Istorija JGP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Ned Jan 13, 2019 6:47 pm

Vaclo što mu gore piše 1971. godina ?
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 882
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1596
Pohvalio: 2820

Re: Istorija JGP-a

Postod Vladivoje » Ned Jan 13, 2019 11:57 pm

Zato što je uslikan 1971. godine. :D
Vaclo
Beginner
Postovi: 71
Pridružio se: Sub Dec 01, 2018 10:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 308

Re: Istorija JGP-a

Postod Vaclo » Pon Jan 14, 2019 12:24 am

Zanimljivo pitanje, verovatno je u odgovoru neka nadogradnja / godina proizvodnje.
Prikačeni fajlovi
TAM AS 3500.jpg
TAM AS 3500.jpg (79.37 KiB) Pogledano 1069 puta
TAM AS 3500 - 2.jpg
TAM AS 3500 - 2.jpg (16.97 KiB) Pogledano 1069 puta
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sre Jan 16, 2019 12:41 pm

Pod tim modelom TAM AS 3500 na netu se pojavljuje dosta različitih modela, karoserija tako da ovo može da bude neka modifikacija iz 1971.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sre Jan 16, 2019 12:42 pm

Screenshot 2018-12-20 07.58.00.png
Pohvale za post: 4
Vaclo
Beginner
Postovi: 71
Pridružio se: Sub Dec 01, 2018 10:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 308

Re: Istorija JGP-a

Postod Vaclo » Čet Jan 24, 2019 4:08 pm

Pohvale za post: 3
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 882
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1596
Pohvalio: 2820

Re: Istorija JGP-a

Postod Vladivoje » Čet Jan 24, 2019 4:19 pm

Koliko ja znam, ovaj Sanosov "duplak" nikad nije vožen na linijama GSP-a.
Vaclo
Beginner
Postovi: 71
Pridružio se: Sub Dec 01, 2018 10:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 308

Re: Istorija JGP-a

Postod Vaclo » Čet Jan 24, 2019 4:24 pm

Ima podataka koji svedoče da je radio u beogradskom javnom prevozu.
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 882
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1596
Pohvalio: 2820

Re: Istorija JGP-a

Postod Vladivoje » Čet Jan 24, 2019 4:29 pm

Solo-autobusi jesu, ali "duplaci" (kao ovaj sa priložene slike) nisu.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Čet Jan 24, 2019 5:10 pm

Grešiš Vladivoje , bilo je par komada Sanosa S200 donacija LPP Ljubljana. Radili na Karaburmi.
Bili su kao novi kad su došli.
Pohvale za post: 2
Vaclo
Beginner
Postovi: 71
Pridružio se: Sub Dec 01, 2018 10:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 308

Re: Istorija JGP-a

Postod Vaclo » Čet Jan 24, 2019 5:15 pm

U beogradskom javnom prevozu radili su samo 3 godine - period od 2000 - 2003.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Čet Jan 24, 2019 5:46 pm

Ako me dobro sećanje služi bio je u ovim bojama.

17665833.jpg
17665833.jpg (40.21 KiB) Pogledano 793 puta
17665831.jpg
17665831.jpg (43.36 KiB) Pogledano 793 puta
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Čet Jan 24, 2019 6:46 pm

Malo unutrašnjosti Ljubljanskog Sanosa S115. Raspored sedišta sličan. Znači iza vozača je bilo jedno sedište u pravcu vožnje (ovde popreko klupa sa tri sedišta) pa automat za karte i zatim skoro celom dužinom jednostruka sedišta i na kraju popreko klupa sa četiri sedišta. Desna strana popreko klupa sa dva sedišta, dupla sedišta tri reda i ispred srednjih vrata jedno sedište, iza zadnjih vrata opet jedno sedište i klupa sa četiri poprečna sedišta. I ogromna platforma za stajanje.
Drveni furnir je bio tamno braon boje.

s1.jpg
s1.jpg (63.08 KiB) Pogledano 776 puta
s3 (2).jpg
s3 (2).jpg (58.3 KiB) Pogledano 776 puta
s3 (1).jpg
s3 (1).jpg (62.28 KiB) Pogledano 776 puta
s2.jpg
s2.jpg (104.76 KiB) Pogledano 776 puta
Pohvale za post: 2
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 882
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1596
Pohvalio: 2820

Re: Istorija JGP-a

Postod Vladivoje » Čet Jan 24, 2019 6:58 pm

Žika » 24 Jan 2019, 16:10 napisao:Grešiš Vladivoje , bilo je par komada Sanosa S200 donacija LPP Ljubljana. Radili na Karaburmi.
Bili su kao novi kad su došli.


Na kojim to linijama GSP-a su bili dupli autobusi (?).
Ja ne znam ni za jednu liniju GSP-a, da je bilo duplih Sanosa.

Na Lasti možda, na GSP-u ne.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Čet Jan 24, 2019 10:11 pm

95 100%.
Takav Sanos je bio na probi u GSP 1986-7 i nije odgovarao za Beogradske ulice. Predugačak.
Sada je drugačija priča.
tomax313
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 7
Pridružio se: Pet Dec 14, 2018 12:56 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 10

Re: Istorija JGP-a

Postod tomax313 » Pet Jan 25, 2019 12:53 am

Nikada u GSP-u nije bio na probi Sanos S-200. Bio je na probi trolejbus, autobus nikada. Samo dva Sanosa S-200 su radila u GSP-u i to je bila donacija Ljubljanskog LPP-a. Bili su u pogonu Karaburma i nosili su garazne brojeve 950 i 951.
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Pet Jan 25, 2019 12:54 am

Bio i Sanos S200 i MAN SGG.
tomax313
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 7
Pridružio se: Pet Dec 14, 2018 12:56 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 10

Re: Istorija JGP-a

Postod tomax313 » Pet Jan 25, 2019 1:00 am

MAN SGG jeste, Sanos S-200 nije.
Pohvale za post: 2
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1030
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 677
Pohvalio: 383

Re: Istorija JGP-a

Postod Gaspar18 » Pet Jan 25, 2019 2:22 am

Мислим да сам С200 виђао на 95 неки од зелених, углавном то чудо је знало да на 95 повуче масу само тако. Не бих да будем сујетан и напоран, али Санос С200 би једно 25 комада за линију попут 95 значило итекако...
Vaclo
Beginner
Postovi: 71
Pridružio se: Sub Dec 01, 2018 10:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 308

Re: Istorija JGP-a

Postod Vaclo » Čet Jan 31, 2019 12:36 pm

Трамвај у Карађорђевој улици.
Prikačeni fajlovi
Beograd, Karađorđeva ulica.jpg
Pohvale za post: 5
Mare111116
Intermediate
Postovi: 112
Pridružio se: Ned Dec 09, 2018 10:02 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 48
Pohvalio: 50

Re: Istorija JGP-a

Postod Mare111116 » Sub Feb 02, 2019 8:28 pm

ik1 (1).jpg
Stari IK161
ik1 (1).jpg (76.37 KiB) Pogledano 407 puta
1111 IK201 (2004-2019) :cry: :cry: :cry:
1193 IK201 (2006-2019) :cry: :cry: :cry:
Pohvale za post: 4
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Čet Feb 07, 2019 9:48 pm

Kolega

Zivorad Marjanović.jpg
Zivorad Marjanović.jpg (51.54 KiB) Pogledano 279 puta
Zivorad Marjanović 2.jpg
Pohvale za post: 3
Stanislav
Beginner
Postovi: 67
Pridružio se: Ned Feb 03, 2019 9:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 47
Pohvalio: 828

Re: Istorija JGP-a

Postod Stanislav » Čet Feb 07, 2019 10:40 pm

Koja je ovo firma? GSP sam siguran da nije zbog boje.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3549
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3571
Pohvalio: 970

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Pet Feb 08, 2019 12:12 am

Lasta.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Arsa, busspoter, Kesha i 12 gosta