема.

Поменути тип локалних аутобуских станица, са чекањем на тачно време поласка на дугим линијама, везаним преседањима, преседањима без опасности од аутомобилског саобраћаја и чекања на пешачким прелазима, потртебно је увести на систему локација, а везаних трамвајским линијама, железничким станицама и коридорима са жутим тракама. Када се нека будућа скупа метро линија веже на такву локалну аутобуску станицу, веже се на интегрисан систем, који колико-толико нуди поузданост и брзину путовања. Експресни аутобуси су важан део таквог система.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5769
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6445
Pohvalio: 4176

Re: Стајалишта

Postod Пантограф » Pon Okt 08, 2018 8:40 am

Treba imati u vidu u i da bi uvođenje javnog prevoza kroz Bulavar heroja sa Košara odvuklo deo ljudi sa stanica u Omčladinskih brigada. Ali, iz iskustva znamo da treba da prođe bar nekoliko godina pa da se nekom novom, koliko god značajnom saobraćajnicom, sprovede kakva skromna autobuska linija, dok su linije koje između gradskih makro-celina voze najbržom trasom, ili ekspresne linije kako ih je Karlo postavio, ovde misaona imenica.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
kruuki
Intermediate
Postovi: 413
Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 346
Pohvalio: 54

Re: Стајалишта

Postod kruuki » Uto Okt 09, 2018 2:16 pm

Prilikom rekonstrukcije nije urađeno stajalište...Slika

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
Pohvale za post: 6
Сенке
Higher intermediate
Postovi: 518
Pridružio se: Sre Maj 28, 2008 2:54 pm
Lokacija: Београд - Неимар
Kontakt:
Pohvaljen: 68
Pohvalio: 106

Re: Стајалишта

Postod Сенке » Uto Okt 16, 2018 1:04 pm

Коначно су се сетили да стајалиште ГЖС преименују у Савски трг.
Pohvale za post: 1
igor989
Intermediate
Postovi: 265
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 173
Pohvalio: 0

Re: Стајалишта

Postod igor989 » Uto Okt 16, 2018 2:24 pm

Мора да прате дешавања на форуму

Sent from my D6503 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2544
Pohvalio: 3361

Re: Стајалишта

Postod Karlo del Ponte » Sre Okt 17, 2018 12:24 pm

Сенке » 16 Oct 2018 12:04 pm napisao:Коначно су се сетили да стајалиште ГЖС преименују у Савски трг.

Следећи назив ће бити Хостел Андреја Вучића, везано за здање које му је на том тргу уступљено пре пар месеци.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25883
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11953
Pohvalio: 4897

Re: Стајалишта

Postod direktor » Sre Okt 17, 2018 5:25 pm

Koje zdanje mu je ustupljeno na trgu
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gosta