Tramvaji

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Прле
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1505
Pohvalio: 1392

Re: Tramvaji

Postod Прле » Pon Sep 28, 2020 12:44 pm

НИје проблем радијус. Ја сам поредио неколико момената:
1. Код мене у крају, трамвај среће са 25м у полупречнику а ширина шина је 1550мм (Москва), тако да наших 1425мм неће бити више
2. Пробао сам још две окретнице, у мом крају исто око 25м у полупречнику
3. У Београду, рецимо код Бетон хале је 23м а код Богословије око 20м полупречници при 1000мм ширине шина


Slika Slika Slika
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10253
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8731
Pohvalio: 16025

Re: Tramvaji

Postod solecar » Pon Sep 28, 2020 2:43 pm

Дошљак » 28 Sep 2020 11:06 napisao:Апсолутно. И поред тога урадити нови булевар у продужетку тог моста по ободу Котежа и Борче.
A most Kej Oslobođenja - Kotež (zadnja strana)? Koliko bi on značio i kakav bi najbolje bilo da bude?
Slika

Slika
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11930
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 14187
Pohvalio: 33746

Re: Tramvaji

Postod Дошљак » Pon Sep 28, 2020 7:18 pm

Верујем да би значио доста као брза веза како са Земуном тако и са НБГ, само питање је колико би тај мост нарушио сам амбијент кеја, и како би саобраћајнице у Земуну поднеле тај обим саобраћаја. Можда трамвајски мост исто, па да имамо линију Земун (НБГ)-Борча-Котеж-Дорћол
Пантограф
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8792
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14210
Pohvalio: 8999

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Pon Sep 28, 2020 7:30 pm

Ne može tek tako, mora Tošin bunar - tunel ispod Gardoša - Banat.

Dao bih da se ovo gradi putem koncesije, u profilu 1+1, grad bi platio šinski deo (za metro, pošto će biti u blizini).
Од грипа је јануара 2017. у Србији умрло 5.000 људи. Зауставите ковид-диктатуру. Крај свим ограничењима!
Pohvale za post: 2
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 854
Pohvalio: 1577

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Uto Sep 29, 2020 12:13 am

JohnnyLee » 28 Sep 2020 09:16 am napisao:
средином Зрењанинског пута све до Падињака, али то није спорно. спорно је како спустити са Панчевачког моста ка Зрењанинском путу. једно решење је да иза стајалишта Крњача мост скрене лево, па да се веже на Зрењанински пут између цркве и Аксине продавнице, на овом месту:


Ja sam razmišljao o tunelu ispod petlje. Tramvaj voz bi izišao sa mosta posebnim kolosecima se spuštao i ulazio ispod petlje. Tunel bi izašao negde n Zrenjaninskom putu posle raskrsnice sa ul. Grge Andrijanovića 2. deo.
Zrenjaninski put je moguće proširiti na 2+2 trake sa tramvajskim kolosecima između, ali je problem petlja. JBG, ako se ikad ovo bude radila, ovo neće proći bez krupnih intervencija i iznuđenih rešenja kod petlje.
Prikačeni fajlovi
petlja tunel 2020-09-28.jpg
petlja tunel 2020-09-28.jpg (259.33 KiB) Pogledano 1416 puta
Poslednja izmena od Siniša u Uto Sep 29, 2020 12:20 am, izmenjeno 2 puta ukupno.
Pohvale za post: 2
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2905
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2540
Pohvalio: 94

Re: Tramvaji

Postod SRBO » Uto Sep 29, 2020 12:52 am

Ако се икад буде радио трамвај туда, вероватно ћемо тад бити довољно богати да нам то не буде проблем.
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
Прле
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1505
Pohvalio: 1392

Re: Tramvaji

Postod Прле » Sre Sep 30, 2020 12:10 pm

Siniša » Уто Сеп 29, 2020 1:13 am napisao:
JohnnyLee » 28 Sep 2020 09:16 am napisao:
средином Зрењанинског пута све до Падињака, али то није спорно. спорно је како спустити са Панчевачког моста ка Зрењанинском путу. једно решење је да иза стајалишта Крњача мост скрене лево, па да се веже на Зрењанински пут између цркве и Аксине продавнице, на овом месту:


Ja sam razmišljao o tunelu ispod petlje. Tramvaj voz bi izišao sa mosta posebnim kolosecima se spuštao i ulazio ispod petlje. Tunel bi izašao negde n Zrenjaninskom putu posle raskrsnice sa ul. Grge Andrijanovića 2. deo.
Zrenjaninski put je moguće proširiti na 2+2 trake sa tramvajskim kolosecima između, ali je problem petlja. JBG, ako se ikad ovo bude radila, ovo neće proći bez krupnih intervencija i iznuđenih rešenja kod petlje.
Slika


Синиша, ја сам дуго гледао карту и пипкао разна решења. Ово што си ти нацртао значило би естакаду на коју би попели трамвоз, и даље естакадом док се улије на Зрењанинац. Али то може за један смер. Други смер би било већ сложеније тако направити. Међутим, све то, што каже Срба, захтева средства и пројектовање.

Варијанту коју сам ја и касније Џони предложили је јефтинија, не захтева сложено пројекотвање. Мана је наравно што се трамвоз сувише завлачи, мада, са друге стране, то би могло да ослободи Беовоз стајања на тој станици.

Ја сам овде нацртао глобалну трасу где би било скретање са главног правца, а потом детаљније како би изгледало укључивање на Зрењанинац. Мени се чини да је повољније да иду спољном страном пута, због стајалишта. Јер ако би путнике искрцава ли посредини, онда би морали зрењанинца да заустављамо док путници не пређу
Slika
Slika

Жуто, црткано то је подвожњак
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 30991
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20667
Pohvalio: 8270

Re: Tramvaji

Postod direktor » Čet Okt 01, 2020 8:24 pm

A sta je sa pricom da ce pančevci vraćati prugu kroz grad koja je ukinuta i da ce dobiti kružnu liniju
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 854
Pohvalio: 1577

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Čet Okt 01, 2020 11:45 pm

@ Прле

Ono što sam ja crtao na mapi zamislio sam kao tunelsku deonicu za oba smera, ne vijadukt.

Međutim, ovo što si sada izneo kao predlog je izvrsno! :kk: Ovoga se nisam setio, iskreno, slabo poznajem levu obalu Dunava. Ovo ide malo obilazno, ali šta da se radi. Što se tiče cene, ono bi moglo biti neznatno jeftinije od ove moje ideje, ali sam siguran da bi gradnja bila brža i sa što manje cimanja i opterećenja po saobraćaj. Ipak sam stava da bi pruga trebala biti po sredini Zrenjaninskog puta, ili sa strane. Za putnike može da se izgradi nadhodnik/pasarela.

@direktor

Kada je bila priča o obnovi pruge kroz Pančevo i kružnoj liniji? To bi bilo sjajno!
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 30991
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20667
Pohvalio: 8270

Re: Tramvaji

Postod direktor » Pet Okt 02, 2020 12:30 am

Negde sam to čuo ili procito neki od pančevci gradski oci su pricali sa zs ili tako nekim ako iskopam okačicu
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Прле
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1505
Pohvalio: 1392

Re: Tramvaji

Postod Прле » Pet Okt 02, 2020 1:36 pm

direktor » Чет Окт 01, 2020 9:24 pm napisao:A sta je sa pricom da ce pančevci vraćati prugu kroz grad koja je ukinuta i da ce dobiti kružnu liniju


Не знам за градске оце, али неки љубитељи и ја лично смо мишљења да Панчево то треба да уради. Официјалнои, земљиште се још увек води као железничко, али неки политички елементи су се противили враћању воза у градско језгро. Ја могу да их разумем са тачке гледишта класичних возних гарнитура попут 412тице али трамвоз сам мишљења да може да уђе у град без проблема јер се регулише као и сваки други трамвај, тј обичним семафорима. Једино место које захтева мало више улагање је пресецање обилазнице. Оно мора да буде денивелисано. андвожњак није скуп јер је трамвоз лаган (у оносу на воз).

Исто тако, за прву прилику пресецање путева за Јужну зону, Стрелиште и Пут за ковин могу да буду регулисани обичним семафорима, тј избегло би се предуго чекање условљено обичном возном сигнализацијом. (Воз због своје масе и великог зауставног пута издаље спушта рампу, трамвоз се регулиште семафирима, сматрам да за њега рампа не треба..

Такође градски оцима је било понуђено да сами отремонтују једну гарнитуру да би Бг:воз крену за Панчево што су оно одбили јер није било пара. Сада, када је бивши АТП расформиран и превоз дат приватницима, претпостављам да су се нека средстава ослободиила и да би могли да са трамвозом напправе бољи посао. Наравно, заједно са овом причом о Банатском Београду, био би пун погодак! Да не приачм да би многи градови у Србији могли да ту тему почну да развијају.


Siniša » Пет Окт 02, 2020 12:45 am napisao:@ Прле
Ono što sam ja crtao na mapi zamislio sam kao tunelsku deonicu za oba smera, ne vijadukt.


Да, то је много боље решње, али то не може брзо јер је уско место раздвајањеа пруге и понирања у тунел. Ово што сам цртао ја је једноставније, брже би се дало извести и са мање средстава (а може брзо да покупи политчке поене)
Pohvale za post: 1
Прле
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1505
Pohvalio: 1392

Re: Tramvaji

Postod Прле » Pet Okt 02, 2020 8:34 pm

Достава трамвоза Сименс Авенио у Милуз

https://youtu.be/JHfH7Ylk0jY
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2905
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2540
Pohvalio: 94

Re: Tramvaji

Postod SRBO » Sub Okt 03, 2020 2:49 am

Што се тиче трамваја преко Панчевца, можда постоји још једно решење...

Нисам сигуран, али не видим што да не, а и вероватно је најјефтиније (не рачунајући потребно ширење Зрењанинца).

Трамвајске шине поставити на саму конструкцију моста, тј на "кавез" преко железничке пруге. Лепо рампа до Зрењанинца и Рузвелтове преко путева и петљи и решено. Врло јефтино, а и нема проблема с водом који би настали копањем тунела по Крњачи.
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 854
Pohvalio: 1577

Re: Tramvaji

Postod Siniša » Sub Okt 03, 2020 7:42 pm

https://en.wikipedia.org/wiki/RandstadRail

RandstadRail, spoj metroa, tramvaj-voza i tramvaja. Metro linija E spaja Hag i Roterdam. Istu trasu deli delimično sa tramvaj-voz linijama 3 i 4 i tramvajskom linijom 19 u Hagu. Holanđani su pretvorili staru železničku liniju koja je povezivala ova dva grada u metro linju i povezali je sa tramvajskom mrežom, tj. u RandstadRail. Kod njih to, izgleda, dobro funkcioniše.

Pohvale za post: 3
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1643
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 682
Pohvalio: 574

Re: Tramvaji

Postod Djole Pevcanin » Sub Okt 03, 2020 10:43 pm

2409 на 9.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Пантограф
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8792
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14210
Pohvalio: 8999

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Sub Okt 03, 2020 10:47 pm

Siniša » 03 Oct 2020 06:42 pm napisao:https://en.wikipedia.org/wiki/RandstadRail

RandstadRail, spoj metroa, tramvaj-voza i tramvaja. Metro linija E spaja Hag i Roterdam. Istu trasu deli delimično sa tramvaj-voz linijama 3 i 4 i tramvajskom linijom 19 u Hagu. Holanđani su pretvorili staru železničku liniju koja je povezivala ova dva grada u metro linju i povezali je sa tramvajskom mrežom, tj. u RandstadRail. Kod njih to, izgleda, dobro funkcioniše.



A ne, Siniša: mi smo siromašni, oni su bogati; mi ćemo uz mnogo veća ulaganja i uz niže iskorišćenje resursa... zauvek da ostanemo siromašni.

Razumeš, valjda, osnovnu parolu našeg zaostajanja (SFRJ, SRJ, SCG, S): 'beš efikasnost...

I šta kaže dečko: putovanje od 1 stanice, 13 centi. Eh, kako sve može...
Од грипа је јануара 2017. у Србији умрло 5.000 људи. Зауставите ковид-диктатуру. Крај свим ограничењима!
Pohvale za post: 1
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 720
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 747
Pohvalio: 484

Re: Tramvaji

Postod Pendolino » Ned Okt 04, 2020 12:00 am

Tramvajvoz je mnogo skupa igračka
Pohvale za post: 2
Пантограф
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8792
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14210
Pohvalio: 8999

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Ned Okt 04, 2020 12:16 am

...sa izrazito niskim kapitalnim troškovima za infrastrukturu (koristiš postojeće).
Од грипа је јануара 2017. у Србији умрло 5.000 људи. Зауставите ковид-диктатуру. Крај свим ограничењима!
Pohvale za post: 4
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6831
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 13523
Pohvalio: 11061

Re: Tramvaji

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 04, 2020 7:29 am

SRBO » Sub Okt 03, 2020 2:49 am napisao:Што се тиче трамваја преко Панчевца, можда постоји још једно решење...

Нисам сигуран, али не видим што да не, а и вероватно је најјефтиније (не рачунајући потребно ширење Зрењанинца).

Трамвајске шине поставити на саму конструкцију моста, тј на "кавез" преко железничке пруге. Лепо рампа до Зрењанинца и Рузвелтове преко путева и петљи и решено. Врло јефтино, а и нема проблема с водом који би настали копањем тунела по Крњачи.

Kapiram ideju i dobru nameru ali nažalost mislim da je nemoguće. Evo vidi ovde
Slika
Između ''vrha'' konstrukcije i postojeće pruge nema dovoljno visine da se ugura i tramvaj. Seckanje i petljanje sa samom konstrukcijom (da se poveća ovaj '' П profil'') otpada jer bi bilo užasno komplikovano, skupo a verovatno i rizično. A ako bi se pak tramvaj stavio skroz gore na vrh, to bi bilo jako teško za pristup i održavanje.

Ogroman je Pančevac, ali nažalost u svoj toj zapremini je i dalje pretesan da bi imao više nivoa. To je ujedno i jedan od razloga što ne volim mostove s takvom konstrukcijom. To je dobra varijanta kad je imperativ da se most podigne što jeftinije, lakše i brže. I to i jeste bio slučaj sa Pančevcem. Ali u drugim okolnostima se u moderno doba uglavnom više ne primenjuju takve konstrukcije, bar ne u gradu.
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10253
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8731
Pohvalio: 16025

Re: Tramvaji

Postod solecar » Ned Okt 04, 2020 12:40 pm

Ne vidi se fotografija.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6831
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 13523
Pohvalio: 11061

Re: Tramvaji

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 04, 2020 3:01 pm

Hvala Sole. Ah da, evo sad se ni meni ne prikazuje.
Evo postovaću ovako.
Pančevac.jpg
Pančevac.jpg (40.88 KiB) Pogledano 329 puta


I da prenesem šta sam gore rekao: Između ''vrha'' konstrukcije i postojeće pruge nema dovoljno visine da se ugura i tramvaj. Seckanje i petljanje sa samom konstrukcijom (da se poveća ovaj '' П profil'') otpada jer bi bilo užasno komplikovano, skupo a verovatno i rizično. A ako bi se pak tramvaj stavio skroz gore na vrh, to bi bilo jako teško za pristup i održavanje.
Pohvale za post: 2
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2905
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2540
Pohvalio: 94

Re: Tramvaji

Postod SRBO » Ned Okt 04, 2020 4:45 pm

То би био проблем. Само извођење је јефтино, али касније одржавање би било скупље и теже.

Друга опција, можда и најлогичнија, је можда мали мост (као постојећи стари савски) у продужетку Тадеуша Кошћушка. Може фино да се уклопи са мојим предлогом о "уређивању" леве обале са системом булевара.


lop.png
lop.png (614.32 KiB) Pogledano 297 puta
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
Pohvale za post: 1
Прле
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1505
Pohvalio: 1392

Re: Tramvaji

Postod Прле » Ned Okt 04, 2020 10:35 pm

Трамвоз мора ускоро да оде у Ббгд, а за то је подеснији план који сам предложио. Још један мост на Дунаву је свакако боље решење, али док се он реализује, проћи ће многи времена и пара.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8871
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3631
Pohvalio: 840

Re: Tramvaji

Postod boca-ica » Ned Okt 04, 2020 10:53 pm

Moze da se ,, ugura,, samo je malko više skuplje .Bila je davno diskusija na BBu
od strcnih BBovaca :)
Iskreno ne mislim da Pancevac bi izdrzao i to :(
Bolje je sacekati most preko ade Huje
mada se smeši i most iz luke Bgd ... čim je ,, nasele,, - tj . izgrade stambene blokove...
:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10253
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8731
Pohvalio: 16025

Re: Tramvaji

Postod solecar » Ned Okt 04, 2020 11:04 pm

A što bi tamo gurali most, pa da ljudima samo dodatno pravi gužvu i buku? Pogledajmo samo kako je osmišljen BNV. I uostalom, šta će nekome u Luci Beograd most , i to još ka Ovči, Borči, Kotežu, Krnjači, Dunavskom vencu, naseljima sa poteza 100... , kada tamo maltene ničeg osim stambenih zgrada i kuća nema? Plus, što se sve što se može naći u Borči, ima i na drugim mestima i mnogo je pristupačnije.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta