Istorija JGP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

branik
Intermediate
Postovi: 486
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 119

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Sre Okt 23, 2019 8:46 am

Zemunski Ik je verovatno iz1988.
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sre Okt 23, 2019 10:12 am

Stanislav Glumac, glavni konstruktor i dir u Ikarusu-busu.

Glumac.png
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Sre Okt 23, 2019 1:54 pm

branik » 23 Окт 2019, 08:46 napisao:Zemunski Ik je verovatno iz1988.
1989.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Pet Okt 25, 2019 1:22 pm

:laugh:
Prikačeni fajlovi
FB_IMG_1572002119946.jpg
FB_IMG_1572002119946.jpg (31.69 KiB) Pogledano 649 puta
Pohvale za post: 1
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Pet Okt 25, 2019 10:31 pm

Кароса:
Prikačeni fajlovi
Karosa B-923-E.jpg
Karosa B-923-E.jpg (344.15 KiB) Pogledano 605 puta
Pohvale za post: 1
busspoter
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 804
Pridružio se: Uto Feb 06, 2018 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1134
Pohvalio: 32

Re: Istorija JGP-a

Postod busspoter » Pet Okt 25, 2019 10:38 pm

Na 67?
Ostale fotke mozete videti na https://www.flickr.com/photos/139461235@N02/
Pohvale za post: 1
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Pet Okt 25, 2019 10:43 pm

Јесте.
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Pet Okt 25, 2019 11:41 pm

Некад.
Prikačeni fajlovi
2001.jpg
MAN SL283.jpg
IK103F.jpg
IK167.jpg
IK167.jpg (158.45 KiB) Pogledano 581 puta
branik
Intermediate
Postovi: 486
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 119

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Sub Okt 26, 2019 1:11 am

Prve tri su iz ovog veka, što, bar za mene, i nije tako davno.
Poslednja je pak, poslastica. Ik prototip koji je to i ostao. Prototip koji svedoči kako se nekada uvodio novi model. Ik napravi pa da GSP i Lasti da se vidi kako se ponaša, a ni oni ne kupuju onda mačku u džaku.
Početkom devedesetih spremili su zamenu za 160/161. Tehnološki nije bilo nekih velikih promena, ali je dizajn prednjeg i zadnjeg dela bio bitno drugačiji.
Instrument tabla je već ozbilnija, nalik autobuskim kod ozbiljnih proizvođača.
Došle su sankcije pa inflacija. Ik ipak pravi novi model, pokušavajući da nadoknadi duge godine stagnacije. Mnogo iskustava sa 167 se prelilo na 201.
Pohvale za post: 4
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8183
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6003
Pohvalio: 9523

Re: Istorija JGP-a

Postod solecar » Sub Okt 26, 2019 1:18 am

Žuti Ikarbusi i "Japanci" još uvek saobraćaju , tako da nije bilo nekad , nego još uvek jeste. :)
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sub Okt 26, 2019 1:45 am

branik » Sub Okt 26, 2019 12:11 am napisao:Prve tri su iz ovog veka, što, bar za mene, i nije tako davno.
Poslednja je pak, poslastica. Ik prototip koji je to i ostao. Prototip koji svedoči kako se nekada uvodio novi model. Ik napravi pa da GSP i Lasti da se vidi kako se ponaša, a ni oni ne kupuju onda mačku u džaku.
Početkom devedesetih spremili su zamenu za 160/161. Tehnološki nije bilo nekih velikih promena, ali je dizajn prednjeg i zadnjeg dela bio bitno drugačiji.
Instrument tabla je već ozbilnija, nalik autobuskim kod ozbiljnih proizvođača.
Došle su sankcije pa inflacija. Ik ipak pravi novi model, pokušavajući da nadoknadi duge godine stagnacije. Mnogo iskustava sa 167 se prelilo na 201.


Vozilo sam taj IK167, to je u stvari 161 samo što su menjali prednju i zadnju stenu kao i deo krova iznad prozora / sad je vertikalan , ranije ukošen. Inača tabla je preuzeta iz prastarog IK4 , tzv kifla što i nije bilo tako loše jer su i švabe koristile slične u svojim busevima.
Daleko je bio pregledniji i zgodniji za provlačenje. Ostalo sve isto kao i stari Ikarusi. Da zvali su ga Lepa Brena i bio je još jedan prototip samo ne mogu da se setim njegovog naziva.

0611nrd021ht3.jpg
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sub Okt 26, 2019 1:50 am

Našao protitip IK201L zvani Lepi Bora.

maxresdefault.jpg



Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Sub Okt 26, 2019 1:55 am

Мени 201 некако делује "виткије" од овог 167 па ми је пре он Брена него овај прототип :D Јесу беше ови 103/102/201/202/203 са флорида фаровима имали надимак барбике?
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Sub Okt 26, 2019 2:17 am

Мислим да су ИК103 произведени 1996. звани барбикама.
branik
Intermediate
Postovi: 486
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 119

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Sub Okt 26, 2019 2:38 am

Jednom sam ga vozio uveče na 52 i zapamtio dobro pošto me je otpravnik posle jedne lepe smene, pri isključenju sa Venca, preusmerio na poslednji polazak na 75, gde bele veze nisam imao posle 11.aprila. Usput sam ostao bez alternatora, zalutao u povratku, jedva nagodio rikverc (nije imao taster za overu rikverca kao većinski Voith, već je tražio stiskanje kočnice, a ja to nisam znao...)
Jedva se živ dovukao do garaže, zakasnio na službeni... Tako ga pamtim. Pamtim i prekidače i tastere kao u MB o303 ili s 315, a za volan mislim da je imao duboki mb. Trebalo da je njihov i motor bio. Prošlo je više od 20 godina, sve je moguće. Žika će to bolje. Ipak sam na busu bio samo gost.
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sub Okt 26, 2019 11:40 am

MAN, motor, FAP volan ako se dobro i ja sećam , prekidači FAP/stari Mercedes. A onda su se setili da uvuku jastuke kako ne bi stalno ispadali i dobili još veće ljuljanje kao na onom 201L.
branik
Intermediate
Postovi: 486
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 119

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Sub Okt 26, 2019 1:25 pm

Da, i toga se sećam.
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sub Okt 26, 2019 2:28 pm

Gde je slika onog Sanosa 228 koji stoji na Dorćolu ?
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sub Okt 26, 2019 2:41 pm

72953507_10157228022384845_1817015597091782656_n.jpg
Pohvale za post: 1
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Sub Okt 26, 2019 6:59 pm

Žika » 26 Окт 2019, 14:28 napisao:Gde je slika onog Sanosa 228 koji stoji na Dorćolu ?
У теми о аутобусима.
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Sub Okt 26, 2019 11:49 pm

Našao,zahvaljujem se.

Prosto neverovatno da truo Sanos posle ovoliko godina (32/31 godina) stoji pravo kao strela.
Mučenik, kad bi ga vratili u izvorno stanje. :sesir:

IMG-20191022-WA0007.jpg
IMG-20191022-WA0007.jpg (65.87 KiB) Pogledano 292 puta
Pohvale za post: 3
branik
Intermediate
Postovi: 486
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 119

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Ned Okt 27, 2019 10:15 am

I ovakav deluje moćno. Visok, širok, stamen...
Kao dacga čujem kad kreće: kratka druga, gas, treća, uz kratko krčanje kad vozač ne sačeka sinhrone, a mrzi ga da uradi duplo kvačilo. Pa onaj poseban zvuk u četvrtoj.... Pa motorna, gde je radila i na kraju škripa kočnica, čangrljanje prednje osovine.... Baš sam ga voleo!
Pohvale za post: 1
SBG
Intermediate
Postovi: 326
Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 628

Re: Istorija JGP-a

Postod SBG » Ned Okt 27, 2019 10:56 am

228 je S115 ili S115.2?
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Ned Okt 27, 2019 10:56 am

Може овај Санос да се лепо среди, али фале пре свега прави људи за то, паре и понајвише воља посебно руководства. По мени је глупост што она два аутобуса коришћена за филм Београдски фантом нису одмах издвојили и сачували, лакше би им било.
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5074
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5816
Pohvalio: 1496

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Ned Okt 27, 2019 5:19 pm

SBG » Ned Okt 27, 2019 9:56 am napisao:228 je S115 ili S115.2?

Treba da bude druga serija od 222-246 + 281

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta