Istorija JGP-a
Moderator: Igor
-
IK-97
-
- Beginner
- Postovi: 96
- Pridružio se: Pon Mar 02, 2020 9:54 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 220
Pohvalio: 129
Pohvalio: 129
Re: Istorija JGP-a
I to mi nikad nije bilo jasno od cega se trole onako iskrive?
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12813
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15728
Pohvalio: 36780
Pohvalio: 36780
Re: Istorija JGP-a
@branik, сећате ли се можда шта је ГСП имао пре као куле за одржавање контактне мреже?
-
Gaspar18
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1436
- Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 985
Pohvalio: 451
Pohvalio: 451
Re: Istorija JGP-a
Куле за одржравање контактне мреже су увек дежурне, и увек ће дежурати... Блок 45 је једна од ракова рана целог потеза, јер нико не мисли да може да прими 35 трамваја у шпицу, мислим сад на то, да 7 и 9 су укинути, а на 11 и 13 сад има толики број...
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1721
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1951
Pohvalio: 681
Pohvalio: 681
Re: Istorija JGP-a
Tamovi kamioni su bili kule.
Motka se iskrivi, nekad čak i slomi kada padne, opruga je povuče uvis, vozač počne da koči pa je inercija još više povuče, a onda udari u šprajc (bočnu sajlu) ili metalnu konzolu. Ono što bude iznad se savije ili pukne. Čupale su se i cele motke. Zakači se za šprajc i trolna glava nekad i svuče sa trole ili iskrivi. Dešavalo se da zakači, zategne sajlu, svuče je i lansira kao iz luka kad se sajla odapne. Sećam se slučaja da je na terasi u D. Tucovića čoveku razbila bure sa kupusom, dosta daleko od ulice. Upadale su u kola iza, padale na krov drugog trolejbusa.... Svašta se dešavalo
Motka se iskrivi, nekad čak i slomi kada padne, opruga je povuče uvis, vozač počne da koči pa je inercija još više povuče, a onda udari u šprajc (bočnu sajlu) ili metalnu konzolu. Ono što bude iznad se savije ili pukne. Čupale su se i cele motke. Zakači se za šprajc i trolna glava nekad i svuče sa trole ili iskrivi. Dešavalo se da zakači, zategne sajlu, svuče je i lansira kao iz luka kad se sajla odapne. Sećam se slučaja da je na terasi u D. Tucovića čoveku razbila bure sa kupusom, dosta daleko od ulice. Upadale su u kola iza, padale na krov drugog trolejbusa.... Svašta se dešavalo
Pohvale za post: 1
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1721
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1951
Pohvalio: 681
Pohvalio: 681
Re: Istorija JGP-a
Bender Rodriguez » Uto Mar 10, 2020 6:40 pm napisao:
Pala bandera na zice na Studentskom trgu, ceo trolejbuski sistem do Slavije i Takovske je u zastoju.
E, i to se događa povremeno. Tu će najpre biti da je trula bandera. Brzina nije velika, ali kad se složi oscilovanje, desi se.
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7791
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16036
Pohvalio: 12512
Pohvalio: 12512
Pohvale za post: 2
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12813
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15728
Pohvalio: 36780
Pohvalio: 36780
Re: Istorija JGP-a
Занимљиво да су тада предвиђали спуштање тролејбуса од Студентског трга до Дунавске ако се не варам низ Краља Петра и Дубровачку улицу.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11160
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9880
Pohvalio: 18323
Pohvalio: 18323
Re: Istorija JGP-a
Još zanimljivije je kako su i tada planirali da osakate liniju 28, uprkos produženju doi Konjarnika koje je linija predviđala.
Da planirano je bilo da se trole spuste Kralja Petra i Dubrovačkom. To sam negde pročitao, ne mogu da se setim tačno, možda i u nekoj od monografija.
Ono što mi nije baš najjasnije je kako su zamislili pruduženje od Čingrijine do Mirijeva, odnosno Mite Ružića, kao i da li bi taj plan produženja uticao na tramvajski saobraćaj od Mite Ružića do Ustaničke.
Da planirano je bilo da se trole spuste Kralja Petra i Dubrovačkom. To sam negde pročitao, ne mogu da se setim tačno, možda i u nekoj od monografija.
Ono što mi nije baš najjasnije je kako su zamislili pruduženje od Čingrijine do Mirijeva, odnosno Mite Ružića, kao i da li bi taj plan produženja uticao na tramvajski saobraćaj od Mite Ružića do Ustaničke.
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7791
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16036
Pohvalio: 12512
Pohvalio: 12512
Re: Istorija JGP-a
E usput, izvinjavam se zbog (ne)kvaliteta slika, moj mobilni ima napredne funkcije za ručna podešavanja kamere ali ne stižem da se pozabavim time natenane.
Isto važi i za one fotografije sa Studentskog trga od danas.
Po mentalitetu sam još uvek u onoj eri kad su mobilni imali kamere od po 5 piksela i par funkcija. Koliko pratim kompove i ostale tehnologije, nekako sam uvek bio inertan i nezainteresovan kad se radi o mobilnim uređajima.
Isto važi i za one fotografije sa Studentskog trga od danas.
Po mentalitetu sam još uvek u onoj eri kad su mobilni imali kamere od po 5 piksela i par funkcija. Koliko pratim kompove i ostale tehnologije, nekako sam uvek bio inertan i nezainteresovan kad se radi o mobilnim uređajima.
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12813
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15728
Pohvalio: 36780
Pohvalio: 36780
Re: Istorija JGP-a
Вероватно би срушили онај збуџ кућа и улица од садашње окретнице до Олимпа и спојили лепо Чингријину са Милана Ракића. Значи паралелно са булеваром без икаквог преклапања. Уствари грешим, сад видим, преклапали би се трамвај и тролејбус од Устаничке до Мите Ружића (линија 50), али не сумњам да би то био велики проблем.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11160
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9880
Pohvalio: 18323
Pohvalio: 18323
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12813
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15728
Pohvalio: 36780
Pohvalio: 36780
Re: Istorija JGP-a
Отприлике би саобраћајница или заобишла школу до Волгине што ми се чини да би захтевало најмање рушења, или пре школе, да направи лакат кривину ка Милана Ракића и улије се у њу нормално, чак и ту може да се извуче са мање рушења.
-
Dart
- Higher intermediate
- Postovi: 1498
- Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1663
Pohvalio: 17
Pohvalio: 17
Re: Istorija JGP-a
Veza je planirana malo niže, kroz gradsku čistoću.
Pohvale za post: 2
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12813
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15728
Pohvalio: 36780
Pohvalio: 36780
Re: Istorija JGP-a
Tуда би могли да провуку са рушењем највише 5 кућа и да остане и чистоћа пошто им је друга половина плаца ближа Рифату неискоришћена.
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7791
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16036
Pohvalio: 12512
Pohvalio: 12512
Re: Istorija JGP-a
Evo za sve nostalgične ljubitelje Zijača
Za slike zahvalite ovom sajtu i ljudima na njemu https://ttransport.ru/company/1052.html

Pohvale za post: 5
-
IK101
-
- Intermediate
- Postovi: 117
- Pridružio se: Sub Nov 30, 2019 8:03 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 59
Pohvalio: 1
Pohvalio: 1
Re: Istorija JGP-a
Koje godine su odneseni na sečenje brede gb 58 i 60 i djura 110+193?
Oni bi trebali da su poslednji ostali u zmijarniku od starijih tramvaja
Oni bi trebali da su poslednji ostali u zmijarniku od starijih tramvaja
-
Вожд
-
- Expert
- Postovi: 6702
- Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11934
Pohvalio: 8839
Pohvalio: 8839
Pohvale za post: 5
-
Sam-2
-
- Intermediate
- Postovi: 281
- Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 817
Pohvalio: 212
Pohvalio: 212
Re: Istorija JGP-a
Poslednja fotografija danas.
Jos jedna foto je nastala na uklonjenom koloseku u Tabanovackoj.
Taj kolosek je inace sluzio za snabdevanje ugljem vojne komande do WW-2.
Jos jedna foto je nastala na uklonjenom koloseku u Tabanovackoj.
Taj kolosek je inace sluzio za snabdevanje ugljem vojne komande do WW-2.
Pohvale za post: 2
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22520
Pohvalio: 8735
Pohvalio: 8735
Re: Istorija JGP-a
Na drugoj fotki je masina za savijanje sina jos uvijek je u gsp u radnom statusu u depou na nbg trenutno mislim da je nabavljena 1922 godine
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
-
Sam-2
-
- Intermediate
- Postovi: 281
- Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 817
Pohvalio: 212
Pohvalio: 212
Re: Istorija JGP-a
Pocetak lazarevackog druma gde je i okretnica linije 4. (Ranije 13)
Snimak iz suprotnog smera krajem 30-ih. Neke od zgrada desno , jos postoje.
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12813
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15728
Pohvalio: 36780
Pohvalio: 36780
Re: Istorija JGP-a
direktor » Нед Мар 29, 2020 4:18 am napisao:Na drugoj fotki je masina za savijanje sina jos uvijek je u gsp u radnom statusu u depou na nbg trenutno mislim da je nabavljena 1922 godine
Тај вагон беше стоји на НБГ у депоу?
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22520
Pohvalio: 8735
Pohvalio: 8735
Re: Istorija JGP-a
Kolosjek u Tabanovackoj je poslijeratni služio je za prevoz gledalaca na utakmice tj kao mjesto za rezervne tramvaje saznao sam to od jednog vozdovcanina koji je predratno dete ukinut je oko 1969 kad je rekonstruise kružni tok koji je imao manji radiju do taj nedavno prije zadnje rekonstrukcije križnog toka bio je izronio komad sina kod vojvode stepe
Da stoji u depou nbg
Da stoji u depou nbg
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11160
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9880
Pohvalio: 18323
Pohvalio: 18323
Re: Istorija JGP-a
Zar nije okretnica bila u blizini današnjeg Lidla na Adi? Tako stoji u mapama. Lazarevački drum je Endija Vorhola.Sam-2 » 29 Mar 2020 12:18 napisao:Pocetak lazarevackog druma gde je i okretnica linije 4. (Ranije 13)
Snimak iz suprotnog smera krajem 30-ih. Neke od zgrada desno , jos postoje.
-
IK101
-
- Intermediate
- Postovi: 117
- Pridružio se: Sub Nov 30, 2019 8:03 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 59
Pohvalio: 1
Pohvalio: 1
Re: RE: Re: Istorija JGP-a
Okretnica je bila u okolini današnjeg parkinga na adi, pruga je bila jednokolosecna sem deonice kroz radničku gde je imala dupli koloseksolecar napisao:Zar nije okretnica bila u blizini današnjeg Lidla na Adi? Tako stoji u mapama. Lazarevački drum je Endija Vorhola.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=721732#p721732]Sam-2 » 29 Mar 2020 12:18[/url] napisao:Pocetak lazarevackog druma gde je i okretnica linije 4. (Ranije 13)
Snimak iz suprotnog smera krajem 30-ih. Neke od zgrada desno , jos postoje.
[img]http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=92314[/img]
Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
Pohvale za post: 1
-
Sam-2
-
- Intermediate
- Postovi: 281
- Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 817
Pohvalio: 212
Pohvalio: 212
Re: Istorija JGP-a
Ovde je bio pocetak Lazarevackog druma..
Uporedite zgrade....
Tramvaj je dolazio iz grada danasnjom Radnickom, pocetkom puta za Obrenovac, pravio LEVI polukrug,
i bocnom ulicom,obilazeci blok kuca i basti(na fotografiji levo) i, dolazio na pocetak Lazarevackog druma, gde mu
je bio polazna stanica ka gradu.
Racvanje Obrenovackog i Lazarevackog je pocinjalo kod poslednje zgrade na fotosu.
Uporedite zgrade....
Tramvaj je dolazio iz grada danasnjom Radnickom, pocetkom puta za Obrenovac, pravio LEVI polukrug,
i bocnom ulicom,obilazeci blok kuca i basti(na fotografiji levo) i, dolazio na pocetak Lazarevackog druma, gde mu
je bio polazna stanica ka gradu.
Racvanje Obrenovackog i Lazarevackog je pocinjalo kod poslednje zgrade na fotosu.
Pohvale za post: 1