Stranica 401 od 579

Poslato: Uto Sep 04, 2012 2:08 pm
od boca-ica
Ako postije ikakva sredstva, i dalje ,,glasam,, pre za prosirenje mreze

Poslato: Uto Sep 04, 2012 3:39 pm
od sasa901
a sta ce da voze na prosirenim kolosecima ???
katice koje se raspadaju ili :)

Poslato: Uto Sep 04, 2012 7:50 pm
od Somi303
Не покрећи тему која се врти последње 4 странице..

Poslato: Uto Sep 04, 2012 9:39 pm
od sasa901
Ambassador napisao:Slika
Na ovoj mapi je tunel ispod centra grada, da li je za to bilo planirano da se iskoristi tunel iz Gavrila Principa?! Da li neko zna šta se dešava sa tim tunelom, koliko je dubok, širok i ko ga koristi?! I kad je on građen?! Znam da je tu pored diskont pića i neki električar/automehaničar ili štagod..

Da li bi se on mogao iskoristiti za nešto? Tramvaj? LRT? Ili u krajnjem sluačju klub? :)

eh kako bi lepo bilo ;)

Poslato: Uto Sep 04, 2012 10:24 pm
od Somi303
Јел може више информација о том тунелу? :D

Poslato: Uto Sep 04, 2012 10:47 pm
od sasa901
ja sam to nasao na nekoj od prvih stranica :D
pa bi i ja voleo da znam sta je to :)

Poslato: Uto Sep 04, 2012 11:29 pm
od boca-ica
ranko 999 wrote 14 November 2011 09:42:10
,,To je ideja od pre II svetskog rata koja je pocela da se realizuje za vreme Vermahta. . . . ,,

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=110&p=183

i na jos nekoliko BB tema . . .
:vops:

Poslato: Sre Sep 05, 2012 11:36 am
od JohnnyLee
Somi303 napisao:Јел може више информација о том тунелу? :D


тунел у Гаврила Принципа је почео да се гради између два светска рата за потребе везивања садашње железничке станице са Дунав станицом и даље Панчевачким мостом (ГП Београда из '23), па би тако сви возови из правца северо-истока пролазили испод центра града и даље ка југу и западу, управо са циљем да се укине пруга око Калемегдана. ископано је колико је ископано (око 0 м) и почео је рат. после су биле разне идеје за пренамену тог тунела, али се никада ништа није реализовало

Poslato: Sre Sep 05, 2012 1:00 pm
od 2012
Interesantno,primetih danas da su svi zeleni švajcarci na linji 12 za B.Brdo bili bez prikolica.
Pohvaljujem jer su prikolice pravile nesnosnu buku..verovatno s obzirom da su u eu izbačene iz upotrebe zbog bezbednosti.. :kafa:

Poslato: Sre Sep 05, 2012 1:08 pm
od Firebird-011
^ ^ ^ Ваљда су задржали оне веће приколице?

Poslato: Sre Sep 05, 2012 1:54 pm
od Somi303
Ниједан Швајцарац данас није вукао приколицу, а превелику буку су стварале приколице са 3 осовине..

Poslato: Sre Sep 05, 2012 2:04 pm
od 2012
E ,te sa tri valjda...stvarno je bilo grozno,posebno u uskim ulicama tipa Požeške nesnosna buka,klaparanje i sl.jutros su švajcarci bili neverovatno tihi.. ;)

Poslato: Sre Sep 05, 2012 2:10 pm
od Somi303
А дупле Катице? Јел возе оне?

Poslato: Sre Sep 05, 2012 2:13 pm
od 2012
Katice nešto ne primetih..ali one sa reduktorima(valjda su to reduktori,oni što pište :D) su ok,mislim tiše..

Poslato: Sre Sep 05, 2012 2:28 pm
od Somi303
Могли би да споје два Швајцарца, занима ме како би то изгледало :D

Poslato: Sre Sep 05, 2012 2:45 pm
od lento
Rekose da su na svajcarcima skinuti neki delovi koji su potrebni kod spreganja dva tramvaja. Verovatno neko od strucnjaka za tramvaje zna to da objasni.

Poslato: Sre Sep 05, 2012 7:41 pm
od 2012
Sta god da su skinuli nemoj samo da vracaju.. ;)

Poslato: Čet Sep 06, 2012 12:49 am
od lento
Danas sam prolazio pored depoa i video da su svi zuti duvazi naredjani tamo, ali nijedan nema pantograf. :(

Poslato: Čet Sep 06, 2012 11:53 am
od 2012
Idu na naftu? :D

Poslato: Čet Sep 06, 2012 12:04 pm
od JohnnyLee
вероватно мењају пантографе због волтаже

Poslato: Čet Sep 06, 2012 1:08 pm
od lento
Voltaza je ista u Bazelu i u Beogradu (600V). Mislim da su tramvaji stigli bez pantografa.

Poslato: Čet Sep 06, 2012 1:53 pm
od Пантограф
JohnnyLee napisao:
Somi303 napisao:Јел може више информација о том тунелу? :D


тунел у Гаврила Принципа је почео да се гради између два светска рата за потребе везивања садашње железничке станице са Дунав станицом и даље Панчевачким мостом (ГП Београда из '23), па би тако сви возови из правца северо-истока пролазили испод центра града и даље ка југу и западу, управо са циљем да се укине пруга око Калемегдана. ископано је колико је ископано (око 0 м) и почео је рат. после су биле разне идеје за пренамену тог тунела, али се никада ништа није реализовало



Не.
То је зачетак ДРУМСКОГ тунела. Почели су да га граде после Другог светског рата. То је фамозни Базисни тунел из ГУП-а 1950, који би био ослонац Савско-дунавске магистрале - омогућавао да се стигне из савског до дунавског приобаља без проласка кроз центар града.
Око 1955. (нисам сигуран за тачну годину), наишли су на подземне воде и, званично, због тога одустали; незванично - све паре су отишче на наставак изградње Новог Београда, који је "мировао" готово већ деценију... (извор: Б. Јовин).
Модерном технологијом свакако би га било могуће изградити га, али је каснијим плановима улаз у тунел померен на место данашњих перона Главне ж. ст. уз денивелисану везу са метро-друмским мостом. Ето...

Poslato: Čet Sep 06, 2012 2:49 pm
od JohnnyLee
Пантограф napisao:Не.
То је зачетак ДРУМСКОГ тунела. Почели су да га граде после Другог светског рата. То је фамозни Базисни тунел из ГУП-а 1950, који би био ослонац Савско-дунавске магистрале - омогућавао да се стигне из савског до дунавског приобаља без проласка кроз центар града.
Око 1955. (нисам сигуран за тачну годину), наишли су на подземне воде и, званично, због тога одустали; незванично - све паре су отишче на наставак изградње Новог Београда, који је "мировао" готово већ деценију... (извор: Б. Јовин).
Модерном технологијом свакако би га било могуће изградити га, али је каснијим плановима улаз у тунел померен на место данашњих перона Главне ж. ст. уз денивелисану везу са метро-друмским мостом. Ето...


не. тај тунел је направљен пре рата

Poslato: Čet Sep 06, 2012 3:33 pm
od Пантограф
JohnnyLee napisao:
Пантограф napisao:Не.
То је зачетак ДРУМСКОГ тунела. Почели су да га граде после Другог светског рата. То је фамозни Базисни тунел из ГУП-а 1950, који би био ослонац Савско-дунавске магистрале - омогућавао да се стигне из савског до дунавског приобаља без проласка кроз центар града.
Око 1955. (нисам сигуран за тачну годину), наишли су на подземне воде и, званично, због тога одустали; незванично - све паре су отишче на наставак изградње Новог Београда, који је "мировао" готово већ деценију... (извор: Б. Јовин).
Модерном технологијом свакако би га било могуће изградити га, али је каснијим плановима улаз у тунел померен на место данашњих перона Главне ж. ст. уз денивелисану везу са метро-друмским мостом. Ето...


не. тај тунел је направљен пре рата





Није сигурно. Можеш проверити нпр. у архиви Урбанистичког завода, или код старијих урбаниста, који су, колико познаваоци, толико и сведоци покушаја да се пробуши тај тунел (Б. Јовин, пре свега, па Бранко Бојовић). А и железничари ти могу потврдити да реконструкција железничког чвора Београд, премда се о њој гооворило, није започела пре рата.

Poslato: Pet Sep 07, 2012 3:37 pm
od Bivis
Slika

:)