Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1066
Pohvalio: 76

Re: Metro

Postod WLABmz » Pon Avg 20, 2018 3:00 pm

zidar » Pon Avg 20, 2018 10:06 am napisao:- Celokupna putnicka zeleznica tada moze da ide koridorom NBGD-most na Adi-Topcider



Neverovatna mi je tendencija određenih članova foruma da ulaze u paralelnu realnost. Imamo novu glavnu stanicu u Prokopu (molim vas da ne ulazite u hiljaditi put u raspravu da li je glavna, centralna ili šta već, jer je činjenično stanje da je većinski preuzela ulogu koja je imala glavna) koja će kroz par godina biti završena (tužno je što i ovako nezavršena bez problema prima trenutni broj putnika i vozova), a neki bi i dalje da prave nekakve nove neostvarive koridore koji zaobilaze Prokop i pravili bi novi Prokop na drugom mestu. Kao da nam nije dovoljan jedan Prokop pa bi možda i neki Ukop ili Raskop. Ne razumem uopšte.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 10
markomarko
Intermediate
Postovi: 123
Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 144

Re: Metro

Postod markomarko » Pon Avg 20, 2018 5:14 pm

Za inspiraciju - uzivo mapa svih vozova u londonskoj podzemnoj zeleznici:

https://traintimes.org.uk/map/tube/schematic/

Ili ako hocete da vidite na gradskoj mapi:

https://traintimes.org.uk/map/tube/

london uzivo.PNG
Bez megalomanije:
1) Trase metroa racionalno usvajati da se pokrije što vise uz što manje ulaganje
2) Najracionalnija inžinjerska resenja – podzemne trase samo gde je apsolutno neophodno, urbanizmom odvajati buduće koridore sada i koristiti postojeće
3) Projektovati za realne sadašnje i buduće kapacitete

Analiza rute (2017) https://bit.ly/2A7dHGL
Autonomna vozila u JGP https://bit.ly/2NCKoPM
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Metro

Postod vucko » Sre Avg 22, 2018 12:11 am

WLABmz » 20 Aug 2018 02:00 pm napisao:
zidar » Pon Avg 20, 2018 10:06 am napisao:- Celokupna putnicka zeleznica tada moze da ide koridorom NBGD-most na Adi-Topcider



Neverovatna mi je tendencija određenih članova foruma da ulaze u paralelnu realnost. Imamo novu glavnu stanicu u Prokopu (molim vas da ne ulazite u hiljaditi put u raspravu da li je glavna, centralna ili šta već, jer je činjenično stanje da je većinski preuzela ulogu koja je imala glavna) koja će kroz par godina biti završena (tužno je što i ovako nezavršena bez problema prima trenutni broj putnika i vozova), a neki bi i dalje da prave nekakve nove neostvarive koridore koji zaobilaze Prokop i pravili bi novi Prokop na drugom mestu. Kao da nam nije dovoljan jedan Prokop pa bi možda i neki Ukop ili Raskop. Ne razumem uopšte.

Slažem se, kao što sam rekao sutra( u septembru a to je za 9 dana) će se pojaviti plan na gradskoj skupštini, usvoji će ga. A mi ćemo ovde da crtkamo metro trasom metroa, stanicu Bg voza na trgu koju nećemo videti zbog gašenja GŽS i.t.d. Zar je toliki problem da realno sagledamo stvari, stavimo svoje fantazije i egoe sa strane i sagledamo na šta se realno može uticati u pogledu metroa?

I naravno sprečiti trenutnu prodaju m*** za bubrege i predstavljanja gradske železnie BG Voza kao metroa što nije jer ne pokriva centar to jest krug dvojke već ga jasno tangira.

Uz dužno poštovanje Zidar, tu najviše mislim na tebe jer imaš raznorazne fiks ideje na koje ti konstantno članovi koji su iz građevinske i geodetske struke ukazuju da su neizvodljive.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 3
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1066
Pohvalio: 76

Re: Metro

Postod WLABmz » Sre Avg 22, 2018 12:52 am

Upravo. Opasno nam preti sudbina Jerevanskog metroa.
SlikaSlikaSlika
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 892
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 536
Pohvalio: 360

Re: Metro

Postod Gaspar18 » Sre Avg 22, 2018 12:59 am

Метро или било који шински систем, да заобилази најбитнија чворишта попут Општине Нови Београд и дела центра Земуна је незамислив... А где је Блок 42 као будуће аутобуско чвориште... Поента Метроа је растеретити кључне транзитне и путничке коридоре, а линија Устаничка - Блок 42 са све подземним делом код ФДУ - Општина Нови Београд - Земун је била најјиедеалнија за целу ту причу, и ту треба почети градњу дела те линије, јер критични део се све више формира од Блока 42 и Бувљака до центра Земуна, а то ниједан систем ЈГПа није у стању да изнесе(небитан интервал линије која ту пролази)...
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2066
Pohvalio: 579

Re: Metro

Postod zidar » Sre Avg 22, 2018 2:29 am

vucko » 21 Aug 2018 10:11 pm napisao:
WLABmz » 20 Aug 2018 02:00 pm napisao:
zidar » Pon Avg 20, 2018 10:06 am napisao:- Celokupna putnicka zeleznica tada moze da ide koridorom NBGD-most na Adi-Topcider



Neverovatna mi je tendencija određenih članova foruma da ulaze u paralelnu realnost. Imamo novu glavnu stanicu u Prokopu (molim vas da ne ulazite u hiljaditi put u raspravu da li je glavna, centralna ili šta već, jer je činjenično stanje da je većinski preuzela ulogu koja je imala glavna) koja će kroz par godina biti završena (tužno je što i ovako nezavršena bez problema prima trenutni broj putnika i vozova), a neki bi i dalje da prave nekakve nove neostvarive koridore koji zaobilaze Prokop i pravili bi novi Prokop na drugom mestu. Kao da nam nije dovoljan jedan Prokop pa bi možda i neki Ukop ili Raskop. Ne razumem uopšte.

Slažem se, kao što sam rekao sutra( u septembru a to je za 9 dana) će se pojaviti plan na gradskoj skupštini, usvoji će ga. A mi ćemo ovde da crtkamo metro trasom metroa, stanicu Bg voza na trgu koju nećemo videti zbog gašenja GŽS i.t.d. Zar je toliki problem da realno sagledamo stvari, stavimo svoje fantazije i egoe sa strane i sagledamo na šta se realno može uticati u pogledu metroa?

I naravno sprečiti trenutnu prodaju m*** za bubrege i predstavljanja gradske železnie BG Voza kao metroa što nije jer ne pokriva centar to jest krug dvojke već ga jasno tangira.

Uz dužno poštovanje Zidar, tu najviše mislim na tebe jer imaš raznorazne fiks ideje na koje ti konstantno članovi koji su iz građevinske i geodetske struke ukazuju da su neizvodljive.


Da izvines, ja sam podstaknut bas tvojom najavom inicijative protiv SNS metroa i zapoceo diskusiju o argumentima za i protiv.

Obrazlozio sam prednosti i mane trase Senjak, kao i mane i velike prednosti trase Sajam.

Do sada nisam procitao ubedljivo obrazlozenje prednosti Senjaka prema Sajmu, a valjda bi bilo pozeljno da inicijativa ispece argumente na forumu pre nego sto nastupi u javnosti kada vec ovaj forum i diskusija postoje.

Kako bi recimo odgovorio na pitanje "zasto se protitivite metrou bas sada kada cemo napokon da ga gradimo posle toliko godina cekanja?"

- - -
(Inace moji projekti su plod dugogodisnjeg mastanja, razvoja i rada i ne znam koji je to od njih neko iz struke osporio kao neizvodljiv :kafa: )
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 2
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1370
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1741
Pohvalio: 771

Re: Metro

Postod milanche » Sre Avg 22, 2018 2:16 pm

Pa trasa ka prokopu ne iskljucuje sajam. Jedino sto je stanica pomerena ka Ruskoj, ali i tu se isto tako ostvaruje presedanje na puno autobuskih linija, pa cak mozda i prsedanje na zeleznicu ukoliko bi se uradila stanica sajam (stari cvor).

A dobija se veza sa centralnom zeleznickom stanicom koja je preuzela ulogu glavne, veza celog juznog, centralnog, kao i istocnog Beograda (ako metro ide ka Mirijevu) sa tom stanicom i maksimalno iskoriscavanje njegog kapaciteta koji vec postoji.

Dobija se veza Klinickim centrom, koji je opet pozicioniran u liniji sa Prokopom, da ljudi koji dodju iz unutrasnjosti lako i brzo stigu do klinickog bez da sto godina provedu u prevozu, jer je to bespotrebno.

Dobija se veza sa Slavijom u blizini koje se nalaze mnoge administrativne i druge atraktivne ustanove od koristi za sve gradjane, kao i velika gustina stambenog tkiva.

Omogucava se da kralja Milana postane pesacka ulica, i time ceo potrez od terazija do slavije se nadoveze na postojece presacke zone i postane jos atraktivniji. Pesacka zona od slavije do Kalimegdana - milina.

Za svaku ovu stavku mogu da razglabam po jednu celu stranu, ali ovo su samo teze.

Medjutim, ukoliko je trzni centar i bogoljib na vodi bitniji od ovih stvari, onda nista. Ja sam mislio da je bitno da se grad razvija na opstu korist al izgleda da sam negde zalutao.


I jos nesto, kad se pravi urbanizam grada to je kao puzzle. Sve je vezano jedno sa drugim i postavljeno u odnosu na nesto. Pa tako i nov zel cvor, metro, klinicki cetar i sve ostalo je osmisljeno u odnosu jedno na drugo. Kao sto ni puzzle slika nece igledati kako valja, ako se kockice ne poredjaju onako kako su i prerdvidjene, tako ni grad nece izgledati kako valja ako se na silu menja predvidjeni medjusobni odnos vise komponenata.

Ko hoce da shvati koliko je lose da linija prokop-kcs-slavije ostane bez metroa -shvatice, ko nece - niko mu ne moze pomoci. Sve je vec receno na ovoj i drugim temama.
Pohvale za post: 7
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1051
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 839
Pohvalio: 490

Re: Metro

Postod 11030 » Sre Avg 22, 2018 2:26 pm

Slažem se sa Vučkom. Da se tema (ne forumska već životna a to je trasa prve linije metroa) ne bi razvodnjavala i da se ne bi išlo u psihopatologiju treba izneti konkretan predlog sa eventualno jednim ili dva zahteva o promeni postojeće trase, jer sigurno neće uvažiti a ni usvojiti bilo šta što previše odstupa od njihovog plana. Ja bih išla na insistiranje da posle Brda metro ide nadzemno trasom Ibarske do Orlovače gde bi bio depo. Skretanje ka Makišu (koje je pitanje da li će se raditi i ako hoće u kom obimu) uskraćuje pristupa Metrou oko 200.000 stanovnika južnog Beograda. Da smo pametni i svi da pokrenemo narodnu inicijativu, skupimo potpise. Makiš je najgluplja moguća opcija. Trason Ibarske se pokriva Žarkovo, Cerak, Bele vode, Vidikovac, Labudovo brdo, Petlovo brdo. Nadzemna trasa je i jeftinija a za nju ovde ima i više nego dovoljno mesta.

I da, smarate sa svojim predlozima crtežima i glupostima koji će uvek ostati na nivou mašte. Uradimo nešto konkretno!
Pohvale za post: 11
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Metro

Postod vucko » Sre Avg 22, 2018 7:45 pm

Pozdrav za Zidara, upravo objavljena vest.

Kreće BG metro: Biće kombinacija sa BG vozom
IZVOR: TANJUG SREDA, 22.08.2018. | 17:43

Beograd -- Ministarstvo građevinarstva formiralo je radnu grupu koja će pratiti izgradnju metroa u Beogradu i određivati dinamiku realizacije tog projekta.

Na sastanku, kojem je predsedavala ministarka Zorana Mihalović, rečeno je da je ideja da se napravi kombinacija metroa, za dve linije, i BG voza, s obzirom na to da laki šinski sistem već postoji u Beogradu.

Takođe, kako se navodi u saopštenju dostavljenom medijima, na sastanku je ocenjeno da će izgradnja metroa doprineti ubrzanom razvoju Grada, sa potencijalom za izgradnju velikog broja stambenih i poslovnih objekata.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1434032
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26152
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12229
Pohvalio: 5070

Re: Metro

Postod direktor » Sre Avg 22, 2018 7:50 pm

A to ti znas nesto da ce zidar biti u komisiji mozda...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Пантограф
Expert
Postovi: 5820
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6548
Pohvalio: 4240

Re: Metro

Postod Пантограф » Sre Avg 22, 2018 11:48 pm

Pa, ne mora da bude; ima člana Uticajne grupe Imamo plan u SNS, pa će taj, dabome, da utiče na koga treba, da metro bude što bolji.

@11030
Mudro zboriš. To je razlika između zrelih ljudi i dečurlije. Nažalost, po pitanju metroa Beobuild je vazda bio većinski među dečurlijom. I sve najgore što vlast učini sa beogradskim metroom, zapravo su preuzete klinačke ideje sa ovog foruma.
Poslednja izmena od Пантограф u Sre Avg 22, 2018 11:56 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 3
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2066
Pohvalio: 579

Re: Metro

Postod zidar » Sre Avg 22, 2018 11:50 pm

^^^^^ha, ha to bi bio zanimljiv momenat, Zidar komesar :D

Inace vest za pohvalu, od raznih tramvajskih rolerkostera za koje je cak i ikonica smisljena :fijasko: dosli smo napokon do toga da je zvanicna prica "Beogradu trebaju Metro i Bg:voz"

Ozbiljan pomak ka zdravom razumu.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 2
unedfined
Intermediate
Postovi: 391
Pridružio se: Sre Sep 13, 2017 10:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 372
Pohvalio: 1034

Re: Metro

Postod unedfined » Čet Avg 23, 2018 11:14 am

zidar » Sre Avg 22, 2018 9:50 pm napisao:^^^^^ha, ha to bi bio zanimljiv momenat, Zidar komesar :D

Inace vest za pohvalu, od raznih tramvajskih rolerkostera za koje je cak i ikonica smisljena :fijasko: dosli smo napokon do toga da je zvanicna prica "Beogradu trebaju Metro i Bg:voz"

Ozbiljan pomak ka zdravom razumu.


Napokon? Pa zar nije još sedadeset i koje određeno da Beogradu treba metro. I sve studije i planiranja su odrađeni tada... i stavljeni u fioku osamdesetih kada više nije bilo para.
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2066
Pohvalio: 579

Re: Metro

Postod zidar » Čet Avg 23, 2018 11:24 am

Tada se drzava zvala Jugoslavija, ekonomija je bila planska, a buducnost svetla.

Posle je sve otislo u vrazju mater a pocetkom dvehiljaditih svi planovi za metro u Beogradu su zapravo forsirali nasminkani tramvaj ( :fijasko: ).
Cak je i Beovoz ukinut.

Zato kazem da se nakon 20ak godina polako vracamo zdravom razumu:

- Bg:voz je uveden na postojecoj infrastrukturi koja je zvrjala prazna i mreza se polako siri.
- Projekat metroa predvidja pravi metro: nezavisni visikokapacitetni sinski sistem.
- Priznaje se da su tramvaj i laki sinski sistem zapravo ista stvar

I dalje je cela prica o metrou bliza pljacki nego istinskom razvoju samo sto ce sada rezultat pljacke biti metro sistem a ne tramvaj na steroidima.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2066
Pohvalio: 579

Re: Metro

Postod zidar » Čet Avg 23, 2018 11:33 am

11030 » 22 Aug 2018 12:26 pm napisao:Slažem se sa Vučkom. Da se tema (ne forumska već životna a to je trasa prve linije metroa) ne bi razvodnjavala i da se ne bi išlo u psihopatologiju treba izneti konkretan predlog sa eventualno jednim ili dva zahteva o promeni postojeće trase, jer sigurno neće uvažiti a ni usvojiti bilo šta što previše odstupa od njihovog plana. Ja bih išla na insistiranje da posle Brda metro ide nadzemno trasom Ibarske do Orlovače gde bi bio depo. Skretanje ka Makišu (koje je pitanje da li će se raditi i ako hoće u kom obimu) uskraćuje pristupa Metrou oko 200.000 stanovnika južnog Beograda. Da smo pametni i svi da pokrenemo narodnu inicijativu, skupimo potpise. Makiš je najgluplja moguća opcija. Trason Ibarske se pokriva Žarkovo, Cerak, Bele vode, Vidikovac, Labudovo brdo, Petlovo brdo. Nadzemna trasa je i jeftinija a za nju ovde ima i više nego dovoljno mesta.

I da, smarate sa svojim predlozima crtežima i glupostima koji će uvek ostati na nivou mašte. Uradimo nešto konkretno!


Nadlezni ce ti odgovoriti da u prvoj fazi metro ide sve do Zarkova sto takoreci pokriva celu Cukaricu, sa presedanjem na bus dakako, ali svakako je bolje nego sto je trenutna situacija. Za sada linija ne moze da ide dalje i sasvim je dovoljna jer su resursi potrebni za pokrivanje drugih bitnih koridora. Dodace da ako smatras da Zarkovo nije dovoljno vec metro treba da nastavi juznije treba zapravo da budes srecna sto prva metro linija uopste ide tim pravcem jer ce Jerkovic i Blokovi metro cekati jos nekoliko generacija.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6502
Pohvalio: 1559

Re: Metro

Postod spatiotecte » Čet Avg 23, 2018 12:32 pm

Пантограф » 22 Aug 2018 10:48 pm napisao:Pa, ne mora da bude; ima člana Uticajne grupe Imamo plan u SNS, pa će taj, dabome, da utiče na koga treba, da metro bude što bolji.


Hoces reci da ce Stf da utice da trasa metro-a bude po planovima koje je iznelo imamoplan?
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Пантограф
Expert
Postovi: 5820
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6548
Pohvalio: 4240

Re: Metro

Postod Пантограф » Čet Avg 23, 2018 1:20 pm

Pa, meni se čini, posebno čitajući poslednju stranu, da su određeni uticaji već učinjeni, i da je grad Smartplanom zapravo prihvatio jedan od preloga grupe Imamo plan.

Još jedan indikator zbog čega način vladavine SNS-a nije nikakva slučajnost, niti incident u Srbiji.

Dakle, metro za Makiš i za Viline vode, to je ono što nama treba. E, jbt...

:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6502
Pohvalio: 1559

Re: Metro

Postod spatiotecte » Čet Avg 23, 2018 1:56 pm

U skoro svim metro planovima Zidara je izbacena trasa koja ide Bulevarom Kralja Aleskandra, a ovo je prvi put da je jedna vlast izbacila tu trasu koja se 40 godina uvek nalazila u svim metro planovima.
Da li je to slucajnost ili je zaista imamoplan imao neki uticaj, to vec ne znam.

Ono cega se secam je da je pre par meseci Zidar poslusao predloge i savete forumasa i uradio jedan dosta drugaciji plan od njegovih uobicajnih planova koji je imao neku vrstu koncenzusa vecine nas ovde jer se vracao na trasu preko Bulevara i postojala je trasa Trg-Slavija-Prokop.
E sad ja bi rekao da takav plan nije ono sto je on primarno zeleo da uradi vec je uradio verziju za koju se vecina foruma zalagala cisto da imamo i tu opciju na vidiku.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1051
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 839
Pohvalio: 490

Re: Metro

Postod 11030 » Čet Avg 23, 2018 3:03 pm

Nadlezni ce ti odgovoriti da u prvoj fazi metro ide sve do Zarkova sto takoreci pokriva celu Cukaricu, sa presedanjem na bus dakako, ali svakako je bolje nego sto je trenutna situacija. Za sada linija ne moze da ide dalje i sasvim je dovoljna jer su resursi potrebni za pokrivanje drugih bitnih koridora. Dodace da ako smatras da Zarkovo nije dovoljno vec metro treba da nastavi juznije treba zapravo da budes srecna sto prva metro linija uopste ide tim pravcem jer ce Jerkovic i Blokovi metro cekati jos nekoliko generacija.


Ne znam što bih ja bila srećna zbog metro stanice 300 m od moje kuće koja vodi samo do Trga republike? Ionako sad do Trga stižem za max 20 minuta. Srećna bih bila da kad uđem u tu stanicu mogu da odem i na Konjarnik i na NBG i gdegod. I da ne čekam taj voz pardon metro duze od 4, 5 minuta. Još srećnija bih bila da taj metro funkcioniše celu noć kao u normalnim državama, a ne ko sad da mi je poslednji za moje selo Žarkovo na 6 km od pomenutog Trga republike u 23:00 h.

Doduše mislim da si ih precenio u odgovoru, ovo ipak ima neki logički sled i smisao, odgovore koje sam dobijala od direkcije za saobraćaj su za verovali ili ne.
shiljoman
Novice
Postovi: 25
Pridružio se: Čet Nov 16, 2017 6:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 18
Pohvalio: 13

Re: Metro

Postod shiljoman » Čet Avg 23, 2018 3:50 pm

U Londonu ne radi metro noću, osim na pojedinim linijama, i to samo petkom i subotom: https://tfl.gov.uk/campaign/tube-improv ... night-tube
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1051
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 839
Pohvalio: 490

Re: Metro

Postod 11030 » Čet Avg 23, 2018 4:08 pm

U Berlinu Kopenhagenu itd radi...Gde je normalno da zadnji autobus iz centra radnim danima (i vikendom) ide u 11? Šta je sa ljudima koji rade, koliko njih propusti poslednji pa plaćaju 150 ili koliko je već dinara noćni?
Pohvale za post: 2
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2066
Pohvalio: 579

Re: Metro

Postod zidar » Čet Avg 23, 2018 5:46 pm

spatiotecte » 23 Aug 2018 11:56 am napisao:U skoro svim metro planovima Zidara je izbacena trasa koja ide Bulevarom Kralja Aleskandra, a ovo je prvi put da je jedna vlast izbacila tu trasu koja se 40 godina uvek nalazila u svim metro planovima.
Da li je to slucajnost ili je zaista imamoplan imao neki uticaj, to vec ne znam.

Ono cega se secam je da je pre par meseci Zidar poslusao predloge i savete forumasa i uradio jedan dosta drugaciji plan od njegovih uobicajnih planova koji je imao neku vrstu koncenzusa vecine nas ovde jer se vracao na trasu preko Bulevara i postojala je trasa Trg-Slavija-Prokop.
E sad ja bi rekao da takav plan nije ono sto je on primarno zeleo da uradi vec je uradio verziju za koju se vecina foruma zalagala cisto da imamo i tu opciju na vidiku.


Evo tog plana gde sam Vozdovacku liniju izmaltretirao zarad Prokopa. Ja bih je naravno provukao pravo od Slavije do Autokomande, ali eto imam ponekad i osecaj za konsenzus :sesir:

Slika
http://www.imamoplan.com/metro/metro-beograd/

- Prvo veza Zvezdara-Vracar-NBGD.
Po mom misljenju metro veza preko Save na potezu Vuk-Centra-Z st NBGD-Blokovi je apsolutni prioritet.


- Zatim Savsko-Dunavska linija Luka-Centar-Zarkovo sa nastavkom ka jugu
Proboj grebena i koridor Cukarica-Centar

- Najzad Zemun-Centar-Prokop-Vozdovac

Moram priznati da je jedino sto mi se ovde ne svidja spajanje sve 3 linije na potezu Terazije-Stajga, previse je gusto, bolje bi bilo da se oformi trougao u centru. Ipak namerno sam ih sve spojio na jednom mestu da bih ilustrovao 3 glavna pravca koja cine strukturu Beograda.

Nazalost Prokop je suludo postavljen potpuno van svih tih pravaca (KCS tangentira pravac Vozdovac), na svu srecu ima bg:voz pa nece ostati zaboravljeno siroce.

Slika
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 3
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6502
Pohvalio: 1559

Re: Metro

Postod spatiotecte » Čet Avg 23, 2018 6:09 pm

E hvala na brzom odgovoru i postavljanju te mape o kojoj sam pricao. :kk:
Iskreno, od svih planova koje si radio do sad, ovaj mi je ubedljivo i daleko najbolji od svih.
Jedino sto bi malo izmenio na njemu je trasa linije broj 2 koju bi provukao preko 29og Novembra jer Ada Huja i Karaburma ce jednog dana dobiti krak BG voza pa bi onda takva metro linija to onemogucila a bilo bi steta jer su vec izgradjeni tuneli kolosecnih veza.
Takodje se slazem da je mozda nesto moglo bolje da se uradi na toj deonici koju dele sve 3 linije, sto kazes, neki trougao bi bio bolji.
U tom planu si se drzao principa da metro linije prate glavne bulevare grada i mislim da je to najpravilniji pristup u projektovanju metro-a.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2066
Pohvalio: 579

Re: Metro

Postod zidar » Čet Avg 23, 2018 6:32 pm

Imam i varijantu sa trouglom gde je trasa linije 2 bas po ukusu @milanche :sesir:

Slika
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 4
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6502
Pohvalio: 1559

Re: Metro

Postod spatiotecte » Čet Avg 23, 2018 6:33 pm

+1 E da ovo je jos bolje.
Samo pomeri liniju 2 malo nize da prolazi kroz 29ti Novembar i to je to.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: BATICA, Bender Rodriguez, Gaspar18 i 8 gosta