Istorija JGP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

MIG29
Intermediate
Postovi: 208
Pridružio se: Pon Jun 01, 2020 2:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 232
Pohvalio: 676

Re: Istorija JGP-a

Postod MIG29 » Uto Sep 08, 2020 9:27 pm

ФАП Лејланд (1963-1982):
Prikačeni fajlovi
IMG_20200908_212546.jpg
IMG_20200908_212546.jpg (28.89 KiB) Pogledano 2441 puta
Pohvale za post: 2
branik
Higher intermediate
Postovi: 1477
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1594
Pohvalio: 538

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Uto Sep 08, 2020 11:50 pm

MIG29 » Uto Sep 08, 2020 3:50 pm napisao:Ово би требало да је ИК410 у другачијој изведби:
Slika

Ovo sigurno nije Ik. A šta je znam, osim da bi trrbalo da je o ovo neka modifikacija o405
>
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11931
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 14197
Pohvalio: 33762

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Sre Sep 09, 2020 12:57 am

Личи на возило приватника. Иначе, има један плац у Котежу за доста старих аутобуса неког приватника.

Постављена чиода
У близини места Партизански блок 2 53a, Београд
https://goo.gl/maps/fq8VNihWM5Sf1gJh7
MIG29
Intermediate
Postovi: 208
Pridružio se: Pon Jun 01, 2020 2:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 232
Pohvalio: 676

Re: Istorija JGP-a

Postod MIG29 » Sre Sep 09, 2020 2:08 am

branik napisao:
MIG29 napisao:Ово би требало да је ИК410 у другачијој изведби:
Slika

Ovo sigurno nije Ik. A šta je znam, osim da bi trrbalo da je o ovo neka modifikacija o405
>
Да није модификација Саноса 215?
Student
Beginner
Postovi: 56
Pridružio se: Pon Nov 25, 2019 9:45 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 113
Pohvalio: 91

Re: Istorija JGP-a

Postod Student » Sre Sep 09, 2020 11:19 pm

Autobus sa slike nije ni Ikarbus ni FAP ni Sanos. Nije čak ni njihova prepravka. :D Radi se o autobusu Čavdar 120 (Чавдар 120). Fabirka iz grada Botevgrada (Ботевград) u Bugarskoj. Proizvodili su autobuse, trolejbuse i automobile. Fabrika je osnovana 1924, a ugašena 1999 godine. Radili su autobuse po licenci Setre, Škode, Steyra... Upravo je Čavdar 120 rađen po licenci Steyra. Postoji i zglobna verzija Čavdar 141.
Slika
Slika
Izvor: busphoto.eu
Pohvale za post: 5
branik
Higher intermediate
Postovi: 1477
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1594
Pohvalio: 538

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Sre Sep 09, 2020 11:31 pm

Ne znam. Ovo mi liči na vozilo iz generacije o405, a po Nemačkoj i Austriji bilo je više proizvođača karoserija.
Liči mi na nešto tako. Situaciju komplikuje i onaj nemački standard po kome su ujednačavana gradska vozila,raznih proizvođača.
A, iskreno, najviše mi liči na nelog štajera. Opšti izgled ne može da pomogne. Samo detalji
Edit
Nisam video prethodni post kad sam poslao.
Bugatska je u komunizmu bila prepuna čavdara nalik na setre sa dugačkim horizontalnim štopaljkama. Zapamtio sam da su im dve poslednje brzine bile sa iste strane, jedna pored druge
MIG29
Intermediate
Postovi: 208
Pridružio se: Pon Jun 01, 2020 2:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 232
Pohvalio: 676

Re: Istorija JGP-a

Postod MIG29 » Čet Sep 10, 2020 1:50 pm

Prikačeni fajlovi
Cavdar120.jpg
Cavdar120.jpg (105.24 KiB) Pogledano 2147 puta
Pohvale za post: 3
IK-97
Beginner
Postovi: 68
Pridružio se: Pon Mar 02, 2020 9:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 159
Pohvalio: 79

Re: Istorija JGP-a

Postod IK-97 » Ned Sep 13, 2020 1:09 pm

20200913_130040.jpg
20200913_130040.jpg (317.37 KiB) Pogledano 1939 puta
20200913_130016.jpg
20200913_130016.jpg (461.15 KiB) Pogledano 1939 puta
20200913_125957.jpg
20200913_125957.jpg (438.22 KiB) Pogledano 1939 puta
20200913_125941.jpg
20200913_125941.jpg (376.22 KiB) Pogledano 1939 puta
20200913_125906.jpg
20200913_125906.jpg (470.96 KiB) Pogledano 1939 puta
20200913_125844.jpg
20200913_125844.jpg (377.69 KiB) Pogledano 1939 puta
20200913_125820.jpg
20200913_125820.jpg (315.87 KiB) Pogledano 1939 puta

Poslednji pozdrav iz Zeleznika.
Fotografije mi je poslao kolega
Pohvale za post: 4
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10253
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8737
Pohvalio: 16025

Re: Istorija JGP-a

Postod solecar » Ned Sep 13, 2020 1:59 pm

Šta je falilo ovim "japancima" kada su postali istorija?
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5641
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6684
Pohvalio: 1770

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Ned Sep 13, 2020 2:43 pm

Izgoreli, uništeni u sudarima, stradali motori, menjači pa se popravka ne isplati ..........
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 31004
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20688
Pohvalio: 8275

Re: Istorija JGP-a

Postod direktor » Ned Sep 13, 2020 4:16 pm

A koje su ovo 2 katice zavrsile put ovdje ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
IK101
Intermediate
Postovi: 117
Pridružio se: Sub Nov 30, 2019 8:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 59
Pohvalio: 1

Re: Istorija JGP-a

Postod IK101 » Ned Sep 13, 2020 4:19 pm

2346 a na drugoj se ne vidi broj (deluje kao da je 2292)

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
IK-97
Beginner
Postovi: 68
Pridružio se: Pon Mar 02, 2020 9:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 159
Pohvalio: 79

Re: Istorija JGP-a

Postod IK-97 » Ned Sep 13, 2020 7:21 pm

Gledam nesto ove ostatke japanaca,pa vidim nisu nesto mnogo rdjavi.Uhvatilo malo oko tockova i dole pri dnu gde vodastalno zapljuskuje,ovo ostalo i ne izgleda tako lose.
branik
Higher intermediate
Postovi: 1477
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1594
Pohvalio: 538

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Ned Sep 13, 2020 9:24 pm

Kako ne izgleda kad je upresovan?
Sad mu nije ništa
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5641
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6684
Pohvalio: 1770

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Ned Sep 13, 2020 11:54 pm

IK-97 » Ned Sep 13, 2020 6:21 pm napisao:Gledam nesto ove ostatke japanaca,pa vidim nisu nesto mnogo rdjavi.Uhvatilo malo oko tockova i dole pri dnu gde vodastalno zapljuskuje,ovo ostalo i ne izgleda tako lose.

Odlično su urađeni autobusi gde je noseći element prava kamionska šasija. Šteta mogli su da se generalno remontuju i da rade još barem 10 godina.
Pohvale za post: 3
IK-97
Beginner
Postovi: 68
Pridružio se: Pon Mar 02, 2020 9:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 159
Pohvalio: 79

Re: Istorija JGP-a

Postod IK-97 » Pon Sep 14, 2020 1:11 pm

branik » Ned Sep 13, 2020 8:24 pm napisao:Kako ne izgleda kad je upresovan?
Sad mu nije ništa



:mrgreen:



@Žika
Viideo sam taj deo sasije ali nisam bio siguran da li je i on pripadao autobusu,po sto se na jednoj slici vidi i neki zguzvani kombi,pa rekoh mozda je tu i neki kamion zavrsio...
Sam-2
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 709
Pohvalio: 187

Re: Istorija JGP-a

Postod Sam-2 » Ned Sep 20, 2020 11:24 pm

Beograd Tram Strassenbahn 91 1966.jpg
Beograd Tram Strassenbahn 91 1966.jpg (133.07 KiB) Pogledano 1402 puta
Pohvale za post: 8
Вожд
Expert
Postovi: 6446
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10639
Pohvalio: 8367

Re: Istorija JGP-a

Postod Вожд » Pon Sep 28, 2020 12:35 pm

s-l500.jpg
s-l500.jpg (33.87 KiB) Pogledano 1063 puta

https://www.ebay.com/itm/Tram-Tramway-T ... 4db3af2c4b
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11931
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 14197
Pohvalio: 33762

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Pon Sep 28, 2020 7:01 pm

Војводе Мишића?
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1201
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2344
Pohvalio: 5277

Re: Istorija JGP-a

Postod Vladivoje » Pon Sep 28, 2020 9:17 pm

Pa da. Ispred Sajma.
Sam-2
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 709
Pohvalio: 187

Re: Istorija JGP-a

Postod Sam-2 » Pon Sep 28, 2020 9:40 pm

Vladivoje » Pon Sep 28, 2020 8:17 pm napisao:Pa da. Ispred Sajma.

Presao je Rusku ulicu . Desno je plac buduceg instituta..

Evo jos jedne zagonetne lokacije..(za prethodnu nije bilo odgovora) :)
Beograd Tram Strassenbahn 9 41 1966 aa.jpg
Beograd Tram Strassenbahn 9 41 1966 aa.jpg (121.17 KiB) Pogledano 968 puta
Pohvale za post: 2
IK101
Intermediate
Postovi: 117
Pridružio se: Sub Nov 30, 2019 8:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 59
Pohvalio: 1

Re: RE: Re: Istorija JGP-a

Postod IK101 » Pon Sep 28, 2020 9:42 pm

Sam-2 napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778866#p778866]Vladivoje » Pon Sep 28, 2020 8:17 pm[/url] napisao:Pa da. Ispred Sajma.

Presao je Rusku ulicu . Desno je plac buduceg instituta..

Evo jos jedne zagonetne lokacije..(za prethodnu nije bilo odgovora) :)
Beograd Tram Strassenbahn 9 41 1966 aa.jpg
Gospodarska Mehana, neposredno posle okretnice, cetvorka se odvaja za Čukaricu i odmah silazi u podvoznjak.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
Sam-2
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 709
Pohvalio: 187

Re: RE: Re: Istorija JGP-a

Postod Sam-2 » Pon Sep 28, 2020 9:48 pm

IK101 » Pon Sep 28, 2020 8:42 pm napisao:
Beograd Tram Strassenbahn 9 41 1966 aa.jpg
Gospodarska Mehana, neposredno posle okretnice, cetvorka se odvaja za Čukaricu i odmah silazi u podvoznjak.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
[/quote]

:kk:
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11931
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 14197
Pohvalio: 33762

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Pon Sep 28, 2020 10:12 pm

Kaко су се показали ови стари, лучни носачи контактне мреже?
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 857
Pohvalio: 1577

Re: Istorija JGP-a

Postod Siniša » Ned Okt 18, 2020 10:40 am

Holandski snimak Beograda iz 1922. Ima detalja sa tramvajima.
Od 1:00 do 1:10 se vidi pruga u Kralja Milana
Kratak insert tramvaja u 2:08 na Trgu Republike
3:26 do 3:54 tramvaji na Terazijama. Zanimlljiva mi je ova prikolica g.br. 109 sa pet ulaza na prvom tramvaju g.br. 17 (ako sam dobro video broj). Pretpostavljam da se radi o belgijskim tramvajima koji su kupljeni 1912 (10 komada) i isti broj prikolicaiz 1913 iz fabrike "Compagnie Generale des Tramways d'Anvers", ali ne mora da znači. I izgleda, po snimku da tramvaji nisu bili crvene boje, bar ne veći deo vozila.

Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: KizaNoSleep i 19 gosta