Tramvaji

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

igor989
Intermediate
Postovi: 259
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 171
Pohvalio: 0

Re: RE: Re: Tramvaji

Postod igor989 » Ned Maj 06, 2018 10:02 am

direktor napisao:I sta bi se dobilo tim osim guzve na presjedanju kod tasa
Па капирам да када би синхронизовали семафоре на Нбг-у и дали трамвају предност добили би једну поуздану линију. Није нормално да од Устаничке до блока 45 трамвај по правцу путује 65 мин

Sent from my D6503 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25148
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11304
Pohvalio: 4432

Re: Tramvaji

Postod direktor » Ned Maj 06, 2018 10:40 am

Nekad je putovao po pravcu 45 min malo su usprenje izazvali spanci malo ostali faktori dodati su neki semafori lose sinhronizovani isti zagusenja na par mjesta blokiranje raskrsnica itd
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
igor989
Intermediate
Postovi: 259
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 171
Pohvalio: 0

Re: RE: Re: Tramvaji

Postod igor989 » Ned Maj 06, 2018 1:22 pm

direktor napisao:Nekad je putovao po pravcu 45 min malo su usprenje izazvali spanci malo ostali faktori dodati su neki semafori lose sinhronizovani isti zagusenja na par mjesta blokiranje raskrsnica itd
За семафоре је тачно, један од глупљих је онај код Белвила где је сигнал затворен а пешачи су онемогућени да дођу до острва због зеленог које је упаљено за аутомобиле, ту си губи по 2 мин. Кафови су лепи на око али су троми, кад иде испред мене увек га пустим да оде зато што се увек када стају враћају мало уназад. Буквално сваки семафор ухватим на Нбг-у, зато људи више користе 95 него трамваје.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Pohvale za post: 3
Пантограф
Expert
Postovi: 5647
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6219
Pohvalio: 4051

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Ned Maj 06, 2018 1:51 pm

Кафови нису "троми", већ конструисани као савремена шинска возила, на којима се компјутерском контролом вуче (убрзања) спречава да услед дивљачког начина вожње нека старија жена оболела од остеопорозе поломи кук, или да мајка изгуби контролу над колицима са дететом.

Начин вожње београдских аутобуса, тролејбуса и (осталих) трамваја нема додирних тачака са цивилизацијом, а камоли са европском цивилизацијом. Бар 80% возача ЈГП-а би у нормалној земљи добило отказ. Сагледавање света из угла младог мушкарца у пуној снази је типично за друштва изразито заостала у културолошком погледу.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 8
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2490
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3588
Pohvalio: 2773

Re: Tramvaji

Postod Bender Rodriguez » Ned Maj 06, 2018 2:36 pm

U načelu se slažem ali treba imati u vidu da se situacija sa načinom vožnje ipak popravila u poslednjih 10ak godina. Setimo se 2000ih, posebno u periodu malo pre i tokom uvođenja Integralnog tarifnog sistema. Trke autobusa su bile uobičajene, a jurcalo se bogme i van njih. Grad je bio pun Šumahera. Sada toga nema, bar u gradskoj sredini. Ne vozim se često tramvajem pa ne znam tačno ali čini mi se da je i tu pitomije sad nego što je bilo. Jedino još ostaju trolejbusi, koje vozači vole da nagare noću kad hoće da završe smenu pa BKMovi postaju rolerkosteri. :D Ali to je noću. Danju sve i da hoće ne mogu da jurcaju. Mada stoji to da umeju da cimaju pri startu i kočenju, jer se vozači ponašaju kao da kontrolišu SUS, a ne elektromotor.

Inače nije to samo do nas. U Budimpešti isto vole da se zaleću. Istina, zaletanje na pravcu nije isto što i cimanje u startu i kočenju, i kad sam se vozio tamo kod njih nisam imao situacije da letim preko vozila kad vozač kreće iz stanice. Juri autobus, ali ne prikucava te kad kreće i staje. Tu bi GSP mogao malo više da se ugleda na njih. Znači da se zaleću na pravcu, ali da gledaju da pristajanje i polazak sa stanice i raskrsnice ne bude kao poletanje sa nosača aviona. :D
Ako je Amerika imala Red scare, Beobuild definitivno ima Car scare
Pohvale za post: 1
roger34
Intermediate
Postovi: 196
Pridružio se: Pon Jun 05, 2017 11:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 147
Pohvalio: 38

Re: Tramvaji

Postod roger34 » Ned Maj 06, 2018 2:59 pm

Ne znam da li mi se cini da sa kafovima kretanje iz stanice traje veoma dugo? Svega par puta sam se vozio, pa je mozda bilo do vozaca, ili je iz nekog razloga subjektivan osecaj, ali mi se cinilo da uvek postoji neki visak od 20-30 sekundi kad bi trebalo da smo krenuli, a nesto se ceka...
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11106
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 8774

Re: Tramvaji

Postod Igor » Ned Maj 06, 2018 3:53 pm

Mladi vozaci skloniji brzoj voznji odlaze van zemlje ostaju "penzioneri" tako da je i stil voznje prilagodjen tome.
Pohvale za post: 6
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 342
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 558
Pohvalio: 7165

Re: Tramvaji

Postod nekianonimnilik » Ned Maj 06, 2018 4:59 pm

Пантограф » Ned Maj 06, 2018 1:51 pm napisao:Кафови нису "троми", већ конструисани као савремена шинска возила, на којима се компјутерском контролом вуче (убрзања) спречава да услед дивљачког начина вожње нека старија жена оболела од остеопорозе поломи кук, или да мајка изгуби контролу над колицима са дететом.

Начин вожње београдских аутобуса, тролејбуса и (осталих) трамваја нема додирних тачака са цивилизацијом, а камоли са европском цивилизацијом. Бар 80% возача ЈГП-а би у нормалној земљи добило отказ. Сагледавање света из угла младог мушкарца у пуној снази је типично за друштва изразито заостала у културолошком погледу.


slazem se za to da su vozaci anarhisti, ali da kaf ima sistem protiv divljanja??? bas juce se penjao uz nemanjinu i stao na semafor, kako je krenuo, prvo se vratio unazad, pa cimnuo kad je krenuo, pa je opet stao i opet cimnuo jos jace, sedeo sam na sedistu unazad, zamalo da iskliznem iz sedista kako je jako krenuo taj drugi put
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5647
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6219
Pohvalio: 4051

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Ned Maj 06, 2018 8:48 pm

Наравно да не постоји "систем против дивљања": постоји сложени скуп система осмишљених да учине вожњу удобнијом и безбеднијом (начин убрзања је недвосмислено елемент и комфора, и безбедности; затим, "спорост" код поласка са станице, систем отварања/затварања врата елементи безбедности итд.).
Јасно је и да постоји степен неправилне употребе трамваја када се све његове предности потиру. У рукама... довољног кретена, сваки трамвај биће убојит.


@Bender Rodriguez

Да, нешто је боље него раније, али у ГСП-у (њихови возачи су недавно пролазили и курсеве еко-вожње итд.); међутим, код приватних превозника, нажалост, возе разни варвари. Шта сам, по снегу, зимус доживео на 94-ки... више пута! По правилу, реч је маторим магарцима, сељачких физиономија хуманоида из средине шесте деценије живота.
Сви до једног добиће прво једногодишњу, а ако се не опамете и трајну шут-карту из београдских аутобуса, само ли се једном ја којим случајем будем питао.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 4
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1896
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2453
Pohvalio: 3275

Re: Tramvaji

Postod Karlo del Ponte » Ned Maj 13, 2018 3:21 pm

Jurija Gagarina.png
Jurija Gagarina.png (11.46 KiB) Pogledano 1765 puta

Koнцепцијски предлог реконструкције раскрснице Омладинских бригада и Јурија Гагарина. Дакле, подземне траке за лева скретања из Јурија Гагрина. Суштинско место где се трамваји заустављају, а аутомобили и аутобуси добијају предност су лева скретања удвојена са кретањем у правац у сигналном плану. На овај начин је то немогуће, а најинтензивнији ток бива удвојен са трамвајима. Посебна погодност у односу на варијанту са укопавањем главног правца, осим ниже цене, јесте и погодна веза за дијагоналне пешачко-бициклистичке токове тамо где су најинтензивнији, те могућност везе са трамвајским стајалиштима кроз подземни пролаз. Овакво решење са елиминацијом удвајања левих скретања из Јурија Гагарина са кретањима у правац истом улицом је потребно код Нехруове, јер се Гандијева уклапа у промењен зелени талас.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 4
Filip IG
Beginner
Postovi: 77
Pridružio se: Sre Feb 03, 2016 12:14 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 31

Re: Tramvaji

Postod Filip IG » Uto Maj 22, 2018 3:38 pm

Poslednjih par dana su intezivni radovi na postavljanju šina na mostu na adi....
Pohvale za post: 1
gishko
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 445
Pridružio se: Uto Sep 27, 2016 1:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 734
Pohvalio: 2501

Re: Tramvaji

Postod gishko » Uto Maj 22, 2018 4:59 pm

Има ли икаквих фотки тих радова, ја нисам ни испратио да су уопште почели.
Пантограф
Expert
Postovi: 5647
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6219
Pohvalio: 4051

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Uto Maj 22, 2018 5:22 pm

Karlo del Ponte » 13 May 2018 02:21 pm napisao:
Jurija Gagarina.png

Koнцепцијски предлог реконструкције раскрснице Омладинских бригада и Јурија Гагарина. Дакле, подземне траке за лева скретања из Јурија Гагрина. Суштинско место где се трамваји заустављају, а аутомобили и аутобуси добијају предност су лева скретања удвојена са кретањем у правац у сигналном плану. На овај начин је то немогуће, а најинтензивнији ток бива удвојен са трамвајима. Посебна погодност у односу на варијанту са укопавањем главног правца, осим ниже цене, јесте и погодна веза за дијагоналне пешачко-бициклистичке токове тамо где су најинтензивнији, те могућност везе са трамвајским стајалиштима кроз подземни пролаз. Овакво решење са елиминацијом удвајања левих скретања из Јурија Гагарина са кретањима у правац истом улицом је потребно код Нехруове, јер се Гандијева уклапа у промењен зелени талас.
Slika


Ово је добро, Карло, али, кључно питање је: Шта ћемо с Гандијевом?
Ту су два најважнија лева скретања (Гандијева - Ј. Гагарина ка граду и Ј. Гагарина - Гандијева ка Сави) у међусобном конфликту.

По мени, решење је да се скретање из Гандијеве али и правац те улице ка Сави ставе у подземни ниво, да се лево скретање из Ј. Гагарина ка Блоковима 70/44 укине, и да се ка том делу Гандијеве вози преко 3 десна скретања (Ј. Гагарина - Нехруова - Европска/Јапанска/како ли се зове - Гандијева кроз подвожњак).

Губитак времена за део возача не би био превелики, а добици су огромни - и за трамвај, и за све остале.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1365
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 263
Pohvalio: 794

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Sre Maj 23, 2018 3:44 pm

Danas sam malo biciklom obišao da vidim ima li kakvih radova, pa evo da podelim.

Ovo je ulaz iz Đorđa Stanojevića prema mostu
Slika

Slika

Slika

Kasnije sam video dvojicu u florescentnozelenim prslucima na mestu buduće stanice, nešto su merili.

Na mostu dva kamiona i bager

Slika

Slika

Slika

A na hipodromskoj strani ništa.

Slika
Pohvale za post: 8
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25148
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11304
Pohvalio: 4432

Re: Tramvaji

Postod direktor » Sre Maj 23, 2018 5:34 pm

Kako nista kad je kod hipodroma dolje bager i radnicki kontisi i ogradjeno
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1365
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 263
Pohvalio: 794

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Sre Maj 23, 2018 6:57 pm

E jbg, nisam dole ništa primetio, očito da nisam dovoljno obraćao pažnju...moram na popravni.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25148
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11304
Pohvalio: 4432

Re: Tramvaji

Postod direktor » Sre Maj 23, 2018 9:06 pm

Prodji tramvajom ja danas nestigoh proletio je bar 40 kmh
A vracao sam se busom
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1365
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 263
Pohvalio: 794

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Čet Maj 24, 2018 12:00 pm

Moraću da vidim to gde su bageri.

Na temi o ''Unutrašnjem Magistralnom Poluprstenu, Mostu preko Ade'' (str. 970) pisalo se o ideji da tramvaj sa Novog Beograda, umesto da kruži, idena most kraćom putanjom kroz ulicu Marka Hristića, umesto što se planira trasa kroz bulevar Crvene Armije i Đorđa Stanojevića. Obišao sam ulicu, razdelno ostrvo ima jedva širinu za dva tramvaja u svakom smeru. Ali tu bi se trebalo počupati ovo mlado drveće, a ta ideja mi nije baš simpatična. Predložio sam da se uzmu ove unutrašnje dve trake i pretvore za tramvajski saobraćaj, ionako misle da prošire ovu ulicu, kao i okolne ulice zbog buduće autobuske stanice.
U svakom slučaju, potrebna je rekonstrukcija ove ulice, pogotovo ako bi se tu uveo tramvaj. Evo slika, pa procenite.

Slika

Slika

Slika

Slika
Pohvale za post: 4
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1365
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 263
Pohvalio: 794

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Čet Maj 31, 2018 3:03 am

Nove slike sa gradilišta.

Stigao tucanik

Slika

Radovi na mostu

Slika

Obzirom da je ovo i popravni izlet jer nisam video bager :mrgreen: , evo bagera na hipodromskoj strani, ali bez ikakvih aktivnosti. Bar dok sam ja bio tu.

Slika

Slika

Slika
Pohvale za post: 7
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 342
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 558
Pohvalio: 7165

Re: Tramvaji

Postod nekianonimnilik » Čet Maj 31, 2018 8:01 pm

a sta se tacno radi na mostu? menjaju sljunak? ne kapiram ona brda sljunka na slici
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4951
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2519
Pohvalio: 3517

Re: Tramvaji

Postod solecar » Čet Maj 31, 2018 11:40 pm

Pa moraju da sklone šljunak da bi posatavili šine.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 515
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 364
Pohvalio: 141

Re: Tramvaji

Postod miki_ns » Pet Jun 01, 2018 7:17 am

Ako je šljunak onda moraju da sklone, ali ako je tucanik onda ga verovatno dodaju još kako bi napravili podlogu za šine. Na novim mostovima se šine retko kada učvršćuju za samu podlogu, već su napravljeni u vidu korita koje se puni tucanikom, pa se na tu podlogu polažu šine na pragovima, tako se mnogo manje vibracija prenosi na konsrukciju mosta, a i mnogo tiše je.
Pohvale za post: 4
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 342
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 558
Pohvalio: 7165

Re: Tramvaji

Postod nekianonimnilik » Pet Jun 01, 2018 10:48 am

sljunak-tucanik, meni to isto, nesam skolovao :oops:
Pohvale za post: 2
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 795
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 320

Re: Tramvaji

Postod Gaspar18 » Sub Jun 02, 2018 12:56 am

I opet se tramvajima putem mosta na Adi nista ne postize... Nece kaciti stanicu kod bivse fabrike secera, nece kaciti nista, samo mlacenje prazne slame ce to biti, a kr*** koji bude sakatio 85 i 89 koji iole normalno tu rade ima da ode u ludnicu...
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25148
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11304
Pohvalio: 4432

Re: Tramvaji

Postod direktor » Sub Jun 02, 2018 12:59 am

Od stanice buseva secerana ides kroz seceranu 5 min sjednes na tram kod hipodroma
Druga opcija cidjes na buducem.presjedackom stajalistu petlje radnicka udjes u lift i eto te u tramvaju na mostu ...
Moguce da ce reorganizovati 85 i 89 ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: grzegorz i 4 gosta