Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1944
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2556
Pohvalio: 3394

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Karlo del Ponte » Ned Jan 10, 2016 10:46 pm

Сагласан сам са Вама 11030, у смислу да су многа насеља привилегована по питању доступности и квалитета вртића и јаслица. Али ипак је ово тема везана за јавни транспорт. Сигурно постоји још доста важних тема у овом запостављеном делу града, попут издвојене станице за међуградске аутобусе, али један пројекат унапређења никако не искључује други.

Заједничко за све је недостатак целовитог и јединственог плана урбаног развоја за цело подручје.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
EUKALIPTUS
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 781
Pridružio se: Sre Avg 10, 2011 11:35 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 395
Pohvalio: 307

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod EUKALIPTUS » Ned Jan 10, 2016 10:52 pm

Tako su tražili da se izdvoji i stanica za međugradske autobuse na autokomandi (lično sam podržao tu ideju) i onda je neko jako pametan i bistar, u te međugradske autobuse svrstao i linije 465 i 493, pa je napravio haos sa presedanjem i pretrčavanjem na sred raskrsnice. Bolesnik.
E, imam osećaj da bi slično bilo i da se ovo izvede na Žarkovu, tj. da bi se na istoj stanici sa međugradskim autobusima našli i gradski autobusi koji polaze sa Banovog brda, kao i linija 581.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1944
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2556
Pohvalio: 3394

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Karlo del Ponte » Ned Jan 10, 2016 11:12 pm

Мој став везан за станицу за међуградске аутобусе на Жаркову, је да она треба да се направи у форми сервисне саобраћајнице, по простору који заузима и дизајну најсличније бензинској пумпи. Таква станица би требала бити на месту пресецања Трговачке и Макишког тунела (због везе са неким будућим БГ:ВОЗ-ом, да на истом месту буде терминус приградских аутобуса, уређени тржни центар и паркиралиште. Наравно, предуслов за све ово је трамвај, а у супротном, хаос на Жаркову ће се наставити.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5284
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2828
Pohvalio: 4009

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod solecar » Pon Jan 11, 2016 2:16 am

EUKALIPTUS » January 10th, 2016, 10:52 pm napisao:Tako su tražili da se izdvoji i stanica za međugradske autobuse na autokomandi (lično sam podržao tu ideju) i onda je neko jako pametan i bistar, u te međugradske autobuse svrstao i linije 465 i 493, pa je napravio haos sa presedanjem i pretrčavanjem na sred raskrsnice. Bolesnik.

Tu je više ljudi bilo povređeno , čak je jedna žena i poginula. Tu je problem pored genijalnog rešenja problem i u mentalitetub ljudi , koji kada dolaze iz pravca OŠ "Vojvoda Mišić" , umesto da idu stazom ispod rampe koja povezuje autoput sa Autokomandom , koja ih direktno vodi do linija nekadašnjeg ITS2 sistema , oni dođu do stanice 17 , 18 , 46 i 55 , pa onda pretrčavaju autoput. Jednom umalo nisam ja tako nadrljao , jer sam čekao autobus koji je dolazio na stanicu , a neka bu**** iza mene , koju nisam video , gurnula me na put , jer sam mu smetao , pošto je trčao za prigradskim autobusom kolovozom. Sva sreća pa nisam naleteo ni na autobus , a ni na vozila koja sub prolazila. Tom prilom me je ta bu**** još i opsovala šta sam stao na sred puta , pa ljudi ne mogu da prođu , a ja normalno stao da bih ušao u autobus koji nailazi.
Slika

Slika
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod vucko » Pon Jan 11, 2016 2:15 pm

Imao sam zadovoljstvo da idem sa okretnice BB do Ceraka sa sve prelazom preko nadvožnjaka.

Faktički je okretnica sad u sred ničega, produženje tramvaja je izuzetno poželjno, makar ga samo produžili do Belih Voda.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1051
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 838
Pohvalio: 490

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod 11030 » Sre Jan 13, 2016 1:02 am

A jel ima ikakvih naznaka da ce se to produzenje i desiti ili je jos uvek u domenu maste?
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5284
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2828
Pohvalio: 4009

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod solecar » Sre Jan 13, 2016 1:26 am

Kod nas je sve u domenu SF , jer na bitnim pozicijama imamo "stručne" rođake.
Slika

Slika
dove
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 405
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 7:42 am
Lokacija: Церак
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 143

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod dove » Pon Apr 02, 2018 6:20 am

Tramvajem kroz Trgovačku ulicu
Milenko Kovačević | 01. april 2018. 23:59 |

Planirana rekonstrukcija najprometnije ulice u Žarkovu. Ugao sa Vodovodskom biće veliko saobraćajno čvorište


Slika

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... acku-ulicu
Pohvale za post: 3
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1944
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2556
Pohvalio: 3394

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Karlo del Ponte » Pon Apr 02, 2018 5:01 pm

Karlo del Ponte » 10 Jan 2016 10:12 pm napisao:Мој став везан за станицу за међуградске аутобусе на Жаркову, је да она треба да се направи у форми сервисне саобраћајнице, по простору који заузима и дизајну најсличније бензинској пумпи. Таква станица би требала бити на месту пресецања Трговачке и Макишког тунела (због везе са неким будућим БГ:ВОЗ-ом, да на истом месту буде терминус приградских аутобуса, уређени тржни центар и паркиралиште. Наравно, предуслов за све ово је трамвај, а у супротном, хаос на Жаркову ће се наставити.

Извинио бих се форумашима, и желео бих да променим став везано за реонску аутобуску станицу. За Чукарички гребен то би требао бити Видиковац, а не Церак. Зашто?
1. Бочне везе јавним превозом ка Раковици, Дедињу и Вождовцу.
2. Идеална веза горњег дела гребена са градском железницом у подножју би била успињача или жичара Кнежевац-Видиковац. Предност ипак дајем скупљој успињачи због капацитета и могућности да се направи међустаница на пола висине брда.

А везано за трамвај за Церак, по цени пројекта видим да нису планирали трамвајски подвожњак на раскрсници Трговачке са Водоводском и Аце Јоксимовића. Тек таква трамвајска линија има стварне предности. Тек таква инфраструктура се може користити као преметро, али и као брза "жута трака" за неке аутобуске линије.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11364
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9343
Pohvalio: 9921

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Igor » Pon Apr 02, 2018 5:07 pm

Nemam ja nista protiv tramvaja sta vise ali on ne moze zameniti metro na ovom potezu.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5891
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4866
Pohvalio: 12582

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Дошљак » Pon Apr 02, 2018 5:29 pm

Реалне потребе тог дела града су и трамвај и метро.
Pohvale za post: 3
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1589
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod SRBO » Pon Apr 02, 2018 9:33 pm

Макишко поље и долина Топчидерке душу дале за масовну примену трамваја, као и НБГ и лева обала Дунава - генерално све долине и равнији делови и у тим деловима треба форсирати трамвај
Pohvale za post: 8
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod vucko » Uto Apr 03, 2018 5:46 pm

Igore, ima da dobijete tramvaj i da ćutite :D
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1131
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 637
Pohvalio: 291

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Blade » Uto Apr 03, 2018 6:17 pm

Tramvaj u Žarkovu? Naravno da da!
Metro? Isti odgovor!

Da se tramvaj dovede do Žarkova...Nije teško, ni radno, ni finansijski kao do nekih drugih delova grada, a kojima je isto tako potreban. A biće od velikog značaja. Metro je bitan za sve delove grada, pa i za Žarkovo, razlozi su isti za sve, iznad svega brža povezanost.
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
Pohvale za post: 2
Propeler
Intermediate
Postovi: 458
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 803
Pohvalio: 595

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Propeler » Uto Apr 03, 2018 6:49 pm

Дошљак » Pon Apr 02, 2018 4:29 pm napisao:Реалне потребе тог дела града су и трамвај и метро.


Najava tramvaja u Trgovačkoj, kao i postavljanje tramvajskih šina preko mosta na Adi, zatim ''privremeno'' odsustvo planiranja cevi za metro ispod Terazija do Kameničke i odsustvo plana za metro na novom mostu na Savi koji se tek planira su jasni pokazatelji da sadašnje vlasti nemaju nikakvu nameru da uopšte krenu sa izgradnjom metroa u narednih 10-15 godina, na našu veliku žalost. Čak i da se gradi prvo ta nesrećna linija Makiš-BnV-Ada Huja, nikom normalnom ne bi palo na pamet da na tu liniju ne pripoji u najbržem mogućem vremenu krake za NBg preko mosta na Adi, koji bi se dalje račvali na dva kraka na stubovima, jedan prema J. Gagarina i drugi duž UMP-a do Bež. Kose, pa možda čak i do samog aerodroma, kao i drugi značajni krak prema Trgovačkoj i možda čak i treći krak prema Rakovici. U slučaju da to urade, mogli bi da se hvale da su pokrili metroom pola grada, ali očito da takvih namera uopšte nema, jer da ih ima ne bi najavljivali tramvaj. Greše svi koji se zanose da će Beograd imati i tramvaj i podzemni metro na istim trasama. To, na kraju krajeva ne bi bilo rentabilno, niti znam da je tako nešto bilo gde prisutno. :violina: :oops:
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1589
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod SRBO » Uto Apr 03, 2018 11:03 pm

Питање да ли неком делу треба дати трамвај или метро је увек да - питање је само времена. Треба направити план па макар за 2500ту годину јер као што једна мудра изрека у потпису једног од беобилдера каже, треба размишљати што даље у будућност да дође што брже - још кад виде да треба да праве метро до Ниша одма вала има да крену да копају
Pohvale za post: 2
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1377
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 306
Pohvalio: 827

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Siniša » Sre Apr 04, 2018 12:47 am

Ako je u planu sređivanje trgovačke ulice i postavljanje tramvaja kroz sredinu, onda je sada prilika da denivelišu tramvajsku trasu kroz raskrsnice.
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 608
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 284
Pohvalio: 315

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Djole Pevcanin » Sre Apr 04, 2018 3:59 pm

Трговачка почиње од Јабланичке, све дотле је Ибарска магистрала
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1589
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod SRBO » Sre Apr 04, 2018 5:15 pm

Требало би трамвај продужити до Орловаче и тај део Ибарске претворити у булеварски тип јер се планира изградња на сада празном простору између Жаркова и Железника што ће прилично да оптерети све то
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5891
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4866
Pohvalio: 12582

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Дошљак » Sre Apr 04, 2018 5:21 pm

Ту би онда било простора и за прављење крака трамваја ка Железнику.
Pohvale za post: 1
kraspeed
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 118
Pridružio se: Čet Okt 29, 2015 1:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 78
Pohvalio: 1283

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod kraspeed » Pet Apr 06, 2018 12:23 pm

Zasto i gde uopste bi da prave terminus na Julinom brdu kad je odmah tu Banovo brdo? Takodje, ne razumem zasto tramvaj samo do Pilota Mihajla Petrovica. Ako ce ici kroz Trgovacku nema smisla da ne ide do terminusa na Vodikovcu.
beobike
Intermediate
Postovi: 181
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 235
Pohvalio: 70

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod beobike » Pet Apr 06, 2018 1:52 pm

Kada govorimo o Vidikovcu, pa i o delu Ceraka, ni ja ne razemem poentu to sa "petljom" sa Pilota MIhaila Petrovića, a da ne zalazi direktno u naselja. Neću da kažem da je to nedođija, ali bilo bi nešto kao nedovršen posao. A i kada bi se i produžio do okretnice, tramvaj Trgovačkom do Vidikovca možda i nema mnogo smisla jer je to 56, koja Vidikovcu i ne koristi baš mnogo pored autobusa koji prolaze kroz centar (MZ). Uostalom, trojka je na manje od kilometar do Vidikovca, pa bi možda tu moglo nešto da se uradi.
Dejan011
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Uto Nov 18, 2014 10:56 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 518
Pohvalio: 353

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Dejan011 » Pet Apr 06, 2018 8:55 pm

Ma nema od tramvaja ništa. Priče za malu decu. U najboljem slučaju, napraviće drugu traku do Pilota M. Petrovića pred izbore 2022 i to je to. Doduše, i to bi bio veliki uspeh za vlast gde se najobičnija zamena asfalta u nekoj ulici predstavlja kao vrhunsko graditeljsko dostignuće.
Pohvale za post: 3
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1944
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2556
Pohvalio: 3394

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod Karlo del Ponte » Ned Apr 08, 2018 1:15 am

Siniša » 03 Apr 2018 11:47 pm napisao:Ako je u planu sređivanje trgovačke ulice i postavljanje tramvaja kroz sredinu, onda je sada prilika da denivelišu tramvajsku trasu kroz raskrsnice.

То је када људи-читаоци имају фикс идеје и не желе да уче.

Када некоме кажеш да се потпуно издвојена углавном надземна траса у року од 48 сати пребацује у метро систем када исти дође до терминуса Баново брдо, као да си рекао птичје млеко.

1. Водоводска: Испод раскрснице. Код Максија на Видиковцу дићи трасу на површину, и ту треба да буде стајалиште. Испод истог подходник и веза са аутобуским стајалиштем где стају сви аутобуси укључујући и експресне (оно код Вера само за локални саобраћај да остане).
2. Аце Јоксимовића: раскрсница је већ на брдашцу. Железница, која би у почетку била у форми трамваја на истој коти. Без стајалишта. Горе кружни ток, са циљем умиривања саобраћаја.
3. Браће Вучковић: Како би се искористио постојећи мост код Репишта, булевар и брз железнички превоз на истој коти. Подвожњак и потходник, за везу насеља и прилаз стајалишту. Веза са Трговачком само са десним скретањима. Аутомобили ће мало да круже у локалу, али зато је Трговачка брза, јавни превоз ефикаснији а безбедност већа.
4. Бело Врело-Јабланичка: Петља полудетелина усмерена ка Петловом брду. Прилаз стајалишту са супротне северне стране, где је са петљама полудетелинама безбедан пешачко-бициклистички коридор. Како бициклистички на стрмом брду? Осим људи у доброј кондицији, у разумном свету бициклистички коридори се користе за електробицикле и моторе мале снаге и слична мала возила на точковима малих брзина.
5. Пилота Михајла Петровића: Петља као раније планирано. Средина петље је несрећно решење за станицу, осим ако није велико преседалиште. Али унутрашњост петље се може користити и за паркинг, као на Мостарској петљи.

Даље, када даље буде актуелно. Али све у свему, брз јавни превоз + брз превоз друмом у време када нема загушења + безбедност + бициклистичко-пешачки коридори. Само, ово кошта 26, а не 6 милиона евра. Да ли смо толико богати да не улажемо у овакве ствари?
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 4
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1589
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Postod SRBO » Ned Apr 08, 2018 2:12 pm

Неке ствари се морају сматрати обавезним и ту паре не смеју да долазе у обзир - максимална ефикасност је циљ
Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 22 gosta