Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

patrick
Novice
Postovi: 4
Pridružio se: Uto Maj 19, 2020 12:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 4

Re: Metro

Postod patrick » Sre Maj 20, 2020 12:09 pm

Neverovatno je da nisu pokrili Vidikovac, Žarkovo i Banovo brdo sa metroom, to su ogromna naselja koja prave gužvu do Sajma
Pohvale za post: 2
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6111
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5648
Pohvalio: 1515

Re: Metro

Postod Delija » Sre Maj 20, 2020 1:13 pm

Жарково и Баново Брдо јесу покривени првом линијом.

Остајем при ставу да је ово пројекат дугорочно мање штетан од свих претходних из раздобља 2004-2013. У будућности трећа линија покрива прескочено и то је то.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9321
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Metro

Postod solecar » Sre Maj 20, 2020 1:50 pm

U budućnosti će i Srbija biti bez javnog duga. :D
Slika

Slika
branik
Higher intermediate
Postovi: 1224
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1322
Pohvalio: 375

Re: Metro

Postod branik » Sre Maj 20, 2020 7:21 pm

У далекој
Whiplash
Novice
Postovi: 18
Pridružio se: Pon Mar 14, 2016 11:48 am
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 0

Re: Metro

Postod Whiplash » Sre Maj 20, 2020 7:34 pm

patrick » Sre Maj 20, 2020 11:09 am napisao:Neverovatno je da nisu pokrili Vidikovac, Žarkovo i Banovo brdo sa metroom, to su ogromna naselja koja prave gužvu do Sajma

Voždovac nije pokriven nijednom linijom.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9321
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Metro

Postod solecar » Sre Maj 20, 2020 7:42 pm

branik » 20 Maj 2020 19:21 napisao:У далекој
Pa da, kao i treća linija Metroa.
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
Express
Higher intermediate
Postovi: 1040
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 751
Pohvalio: 28

Re: Metro

Postod Express » Sre Maj 20, 2020 8:04 pm

Ima propusta i u ovom planu na sve strane. Najbolji je što se tiče tehničkih karakteristika, sad što naprednjačka crkva gradi kud popa ide, ne kud narod ide to je već posebna priča.

Što se prve linije tiče rekao bih da od lokacije depoa zavisi opseg prve linije. Hvala Bogu pa postoje još dve prihvatljive lokacije za isti i potred toga što se Makiš gura "napred" od strane "naprednjaka".

To su Karaburma/Ada Huja i livade iza Jablaničke. U prvom slučaju bi prva faza spajala Karaburmu i Žarkovo, Cerak i Bele Vode preko Prokopa (L=13,25km) dok bi u drugom bilo moguće izvući liniju od Jablaničke do Pančevačkog Mosta preko Prokopa (L=12,75km). Tvrdnja da je Makiš idealna lokacija za depo neosnovana je osim u slučaju interesa. Pristup metroa železnici radi dopreme/otpreme kompozicija može biti obezbeđen vezom u zoni stanice Pančevački Most (tunelske cevi ka Karaburmi već postoje, a predviđen je i BG:Voz do Vojvode Micka Krstića/Diljske).

Omašeno Žarkovo (ne mislim na Vodovodsku/Julino Brdo tj severnu ivicu nego na samo čvorište kod Pijace/Vera), Vidikovac, Prokop ali zato Mirijevo ne samo što ima dve linije već "rep" prve ima da skuplja paučinu na pravcu gde bi isto bilo i sa tramvajem. Jedino da poruše sve što se porušiti može, pa da načičkaju Vankuverizam i ćao. Onda bi bilo putnika. Ono o čemu govorim može se videti na prikazu pretpostavljenog opterećenja. Jasno je da se radi o manipulaciji saobraćaja radi ispunjenja nečijih zamisli. Gde je parče linije 1 između Ustaničke i Mirijeva? KOliko će da oduzme putnika segmentu linije 1 Višnjička-Mirijevo? Zašto prisiljavati Vidikovčane na survavanje/pentranje fiderima kad metro može lepo da dođe do njih? Zašto kanalisati Vidikovac ka Rakovici. Koridor 56-ice zanemaren je u korist BG:Voz fidera 59 radi opravdana provlačenja Metroa kroz Makiš, uz gradnju, odnosno veštačku genaraciju patronaže. Opet da bi deo primio BG:Voz koji bi trebalo u većoj meri da privlači presedače s Lastinih lokalnih linija oko Mladenovca i Barajeva nego da maltretira Vidikovčane.

Verovatno misle da liniju 2 ukrste s linijom 1 u zoni Kneza Miloša kako bi prešla most između Galerije i Kule Beograd. Ista hvata obod centra Zemuna, neprihvatljivo daleko od Keja. Treba vam više od 500m od Muhara do metroa, odnosno kilometar od Keja.

Liniju 3 treba planirati tako da pokrije jednim krakom Prokop, Autokomandu Kumodrašku i Zaplanjsku, drugim Tašmajdan, Vukov Spomenik, Šumice, Medak i Jerković, posle zajedno preko Stepe i Trošarine do Banjice II, možda do stanice Rakovica. Jedno na novobeogradskoj strani ne znam šta bi radio s po***nim zgradama nasred puta između severnog i južnog dela 63. bloka. :shock:

Nedopustivo je projekat čija realizacija decenijama kasni realizovati navrat-nanos u doba povoljnih uslova za poremećaj poretka tradicionalnih vidova prevoza usled pojave dusruptivnih tehnologija. Čisto da tamo neke 2040 ne budemo leteli od Ustaničke do Blokova otplaćujući metro za prevoz duhova duž Mirijevskog Bulevara.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10813
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12228
Pohvalio: 29356

Re: Metro

Postod Дошљак » Sre Maj 20, 2020 9:10 pm

Лепо описано како линије 1 и 2 и што каче насеља исто заобилазе битне токове кретања људи.
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17472
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4553
Pohvalio: 1077

Re: Metro

Postod vucko » Čet Maj 21, 2020 10:17 am

Mali i Falkoni o metrou i francuskim investicijama u Srbiju

Ministar finansija Siniša Mali izjavio je danas, prilikom sastanka sa francuskim ambasadorom Žan Luj Falkonijem, da nijedan strani investitor nije odustao od investiranja u Srbiju. Mali je sa ambasadorom Francuske razgovarao o ekonomskoj situaciji u uslovima pandemije virusa Kovid-19 i o francuskim investicijama u Srbiji.

Mali i Falkoni su razgovarali i o projektu izgradnje metroa u Beogradu, u kome učestvuje francuska kompanija Ežis. Nedavno je potpisan Sporazum o donaciji u vezi sa realizacijom i finansiranjem tog projekta, a koji će omogućiti izradu studije izvodljivosti. Takođe, radi se i na finansijskoj konstrukciji, što je, kako su se sagovornici saglasili, veoma važan deo ovog projekta.

Kako se dodaje, oni su projekat izgradnje beogradskog metroa definisali kao apsolutni prioritet u međusobnim odnosima, s obzirom na to da Beograđani na metro čekaju decenijama unazad, i da je neophodan zbog daljeg ubrzanog razvoja i širenja grada.

https://www.danas.rs/ekonomija/mali-i-f ... -u-srbiju/
gishko
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 790
Pridružio se: Uto Sep 27, 2016 1:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1626
Pohvalio: 5000

Re: Metro

Postod gishko » Čet Maj 21, 2020 1:02 pm

To isti onaj Mali koji je rekao da se nigde u svetu metro ne gradi u gusto naseljenim mestima? :)
Pohvale za post: 4
roland
Intermediate
Postovi: 423
Pridružio se: Sre Apr 01, 2015 11:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1006
Pohvalio: 343

Re: Metro

Postod roland » Čet Maj 21, 2020 1:23 pm

Oni planiraju da grade metro od livade do livade ispod BnV-a i Save, gde ko zna na kakve probleme krtica može da naiđe, tako da će projekat da poskupi ko zna još koliko od planirane cifre, a mi smo na pragu globalne recesije. Može da nam se desi da se ulupa brdo para u taj projekat metroa, a da na kraju taj metro nikad ni ne proradi jer nećemo moći da isfinansiramo kompletiranje metroa.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 8048
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12435
Pohvalio: 7802

Re: Metro

Postod Пантограф » Čet Maj 21, 2020 1:41 pm

Финансираће Кина, ми ћемо после да отплаћујемо.

Та прва етапа прве линије ће бити изграђена, у то не треба сумњати. Али после би могли схватити да је подухват ирационално скуп и променити планове. Мислим да је чак и реално. Сумњам да ће бити предвиђене линије бр. 2, било када; уместо тога, верујем да ће прво градити ону трећу линију, што би поприлично извукло ствари.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 17 gosta