Trolejbusi

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8968
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 19063
Pohvalio: 14346

Re: Trolejbusi

Postod Bender Rodriguez » Sre Jun 23, 2021 11:30 pm

Čovek bi pomislio da ako je GSP na BKMovima menjao one originalne lepe farove ovim buljavim sa Trabanta, da su to radili da bi makar vozilima radila svetla bolje nego sa originalnim farovima.

Epa jok. :kafa:

Sad kod Londona vidim buljavog BKMa sa tim farovima od Trabanta a i jedan i drugi mrtvi. Da ih pita čovek - ako već nisu u stanju ni njih da održavaju i čiste, za koj vrag su onda uopšte sklanjali one originalne i kasapili limarije da bi stavili ove nakaze? :roll: :bash:
Metro pod Klinički može, ali tramvaj na Novi Beograd... pu pu, daleko bilo
Pohvale za post: 1
branik
Advanced
Postovi: 2105
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2558
Pohvalio: 923

Re: Trolejbusi

Postod branik » Čet Jun 24, 2021 1:05 am

To je već višedecenijska praksa zvana štap i kanap.
Nakon rasturanja ziu, ostali su okrugli farovi. Da ae ne bace, našli su im svrhu.
Na drugoj strani, traktor koji nema originalne farove, ne može da prođe tehnički i da se registruje. Trolejbus očito može, jer GSP je odavno iznad zakona.
Druga stvar je sam dizajn i konatrukcija bkm trolejbusa gde je fardošao na uglovima branika, na najizloženijem mestu na karoseriji i zato postaje podložan oštećenjima. Sličnu grešku napravio je Ikarbus sa onom serijom sa floridinim farovima na samim uglovima (i napred i pozadi) gde su skoro odmah počele budževine. Ubrzo je i sama fabrika uvidela da "nije za koza seno" pa su svi dobili nove branike sa udvojnim Fiatovim farovima.
Tako je kad se odmah, uz nabavku vozila, ne reši i snabdevanje delovima i kada je improvizacija način života. Zamislite da odete na tehničkim sa kolima jedne marke na kojima su nabudženi farovi od neke skroz duge? Pa novine bi o tome pisale! A u GSP može. Ali, upravo ta tolerantnost prema gradskom prevozniku i ispravnosti njegovih vozila, dovela je do ovakvog stanja voznog parka. Znate kad bi neki vozač isterap neispravno vozilo kad bi znao da će biti zaustavljen, isključen, upućen na vanredni tp i na kraju kažnjen? Kad bi iz istih razloga neko potisao ispravnost sa tako evidentnim nedostatkom (tu ne važi ono njihovo čuveno: "Bio je ispravan kad je bio u garaži!“? E, zato nikad ni vozila neće valjati.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12378
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11790
Pohvalio: 20907

Re: Trolejbusi

Postod solecar » Čet Jun 24, 2021 1:53 am

branik » 24 Jun 2021 01:32 napisao:Šta god mislili o trolejbusima, ali nabavka garniture vozila sa imalo autonomne vožnje (i sa samo 200-300m) preporodila bi trolejbuski saobraćaj i izbegla nanizana vozila, komplikovane i nepouzdane raskrsnice na mreži... Odmah zastoji zbog kvara na mreži, nestanka struje, prepreke na trasi... postaju prošlost, a trojejbuski sistem podiže svoju korisnost i upotrebljivos do, za Bgd, naravno, neslućenih visina
Imali smo trole sa autonomijom od 500m, danas su one bez iste. Ja sam svega jednom u životu video svojim očima da se koriste baterije, i to u slučaju kada je trolejbus stao pod nezgodnim uglom nakon izlaska iz stajajališta kod Muzeja Jugoslavije (smer ka Banjici), ali su mu radile baterije, pa je mogao da napravi polukrožnu na skretanju za Drgana mancea i da se uparkira na suprotnoj strani tako da ne ometa saobraćaj. Za drugi put sam čuo od oca koji se vozio trolejbusom sa Studentskog trga na Vračar, pa je trola išla od Kneza Miloša do Slavije na baterije, jer je u Kralja Milana bilo nestalo struje.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta