Музеј јавног градског саобраћаја

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

MIG29
Intermediate
Postovi: 227
Pridružio se: Pon Jun 01, 2020 2:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 253
Pohvalio: 775

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod MIG29 » Čet Okt 15, 2020 11:07 am

У нормалним градовима експонати излазе у редован саобраћај и тамо се нико не жали, док би овде направили скандал кад би се тај аутобус случајно појавио у центру. Ја бих лично САНОСа пустио на линију 400 да вози туристе од Бирчанинове до врха Авале.
Blade
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2006
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1219
Pohvalio: 357

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod Blade » Čet Okt 15, 2020 6:57 pm

Izlaze u redovan saobracaj da voze gradske opterecene linije, recimo 95, 16, 23...?
Slika Slika
Gram rada, vredniji je od tone teorije.
Najbolji način da nešto uradite je da prekinete da pričate i počnete da radite.
Budale vladaju svetom, zato što su pametni popuštali.
Bolji je ukor mudroga, nego pohvala ludoga.
Podržavam ono sto mislim da je ispravno, a ne ono sto vecina misli da je ispravno.
Najbolji lek za depresiju je rad.
Konja ne jaše onaj ko zna, nego onaj ko ga ima.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 31348
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21531
Pohvalio: 8439

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod direktor » Čet Okt 15, 2020 9:48 pm

Da vam udelim malo istorije gsp iz direktorove arhive
Pogon centrala tehnička evidencija
TMK BBC1 kola broj 11

Slika
Slika
Slika
Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 5
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5743
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6850
Pohvalio: 1857

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod Žika » Pet Okt 16, 2020 9:52 am

Kesha » Čet Okt 15, 2020 9:45 am napisao:
Žika » Sre Okt 14, 2020 9:33 pm napisao:I SANOS prav ko strela !!! Baš me čudi.
Kešo što mu ne zatvori prozor i vrata da ne ulazi voda u njega ?
Bravari niti ih ima dovljno niti imaju vremena da se igraju sa vozilom u rashodu, nešto neverujem da imaju i materijala.
Sve što bi radili radili bi za dž, posle radnog vremena, što im ne ide u korist je skoro svi rade posle posla.


Ja pravo da ti kažem nisam ni zagledao šta je od prozora otvoreno, a vrata mi baš i nisu bila na pameti da ih uopšte diram, jer pitanje je na čemu se ona još drže. Tu sam se zatekao slučajno na par minuta u razgovoru sa kolegom, pa sam bacio pogled i na bus ne bi li video šta je od njega ostalo, i eto što sam napravio par fotki. Inače, ko sam ja uopšte da bilo šta petljam oko njega, plus vrlo moguće da sve to drže otvorenim, jer i krov prokišnjava, pa bar da je stalno pod nekom promajom. Prosto posle toliko vremena nepomičnog stajanja, teško do voda može ući samo kroz prozore. Enterijer razbucan naravno. Ovako sam samo mogao konstatovati njegovo stanje, a i pre sam pisao da u GSP-u teško da ima ko da se bavi time. Ozbiljne su to i dugotrajne popravke, i treba imati samo ljude koje će, eventualno, povući sa njihovih redovnih dužnosti da se mesecima bave samo tim Sanosom, a plus material naravno. Žao mi je prosto što stoji tako i propada, a što reče Došljak mogao se i proslediti nekom entuzijasti da se njim bavi, jer na taj način se neretko spašavaju vozila po inostranstvu. A to što je prav, meni bar nije nikakvo čudo, jer ne znam što bi se krivio od stajanja, pa i 298 beše odvučen isto tako prav, kakav je bio i 01 na Kosmaju koliko se sećam. Na placu JGSP-a Novi Sad stoji IK 4 na šasiji Volova B58 koliko već dugo? Realno, ima mu preko 40 godina ako se ne varam, pa se još nije raspao.


Sanosima nisu prokišnjavali krovovi, toga nije bilo. Znala je da popusti zadnja platforma ali u eksplataciji ne od stajanja. Ne znam da je nekom popustila karoserija od stajanja. Taj IK 4 što ga pomenu sa šasijom ima da stoji pravo dokle god postoje kutije, šasija da satruli to još ne vide.
Sto se tiče vrata ako vise znači da su u šinama i samo malim prstom se privuče, prozor možda zahteva veću silu.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 31348
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21531
Pohvalio: 8439

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod direktor » Čet Nov 12, 2020 5:41 pm

Вожд » 28 Dec 2019 03:42 pm napisao:
P_2485_1940_08_25_024.jpg

Slika


Ovo iz predratnog vremena :?:
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Вожд
Expert
Postovi: 6529
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11106
Pohvalio: 8501

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod Вожд » Pet Nov 27, 2020 1:14 am

q8AAAgPVIuA-1920.jpg
q8AAAgPVIuA-1920.jpg (300.5 KiB) Pogledano 364 puta
Pohvale za post: 6
Вожд
Expert
Postovi: 6529
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11106
Pohvalio: 8501

Re: Музеј јавног градског саобраћаја

Postod Вожд » Ned Nov 29, 2020 9:44 pm

Bus VU Vukovar 1997a.jpg
Bus VU Vukovar 1997a.jpg (489.02 KiB) Pogledano 196 puta


Bus VU-205-69 Vukovar 1997a.jpg
Bus VU-205-69 Vukovar 1997a.jpg (495.07 KiB) Pogledano 195 puta
Pohvale za post: 7

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 37 gosta