Trolejbusi

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Jokk
Beginner
Postovi: 33
Pridružio se: Pet Jul 27, 2012 1:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Re: Trolejbusi

Postod Jokk » Čet Apr 20, 2017 1:04 am

dosen » 19 Apr 2017 12:42 am napisao:

4--Podsecaju na komunizam one koje su rodjeni u primitivizmu i zive i rade u dziberizmu. Ne uklapaju se sa BnV.


Nikad nisam razumeo ovaj stav da nekome trole podsecaju na komunizam a ne recimo na Svajcarsku s obzirom na to koliko nasih ljudi islo tamo.

Slika
Slika
Pohvale za post: 2
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 580
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 123

Re: Trolejbusi

Postod Biciklistkinja » Čet Apr 20, 2017 12:43 pm

Ma ljudi ne znaju šta će od svojiš života pa lupetaju kako su trolejbusi ovakvi ili onakvi. Skoro sve brojke idu u korist trolejbusa, i ekonomičnost, i ekologičnost, i kapacitet, i udobnost... Mana je jedino nestanak struje ali to nije minus trolejbusa nego minus EPS-a koji dozvoljava da nestane struja zbog ovo ili onog razloga. Pa šta mislite, koliko često nestaje struja u Švajcarskoj u kontaktnoj mreži?

Cela ta diskusija oko trolejbusa je napumpana da bi menjali trolejbuse i kupovali neke još nedovoljno testirane elektrobuse, a sve zbog toga da bi se neko opario u tom poslu.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 2
Bender Rodriguez
Intermediate
Postovi: 130
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 136
Pohvalio: 132

Re: Trolejbusi

Postod Bender Rodriguez » Čet Apr 20, 2017 1:19 pm

Preterujete.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2742
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 751
Pohvalio: 1043

Re: Trolejbusi

Postod solecar » Čet Apr 20, 2017 1:31 pm

Biciklistkinja » April 20th, 2017, 12:43 pm napisao:Skoro sve brojke idu u korist trolejbusa, i ekonomičnost, i ekologičnost, i kapacitet, i udobnost...

Kapacitet i udobnost su diskutabilne stvari. Bilo bi dobro kada bi smo imali više zglobnih troli , na 29 bi bilo idealno da sva vozila budu zglobna , dok na 41 da bude kombinovano solo i zglobne. Ostale linije mogu da budu solo.

Biciklistkinja » April 20th, 2017, 12:43 pm napisao:Mana je jedino nestanak struje ali to nije minus trolejbusa nego minus EPS-a koji dozvoljava da nestane struja zbog ovo ili onog razloga. Pa šta mislite, koliko često nestaje struja u Švajcarskoj u kontaktnoj mreži?

Nekako ti dođe na isto mana vezano za nestanak struje , u našim uslovima , obzirom da trole koje imamo nemaju kapacitet da se odvezu negde dalje , nego , čini mi se , 500m max , i to samo ove nove.

Biciklistkinja » April 20th, 2017, 12:43 pm napisao:Cela ta diskusija oko trolejbusa je napumpana da bi menjali trolejbuse i kupovali neke još nedovoljno testirane elektrobuse, a sve zbog toga da bi se neko opario u tom poslu.

Mogu oni da se opare i bez ukidanja troli , postoji dosta relacija koje bi mogle da se iskoriste da se povežu , u kombinaciji sa postojećom kontaktnom mrežom.
Slika
Bender Rodriguez
Intermediate
Postovi: 130
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 136
Pohvalio: 132

Re: Trolejbusi

Postod Bender Rodriguez » Čet Apr 20, 2017 1:53 pm

solecar » Čet Apr 20, 2017 1:31 pm napisao:Nekako ti dođe na isto mana vezano za nestanak struje , u našim uslovima , obzirom da trole koje imamo nemaju kapacitet da se odvezu negde dalje , nego , čini mi se , 500m max , i to samo ove nove.

I to pod uslovom da i dalje u sebi imaju te baterije i da ih GSP održava. Što je jako malo verovatno, jer za ovih 6 godina službe novih BKM trolejbusa, video sam ih samo dva tri puta kako ih koriste da pređu neku razdaljinu van žica. I to je uglavnom bilo na okretnici na St. trgu.

Inače meni je neverovatno koliko ljudi unose emocije kad se priča o nečemu takvom kao što su trolejbusi, do te mere da se čak rađaju teorije zavere i svašta nešto. Pa evo ja sam proveo celo svoje detinjstvo svakog dana prolazeći kroz okretnicu u Rajićevoj, i mnogo sam voleo one stare Zijače, kao i Ikaruse koji su vozili na drugim linijama. Ali to što sam odrastao pored trolejbusa ne znači da ću da ih gledam ko da su mi rođena deca. I da preferiram njih u odnosu na druge vidove. Čak i kad bih preferirao neki vid, to bih radio jer mislim da je bolji zbog toga i toga. A voleti i forsirati neki vid samo zato što je toj osobi drag, to mi je malo previše.

Kao što nisam protestovao i kukao kad je odlučeno da se poizbacuju svi stari Ikarusi, ili kada bi mi neko rekao da su mnogo dimili i urlali dok rade... tako ne vidim što bih protestovao i kukao kad neko kaže da trolejbuske žice ruže grad. Ili da su tramvaji najsporiji i najneomiljeniji vid prevoza u BG. Isto tako, u porodici imam člana koji je ceo svoj život proveo na železnici, i voli vozove više od svega. Pa ipak, ni on ne pravi frku kada mu neko kaže da železnica nije alfa i omega, i da pored svojih prednosti ima i svoje mane. Dakle mogu sve te stvari nekome da se sviđaju ili ne, ali to su činjenice. I kad se priča o takvim stvarima, treba se uzdati upravo u činjenice i razum, a ne u emocije.

Trolejbusi treba da ostanu sastavni deo BG JGP, ali ne treba im naslepo ni umanjivati ali ni preuveličavati ulogu i značaj. Isto važi i za ostale vidove.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2918
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1546
Pohvalio: 3646

Re: Trolejbusi

Postod Дошљак » Čet Apr 20, 2017 7:10 pm

Све видове превоза треба рационално и смишљено организовати и унапређивати.
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Intermediate
Postovi: 253
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 233
Pohvalio: 135

Re: Trolejbusi

Postod Bumbarevo brdo » Pet Apr 21, 2017 12:43 am

Tako je. A ne jedan ekoloski unapređivati na racun i po cenu obesmisljavanja drugog ekoloskog, kako su zamislili naprdni singiduduci za ul kralja milana. Sreca pa je to samo jos jedna propagandna fantom-maketa. Pri cemu je ovaj drugi (postojeci), uz povecanje kapaciteta vozila, daleko prihvatljiviji.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Trolofobija je bolest - zahteva lečenje!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!
Pohvale za post: 2
dosen
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 430
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 401
Pohvalio: 1032

Re: Trolejbusi

Postod dosen » Sub Apr 22, 2017 5:43 am

Elektricni autobusi imaju smisla samo kao test. Ova tehnologija jos nije zrela i nema smisla ulagati u flotu, koja ce biti zastarela posle par godina. Mnogo vise se isplati u domaci istrazivacko-proizvodni centar za proizvodnju/ugradnju baterija i agregata. I to u Beogradu.

Najbolji ucinak za kratko vreme bio bi - zamenti sve stare dizele, domacim ( poludomacim ) autobusima na CNG ili LPG. I takodje uloziti u biciklistike staze. Svuda gde moze uvoditi trolebuse, po potrebi zglobne.

Ovde je potrebna pomoc grada i drzave, jer je nase trziste suvise malo da izdrzava ozbiljnog karoseristu.
Pohvale za post: 3
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 580
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 123

Re: Trolejbusi

Postod Biciklistkinja » Sub Apr 22, 2017 8:35 am

Trolejbusi imaju veći kapacitet od autobusa, uporedite BKM trolejbus i MAZ ili BIK autobus koji su na istoj platformi. U autobusu veliki deo prostora ode na motor, menjač i rezervoar, dok trolejbus to nema i samim tim putnički salon je prazan.

Mana nestanka struje je kao kada autobusi ne bi imali naftu zbog kvara u rafineriji. Znači nije do same tehnologije prevoza, nego je zbog kooperanata koji ne isporučuju robu. Druga stvar u priči bi bila da Srbija nema dovoljno električne energije pa bi to trebalo uzeti u obzir pri planiranju ovog vida prevoza, ali Srbija ima dovoljno el. energije iz različitih izvora, ima dosta kapaciteta za širenje, a čak i izvozi struju. Samim tim nestanak struje u KM je sramota države, a ne mana trolejbusa.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 3
Bumbarevo brdo
Intermediate
Postovi: 253
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 233
Pohvalio: 135

Re: Trolejbusi

Postod Bumbarevo brdo » Sub Apr 22, 2017 10:26 am

Cini mi se da su troleJbuski zastoji ipak mnooogo cesci zbog raznih sudara, nego zbog napajanja. U teoriji nova bkm vozila ovo premoste bez problema. Znaci gps NEodrzavanje.
Cak i taj problem sa napajanjem kad se desi, sigurno je pre u pitanju losa podstanica, nego neki opsti nestanak struje. Znaci opet gsp NEodrzavanje.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Trolofobija je bolest - zahteva lečenje!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 529
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 192
Pohvalio: 16

Re: Trolejbusi

Postod SRBO » Uto Apr 25, 2017 9:08 pm

Јесте проблем је неодржавање

Враћао се једном 21цом кад на тргу републике бам оде ваздушно вешање само кљокнуо

И то на новом БКМ

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta