Stranica 34 od 38

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Pon Mar 09, 2020 10:37 pm
od IK-97
I to mi nikad nije bilo jasno od cega se trole onako iskrive?

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 12:57 am
od Дошљак
@branik, сећате ли се можда шта је ГСП имао пре као куле за одржавање контактне мреже?

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 2:21 am
od Gaspar18
Куле за одржравање контактне мреже су увек дежурне, и увек ће дежурати... Блок 45 је једна од ракова рана целог потеза, јер нико не мисли да може да прими 35 трамваја у шпицу, мислим сад на то, да 7 и 9 су укинути, а на 11 и 13 сад има толики број...

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 9:38 am
od branik
Tamovi kamioni su bili kule.
Motka se iskrivi, nekad čak i slomi kada padne, opruga je povuče uvis, vozač počne da koči pa je inercija još više povuče, a onda udari u šprajc (bočnu sajlu) ili metalnu konzolu. Ono što bude iznad se savije ili pukne. Čupale su se i cele motke. Zakači se za šprajc i trolna glava nekad i svuče sa trole ili iskrivi. Dešavalo se da zakači, zategne sajlu, svuče je i lansira kao iz luka kad se sajla odapne. Sećam se slučaja da je na terasi u D. Tucovića čoveku razbila bure sa kupusom, dosta daleko od ulice. Upadale su u kola iza, padale na krov drugog trolejbusa.... Svašta se dešavalo

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 7:18 pm
od branik
Bender Rodriguez » Uto Mar 10, 2020 6:40 pm napisao:Slika

Pala bandera na zice na Studentskom trgu, ceo trolejbuski sistem do Slavije i Takovske je u zastoju.

E, i to se događa povremeno. Tu će najpre biti da je trula bandera. Brzina nije velika, ali kad se složi oscilovanje, desi se.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 8:09 pm
od Bender Rodriguez
TRR.jpg

TR1.jpg

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 8:15 pm
od Дошљак
Занимљиво да су тада предвиђали спуштање тролејбуса од Студентског трга до Дунавске ако се не варам низ Краља Петра и Дубровачку улицу.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 9:30 pm
od solecar
Još zanimljivije je kako su i tada planirali da osakate liniju 28, uprkos produženju doi Konjarnika koje je linija predviđala.
Da planirano je bilo da se trole spuste Kralja Petra i Dubrovačkom. To sam negde pročitao, ne mogu da se setim tačno, možda i u nekoj od monografija.
Ono što mi nije baš najjasnije je kako su zamislili pruduženje od Čingrijine do Mirijeva, odnosno Mite Ružića, kao i da li bi taj plan produženja uticao na tramvajski saobraćaj od Mite Ružića do Ustaničke.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 9:32 pm
od Bender Rodriguez
E usput, izvinjavam se zbog (ne)kvaliteta slika, moj mobilni ima napredne funkcije za ručna podešavanja kamere ali ne stižem da se pozabavim time natenane.
Isto važi i za one fotografije sa Studentskog trga od danas.

Po mentalitetu sam još uvek u onoj eri kad su mobilni imali kamere od po 5 piksela i par funkcija. Koliko pratim kompove i ostale tehnologije, nekako sam uvek bio inertan i nezainteresovan kad se radi o mobilnim uređajima.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 9:39 pm
od Дошљак
Вероватно би срушили онај збуџ кућа и улица од садашње окретнице до Олимпа и спојили лепо Чингријину са Милана Ракића. Значи паралелно са булеваром без икаквог преклапања. Уствари грешим, сад видим, преклапали би се трамвај и тролејбус од Устаничке до Мите Ружића (линија 50), али не сумњам да би то био велики проблем.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Uto Mar 10, 2020 11:46 pm
od solecar
Tu je i škola Marija Bursać, na delu uz Čingrijinu.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Sre Mar 11, 2020 12:43 am
od Дошљак
Отприлике би саобраћајница или заобишла школу до Волгине што ми се чини да би захтевало најмање рушења, или пре школе, да направи лакат кривину ка Милана Ракића и улије се у њу нормално, чак и ту може да се извуче са мање рушења.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Čet Mar 12, 2020 2:08 am
od Dart
Veza je planirana malo niže, kroz gradsku čistoću.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Čet Mar 12, 2020 9:38 am
od Дошљак
Tуда би могли да провуку са рушењем највише 5 кућа и да остане и чистоћа пошто им је друга половина плаца ближа Рифату неискоришћена.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 15, 2020 3:43 am
od Bender Rodriguez
Evo za sve nostalgične ljubitelje Zijača :D Za slike zahvalite ovom sajtu i ljudima na njemu https://ttransport.ru/company/1052.html

1.jpg

63-108.jpg

55.jpg

7.jpg

110.jpg

83.jpg

77.jpg

76.jpg

161.jpg

139.jpg

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Pet Mar 27, 2020 2:07 am
od IK101
Koje godine su odneseni na sečenje brede gb 58 i 60 i djura 110+193?
Oni bi trebali da su poslednji ostali u zmijarniku od starijih tramvaja

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Sub Mar 28, 2020 7:43 pm
od Вожд

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Sub Mar 28, 2020 9:49 pm
od Sam-2
Poslednja fotografija danas.
tabanovacka 6-8.jpg
tabanovacka 6-8.jpg (81.51 KiB) Pogledano 1757 puta

Jos jedna foto je nastala na uklonjenom koloseku u Tabanovackoj.
Taj kolosek je inace sluzio za snabdevanje ugljem vojne komande do WW-2.

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 5:18 am
od direktor
Na drugoj fotki je masina za savijanje sina jos uvijek je u gsp u radnom statusu u depou na nbg trenutno mislim da je nabavljena 1922 godine

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 12:18 pm
od Sam-2

Pocetak lazarevackog druma gde je i okretnica linije 4. (Ranije 13)
Snimak iz suprotnog smera krajem 30-ih. Neke od zgrada desno , jos postoje.
bg-cukarica.jpg
bg-cukarica.jpg (43.05 KiB) Pogledano 1649 puta

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 12:24 pm
od Дошљак
direktor » Нед Мар 29, 2020 4:18 am napisao:Na drugoj fotki je masina za savijanje sina jos uvijek je u gsp u radnom statusu u depou na nbg trenutno mislim da je nabavljena 1922 godine

Тај вагон беше стоји на НБГ у депоу?

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 12:30 pm
od direktor
Kolosjek u Tabanovackoj je poslijeratni služio je za prevoz gledalaca na utakmice tj kao mjesto za rezervne tramvaje saznao sam to od jednog vozdovcanina koji je predratno dete ukinut je oko 1969 kad je rekonstruise kružni tok koji je imao manji radiju do taj nedavno prije zadnje rekonstrukcije križnog toka bio je izronio komad sina kod vojvode stepe
Da stoji u depou nbg

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 1:22 pm
od solecar
Sam-2 » 29 Mar 2020 12:18 napisao:Pocetak lazarevackog druma gde je i okretnica linije 4. (Ranije 13)
Snimak iz suprotnog smera krajem 30-ih. Neke od zgrada desno , jos postoje.
Slika
Zar nije okretnica bila u blizini današnjeg Lidla na Adi? Tako stoji u mapama. Lazarevački drum je Endija Vorhola.

Re: RE: Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 1:30 pm
od IK101
solecar napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=721732#p721732]Sam-2 » 29 Mar 2020 12:18[/url] napisao:Pocetak lazarevackog druma gde je i okretnica linije 4. (Ranije 13)
Snimak iz suprotnog smera krajem 30-ih. Neke od zgrada desno , jos postoje.
[img]http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=92314[/img]
Zar nije okretnica bila u blizini današnjeg Lidla na Adi? Tako stoji u mapama. Lazarevački drum je Endija Vorhola.
Okretnica je bila u okolini današnjeg parkinga na adi, pruga je bila jednokolosecna sem deonice kroz radničku gde je imala dupli kolosek

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka

Re: Istorija JGP-a

Poslato: Ned Mar 29, 2020 3:04 pm
od Sam-2
Ovde je bio pocetak Lazarevackog druma..
Uporedite zgrade....
cukarica.jpg

bg-cukarica.jpg
bg-cukarica.jpg (67.35 KiB) Pogledano 1591 puta


Tramvaj je dolazio iz grada danasnjom Radnickom, pocetkom puta za Obrenovac, pravio LEVI polukrug,
i bocnom ulicom,obilazeci blok kuca i basti(na fotografiji levo) i, dolazio na pocetak Lazarevackog druma, gde mu
je bio polazna stanica ka gradu.
Racvanje Obrenovackog i Lazarevackog je pocinjalo kod poslednje zgrade na fotosu.