"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5928
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1006
Pohvalio: 376

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod boca-ica » Ned Jan 15, 2017 1:00 am

i tvoj predlog je bolji
od onog užasa na Savskom trgu

Da su uplanirali renoviranje Slavije sa Deligradskom
i auto nadvožnjak umesto pešačke pasarele preko auto puta - do Prokopa
kompletna okretnica Birčaninova , bi mogla da se premesti na Prokop
Auto komanda - Slavija - Deligradska -Prokop

Ako pogledaš plan rekonstrukcije Slavije, oni su baš suprtutno uradili
uliv u Deligradsku sužavaju -
verovatno je projektant tog suženja, imao suženje svesti , dok je tu glupost crtao :lol:

Izmeštanje ove dve okretnice iz centra grada na predložene
ne nove, vec sada postojece a ne iskorišćene okretnice
bi značajno doneo direktne pozitivne promene u gradu
plus
indeirektne promene, kako za Savski trg tako i za Birčaninovu
inače okretnica Birčaninova guši i otežava i onako zagušen saobracaj
vezan za bolnice Tršovu, Onkologiju, i dr.

Rekoh ako ima pameti.... al sumljam......
sve nade mi ubiše sa onim suženjem uliva u Deligradsku :(
.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 605
Pohvalio: 838

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod solecar » Ned Jan 15, 2017 1:15 am

I Most na Adi uključiti , pa staviti neke linije da idu preko njega do bloka 20 , s tim što bi kačile i okretnicu u bloku 42 (nova BAS). Čak mi pada na pamet da se linija 38L produži do bloka 42 (Belvil) , jer ovako se okreće usred ničega , i jedino je puna kada radnici Kosmaja idu kući ili na posao. Okretnicu na Slaviji (mislim na Birčaninovu) , ne bih ukidao , već bih je rasteretio tako što bi određene linije išle po Došljakovom principu i to one kraće linije (30 i 39) , a što se tiče GŽS , tu bi mogle sve linije da se ili produže preko Starog savskog mosta do bloka 20 ili da se preusmere preko Mosta na ADI ili Gazele do bloka 42 / bloka 20 , ili da se preusmere do Prokopa. I eto i direktne veze sa BG: vozom i BAS - om , a dve okretnice manje (ukida se kod GŽS a ne gradi se kod Mostara).
Slika
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 605
Pohvalio: 838

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod solecar » Ned Jan 15, 2017 1:20 am

boca-ica » January 15th, 2017, 1:00 am napisao:Ako pogledaš plan rekonstrukcije Slavije, oni su baš suprtutno uradili
uliv u Deligradsku sužavaju -
verovatno je projektant tog suženja, imao suženje svesti , dok je tu glupost crtao :lol:

Nadam se da nije Kruuki-jev striko nije umeš'o prste. :fijasko: :wink:
Slika
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2479
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2533

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Дошљак » Ned Jan 15, 2017 5:15 am

Морамо бити само пажљиви по питању капацитета мостова и њихове проходности. Газела често уме да буде закрчена, а Стари мост ипак сумњам да има капацитет за додатних 9 линија, а већ преко њега прелазе 4 трамвајске и 2 аутобуске линије. Што се тиче окретнице блок 20, мислим да су требали да сачекају спајање раскрснице булевара М. Пупина и Н. Тесле са новим кружним током, и да из тог новог кружног тока направе искључење према ливади која се налази између АК Раде Кончар и Земунског пута који пролази поред бивше Дејтонке, где су требали да лоцирају окретницу која би била много погоднија за већину путника - ближа ТЦ Ушћу и ближа стајалиштима 6. каплара код пумпе, трамвајској станици 21. блок као и стајалиштима на почетку булевара Никола Тесла, а опет и довољно близу стајалишту Старо сајмиште које ће највероватније бити мало померено.

Тако позициониран терминус би олакшао и преседање путницима а и путању аутобуса који сада круже око ТЦ Ушћа и Хајата, пошто би аутобуси на раскрсниц булевара Н.Т. и М.П. одмах скретали лево ка новом кружном току (не оптерећујући жуту траку за право осталим аутобусима који настављају даље-16, 67, 68, 71, 72, 75, 77, 95), а онда се на окретнцу искључили из кружног тока.

usce-blok 20.png
usce-blok 20.png (477.44 KiB) Pogledano 469 puta
Pohvale za post: 2
kruuki
Intermediate
Postovi: 270
Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 107
Pohvalio: 30

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod kruuki » Ned Jan 15, 2017 9:18 am

Oni ako ne ubace neke linije koje ce ici do Prokopa,napavice ogromne guzve na Novom Beogradu plus kada na sve to dodamo parkirane automobile ljudi koji ispracaju ili docekuju nekog i da da ne zaboravimo taksiste :D Pa ne znam da li se seca neko dok su turisticke agencije koristile parking koji se haos pravio na NBGD zamislite sada sa autobuskom stanicom i jos zeleznickom (kada potpuno glavnu stanicu pretvore u muzej)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2479
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2533

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Дошљак » Ned Jan 15, 2017 12:46 pm

Будимо реални, садашња локација БАС има много горе услове за таксисте и паркирање људи који дочекују некога. Мој друг се намучио лепо да сконта где да паркира као би на БАС сачекао бабу из хрватске.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 605
Pohvalio: 838

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod solecar » Ned Jan 15, 2017 1:39 pm

Taksistima nešto i nisam primetio da je toliko loše koliko je katastrofalno za zaparkiranje običnog sveta , gde imaju maltene samo Hercegovačku (ne računam onaj montažni parking preko puta BAS - a i kod GŽS , koji se plaćaju , jer retko kome je potrebno više od pola sata da sačeka svoje i smesti njih i prtljag u kola). Pretpostavljam da bi slična situacija bila i kod bloka 42.
Slika
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2479
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2533

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Дошљак » Ned Jan 15, 2017 4:26 pm

A нормалан и безбедан приступ том паркингу испред ГЖС је могућ само из правца Карађорђеве, значи свако ко дође из Немањине или Савске мора да иде до новог кружног тока у Савамали где може безбедно да окрене ауто и онда се врати до паркинга испред станице.
Gaspar18
Intermediate
Postovi: 354
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 130
Pohvalio: 82

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Gaspar18 » Ned Jan 15, 2017 11:46 pm

38L od Fransa prebaciti da ide autoputem do okretnice 17 u Zemunu, ali da kaci Ugrinovacku ulicu i Banatsku. U neku ruku bio bi ekspres 17...
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1558
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1642
Pohvalio: 2192

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Karlo del Ponte » Pon Jan 16, 2017 12:52 am

Gaspar18 » 15 Jan 2017 10:46 pm napisao:38L od Fransa prebaciti da ide autoputem do okretnice 17 u Zemunu, ali da kaci Ugrinovacku ulicu i Banatsku. U neku ruku bio bi ekspres 17...

Ја сам сам био предлагао успостављање линије 300, од Винча млина, преко Бубањ потока, аутопутем све до Змаја па на терминус Земун Горњи град. Сем пар позитивних коментара, никаква подршка за увођење ове линије. Била би изузетно дуга, али би функционисала када год нема застоја на централном делу аутопута. Уосталом, ни 17 и 18 нису ништа бољи када су застоји.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 605
Pohvalio: 838

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod solecar » Uto Jan 17, 2017 4:42 pm

GŽS

39 , 91 , 511 , 551 , 553

Prokop (prolazne)

34 , 39 , 41 , 51 , 55

Prokop (Dragana Mancea)

92 , 552

Slavija

30 , 42 , 47 , 51

Blok 20

59

==============================================================================================================================================

34 Senjak - Prokop - Banjica - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

39 Kumodraž 1 - MZ Kumodraž - Kumodraž 2 - Bulevar Peka Dabčevića - Kumodraška - Autokomanda - Prokop - GŽS

41 Banjica II - Banjica - Dedinje - Prokop - Kneza Miloša - Takovska - Svetogorska - Makedonska - Studentski trg

51 Bele vode - Žarkovo - Banovo brdo - Sajam - Prokop - Autokomanda - Slavija

55 Stari Železnik - Rupčine - Julino brdo (Miodraga Jovanovića) - Čukarička padina - Sajam - Prokop - Autokomanda - Južni bulevar - Gospodara Vučića - Cvetkova pijaca

92 Ostružnica /Karaula/ - Obrenovački put - Ada Ciganlija - Sajam - Prokop - Dragana Mancea

552 Umka - Ostružnica - Savska magistrala - Sajam - Prokop - Dragana Mancea

59 Petlovo brdo - Vidikovac - Miljakovac - Banjica - Autokomanda - Slavija - GŽS - BAS - Blok 20

==============================================================================================================================================

Linija 36 se ukida , njenu trasu preuzimaju frekfentnije linije 39 i 51 , i to obosmerno. Linija 34 se pojačava sa 2 do 3 vozila i postaje solo linija (privatnici bi je i dalje opsluživali). Linija 59 se pojačava sa 2 vozila , s tim što bi se linija uključivala na okretnicu blok 20 odmah kod Starog sajmišta. Linija 30 ostaje na Slaviji do izgradnje petlje kod Grčića Milenka , a onda se prebacuje da ide do bloka 20 preko autoputa.
Sve ostale linije ostaju sa istim brojem vozila.

Rasterećuju se okretnice Slavija i GŽS , dok se poboljšava veza sa 27E i 35 na bloku 20.
Slika
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Intermediate
Postovi: 100
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 19

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Bumbarevo brdo » Uto Jan 17, 2017 5:17 pm

Ovo je strasno koliko pojedinci imaju opsesivno-morbidnu potrebu da prave neupotrebljive turisticko-obilazne linije koje bi svi dosadasnji putnici izbegavali. Sad mu je na redu totalno unistenje 39, 51,55.
S-T-R-A-Š-N-O.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 605
Pohvalio: 838

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod solecar » Uto Jan 17, 2017 7:28 pm

Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am napisao:Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.


Bumbarevo brdo » January 17th, 2017, 5:17 pm napisao:Ovo je strasno koliko pojedinci imaju opsesivno-morbidnu potrebu da prave neupotrebljive turisticko-obilazne linije koje bi svi dosadasnji putnici izbegavali. Sad mu je na redu totalno unistenje 51.
Slika
Pohvale za post: 1
predrag1978
Novice
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Avg 11, 2016 6:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod predrag1978 » Sre Jan 18, 2017 12:35 am

Direkcija ce sigurno primeniti nesto od ovoga,svoje ideje svakako nemaju,ali da prvo vidimo lako ce izgledati ta nova saobracajnica,pa da onda uklapamo linije....
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 605
Pohvalio: 838

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod solecar » Sre Jan 18, 2017 1:54 am

A ne , to nikako. Ne bih želeo novi "Mirijevski bulevar". Ako njima prepustim(o) da odlučuju , ode mast u propast. Ja ću u svakom slučaju sastaviti predlog i dostaviti ga opštini , shodno predlozima koje smo dali , da ih usmerim u kom pravcu da razmišljaju , a i nema potrebe da čekam da vidim kakva će biti ta nova saobraćajnica kada je svakodnevno posmatram. Iz iskustva znam da će da tuda prvog dana provuku linije , uz neizbežno slikanje dragog nam premijera. Ako ništa drugo , barem znam da imam normalne ljude tamo , koji nisu poput predsednika MZ Dobanovci , koji je insistirao na tome da se linija 603 preusmeri onako kako je predloženo novom mrežom linija , govoreći kako je to mnogo bolje rešenje nego da se linija 611 produži kroz naselje preko Beogradske ulice , što je tražila velika većina stanovnika. Na svako moje pitanje postavljeno ljudima iz moje opštine , dobio sam odgovor , čak više puta i uz izvinjenje što sam odgovor dobio tek posle tri do pet dana , a ne istog dana kada sam ga postavio. Sa ljudima iz drugih opština , nisam imao tako dobro iskustvo , jer bih im postavio neko obično pitanje , u stilu da li je ulaz na neku manifestaciju (koncert , predstava) dozvoljen svima ili samo ljudima sa njihove teritorije , pa bi me grubo odjebali.
Na kraju , ne moraju ni jedan predlog da prihvate , ali ću barem znati da sam pokušao.
Slika
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1558
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1642
Pohvalio: 2192

Re: "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

Postod Karlo del Ponte » Sre Jan 18, 2017 2:53 am

solecar » 17 Jan 2017 06:28 pm napisao:
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am napisao:Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.


Bumbarevo brdo » January 17th, 2017, 5:17 pm napisao:Ovo je strasno koliko pojedinci imaju opsesivno-morbidnu potrebu da prave neupotrebljive turisticko-obilazne linije koje bi svi dosadasnji putnici izbegavali. Sad mu je na redu totalno unistenje 51.

Конкретно за 51 даћу и објашњење: Пракса је показала да је та линија добро попуњена само од Бановог брда до Белих вода. Како становници Жаркова и Белих вода иду ка разноразним деловима града, а не само Сајма и Железничке, већина преседа на Бановом брду на све и свашта. Из самог Жаркова имају доста бржу везу са центром 56, коју становници радије користе.

Успех продужене линије 49 и нове линије 85 најбоље показују колико и са самог Бановог брда не иду баш сви, или готово сви само у централни део Круга двојке. Сама позиција Железничке станице Прокоп је накарада потпуно без везе са било каквим правцима развоја, али смо се предубоко укопали са тим да би ишли назад. Утолико, осим повезивања Прокопа, овде надокнађујемо јако дуго недостајућу везу Бановог брда и Сајма са Аутокомандом. Веза са источним делом зоне Клиничког центра је такође јако важна. Сама 55 не испуњава на прави начин ту улогу због непоузданости, и зато што не качи саму Пожешку као ипак најважније чвориште Чукарице и у функционалном смислу градски центар.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost