Istorija JGP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

IK-97
Novice
Postovi: 20
Pridružio se: Pon Mar 02, 2020 9:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 32
Pohvalio: 22

Re: Istorija JGP-a

Postod IK-97 » Pon Mar 09, 2020 10:37 pm

I to mi nikad nije bilo jasno od cega se trole onako iskrive?
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10071
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11130
Pohvalio: 26518

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Uto Mar 10, 2020 12:57 am

@branik, сећате ли се можда шта је ГСП имао пре као куле за одржавање контактне мреже?
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1424
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 975
Pohvalio: 449

Re: Istorija JGP-a

Postod Gaspar18 » Uto Mar 10, 2020 2:21 am

Куле за одржравање контактне мреже су увек дежурне, и увек ће дежурати... Блок 45 је једна од ракова рана целог потеза, јер нико не мисли да може да прими 35 трамваја у шпицу, мислим сад на то, да 7 и 9 су укинути, а на 11 и 13 сад има толики број...
branik
Higher intermediate
Postovi: 1065
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1087
Pohvalio: 296

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Uto Mar 10, 2020 9:38 am

Tamovi kamioni su bili kule.
Motka se iskrivi, nekad čak i slomi kada padne, opruga je povuče uvis, vozač počne da koči pa je inercija još više povuče, a onda udari u šprajc (bočnu sajlu) ili metalnu konzolu. Ono što bude iznad se savije ili pukne. Čupale su se i cele motke. Zakači se za šprajc i trolna glava nekad i svuče sa trole ili iskrivi. Dešavalo se da zakači, zategne sajlu, svuče je i lansira kao iz luka kad se sajla odapne. Sećam se slučaja da je na terasi u D. Tucovića čoveku razbila bure sa kupusom, dosta daleko od ulice. Upadale su u kola iza, padale na krov drugog trolejbusa.... Svašta se dešavalo
Pohvale za post: 1
branik
Higher intermediate
Postovi: 1065
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1087
Pohvalio: 296

Re: Istorija JGP-a

Postod branik » Uto Mar 10, 2020 7:18 pm

Bender Rodriguez » Uto Mar 10, 2020 6:40 pm napisao:Slika

Pala bandera na zice na Studentskom trgu, ceo trolejbuski sistem do Slavije i Takovske je u zastoju.

E, i to se događa povremeno. Tu će najpre biti da je trula bandera. Brzina nije velika, ali kad se složi oscilovanje, desi se.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5650
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10198
Pohvalio: 7966

Re: Istorija JGP-a

Postod Bender Rodriguez » Uto Mar 10, 2020 8:09 pm

TRR.jpg

TR1.jpg
Srbija nije Kina.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10071
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11130
Pohvalio: 26518

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Uto Mar 10, 2020 8:15 pm

Занимљиво да су тада предвиђали спуштање тролејбуса од Студентског трга до Дунавске ако се не варам низ Краља Петра и Дубровачку улицу.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8908
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6785
Pohvalio: 11221

Re: Istorija JGP-a

Postod solecar » Uto Mar 10, 2020 9:30 pm

Još zanimljivije je kako su i tada planirali da osakate liniju 28, uprkos produženju doi Konjarnika koje je linija predviđala.
Da planirano je bilo da se trole spuste Kralja Petra i Dubrovačkom. To sam negde pročitao, ne mogu da se setim tačno, možda i u nekoj od monografija.
Ono što mi nije baš najjasnije je kako su zamislili pruduženje od Čingrijine do Mirijeva, odnosno Mite Ružića, kao i da li bi taj plan produženja uticao na tramvajski saobraćaj od Mite Ružića do Ustaničke.
Slika

Slika
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5650
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10198
Pohvalio: 7966

Re: Istorija JGP-a

Postod Bender Rodriguez » Uto Mar 10, 2020 9:32 pm

E usput, izvinjavam se zbog (ne)kvaliteta slika, moj mobilni ima napredne funkcije za ručna podešavanja kamere ali ne stižem da se pozabavim time natenane.
Isto važi i za one fotografije sa Studentskog trga od danas.

Po mentalitetu sam još uvek u onoj eri kad su mobilni imali kamere od po 5 piksela i par funkcija. Koliko pratim kompove i ostale tehnologije, nekako sam uvek bio inertan i nezainteresovan kad se radi o mobilnim uređajima.
Srbija nije Kina.
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10071
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11130
Pohvalio: 26518

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Uto Mar 10, 2020 9:39 pm

Вероватно би срушили онај збуџ кућа и улица од садашње окретнице до Олимпа и спојили лепо Чингријину са Милана Ракића. Значи паралелно са булеваром без икаквог преклапања. Уствари грешим, сад видим, преклапали би се трамвај и тролејбус од Устаничке до Мите Ружића (линија 50), али не сумњам да би то био велики проблем.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8908
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6785
Pohvalio: 11221

Re: Istorija JGP-a

Postod solecar » Uto Mar 10, 2020 11:46 pm

Tu je i škola Marija Bursać, na delu uz Čingrijinu.
Slika

Slika
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10071
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11130
Pohvalio: 26518

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Sre Mar 11, 2020 12:43 am

Отприлике би саобраћајница или заобишла школу до Волгине што ми се чини да би захтевало најмање рушења, или пре школе, да направи лакат кривину ка Милана Ракића и улије се у њу нормално, чак и ту може да се извуче са мање рушења.
Dart
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 898
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 995
Pohvalio: 8

Re: Istorija JGP-a

Postod Dart » Čet Mar 12, 2020 2:08 am

Veza je planirana malo niže, kroz gradsku čistoću.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10071
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11130
Pohvalio: 26518

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Čet Mar 12, 2020 9:38 am

Tуда би могли да провуку са рушењем највише 5 кућа и да остане и чистоћа пошто им је друга половина плаца ближа Рифату неискоришћена.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5650
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10198
Pohvalio: 7966

Re: Istorija JGP-a

Postod Bender Rodriguez » Ned Mar 15, 2020 3:43 am

Evo za sve nostalgične ljubitelje Zijača :D Za slike zahvalite ovom sajtu i ljudima na njemu https://ttransport.ru/company/1052.html

1.jpg

63-108.jpg

55.jpg

7.jpg

110.jpg

83.jpg

77.jpg

76.jpg

161.jpg

139.jpg
Srbija nije Kina.
Pohvale za post: 5
IK101
Beginner
Postovi: 32
Pridružio se: Sub Nov 30, 2019 8:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 1

Re: Istorija JGP-a

Postod IK101 » Pet Mar 27, 2020 2:07 am

Koje godine su odneseni na sečenje brede gb 58 i 60 i djura 110+193?
Oni bi trebali da su poslednji ostali u zmijarniku od starijih tramvaja
Вожд
Expert
Postovi: 6092
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8687
Pohvalio: 7637

Re: Istorija JGP-a

Postod Вожд » Sub Mar 28, 2020 7:43 pm

Pohvale za post: 2

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: ivanban i 4 gosta