Autobusi

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3038
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4477
Pohvalio: 3389

Re: Autobusi

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 22, 2017 12:41 am

Sad me na vozio jedan IK-203, gb 962. Smer ka centru. Vozač jedva čeka da završi pa da pali kući. Uđem i namerno sednem napred kod drugih vrata. Svaki put kad krene, motor zaurla ko raketa. Al zato i vuče ko raketa. :D Za manje od 20 minuta sam bio u centru, čak i pored usporenja na Slaviji.

I bogami, za neremontovano vozilo (još uvek nosi žutu kolor šemu) koje 15 godina služi u jednom GSPu, dobro se drži. Prednja vrata malo klimava, kao i rukohvati u prednjem delu jer nisu dobro prišrafljeni, pa sve vibrira pri kočenju i startovanju. I limarija isčukana i seckana sto puta, zrela za sređivanje. Ali generalno stari vuk se još dobro drži. Ne znam zašto al prosto volim kad zaurla onaj njegov motor. :D Probudi Clarksona u meni. :mrgreen:

Slika
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Ned Okt 22, 2017 7:00 am

Imaš onu aplikaciju za merenje jačine zvuka, nije reprezentativan merni instrument ali čisto radi razonode može da posluži.
Uporedi nivo buke u Ikarbusu i u Solarisu, iznenadićeš se.
Da ne pričam da posle vožnje smrdiš na izduvne gasove kao mašinovođa dizelke.
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 591
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 273
Pohvalio: 303

Re: Autobusi

Postod Djole Pevcanin » Ned Okt 22, 2017 8:01 am

Bender Rodriguez » 22 Окт 2017, 00:41 napisao:Sad me na vozio jedan IK-203, gb 962. Smer ka centru. Vozač jedva čeka da završi pa da pali kući. Uđem i namerno sednem napred kod drugih vrata. Svaki put kad krene, motor zaurla ko raketa. Al zato i vuče ko raketa. :D Za manje od 20 minuta sam bio u centru, čak i pored usporenja na Slaviji.

I bogami, za neremontovano vozilo (još uvek nosi žutu kolor šemu) koje 15 godina služi u jednom GSPu, dobro se drži. Prednja vrata malo klimava, kao i rukohvati u prednjem delu jer nisu dobro prišrafljeni, pa sve vibrira pri kočenju i startovanju. I limarija isčukana i seckana sto puta, zrela za sređivanje. Ali generalno stari vuk se još dobro drži. Ne znam zašto al prosto volim kad zaurla onaj njegov motor. :D Probudi Clarksona u meni. :mrgreen:

Slika

То је ИК-201.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3038
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4477
Pohvalio: 3389

Re: Autobusi

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 22, 2017 12:54 pm

Sad sam proverio. Pazi stvarno, izgleda da jeste 201. Ja sam bio ubeđen da sve što je od gb 900 - 1000 to je 203 a sve iznad do 1100 je 201. Sad videh spisak na autobusi forumu pa su stvari malo jasnije.

Žiko ti baš mašiš poentu. :D Solaris je limuzina i tu nema šta da se priča. Ali ovo su autobusi u kojima sam ja odrastao i koji su me pretvorili u petrolhead-a. Zato će mi uvek biti dragi. :wink:
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Ned Okt 22, 2017 6:07 pm

Sanos je limuzina i autobus za obaranje brzinskih rekorda. Naravno i rekorda po broju primljenih putnika.
Odrastao uz njih i vozio ih dok su bili u sutonu mladosti.
Pohvale za post: 1
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3038
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4477
Pohvalio: 3389

Re: Autobusi

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 22, 2017 6:30 pm

Ja u klin, ti u ploču. Ja o nostalgiji i ličnom doživljaju nečega, ti o brojkama i tehničkim karakteristikama. Dobro brate, kako god ti kažeš, nek ti bude.
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5712
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4644
Pohvalio: 12119

Re: Autobusi

Postod Дошљак » Ned Okt 22, 2017 7:38 pm

Неки од нас су просто носталгични за Икарбусима којима смо се возили као деца, ево ја и дан данас волим када седнем у неком старом зглобном Икарбусу у задњем делу, а он крене низ Немањину па се тресе као ролеркоустер :D Али то нису валидни параметри за оцену неког возила као бољег или лошијег, већ просто емоције. Функционалност и економичност при експлоатацији треба су техничке ствари које су ипак од веће важности за оцену неког возила. Мени искрено недостају они старији зглобни Икаруси и Зијаче са трилекс фелнама и четворокрилним вратима, али то је само моја носталгија.
Pohvale za post: 2
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3038
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4477
Pohvalio: 3389

Re: Autobusi

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 22, 2017 8:30 pm

Ja lepo rekoh da Solarisi jesu limuzine i da tu nema šta da se diskutuje. Solarisi su za mene najbolja GSPova kupovina u poslednjih... puno godina. Samo što mi ovde ne diskutujemo da li sutra da uzimamo opet IK-203 ili Solarise... pa da sad seckamo u sitna crevca koji je bučniji, koji je udobniji, koji je koliko u upotrebi... Nego samo kažem da se vratim kroz vreme svaki put kad sednem u 201 i 203 i čujem njihov motor. Dakle pričam o svom subjektivnom osećaju prema tim mašinama, za koje me vežu lepe uspomene.

Inače ni ja nisam ljubitelj Ikarbusa već 10ak godina i nemam problem da uputim kritiku na njihov račun, što i radim ponekad. Ali ono, to što mi nisu više gotivni ne znači da ću da zamrzim i sve one mašine koje su oni nekad pravili a koje su vredele nešto. I u kojima sam bukvalno odrastao. Kad dođe red da se i ti poslednji 201 i 203 zamene nečim novim, naravno da ću pozdraviti to. Ali u međuvremenu zašto ne bih uživao u nečemu što me vraća u detinjstvo. Dok se vozim njime, bolje da gledam pozitivno i uživam u onome što mogu (Clarkson momenti), nego da se nerviram i sve gledam sa loše strane a pritom ne mogu ništa da promenim. Osim da pokvarim sebi raspoloženje.
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Ned Okt 22, 2017 8:59 pm

O tome ti pričam , subjektivni osećaj koji mami širok osmeh na licu dok OM447 prede ispod zadnjica. Ništa lepše kad pun krene uz tada Borsku ka Banjici i negde na pola brda (u visini Vidovite Zorke) prešalta iz četvrte u petu i izleti kao Peršing. I do Slavije stigneš časkom.
Ili nizbrdo kad ga negde kod Baštovanske isto prebaci u petu a cela zadna paltforma lebdu u vazduhu jer je Borska bila sva valovita.
Još veći doživljaj kod crkve na Banovom brdu, poluprazan Sanos, vozač se desnom rukom drži za gelender a mi se svi odupiremo o sedišta.
Ni jedan autobus nije bio ni blizu Sanosu , nije ni čudo što su svi bili ljubomorni na Kosmajce.
Em najbrži, em Mečka reži ispod.
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7754
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6806
Pohvalio: 1683

Re: Autobusi

Postod laki72 » Ned Okt 22, 2017 10:27 pm

Sanosi i ikari sa kraja 80-tih i pocetka 90-tih su autobusi koji su izneli ogroman teret najgorih sankcija 92-93-94.
MAN sklapan u avtomontazi nije mogao u tolikoj meri da se nosi sa takvim uslovima eksplatacije u kombinaciji sa minimalnim odrzavanjem i ocajnim i prljavim dizelom.

Ko ne zna kako je tada izgledao prevoz u beogradu, neka pogleda kako se u tokijskom metrou ulazi u spicu ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Ned Okt 22, 2017 11:11 pm

Laki , upravo suprotno MAN-ovi i Sanosi su bili daleko pouzdaniji. MAN D2566 (bili MAN ili Ikarus) i Mercedes OM447 su odlično podnosili sva ta goriva.
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7754
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6806
Pohvalio: 1683

Re: Autobusi

Postod laki72 » Pon Okt 23, 2017 12:56 am

Žiko po prici mehanicara koji su tada radili u karaburmi, MAN (autobus je u pitanju, ne govorim konkretno o agregatu) je imao silne muke.
Veliki problem su imali sa 'zamenskim jastucima, koji su bili katastrofalni i bukvalno pucali bez sabijanja. Dakle, ocito je to bilo do loseg materijala
Pucali su i za "rabe" ali nesto manje.
Prednost ikarbusa (rabe) je bio sto je zamena jastuka bila mnogo brza i jednostavnija.

No...
Glupost je bilo sta lose reci o bilo kom vozilu koje nas je prevozilo u tom periodu. Period kada su ulice bile gotovo puste (bez automobila), a 100-200vozila prevozi putnike u milionskom gradu :(
Ne ponovilo se.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Pon Okt 23, 2017 7:53 am

Pucale rabe kao blesave. Jastuk stoji na ploči na koju se montira pod presom pa se posle šrafi na karoseriju. Daleko komplikovanije rešenje u odnosu na MAN gde se samo navuče na gornji tulac i autobus spusti sa dizalice. Razlika između 161 i 200 je da su na 200 jastuci uvučeni oko 5 cm kako se ne bi ispadali sa donjeg tulca. I to je bio veliki problem u odnosu na MAN.
Ne može se neki bus loše okarakterisati zbog loši delova koji se ugrađuju.
Vozilo sam i stare MAN ove SU, SG i nikad nikakvih problema sa jastucima.
Pohvale za post: 2
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 405
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 330
Pohvalio: 1352

Re: Autobusi

Postod hiavata » Pon Okt 23, 2017 9:11 am

laki72 » Sun Oct 22, 2017 9:27 pm napisao:Sanosi i ikari sa kraja 80-tih i pocetka 90-tih su autobusi koji su izneli ogroman teret najgorih sankcija 92-93-94.
MAN sklapan u avtomontazi nije mogao u tolikoj meri da se nosi sa takvim uslovima eksplatacije u kombinaciji sa minimalnim odrzavanjem i ocajnim i prljavim dizelom.

Ko ne zna kako je tada izgledao prevoz u beogradu, neka pogleda kako se u tokijskom metrou ulazi u spicu ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk


https://www.youtube.com/watch?v=PYcw0GqRjZE

Slogan koji totalno oslikava tadasnji stav javnosti prema gradskom prevozu. :)
Pohvale za post: 3
laki72
Expert
Postovi: 7754
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6806
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: Autobusi

Postod laki72 » Pon Okt 23, 2017 12:55 pm

Žika napisao:Pucale rabe kao blesave. Jastuk stoji na ploči na koju se montira pod presom pa se posle šrafi na karoseriju. Daleko komplikovanije rešenje u odnosu na MAN gde se samo navuče na gornji tulac i autobus spusti sa dizalice. Razlika između 161 i 200 je da su na 200 jastuci uvučeni oko 5 cm kako se ne bi ispadali sa donjeg tulca. I to je bio veliki problem u odnosu na MAN.
Ne može se neki bus loše okarakterisati zbog loši delova koji se ugrađuju.
Vozilo sam i stare MAN ove SU, SG i nikad nikakvih problema sa jastucima.

Ocito sam onda pomesao, jer mi je u glavi bilo da je obratno sto se tice jastuka :)
Sve u svemu, onakve guzve i onakvo (ne)odrzavanje niti jedan danasnji bus ne bi izdrzao, to je sigurno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Pon Okt 23, 2017 2:16 pm

hiavata » Pon Okt 23, 2017 8:11 am napisao:


Slogan koji totalno oslikava tadasnji stav javnosti prema gradskom prevozu. :)


Vidi se kako MAN SG220 stoji prav kao strela. :kk:

Jedan od razloga pucanja jastuka je pored preopterećenja i loši amortizeri pa Ikar(b)us kao da ugrađuje jednosmerne pa se ceo bus ljulja kao na buri. Na 160 je bio problem i luft u trapu , cug štanglama pa ceo trap šetabočno pa jastuk dolazi u kontakt sa gumom i cepa se.
Solarisi imaju poseban problem sa zadnjim levim zbog blizine izduvnog sistema i toplote koja degradira gumu jastuka. Naravno tome i doprinosi i raspored težine koji je većim delom na levoj strani.
Pohvale za post: 2
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1289
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 813
Pohvalio: 1770

Re: Autobusi

Postod Kokos » Uto Okt 24, 2017 8:41 am

Ljudi, u novim ikarbusima kada se uključi grejanje smrdi kao u kineskoj prodavnici pa na kvadrat.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Pohvale za post: 1
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8822
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 3015
Pohvalio: 12493

Re: Autobusi

Postod Somi303 » Uto Okt 24, 2017 1:48 pm

Прекинућу ове носталгичне објаве са мало садашњице ;)
SlikaUrbino at night by Somi303, on Flickr
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 1
KimIlSin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 251
Pridružio se: Pet Maj 02, 2008 6:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 7

Re: Autobusi

Postod KimIlSin » Čet Okt 26, 2017 3:09 pm

Žika » 22 Oct 2017 10:11 pm napisao:Laki , upravo suprotno MAN-ovi i Sanosi su bili daleko pouzdaniji. MAN D2566 (bili MAN ili Ikarus) i Mercedes OM447 su odlično podnosili sva ta goriva.


MAN-ovi i Sanosi su do pre nekoliko godina vozili po Ljubljani. :grand:
Kim Il Sin is back!
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Autobusi

Postod Bumbarevo brdo » Čet Okt 26, 2017 3:25 pm

@žika
Svaka cast na komentarima, da li MAN uopste pravi autobuse na sasijama koje isporucuje ikarbusu?
I sta se nalazi u pregradama ispod sedista, između harmonike i trecih vrata?
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 2
boby07
Intermediate
Postovi: 334
Pridružio se: Pon Jan 28, 2013 8:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 522
Pohvalio: 107

Re: Autobusi

Postod boby07 » Čet Okt 26, 2017 3:44 pm

Postavljena su bezbednosna sedista u autobusu broj 16.
Izvor: https://twitter.com/VPribic/status/923078442056331265

sediste.jpg
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3038
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4477
Pohvalio: 3389

Re: Autobusi

Postod Bender Rodriguez » Čet Okt 26, 2017 4:31 pm

Nisam protiv ovoga ali mi deluje besmisleno. Ja i moji vršnjaci smo svi 90ih kao deca sedeli na onim drvenim ispoliranim sedištima Sanosa, Ikara, MANova i ZIU, i to u vreme kad su GSP vozila itekako jurcala po ulicama i kad su nagla kočenja bila česta pojava. Pa ipak se ne sećam da sam ijednom toliko jako skliznuo sa sedišta da mi je trebao pojas. A tek danas sa ovim tapaciranim i/ili zaobljenim sedištima, to je još manje verovatno.

Tako da mi ovo deluje kao izmišljanje tople vode. Sad nije da nešto mnogo košta, i ne može da škodi al ono... sve to košta neke pare i vreme da se napravi, ugradi i posle održava.
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11292
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9161
Pohvalio: 9612

Re: Autobusi

Postod Igor » Čet Okt 26, 2017 5:18 pm

Dokle god se mi bavimo, displejima, brojacima putnika na vratima autobusa, klimama, wifi konekcijom, ovakvim sedistima u situaciji kada se vozni park raspada a metro nije ni na vidiku necemo napraviti sustinski napredak.
Pohvale za post: 5
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2811
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2446
Pohvalio: 769

Re: Autobusi

Postod Žika » Čet Okt 26, 2017 9:43 pm

Bumbarevo brdo » Čet Okt 26, 2017 2:25 pm napisao:@žika
Svaka cast na komentarima, da li MAN uopste pravi autobuse na sasijama koje isporucuje ikarbusu?
I sta se nalazi u pregradama ispod sedista, između harmonike i trecih vrata?


Nema na čemu, tu sam za neko iskustvo.
MAN sigurno pravi. Veliku zaradu donose i karoseristi.

Za koji autobus te zanima ? Ako su niskopodni velika šansa je da su rezervoari, akumulatori i sl.






KimIlSin » Čet Okt 26, 2017 2:09 pm napisao:
Žika » 22 Oct 2017 10:11 pm napisao:Laki , upravo suprotno MAN-ovi i Sanosi su bili daleko pouzdaniji. MAN D2566 (bili MAN ili Ikarus) i Mercedes OM447 su odlično podnosili sva ta goriva.


MAN-ovi i Sanosi su do pre nekoliko godina vozili po Ljubljani. :grand:

Bitna razlika u odnosu na naše je što su njihovi bili ko čaše. Ali bukvalno ko čaše, sijali se i presijavali. :kk:
Pohvale za post: 1
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1014
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 962
Pohvalio: 261

Re: Autobusi

Postod Biciklistkinja » Čet Okt 26, 2017 10:06 pm

Inače i pojedinim solo Ikarbusima M serije je pod već počeo da se odlepljuje pa su majstori u garaži spajali šrafovima za daske. Eto koliko su ovo najsavremenija vozila u istoriji GSP-a kada pod nije izdržao ni par meseci. Sa druge strane u svim Solarisima pod stoji kao da je juče izašao iz fabrike. Nema ovo veze sa fabrikom jer i Ikarbus može da zalepi pod da stoji godinama, nego sa odnosom države prema njemu, stanju gradskog budžeta i populizmu.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta