Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Pendolino
Intermediate
Postovi: 280
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 158
Pohvalio: 152

Re: Metro

Postod Pendolino » Sub Okt 27, 2018 11:52 pm

roger34 » Sat Oct 27, 2018 5:38 pm napisao:Slavija je idealna da se na njoj tramvaj digne iznad, a ne ispod ostalih.

Pa da se ne vidi fontana?
:kafa:
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 912
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 561
Pohvalio: 361

Re: Metro

Postod Gaspar18 » Ned Okt 28, 2018 12:44 am

Субота, последња три поласка 95 из Блока 45, и молим стручњаке да ме не убеђују, већ на Козари је у зглобном аутобусу било 50 људи, а како се број становника дуж Др.Ивана Рибара увећава, како се број становника од Блока 42 такође увећава, једино реално решење је тај подземни пролаз који је покојни Јовин планирао као критичну тачку код ФДУ, и истина може се све средити ако има воље... Јер Блок 42 као аутобуско чвориште будуће главне аутобуске станице, плус Општина Нови Београд не смеју бити изузети... Високо капацитетно возило на тој деоници је потребније од аутобуса, а како су чак и идеју Бранка Пешића који је планирао дуж Омл.Бригада трамвај упропастили, онда нађите лепо решење за излаз из такве ситуације, а да није аутобус!
Pohvale za post: 1
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1257
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 360

Re: Metro

Postod Gorstak89 » Ned Okt 28, 2018 1:25 am

Proćeraćemo mi to trolejbus, nemaš frke!
što se tiče realnijih rešenja bg voz je već tu, samo da mu se vrati normalan takt, mogao bi tokom celog dana biti na 15 minuta i noću na pola sata ili sat. i možda da se ubaci još jedna linija tuda. metro svakako fali, to ovde nije sporno, a tramvaj bi mogao u taj plitki iskop da se makar malo ubrza. sve ostalo bi moralo biti neki autobus/trola.
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1171
Pohvalio: 30

Re: Metro

Postod SRBO » Ned Okt 28, 2018 12:01 pm

Беовозу још да се пробије један крак ка Гроцкој, била би милина
Pohvale za post: 5
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1523
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 2059
Pohvalio: 191

Re: Metro

Postod tzoran1 » Pon Okt 29, 2018 8:25 pm

Znam sta je ovo. Maketa metro tunela i stajalista sa klupama :D
Prikačeni fajlovi
IMG_20181019_173954.jpg
IMG_20181019_173954.jpg (174.78 KiB) Pogledano 1732 puta
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 4
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 912
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 561
Pohvalio: 361

Re: Metro

Postod Gaspar18 » Sre Okt 31, 2018 1:47 am

Ајде ми направи Метро од Блокова, да се насмеју људи !!!
markomarko
Intermediate
Postovi: 125
Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 175
Pohvalio: 149

Re: Metro

Postod markomarko » Sre Okt 31, 2018 5:28 pm

Gaspar18 » 31 Oct 2018 12:47 am napisao:Ајде ми направи Метро од Блокова, да се насмеју људи !!!


Pazi sta pricas, mozda produze samo ovaj tunel sto su zapoceli :)
Bez megalomanije:
1) Trase metroa racionalno usvajati da se pokrije što vise uz što manje ulaganje
2) Najracionalnija inžinjerska resenja – podzemne trase samo gde je apsolutno neophodno, urbanizmom odvajati buduće koridore sada i koristiti postojeće
3) Projektovati za realne sadašnje i buduće kapacitete

Analiza rute (2017) https://bit.ly/2A7dHGL
Autonomna vozila u JGP https://bit.ly/2NCKoPM
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3106
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2963
Pohvalio: 881

Re: Metro

Postod Žika » Čet Nov 01, 2018 11:45 pm

Pohvale za post: 5
pedja82
Novice
Postovi: 24
Pridružio se: Pon Jun 23, 2014 1:42 am
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 2

Re: Metro

Postod pedja82 » Pet Nov 02, 2018 3:09 am

hahaha gde se ovog seti :)
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1966
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2628
Pohvalio: 3443

Re: Metro

Postod Karlo del Ponte » Pet Nov 09, 2018 9:34 pm

SRBO » 28 Oct 2018 11:01 am napisao:Беовозу још да се пробије један крак ка Гроцкој, била би милина

Мислим да сам раније објашњавао погодности лакших железница од класичних (метро, брзотрамвајски систем), у односу на непогодности класичних, али хајде да поновим.

1) Минимални полупречници кривине класичних железница су 300 метара, док код поменутих типова лакших железница је могуће мање. То пружа много већу флексибилност при планирању трасе.

2) Минимална висина слободног профила електрификованих класичних железница је 5500 метара, док код трамваја може 4200, а код метро-а рецимо, 3300 (постоје разни стандарди).

3) На класичним железницама се примењују успони до 2,5% (25 промила), док поменути лакши типови железница користе, метро до 8%, а лака железница у специјалним случајевима до 12%. Иначе се избегавају успони преко 6% за метро, и 8% за лаку железницу, а успон преко Мокролишког брда је (према информацији са саобраћајног знака) 7%. А у случају Шумадије, ако је могуће боље је избећи тунеле.

4) Велики је број људи, али сама густина насељености није довољно критична да би правдала најскупљу инфраструктуру.

5) Пружни појас за метро и лаку железницу је ужи него за класичну. У комбинацији са 1) то значи знатно јефтинију експропријацију у односу на класичну железницу.

6) Источно од Београд Клинички центар, познатије као Прокоп, већ се налази "подземна шума колосека", на три нивоа, где су већ примењивали максималне успоне за класичну железницу да би уопште могли све да изграде.

7) Западно од Београд Клинички центар налазе се само два колосека без икакве перспективе, и без једноставних и јефтиних решења да се повећа број колосека ка Новом Београду.

8 ) Са источне стране буквално не постоји нека главна железничка пруга на коју би се надовезао крак мреже класичне железнице.

9) Масовни јавни превоз класичним железницама се углавном надовезује на зоне развоја проистекле из континуитета присуства железнице. Скупе нове деонице, по километру скупље од метроа се по економској логици граде само ради бољег прилаза важним градским локацијама, а са циљем да их опслужују возови из неколико праваца формирајући сноп у тој централној деоници.

10) Решења са лаком железницом или класичним метроом источно од Аутокоманде и са истим распоредом станица нису спорија од класичне железнице. А са друге стране, када је у питању уклапање у мрежу, пружају далеко веће могућности да се приђе локацијама без железнице ка којима људи стварно и масовно путују: Славија, Трг Републике, Општина Нови Београд...

11) Источно од Болеча не постоји довољна транспортна тражња чак ни за аутобуску жуту траку, а камоли неку скупљу инвестицију.

Довољно образложење?
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1171
Pohvalio: 30

Re: Metro

Postod SRBO » Pet Nov 09, 2018 10:21 pm

Тако сам и ја нешто размишљао, некакав експресни трамвај који би стајао само у центре насеља (рута типа Винча-Лештане-Калуђерица-ММЛ-Звездара) чисто да растерети смедеревац и потез 300 где су лудачке гужве
Pohvale za post: 1
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1257
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 360

Re: Metro

Postod Gorstak89 » Ned Nov 11, 2018 12:05 am

kada bi kaluđerica konačno dobila prilaz autoputu verovatno bi sve bilo malo lakše. i kada bi medak dobio još jedan izlaz za šta stvarno malo treba. onda ja i ne bih gradio prugu, tu i neki ekspres autobusi mogu da odrade posao dok se ne započne sa pravom stvari - METRO. ne mora metro pri tome da ide tako daleko, dovoljno je da centar rastereti pa će se primetiti manjak gužve i na udaljenijim lokacijama
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1171
Pohvalio: 30

Re: Metro

Postod SRBO » Pon Nov 12, 2018 9:52 am

Gorstak89 » 10 Nov 2018 23:05 napisao:kada bi kaluđerica konačno dobila prilaz autoputu verovatno bi sve bilo malo lakše. i kada bi medak dobio još jedan izlaz za šta stvarno malo treba. onda ja i ne bih gradio prugu, tu i neki ekspres autobusi mogu da odrade posao dok se ne započne sa pravom stvari - METRO. ne mora metro pri tome da ide tako daleko, dovoljno je da centar rastereti pa će se primetiti manjak gužve i na udaljenijim lokacijama


Медак добија још 2 излаза, тј 1 и 1 који ће бити доступнији. У питању је један код Падине и ВМЛ (СМТ) и излаз за Коњарник код Сињске где ће се средити лепо улица до нове Мокролушке, само да се орну на то
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1966
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2628
Pohvalio: 3443

Re: Metro

Postod Karlo del Ponte » Ned Dec 02, 2018 3:54 pm

Дуго сам разбијао главу око Славије. Знао сам да главне правце исток-запад треба водити северније и јужније од Славије, везано за правце аутопута БКА. Али север-југ, она дубока тунелчина од Аутокоманде све до Раковице врло мало решава.

Дакле, север-југ на Славији имамо следеће токове:
1) Чукарица - центар
2) Вождовац - центар
3) Чикарица - Палилула
4) Вождовац - Палилула
При томе су токови ка центру из оба правца интензивнији од оних ка Палилули.

Идеја је било решење које би могло бити коришћено и за преметро, и метро, за могућности фазне градње, и преседања са истог перона у далекој будућности. Такође, и сервисне везе између (пре)метро праваца Чукарица-центар и Вождовац-Палилула када све буде у пуној функцији и максимално оптерећено.
На две различите слике су шеме једног и другог подземног нивоа, и потпуно је све једно да ли је први изнад другог или други изнад првог.
Slavija 2.png
Slavija 2.png (20.9 KiB) Pogledano 353 puta

Slavija 3.png
Slavija 3.png (21.27 KiB) Pogledano 353 puta

Дакле, ако би Калемегдан - Славија градили као преметро све до Ветеринарског факултета, и са оваквом подземном станицом било би им опроштено. На ово се лако надовезује крак за Прокоп, а касније и за Правни факултет и Поштанску штедионицу.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1966
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2628
Pohvalio: 3443

Re: Metro

Postod Karlo del Ponte » Sub Dec 08, 2018 7:58 pm

"НАПРЕДНИ МЕТРО" И КАПИТУЛАЦИЈА СТРУКЕ је толико захтевна тема, да сам да и након трећег наставка, требају ми четврти и пети! У следећем наставку се бавим напредном антиекономијом великих пројеката.

Први део.
I ranije se u istoriji Srbije dešavalo da vlast gleda neblagonaklono na ono što misle i izjavljuju obrazovani i slobodnomisleći ljudi, ali se makar sa onima iz prirodnih i tehničkih nauka vlast nikad ranije nije obračunavala.

Други део.
Umesto gradnje metro linija na najopterećenijim transportnim pravcima, prodaje nam se priča o „razvojnom metrou“; gradnja po praznim livadama gde će se tek graditi grad.

Vrlo zanimljivo je da sve te zone osim Ade Huje imaju dvokolosečne železničke koridore, gde je moguće uvesti BG:VOZ. Odnosno brz prevoz za vrlo mali deo troškova uvođenja metroa. A i ka samoj Adi Huji postoje već izgrađeni železnički tuneli iz pravca Vukovog spomenika.

Трећи део.
Poseban paradoks predstavlja ukrštanje prve dve metro linije u „Beogradu na vodi“. Svi raniji planovi su predviđali ili Terazije ili Trg republike. Tako ćemo sa Novog Beograda i Zvezdare do strogog centra imati masovna presedanja u Beogradu na vodi. To se vidi čak i na javno predstavljenim rezultatima simulacije „smart plana“ sadašnje vlasti.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gosta