Privatni prevoznici

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

kruuki
Intermediate
Postovi: 375
Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 287
Pohvalio: 40

Re: Privatni prevoznici

Postod kruuki » Sre Jun 07, 2017 5:56 pm

Danas u stampanom izdanju "Vecernjih Novosti" ima clanak da potez 500 preuzimaju privatni prevoznici...


Sent from my iPhone using Tapatalk
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3610
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1107
Pohvalio: 1621

Re: Privatni prevoznici

Postod solecar » Sre Jun 07, 2017 6:34 pm

Odložena sednica Skupštine grada zakazana za 7. jun

Sednica Skupštine grada Beograda koja je trebalo da se održi u sredu 7. juna je - odložena.
- Zbog potrebe da se Predlog plana generalne regulacije građevinskog područja, celina XX, koji obuhvata gradske opštine Grocka, Palilula, Zvezdara i Voždovac (naselja Kaluđerica, Leštane, Boleč, Vinča i Ritopek), dodatno usaglase sa zaključcima proisteklim iz javne rasprave i sugestijama Sekretarijata za urbanizam, kao i da se unesu predložena poboljšanja u predloženi tekst Odluke o usvajanju projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju komunalne delatnosti javnog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda (potez 500 + 91 i 92), predsednik Skupštine Beograda Nikola Nikodijević obavestiće odbornike da se sednica Skupštine grada, zakazana za 7. jun ove godine, odlaže - saopštili su iz Sekretarijata za informisanje grada Beograda.

izvor: blic

Slika
Slika
Najdzel
Intermediate
Postovi: 162
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 12:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 107
Pohvalio: 16

Re: Privatni prevoznici

Postod Najdzel » Sre Jun 07, 2017 6:45 pm

Najverovatnije ce ldm unacop I knezevic trans na linije poteza 500, sem ako dodje do neke promene..
laki72
Expert
Postovi: 7119
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5675
Pohvalio: 1642

Re: RE: Re: Privatni prevoznici

Postod laki72 » Sre Jun 07, 2017 7:01 pm

kruuki napisao:Danas u stampanom izdanju "Vecernjih Novosti" ima clanak da potez 500 preuzimaju privatni prevoznici...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Najavih ovo pre nekoliko dana.
'Moj izvor' tvrdi da su privatni prevoznici sa poteza 600 nezadovoljni i trazili potez 500.
Koliko je sve to tacno, ostaje jos da vidimo.
Najdzel napisao:Najverovatnije ce ldm unacop I knezevic trans na linije poteza 500, sem ako dodje do neke promene..



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1760
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1033
Pohvalio: 426

Re: Privatni prevoznici

Postod Žika » Sre Jun 07, 2017 7:06 pm

Laki to se priča već mesecima.
Transprodukt je još krajem aprila nabavio - platio autobuse za potez 500.
Nagradno pitanje ko će to da vozi ?
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22318
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8951
Pohvalio: 3419

Re: Privatni prevoznici

Postod direktor » Sre Jun 07, 2017 7:11 pm

Pa ako su nezadovoljni sto voze kad im je tako lose i kako to gsp nije preuzeo potez 600jos uvjek
I sto u potez 500 racunaju linije 91 i 92 sto im onda ne dodaju peticu ispred.Zasto se ne pritegne gsp
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1760
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1033
Pohvalio: 426

Re: Privatni prevoznici

Postod Žika » Sre Jun 07, 2017 7:50 pm

8,2 mil evra godišnje za 55 autobusa. Mesečno 683 333,33 evra i u proseku 12 424 evra po vozilu. Lep posao.
Koliko košta GSP ?
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22318
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8951
Pohvalio: 3419

Re: Privatni prevoznici

Postod direktor » Sre Jun 07, 2017 7:58 pm

8 200 000€÷ 55 autobusa = 149 000 € po autobusu toliko kosta jedan solo autobus ikarbusa
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 109
Pohvalio: 83

Re: Privatni prevoznici

Postod Djole Pevcanin » Sre Jun 07, 2017 8:22 pm

Рај за Транспродукт, Луи, Кнежевића, ЛДМ, Унакоп, Банбус, Линеу и Беобус.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 237
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 141
Pohvalio: 724

Re: Privatni prevoznici

Postod hiavata » Čet Jun 08, 2017 8:28 am

Jos kad bi vratili 504 na staru trasu do Miljakovca 3 da bude i tim ljudima od koristi.. :/
Pohvale za post: 2
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3587
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1037
Pohvalio: 185

Re: Privatni prevoznici

Postod becks89 » Čet Jun 08, 2017 11:05 am

direktor » 07 Jun 2017 06:58 pm napisao:8 200 000€÷ 55 autobusa = 149 000 € po autobusu toliko kosta jedan solo autobus ikarbusa

Sjajno plaćen posao, dakle godinu dana radiš za nov autobus, a gde je gorivo, gde je amortizacija, održavanje, plaćanje radnika, klima, ostali troškovi?
Jel još ima nešto nejasno, zašto se nabavljaju poluproizvodi od Maza, Akie i slično?
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1760
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1033
Pohvalio: 426

Re: Privatni prevoznici

Postod Žika » Čet Jun 08, 2017 1:20 pm

Klima se dodatno plaća. I to debelo.
A retko kad i da radi.



Operating Costs

In addition to paying for the bus, transit agencies have to pay to operate the bus. Usually we talk about the operating cost per revenue hour - how much does it cost to drive a bus in service for one hour? Some examples of operating costs include New York City ($172.48 for bus and $171.48 for subway); Los Angeles ($124.45 for bus, $330.62 for the Red Line subway, and $389.99 for the light rail lines); Honolulu ($118.01); Phoenix ($92.21); and Houston ($115.01 for bus and $211.29 for light rail).


https://www.thoughtco.com/bus-cost-to-p ... te-2798845
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 109
Pohvalio: 83

Re: Privatni prevoznici

Postod Djole Pevcanin » Čet Jun 08, 2017 3:09 pm

Лекон би могао да ради на 503 и 504.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Боре
Beginner
Postovi: 38
Pridružio se: Pet Okt 09, 2015 2:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 24
Pohvalio: 6

Re: Privatni prevoznici

Postod Боре » Čet Jun 08, 2017 5:29 pm

Како је могуће да се то приватницима исплати а ГСП-у не?
Pohvale za post: 2
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 109
Pohvalio: 83

Re: Privatni prevoznici

Postod Djole Pevcanin » Čet Jun 08, 2017 7:17 pm

Па лепо, ГСП шаље кршеве на тим линијама а приватници ће слати колико-толико нормална возила.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 3
marrecar
Advanced
Postovi: 2262
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 593
Pohvalio: 313

Re: Privatni prevoznici

Postod marrecar » Čet Jun 08, 2017 8:05 pm

Боре » 08 Jun 2017 05:29 pm napisao:Како је могуће да се то приватницима исплати а ГСП-у не?

Zato sto GSP nema pouzdana vozila kojima sa sigurnoscu moze da obavi sve polaske u toku dana. Cim se ne obave polasci, em sto gube kilometre, a pretpostavljam da dobijaju i penale za to. A potez 500 mahom drzi Kosmaj (ako ne i sve), a znamo kako je tamo. Ista situacija je i sa potezom 600 i Zemunom, nece jos dugo biti pod GSPom.
Privatnici sa druge strane nemaju toliko istaknut problem.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3610
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1107
Pohvalio: 1621

Re: Privatni prevoznici

Postod solecar » Čet Jun 08, 2017 8:26 pm

marrecar » June 8th, 2017, 8:05 pm napisao:A potez 500 mahom drzi Kosmaj (ako ne i sve), a znamo kako je tamo. Ista situacija je i sa potezom 600 i Zemunom, nece jos dugo biti pod GSPom.

dopuna:
Linije 511 , 521 , 551 , 552 i 553 drži NBG.
Slika
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1760
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1033
Pohvalio: 426

Re: Privatni prevoznici

Postod Žika » Čet Jun 08, 2017 10:10 pm

Žika » Sre Jun 07, 2017 6:50 pm napisao:8,2 mil evra godišnje za 55 autobusa. Mesečno 683 333,33 evra i u proseku 12 424 evra po vozilu. Lep posao.
Koliko košta GSP ?


direktor » Sre Jun 07, 2017 6:58 pm napisao:8 200 000€÷ 55 autobusa = 149 000 € po autobusu toliko kosta jedan solo autobus ikarbusa


Za te pare su mogli gradskoj firmi znači GSP da kupe nova vozila i imali bi kvalitetan prevoz. Ovako ostaje da pare daju privatnicima kako bi oni sebi kupili vozila i sa njima zarađivali. I pri tom izrabljivali vozače / ostalo osoblje.
Pohvale za post: 2
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3587
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1037
Pohvalio: 185

Re: Privatni prevoznici

Postod becks89 » Čet Jun 08, 2017 10:27 pm

Koliko to majstore košta ta klima, 20.000e po autu?
Nek je 20.000e godišnje, to ti je jedina zarada, to je 1700 mesečno, budući da sa godšnjom vrednošću ugovora otplaćuješ vozilo, ostaje ti 1700 za plate, gorivo, održavanje, zamenu delova. On može da zaradi, samo ako kupi Maz, pa mu ostane jedno 40-50.000 u džepu u startu.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1760
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1033
Pohvalio: 426

Re: Privatni prevoznici

Postod Žika » Čet Jun 08, 2017 10:33 pm

Kondukteru , samo malo pojasni pitanje.
Ugradnja klime, nadoknada za rad klime kada je to naređeno ili nešto treće ?
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22318
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8951
Pohvalio: 3419

Re: Privatni prevoznici

Postod direktor » Čet Jun 08, 2017 10:34 pm

Beks ni ja ne skontah sta si htje da kazes daj pojasni tu racunicu i da baci pogled na ovu temu o totemima

viewtopic.php?f=8&p=456428#p456428

Jesu dobro ucvrsceni
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3587
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1037
Pohvalio: 185

Re: Privatni prevoznici

Postod becks89 » Čet Jun 08, 2017 10:43 pm

Došli ste do računice od 150.000 godišnje po vozilu, informisani majstor, koji se pronašao uvređen, kaže dodatno se plaća klima na godišnjem nivou, moje pitanje je koliko je to + godišnje?
Jel 20.000e godišnje dodatno, ako ima klimu? To je 1700e mesečno.
Rekli smo da 150.000 dođe nov iz Ikarbusa autobus, dakle godinu dana radiš da otplatiš autobus. A jedina zarada je ova razlika u klimatizovanom vozilu, koje ide preko cifre od 150.000 godišnje. U tu razliku koju pravi klimatizovan auto, uračunaj gorivo, platu vozača, amortizaciju, kvarove.
Pa još jednom da postavimo pitanje, koliko je to dodatno plaćeno klimatizovano vozilo, da možemo preciznije da izračunamo tu isplativost.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3648
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1562
Pohvalio: 3069

Re: Privatni prevoznici

Postod tragac » Čet Jun 08, 2017 10:50 pm

becks, imaš li vezu za jeftin eurodizel, 100 rsd litar? Značilo bi mi :twisted:
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1760
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1033
Pohvalio: 426

Re: Privatni prevoznici

Postod Žika » Čet Jun 08, 2017 11:03 pm

Ko je uvređen majstor ?
Piše dodatno se plaća klima nigde se ne pominje na godišnjem nivou.
Info koji imam od pre dve godine da su dobijali po 10 000 dinara dnevno kada postoji naredba za uključivanje klime. Ne godišnje.
Info sam dobio od vozača čijom krivicom autobus nije radio u letnjem periodu i gazda mu je predočio koliko gubi.
Ako imaš tačniju informaciju slobodno iznesi.
laki72
Expert
Postovi: 7119
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5675
Pohvalio: 1642

Re: RE: Re: Privatni prevoznici

Postod laki72 » Pet Jun 09, 2017 12:16 am

becks89 napisao:Došli ste do računice od 150.000 godišnje po vozilu, informisani majstor, koji se pronašao uvređen, kaže dodatno se plaća klima na godišnjem nivou, moje pitanje je koliko je to + godišnje?
Jel 20.000e godišnje dodatno, ako ima klimu? To je 1700e mesečno.
Rekli smo da 150.000 dođe nov iz Ikarbusa autobus, dakle godinu dana radiš da otplatiš autobus. A jedina zarada je ova razlika u klimatizovanom vozilu, koje ide preko cifre od 150.000 godišnje. U tu razliku koju pravi klimatizovan auto, uračunaj gorivo, platu vozača, amortizaciju, kvarove.
Pa još jednom da postavimo pitanje, koliko je to dodatno plaćeno klimatizovano vozilo, da možemo preciznije da izračunamo tu isplativost.

Pa vidi @becks89
I ja cu da kupim 200 autobusa, ako cu da bez pare i dinara za godinu dana da ih otplatim, podmirim sve troskove i imam minimalni profit.
Jer po toj tvojoj racunici, ja cu u naredne 4 godine zaraditi za jos 4 autobusa (ovaj sam otplatio u prvoj godini ;) )
No ekonomija ipak nije bas takva kako 'mali perica' zamislja.
Pa posto se vozilo ili kupuje od prethodne akumulacije kapitala (sopstvena sredstva), ili na visegodisnji llizing ili kredit, "gazdama" kad namire gorivo, mazivo, delove i osoblje, ostaje sasvim dovoljna zarada.
Jedino gde su privatnici u nepovoljnom polozaju u odnosu na GSP je ta praksa da grad ili kupuje vozila ili dotira poslovanje preduzeca.
Mada bi i tu trebalo izvuci matematicko uporedjenje broja vozila i polazaka i uplata iz budzeta, u odnosu na placanja privatnim prevoznicima po danu.
Onda bi imali jasnu sliku.

Sto se tice "krseva" ma koji bili, a bez obzira sto se i sam u njima (silom prilika) vozim, tvrdim da su predobri u odnosu na stanje saobracajnica po kojima se voze, ali jos vise u odnosu na odnos putnika i ne placanje usluge prevoza. Bolje ne zasluzujemo (pa me mrzite koliko god hocete :D )

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 4

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta