"Metro na vodi"

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

jovanovm
Advanced
Postovi: 3546
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 45
Pohvalio: 8

Postod jovanovm » Sub Nov 01, 2008 2:58 pm

Ljudi nisu isli zato sto je prevoz brodom trajao duze od ekvivalentnog suvozemnog - odgovornost za propast je na samim planerima, nema veze sa samim konceptom recnog prevoza. Uostalom, o tome je sve vec pisano na ovoj temi.
Сенке
Higher intermediate
Postovi: 515
Pridružio se: Sre Maj 28, 2008 2:54 pm
Lokacija: Београд - Неимар
Kontakt:
Pohvaljen: 58
Pohvalio: 79

Postod Сенке » Sub Nov 01, 2008 3:45 pm

Od kada je rečnii prevoz ja sam isključivo njega koristio kada sam išao na NBG.
Jeste da je sporije ali ja nigde ne zurim i nema gužve.
bigvlada
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2637
Pridružio se: Pet Jun 29, 2007 7:58 am
Lokacija: Beograd - blokovi
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod bigvlada » Ned Nov 02, 2008 8:35 am

Dakle, i sledeće godine ćemo imati Otpad na vodi[sup]tm[/sup], obliato subvencionisan iz gradskog budžeta.:kafa:
A kada će znati da taj projekat nije uspešan i da ga treba menjati? Kada neko od onih korita potone? :rolleyes:
The world is not based on reality but on the perception of reality. The problem is that for most, illusion is the reality...
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1355
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 224
Pohvalio: 734

Postod Siniša » Čet Nov 06, 2008 5:22 pm

Hajde da ja sa nekog svog viđenja iznesem u crtama dobre i loše strane "Metroa na vodi"

Dobre strane:
-nema gužve u njemu
-atraktivna vožnja (tu se neki neće složiti)
-ljubazno osoblje

Loše strane:
-spora vožnja kojom ne možeš da konkurišeš ostalim vidovima javnog prevoza. Potrebni su jači motori
-nije u Integralnom tarifnom sistemu (veliki nedostatak)
-nisu česti polasci, potrebno više polazaka za centar, samim tim i brodova
-nisu u blizini terminusi i stanice ostalih vidova javnog prevoza. Iako su donekle u bloku 70 i kod Brankovog mosta terminus i stanica blizu, to nije slučaj kod Ade.
-potrebno je da autobusi i tramvaji koji dovode do pristaništa brodova budu usklađeni sa polasima njih uz minimalno čekanje (ovo je izgleda veliki problem za nadležene)
-iako su tačni što se tiče polazaka, desilo mi se da su dva polaska "iz nekih razloga" ukinuli
-nema reda vožnje za onaj "vozić" koji glumi nekakav autobus ili šta već. Kad sam putovao iz blokova na Sajam vozić nas je odmah dočekao i dovezao do svoje zadnje stanice koja, na žalost nije blizu ostalih bus stanica gsp-a. Kad sam se vraćao sa Sajma, čekao sam ga nekih 15-20 minuta, puk'o mi je film i krenuo sam peške ka pristaništu na Adi i sreo sam ga tek kad sam prešao 2/3 puta. Drugo, stanice "vozića" nisu označene.

Ako neko ima šta da doda ovim crtama, slobodno neka napiše.
Ukratko, lepo zamišljeno, veoma loše izvedeno.
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 941
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 617
Pohvalio: 95

Postod Nurko7000 » Čet Nov 27, 2008 8:26 pm

Савски кеј, Нов08
- без стимулација и по лошем времену -
Slika
Poslednja izmena od Nurko7000 u Čet Nov 27, 2008 8:30 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1355
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 224
Pohvalio: 734

Postod Siniša » Čet Nov 27, 2008 8:45 pm

Još voze ovi čamci firme xvawe, sada na svakih sat vremena otprilike. Ako ništa, oni su bar do Ade tokom leta vozili na svakih 5-6 minuta.
bigvlada
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2637
Pridružio se: Pet Jun 29, 2007 7:58 am
Lokacija: Beograd - blokovi
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod bigvlada » Uto Mar 03, 2009 9:07 am

E dobro, dosta sa krševima, evo jednog proizvođača raznolike game hydrofoil brodova

http://www.hs-ships.ru/e_pages.phtm?f=2&p=2

Ovo su oni koje ranije nisam postovao

Sea-going passenger hydrofoil "Birjuza-120"

Slika

Main technical characteristics
Length overall, m 31.3
Breadth overall, m 9.0
Draft hullborne, m 3.2
Full-load displacement, t 73.0
Maximum output of main engines, kW 2x1650
Range, miles 300
Cruising speed, knots 40
Passengers, persons 120
Crew, persons 4


Sea-going passenger hydrofoil "Birjuza-200"

Main technical characteristics
Length overall, m 35.3
Breadth overall, m 10.0
Draft hullborne, m 4.2
Full-load displacement, t 118.0
Maximum output of main engines, kW 2x1800
Range, miles 300
Cruising speed, knots 38
Passengers, persons 200
Crew, persons 4

Sea-going passenger hydrofoil "Kolkhida-M"

Slika

Main technical characteristics
Length overall, m 34,4
Breadth overall, m 10,3
Draft hullborne, m 3,5
Full-load displacement, t 68,0
Maximum output of main engines, kW 2х1260
Range, miles 200
Cruising speed, knots 35
Passengers, persons 133
Crew, persons 5

Sea-going passenger hydrofoil "Olympia"

Slika

Main technical characteristics
Length overall, m 43.1
Breadth overall, m 14.0
Draft hullborne, m 4.6
Full-load displacement, t 142.0
Maximum output of main engines, kW 2x2000
Range, miles 300
Cruising speed, knots 37
Passengers, persons passenger variant -250
ferry boat variant-150
Crew, persons 6
The world is not based on reality but on the perception of reality. The problem is that for most, illusion is the reality...
bigvlada
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2637
Pridružio se: Pet Jun 29, 2007 7:58 am
Lokacija: Beograd - blokovi
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod bigvlada » Ned Apr 19, 2009 8:43 am

Juče sam se stvarno obradovao videvši ovo. Bio sam ubeđen da su sve rakete i meteori nestali i da je poslednji uništen u bloku 70a. Ali nije :)

Dame i gospodo, ubedljivo najbrža mašina na Savi :cool:

Slika


Ako je ovo u vlasništvu grada, onda ga odmah treba sređivati, a ako nije, dati vlasniku kredit da ga sredi i uključi u saobraćaj. Par meseci u suvom doku, nov enterijer, oprema, radar i da vidiš kako ide. Ovo stvarno može da pokupi 50 ljudi i da ih za pet minuta isporuči do Zemuna ili Pančevca.
The world is not based on reality but on the perception of reality. The problem is that for most, illusion is the reality...
Goldstein
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1713
Pridružio se: Ned Avg 31, 2008 12:01 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Goldstein » Pon Apr 27, 2009 7:19 pm

Bez rečnog prevoza »
27. April. 2009 | 16:39, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Ove letnje sezone najverovatnije neće biti rečnog prevoza, jer za to nema dovoljno sredstava u Gradskom budžetu.

Prošle godine brodovi su eksperimentalno šest meseci prevozili Beogradjane od Bloka 70 do Ade Ciganlije i Brankovog mosta. Željko Djukanović iz Direkcije za javni prevoz kaže da vlasnici brodova nisu pristali da za komercijalnu cenu karte, bez subvencije Grada prevoze Beogradjane ovog leta, jer kažu da nema dovoljno zainteresovanih da bi se te linije održale.

Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=37114&kategorija=Beograd
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1355
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 224
Pohvalio: 734

Postod Siniša » Sub Maj 09, 2009 4:53 pm

Brodovi neće prevoziti građane preko Save
Grad nema novca za rečni prevoz

Gradski prevoz rekama, koji je prošle godine prvi put aktiviran u Beogradu, nije preživeo ni godinu dana. Brodići definitivno ovog leta neće prevoziti putnike sa jedne na drugu obalu Save, a glavni razlog su smanjena ulaganja i politika štednje koju je uvela gradska uprava zbog svetske finansijske krize, navode u Direkciji za javni prevoz koja je vodila posao.

- Dobili smo nalog da sve što nije baš neophodno mora da se stopira ove godine zbog nedostatka sredstava. Brodova gradskog prevoza neće biti ove godine sigurno, ali Direkcija ne odustaje od projekta rečnog prevoza. Stoji da grad treba da se vrati na reke ali eto za ovu godinu je to preskočeno - kaže Stanko Kantar, koordinator za rečni prevoz u Direkciji za javni prevoz.
Cela priča o silasku gradskog prevoza na Savu pokrenuta je prošle godine krajem aprila.
Međutim, već prvih nekoliko meseci pokazalo se da građani brodove ne koriste da bi zaobišli saobraćajnu gužvu drumom, što im je glavna funkcija, već da bi se malo provozali i uživali u lepotama grada. U aprilu mesecu je prevezeno 2.800, a u maju 7.363 dok je čak trostruko više putnika brodovima prevezeno tokom jula i avgusta, u vreme godišnjih odmora i raspusta. Na slabu zainteresovanost i mali broj putnika najviše je uticalo to što brodovi nisu od početka uključeni u integrisani tarifni sistem javnog prevoza, što bi značilo da putnici mogu da se voze besplatno uz markice GSP, navodi Kantar.
Takođe, kao otežavajuću okolnost u Direkciji vide i to što karta za jednu vožnju preko reke nije mogla da se kupi na trafikama. Brodovi su loše bili povezani i sa linijama javnog prevoza, a to posebno važi za pristaništa sa novobeogradske strane. Kad izađu na Savskom keju, putnicima je trebalo minimum još 10 minuta hoda do prvog autobuskog stajališta da bi nastavili put dalje.
U Direkciji kažu da se kroz razgovore sa prevoznicima videlo i njihovo opredeljenje da ove godine ne rade taj posao jer im se turističke ture i proslave mnogo više isplate. U preduzeću „Metro na vodi“, koje je prošle godine imalo najviše brodova na Savi, ipak kažu da su bili spremni za novu sezonu, a za te potrebe nabavili su i još jedan brod kapaciteta 200 putnika.
Grad će ovim potezom uštedeti 25 miliona dinara, koliko iznosi subvencija za gradski prevoz rekama i od čega najveći deo novca ide na račun prevoznika.
Malo putnika
U Direkciji za javni prevoz navode da je 58.000 putnika, koliko je prevezeno za šest meseci rada prevoza na rekama, premalo da bi se ostvarila dobit i obezbedilo još bolje funkcionisanje rečnog prevoza. U aprilu 2008. godine prevezeno je 2.820, u maju 7.363, junu 8.844, julu 13.349, avgustu 15.536, septembru 6.619 i oktobru 3.500.

http://www.blic.rs/beograd.php?id=91732
BOKI SMOKI
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2031
Pridružio se: Pon Mar 23, 2009 1:52 am
Lokacija: Pancevo
Kontakt:
Pohvaljen: 14
Pohvalio: 6

Postod BOKI SMOKI » Uto Jul 21, 2009 10:45 pm

A i sta ce nam.
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3025
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 88
Pohvalio: 19

Postod Матеја Бељан » Čet Jun 17, 2010 3:28 pm

U vesti o uspostavljanju sezonskih linija za Adu stoji da ce po uspostavljanju recnog prevoza one biti preusmerene na Blok 70A. Da li to znaci isto sto i ono pre par godina?
metropolitan
Intermediate
Postovi: 142
Pridružio se: Sre Jun 30, 2010 12:28 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod metropolitan » Čet Jul 08, 2010 1:03 am

Recni prevoz je dobro zamisljen i dobro je radio, brodovi su bili prostraniji nego camcici, uglavnom redovni i poseceni, ali losa strana te zamisli je brzoplet pokusaj mesanog prevoza, jer su autobusi napali do tada mirni deo ul. Omladinskih brigada, a isli su skoro prazni,jer ko bi iz potrebe, sem zbog provoda isao busem pa peske do reke, cekao brod,pa cekao polazak vozica, pa opet malo peske do bus stanice u Radnickoj,neverovatno, ali i kratkotrajno. Bolje resenje bi bio prevoz hidrogliserima od bloka 45 sa stanicama u svakom bloku na obali i stanicama na Adi, Sajmu, kod Lastine stanice i na Pristanistu i tako do marine na Dorcolu i drugom linijom do Zemuna, kada bi videli kako brzo i udobno mogu da se prevezu ne samo turisticki, broj ljudi bi iz godine u godinu rastao i to bi bio pravi metro na vodi, ali brodici kojima treba 40 minuta i vise od bloka 70 do Pristanista mogu da prevoze samo turiste, pa i nas Beogradjane, ali isto kao turiste.
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 216
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Čet Jul 08, 2010 9:20 am

Daće oni nama hidrogliser.. ;)
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15920
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1725
Pohvalio: 258

Postod vucko » Sub Jul 10, 2010 11:17 pm

hidropimpek prije.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2661
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Čet Jul 22, 2010 5:13 pm

Uhapšen predsednik UPS-a Avramović

22. jul 2010. | 16:31 | Izvor: Beta Beograd -- Predsednik Unije poslodavaca Srbije Stevan Avramović uhapšen je zbog sumnje da je zloupotrebio službeni položaj.

Prema saopštenju policije, Avramović je uhapšen zbog sumnje da je zloupotrebio položaj prilikom prodaje udela Unije u Nautičkom klubu Zemun preduzeću "Metro na vodi".

Pored Avramovića (54), uhapšeni su i generalni sekretar Unije poslodavaca Bogdan Savić (55), predsednik Nautičkog kluba Zemun Zvonko Adamović (57) i vlasnik preduzeća "Metro na vodi" Jovan Ranđelović (53).

Oni se sumnjiče za zloupotrebu službenog položaja i falsifikovanje službene isprave.

Osumnjičeni su tokom marta 2009. godine, suprotno odlukama izvršnog odbora Unije poslodavaca Srbije, prodali vlasnički udeo Unije nad Nautičkim klubom Zemun.

Nautički klub je bio korisnik zemljišta u marini u Zemunu, a prodajom je Jovanu Ranđeloviću, odnosno njegovom preduzeću "Metro na vodi" omogućena protivpravna imovinska korist u iznosu od 15 810 000 dinara, za koliko je oštećena UPS, navodi se u saopštenju.

Osumnjičeni će, u zakonom predviđenom roku, uz kriviču prijavu, biti privedeni istražnom sudiji Višeg suda u Beogradu.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 216
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Čet Jul 22, 2010 8:42 pm

Metro šta..??? :cool:
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8299
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3039
Pohvalio: 4579

Postod JohnnyLee » Uto Avg 09, 2011 9:27 pm

унапред се извињавам корисницима који имају спорији нет ако буде требало времена да се учитају слике

"метро на води" у Копенхагену има 4 линије: 901 и 902 иду на 20 минута, 903 нема фреквенцију јер кружи између две станице које су удаљене нека 3, 4 минута, а за 904 нисам провалио. слике:
стари модел брода на линији 903:
Slika
Slika
Slika
ентеријер:
Slika
"стајалиште":
Slika
нови модел брода на линијама 901 и 902 (то је у ствари једна линија, али је један правац 901 а други 902):
Slika
шема линија:
Slika
пристаниште:
Slika
Poslednja izmena od JohnnyLee u Uto Avg 09, 2011 9:31 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1116
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 31
Pohvalio: 7

Postod Arnorian » Uto Avg 09, 2011 9:57 pm

Потомци Викинга немају проблем са вожњом бродом зими, потомци наших предака имају. :|
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1852
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1757
Pohvalio: 492

Postod zidar » Uto Avg 09, 2011 10:52 pm

Arnorian napisao:Потомци Викинга немају проблем са вожњом бродом зими, потомци наших предака имају. :|


Sankic na brodu i kuvana rakija bi to za cas posa resili :)

- - - - - -

Slika

Inace u Parizu je u junu istekao probni period nove recne linije (Voguéo), osrednje se pokazala ali je pritisak korisnika (to jest biraca) i lokalnih politicara (koji bi da ih biraci ponovo izaberu) ucinio da se avntura nastavi.

do sada:
pocetna investicija: 10,5 M€
godisnji troskovi eksploatacije: 4,6 M€

U junu 2013. se ponovo uspostavlja mreza ali sa tri linije kroz ceo grad, od prevodnice do prevodnice. (ne moze ranije zbog formalno-pravnih problema izmedju prefekture i regiona)

1900.

Slika

2013.

Slika

Do sada je linija vezivala siri centar grada sa periferijom, a kada za dve godine zaplovi kroz sam centar, u prevozu ce i dalje vaziti standardne mesecno/godisnje pretplate ali ce zato cena pojedinacne voznje za slucajne prolaznike biti oko 7€ kako se ne bi ugrozilo poslovanje turistickih brodova na Seni.
Poslednja izmena od zidar u Uto Avg 09, 2011 10:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8299
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3039
Pohvalio: 4579

Postod JohnnyLee » Uto Avg 09, 2011 11:08 pm

у Копенхагену важе све карте које издаје градски превоз. е сад, не знам колико је цена на броду, нисам питао, мада мислим да је око 20 данских круна (2,6€), као и за сваки други вид превоза
Poslednja izmena od JohnnyLee u Uto Avg 09, 2011 11:08 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
dedinje
Higher intermediate
Postovi: 1380
Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 201
Pohvalio: 96

Re:

Postod dedinje » Pet Mar 15, 2013 1:59 pm

Beograd je sa svojim velikim rekama idealan za gradski saobraćaj vodenim putem. Ne mislim tu na velike hidroglisere koji su nekad davno saobraćali na relaciji Beograd-Kladovo. Oni su brzi ali nisu naročito prijatni za vožnju. Mislim da oni troše i dosta energije za relativno mali broj putnika. Beogradu bi odgovarali prostrani klasični rečni brodovi koji idu sporo ali zato primaju veoma veliki broj putnika. Idealna bi bila linija od blokova Novog Beograda do Savskog pristaništa. Kolike su tu prednosti - suviše je i nabrajati. Nemsa semafora, raskrsnica, pešačkih prelaza i još mnogo toga. Koliko bi trebalo vremena da se pređe pomenuta relacija? Pretpostavljam 20 do 30 minuta. Istina bile bi potrebne pokretne stepenice za putnike od obale do na pr. Kosančićevog venca. Mislim da su pre nekoliko godina takve linije bile i uvedene ali su brzo ukinute zbog malog broja putnika. Čudi me tako brzopleta odluka. Pa ne treba biti psiholog da bi se znalo da za nove stvari treba uvek period navike. Sećam se kad je uvedena autobuska linija 94. Autobusi su u prvo vreme išli praktično prazni. Ali GSP je bio pametan i nije ukinuo liniju. Broj putnika se postepeno povećavao i danas su autobusi na liniji 94 puni i pored povećanog broja kola. Inače "vodeni tramvaji" bi mogli saobraćati i do Zemuna i do Višnjice. Kasnije možda i do Pančeva, Obrenovca i Smedereva. Vodeni saobraćaj je ubedljivo najjeftiniji vid saobraćaja.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 24152
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10471
Pohvalio: 4115

Re:

Postod direktor » Pet Mar 15, 2013 2:35 pm

Steta sto nema sluha jer pare bi se nasle negdje je krejzi srb postavio slike ali ne u ovoj temi izgleda hidro busa brod autobus mislim da bi to vise odgovaralo koriste se u kanadi neznam koja je brzina i ostale podatke zaroni na zemunskom keju izroni na adi ,dorcolu itd
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5799

Re:

Postod Борчанац » Pet Mar 15, 2013 4:48 pm

Да не изрони на каналима у Банату, због муља??? :mrgreen:
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
sasa901
Higher intermediate
Postovi: 689
Pridružio se: Pon Maj 14, 2012 2:42 am
Kontakt:
Pohvaljen: 120
Pohvalio: 23

Re:

Postod sasa901 » Pet Mar 15, 2013 5:12 pm

sem atrakcije ima li jos neku svrhu ovo ?

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 3 gosta