Autobusi

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 591
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 273
Pohvalio: 303

Re: Autobusi

Postod Djole Pevcanin » Pon Jan 15, 2018 6:16 pm

dimitrije_pantic » 15 Јан 2018, 16:49 napisao:Zelimo ti na 42 , 59 , 56 , 89 , 53 zauvek solo autobuse iz Kosmaja :)

На 42 и 59 ће бити заувек соло аутобуси али свакако хвала ти на лепим жељама :)
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2802
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2433
Pohvalio: 766

Re: Autobusi

Postod Žika » Pon Jan 15, 2018 9:57 pm

Bender Rodriguez » Pon Jan 15, 2018 5:09 pm napisao:Vozio sam se juče u onim novim LIAZima na 45. Iz ugla putnika deluje sasvim ok. Nije bučan, ne trucka, unutra lepo izgleda. Mada što jes jes, oba vozila su nova i voze po ravnim i ok saobraćajnicama, tako da je teško proceniti sad.

A zglobovi pojedinih Solarisa su počeli nesnosno da šrkipe. Možda se ne čuju non stop, ko one duple Trolze što cvile kad god su u pokretu. Ali zato kad god se saviju to krene da para uši koliko jako i visoko škripi.

Zanima me, koliko je kompleksno rešiti taj problem? Jel traži puno rastavljanja i rada?

Samo mast. :D
Pohvale za post: 2
Сенке
Higher intermediate
Postovi: 518
Pridružio se: Sre Maj 28, 2008 2:54 pm
Lokacija: Београд - Неимар
Kontakt:
Pohvaljen: 68
Pohvalio: 106

Re: Autobusi

Postod Сенке » Pon Jan 15, 2018 11:04 pm

Коначно 83 има више полазака после 23ч из Земуна.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5190
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2744
Pohvalio: 3834

Re: Autobusi

Postod solecar » Pon Jan 15, 2018 11:34 pm

I kakvi su utisci prvog dana?
Slika

Slika
Сенке
Higher intermediate
Postovi: 518
Pridružio se: Sre Maj 28, 2008 2:54 pm
Lokacija: Београд - Неимар
Kontakt:
Pohvaljen: 68
Pohvalio: 106

Re: Autobusi

Postod Сенке » Pon Jan 15, 2018 11:36 pm

Ја се још нисам возио, није ме пут данас нанео ни до Земуна ни до Савског трга.
Pohvale za post: 1
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3034
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4472
Pohvalio: 3387

Re: Autobusi

Postod Bender Rodriguez » Pon Jan 15, 2018 11:49 pm

Kaze prijatelj iz Sremcice da ih na 511 vec neko vreme voze oni zglobni MAZ pulleri sa motorom u sredini I petoro vrata. Njegova zapazanja (napominjem da nije poznavalac ni autobusa a ni vozila generalno):
-Slabo grejanje (znam, I mene je zacudilo)
-Uzasno vesanje na kom se oseti svaka rupa I neravnina
-Tih (s obzirom na lokaciju motora)
-Brz

Kad smo vec kod njih... ne znam, meni cudno deluje taj koncept da se niskopodnom autobusu stavi motor tu na sredinu. Jel ima neki konkretan razlog za takav dizajn?
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Norexan
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 807
Pridružio se: Uto Sep 08, 2015 12:32 am
Lokacija: Сремчица
Kontakt:
Pohvaljen: 419
Pohvalio: 1111

Re: Autobusi

Postod Norexan » Uto Jan 16, 2018 12:00 am

Аутобус је становнике Сремчице и више него одличан.
Јако брза машина - знате ли како је то чудо јурило ибарском :twisted:
Има довољно простора унутра и тачан број врата са адекватно улажење на Главној. Капацитет - капа. :mrgreen:
Од недостатака издвојио бих што је релативно крут.
Slika
#СВЕПОДМАЧ
Kesha
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 336
Pohvalio: 340

Re: Autobusi

Postod Kesha » Uto Jan 16, 2018 10:58 am

Bender Rodriguez » Pon Jan 15, 2018 10:49 pm napisao:Kaze prijatelj iz Sremcice da ih na 511 vec neko vreme voze oni zglobni MAZ pulleri sa motorom u sredini I petoro vrata. Njegova zapazanja (napominjem da nije poznavalac ni autobusa a ni vozila generalno):
-Slabo grejanje (znam, I mene je zacudilo)
-Uzasno vesanje na kom se oseti svaka rupa I neravnina
-Tih (s obzirom na lokaciju motora)
-Brz

Kad smo vec kod njih... ne znam, meni cudno deluje taj koncept da se niskopodnom autobusu stavi motor tu na sredinu. Jel ima neki konkretan razlog za takav dizajn?


Pa s obzirom da dolazi iz Belorusije, taj koncept bi trebao mu daje na robusnosti, a i jednostavnosti, što mu automatski spušta cenu, a to je ono glavno što prodaje jedan MAZ. Takođe, ako mu je treća osovina prateća, s obzirom da je pogon na drugoj, treba mu manje prostora za manervisanje i može proći tamo gde pušer ne može. Pulera u principu skoro i da nema više, ali recimo, jedan Van Hool ima takav koncept u ponudi, mada njihov model ima takvo međuosovinsko rastojanje, da je glavni razlog njegove proizvodnje, mogućnost da se taj bus provuče tamo gde i solo verovatno ne može da prođe. MAZ opet pravi takav tip busa iz potpuno drugih, a već navedenih razloga, kao što je to do 2006. činio i naš Ikarbus.
Pohvale za post: 1
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1289
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 813
Pohvalio: 1770

Re: Autobusi

Postod Kokos » Uto Jan 16, 2018 11:30 am

Nema gužve na 83, ali stvarno, onaj vučićev mecerdes je najgori autobus u gradu.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Pohvale za post: 2
Cuburac93
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1007
Pridružio se: Sub Apr 10, 2010 11:36 pm
Lokacija: Srbija,Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 97
Pohvalio: 15

Re: Autobusi

Postod Cuburac93 » Uto Jan 16, 2018 1:33 pm

Da li su realni da stave kosmaj na 83 :bash: :bash: :bash:
Posetite moj blog: http://zelezniceblog.blogspot.com

Posetite moj Youtube kanal: https://www.youtube.com/channel/UCqZaiU ... yg8Q_mHorg

Posetite i Facebook stranicu: fb.me/zeleznicenewsnet

:kum: :kum: :kum:
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7752
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6805
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: Autobusi

Postod laki72 » Uto Jan 16, 2018 1:34 pm

Norexan napisao:Аутобус је становнике Сремчице и више него одличан.
Јако брза машина - знате ли како је то чудо јурило ибарском :twisted:
Има довољно простора унутра и тачан број врата са адекватно улажење на Главној. Капацитет - капа. :mrgreen:
Од недостатака издвојио бих што је релативно крут.

Vecinuse slazem, ali zasto konstatacija "za stanovnike Sremcice i vise nego odlican" ???
Vrede li stanovnici sremcice manje od stanovnika senjaka i dedinja, pa je zanjih zato odlican, a za neke druge nije?


Kesha napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508789#p508789]Bender Rodriguez » Pon Jan 15, 2018 10:49 pm[/url] napisao:Kaze prijatelj iz Sremcice da ih na 511 vec neko vreme voze oni zglobni MAZ pulleri sa motorom u sredini I petoro vrata. Njegova zapazanja (napominjem da nije poznavalac ni autobusa a ni vozila generalno):
-Slabo grejanje (znam, I mene je zacudilo)
-Uzasno vesanje na kom se oseti svaka rupa I neravnina
-Tih (s obzirom na lokaciju motora)
-Brz

Kad smo vec kod njih... ne znam, meni cudno deluje taj koncept da se niskopodnom autobusu stavi motor tu na sredinu. Jel ima neki konkretan razlog za takav dizajn?


Pa s obzirom da dolazi iz Belorusije, taj koncept bi trebao mu daje na robusnosti, a i jednostavnosti, što mu automatski spušta cenu, a to je ono glavno što prodaje jedan MAZ. Takođe, ako mu je treća osovina prateća, s obzirom da je pogon na drugoj, treba mu manje prostora za manervisanje i može proći tamo gde pušer ne može. Pulera u principu skoro i da nema više, ali recimo, jedan Van Hool ima takav koncept u ponudi, mada njihov model ima takvo međuosovinsko rastojanje, da je glavni razlog njegove proizvodnje, mogućnost da se taj bus provuče tamo gde i solo verovatno ne može da prođe. MAZ opet pravi takav tip busa iz potpuno drugih, a već navedenih razloga, kao što je to do 2006. činio i naš Ikarbus.


Zaboravio si mislim najbitnije.
Puleri su neuporedivo bolji po zaledjenom ili snegom prekrivenom kolovozu.
Mislim da je to glavni razlog zasto ih MAZ pravi. Jer njihovo trziste za plasman autobusa ima takve uslove dosta cesto.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Kesha
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 336
Pohvalio: 340

Re: Autobusi

Postod Kesha » Uto Jan 16, 2018 2:23 pm

Tačno, na to sam zaboravio. Međutim, ni Rusi ih nešto nemaju čini mi se. Ne znam dal ih neko sem MAZ-a više i proizvodi među bivšim sovjetskim republikama. U Evropi je valjda Volvo najduže proizvodio pulere (iz istih razloga verovatno), dok je većina zapadnoevropskih proizvođača prešla na pušere već od sredine 80-tih čini mi se. Puleri su naravno ostali još uvek u proizvidnji u istočnoj Evropi. Ali, evo danas su već skoro potpuno iščezli, sem u par usamljenih slučajeva. Činjenica je da se zglobni autobusi najviše koriste u najprometnijim gradskim ulicama, pa se vremenom izgubila potreba za nekom masovnijom proizvodnjom pulera, a zbog otežanih uslova eksploatacije.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2802
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2433
Pohvalio: 766

Re: RE: Re: Autobusi

Postod Žika » Uto Jan 16, 2018 3:20 pm

laki72 » Uto Jan 16, 2018 12:34 pm napisao:
Norexan napisao:Аутобус је становнике Сремчице и више него одличан.
Јако брза машина - знате ли како је то чудо јурило ибарском :twisted:
Има довољно простора унутра и тачан број врата са адекватно улажење на Главној. Капацитет - капа. :mrgreen:
Од недостатака издвојио бих што је релативно крут.

Vecinuse slazem, ali zasto konstatacija "za stanovnike Sremcice i vise nego odlican" ???
Vrede li stanovnici sremcice manje od stanovnika senjaka i dedinja, pa je zanjih zato odlican, a za neke druge nije?


Kesha napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508789#p508789]Bender Rodriguez » Pon Jan 15, 2018 10:49 pm[/url] napisao:Kaze prijatelj iz Sremcice da ih na 511 vec neko vreme voze oni zglobni MAZ pulleri sa motorom u sredini I petoro vrata. Njegova zapazanja (napominjem da nije poznavalac ni autobusa a ni vozila generalno):
-Slabo grejanje (znam, I mene je zacudilo)
-Uzasno vesanje na kom se oseti svaka rupa I neravnina
-Tih (s obzirom na lokaciju motora)
-Brz

Kad smo vec kod njih... ne znam, meni cudno deluje taj koncept da se niskopodnom autobusu stavi motor tu na sredinu. Jel ima neki konkretan razlog za takav dizajn?


Pa s obzirom da dolazi iz Belorusije, taj koncept bi trebao mu daje na robusnosti, a i jednostavnosti, što mu automatski spušta cenu, a to je ono glavno što prodaje jedan MAZ. Takođe, ako mu je treća osovina prateća, s obzirom da je pogon na drugoj, treba mu manje prostora za manervisanje i može proći tamo gde pušer ne može. Pulera u principu skoro i da nema više, ali recimo, jedan Van Hool ima takav koncept u ponudi, mada njihov model ima takvo međuosovinsko rastojanje, da je glavni razlog njegove proizvodnje, mogućnost da se taj bus provuče tamo gde i solo verovatno ne može da prođe. MAZ opet pravi takav tip busa iz potpuno drugih, a već navedenih razloga, kao što je to do 2006. činio i naš Ikarbus.


Zaboravio si mislim najbitnije.
Puleri su neuporedivo bolji po zaledjenom ili snegom prekrivenom kolovozu.
Mislim da je to glavni razlog zasto ih MAZ pravi. Jer njihovo trziste za plasman autobusa ima takve uslove dosta cesto.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk


Busevi sa motorom u sredini su daleko lošiji po snegu i zaleđenom. Isprobano bezbroj puta (kad moliš putnike da stanu na sredinu autobusa) . Kod buseva (bilo solo ili zglob) sa motorom i menjačem iza pogonske osovine daleko je veće opterećenje na istu (a i vidi se po potrošnji pneumatika) , veća sila prijanjanja - to uslovljava da se daleko više Nm prenosi na podlogu. I ovo isprobano.
Što se tiče skretanja MAZ ima slično međuosovinsko rastojanje kao i Solaris uz to koliko sam video zadnja osovina nije prateća (kao na Ikarbusu) tako da su mu manevarske sposobnosti slične ako ne i iste.
Solo Ikarbus su uglavnom imali oko 40 cm duže međuosovinsko u odnosu na zglobove 160/201-2. Što nije toliko bitno uticalo kod skretanja.
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1549
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1082
Pohvalio: 30

Re: Autobusi

Postod SRBO » Uto Jan 16, 2018 3:51 pm

Kokos » 16 Jan 2018 10:30 napisao:Nema gužve na 83, ali stvarno, onaj vučićev mecerdes je najgori autobus u gradu.


То смеће за уништавање колена је најгори изум на планети овоземаљској, дан кад сам у 70ици се враћао с бувљака моја колена неће никад заборавити
Pohvale za post: 1
Miroslaves
Intermediate
Postovi: 378
Pridružio se: Uto Avg 25, 2015 5:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 397
Pohvalio: 118

Re: Autobusi

Postod Miroslaves » Uto Jan 16, 2018 5:57 pm

Sinoc oko 6 sati su prošla 2 konekta jedan za drugim na 83 prepuni. Batalite te priče nisu puni. 53 ima više putnika nego 52 zato bi tu trebali zglobni.
[[FB grupa 'Javni gradski, prigradski i međugradski prevoz, pridružite se]]https://www.facebook.com/groups/514580241999335/[/b]
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7752
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6805
Pohvalio: 1683

Re: Autobusi

Postod laki72 » Uto Jan 16, 2018 6:15 pm

@Žika
Nisam govorio o trakciji, vec o upravljivosti. :)
Puser po vecem snegu ili ledu ima tendenciju da da se "prelomi" u krivini, cak iako nije preterano ostra.
To se ponekad desavalo na uglu blagoja parovica i kneza viseslava, pri intezivnijim sneznim padavinama.

Naravno da su predosti na strani pusera, a najveca su (izmedju ostalih) i niza cena proizvodnje i lakse odrzavanje tokom eksplatacije.
(slicno prednjoj vuci kod putnickih vozila)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3790
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1399
Pohvalio: 213

Re: Autobusi

Postod becks89 » Uto Jan 16, 2018 6:29 pm

Pa prelomi se jer pri motanju daju gas, sa dobrim gumama nema nikakav problem pušer. Niskopodni 218 išao na Glumčevo brdo po snegu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3790
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1399
Pohvalio: 213

Re: RE: Re: Autobusi

Postod becks89 » Uto Jan 16, 2018 6:33 pm

Miroslaves napisao:Sinoc oko 6 sati su prošla 2 konekta jedan za drugim na 83 prepuni. Batalite te priče nisu puni. 53 ima više putnika nego 52 zato bi tu trebali zglobni.
Ono što vidim je da idu baš često i ove koje srećem kod pošte i rk, ništa specijalno tokom dana nisu puni u oba smera, a idu možda na par stanica razmaka. Sigurno da će u određenom delu dana doći do gužve, pa bilo je i da zglob ne može sve primiti, ali skraćivanjem intervala razređuje se i gužva.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Norexan
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 807
Pridružio se: Uto Sep 08, 2015 12:32 am
Lokacija: Сремчица
Kontakt:
Pohvaljen: 419
Pohvalio: 1111

Re: Autobusi

Postod Norexan » Uto Jan 16, 2018 9:19 pm

Vecinuse slazem, ali zasto konstatacija "za stanovnike Sremcice i vise nego odlican" ???
Vrede li stanovnici sremcice manje od stanovnika senjaka i dedinja, pa je zanjih zato odlican, a za neke druge nije?


Па зато што су се други зглобни аутобуси на 511 показили са простором као да дође соло аутобус на другој линији (скучено,тесно и људи се лактују). :mrgreen: И ја бих исто волео да превозници имају новац па да купе неку продужену зглобну мечку но стање је такво какво је. Нит је МАЗ лошији од других имајућу у виду да је за наше возаче идеално возило не аутобус него тенк (част изузецима). Огроман простор унутар , петоро врата, брзо возило, топло унутра, јефтино а не добијеш богзна какав лошији квалитет од других. Ја сам презадољан њима. :)
Slika
#СВЕПОДМАЧ
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2802
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2433
Pohvalio: 766

Re: Autobusi

Postod Žika » Uto Jan 16, 2018 9:50 pm

laki72 » Uto Jan 16, 2018 5:15 pm napisao:@Žika
Nisam govorio o trakciji, vec o upravljivosti. :)
Puser po vecem snegu ili ledu ima tendenciju da da se "prelomi" u krivini, cak iako nije preterano ostra.
To se ponekad desavalo na uglu blagoja parovica i kneza viseslava, pri intezivnijim sneznim padavinama.

Naravno da su predosti na strani pusera, a najveca su (izmedju ostalih) i niza cena proizvodnje i lakse odrzavanje tokom eksplatacije.
(slicno prednjoj vuci kod putnickih vozila)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pa malo si se loše odrazio. :D
Džabe upravljivost kad ne može da se mrdne iz mesta.
Stare Mečke su u zglobu imale hidraulične cinindre koji su dozvoljavali savijanje tačno koliko je volan okrenut. Koliko čujem Solarisi nemaju a vrlo korisna stvar. Znači ostaje da vozač pazi kako dodaje gas.

Upravljivost kod Ikarusa ? Jeste da je veća težina na prednjoj osovini upravo zbog motora koji je odmah iza nje ali zato srednji pogonski most upravo zbog prikolice je rasterećen i ima daleko manju trakciju.
Vinča307
Beginner
Postovi: 88
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 56
Pohvalio: 50

Re: Autobusi

Postod Vinča307 » Sre Jan 17, 2018 10:51 am

Bender Rodriguez » Pon Jan 15, 2018 5:09 pm napisao:Vozio sam se juče u onim novim LIAZima na 45. Iz ugla putnika deluje sasvim ok. Nije bučan, ne trucka, unutra lepo izgleda. Mada što jes jes, oba vozila su nova i voze po ravnim i ok saobraćajnicama, tako da je teško proceniti sad.



Ja sam se juče vozio sa liazom na 74 i ja gori autobus nisam video, Ikarbus je za Liaz svemirski brod. Sedišta su očajno raspoređena i ja stvarno ne znam da li je moguće da na novom autobusu zadnja vrsta uopšte ne rade, a srednja se otvaraju presporo i očito da i ona imaju neki problem
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 871
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 513
Pohvalio: 351

Re: Autobusi

Postod Gaspar18 » Sre Jan 17, 2018 11:32 am

Sto se tice 83ke, ta linija ima nekoliko preseka i moze da se vidi da je jedan pun drugi prepun, ali mislim da je jako surovo bilo sto na takvu liniju ide solo autobus ceo dan. Samo od Crvenog Krsta do Slavije je haos, pa GZS, Usce, Opstina Nbg, Stari Merkator... Tu ipak mesto za solo vozilo nije!
Pohvale za post: 3
протектор
Novice
Postovi: 26
Pridružio se: Sub Jan 13, 2018 5:29 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 18
Pohvalio: 8

Re: Autobusi

Postod протектор » Sre Jan 17, 2018 3:51 pm

На 502 виђени су приватници Думеко и Транс Југ уместо Космаја
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 591
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 273
Pohvalio: 303

Re: Autobusi

Postod Djole Pevcanin » Sre Jan 17, 2018 4:16 pm

И Сага.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 871
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 513
Pohvalio: 351

Re: Autobusi

Postod Gaspar18 » Čet Jan 18, 2018 1:39 am

Srecni privatnici svima, a neki nastave sa kukanjem :D

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta