Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

markomarko
Intermediate
Postovi: 168
Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 265
Pohvalio: 228

Re: Metro

Postod markomarko » Pon Jun 10, 2019 8:05 pm

Zuma » 10 Jun 2019 04:57 pm napisao: Međutim ako se metro kopa TBM mašinom i ide ispod zemlje, a to je na ovom potezu slučaj, onda on ne mora biti vezan za trase koje su pogodne za ulice.


Ne kažem da nisi u pravu (jesi) ali postoji razlog zašto je zgodno da koridor prati ulice. Naime, sleganje ispred TBMa je neizbežno i onda nije pozeljno da se ide ispod kuća ako ne mora zbog oštećenja objekata usled sleganja. Takođe je problem i prenosa buke i vibracija od saobraćaja. Ako se mora, rešenje je da se ide dublje ali onda su i stanice dublje i sve bude skuplje. Primera radi, kada je TBM išao ispod Visnjice bio je samo nekoliko metara duboko. Posle se samo ponovo asfaltira ulica.

Ono što je ludji nonsens je da recimo od Hipodroma do Gazele ima bezmalo 2km postojećeg zeleznickog koridora sa denivelisanim prelazima. Prema planu, to ćemo zanemariti i za nekih 400 miliona napraviti tunel odmah ispod i TRI podzemne stanice. Gde se tu logika izgubila, ja ne znam.
Bez megalomanije:
1) Trase metroa racionalno usvajati da se pokrije što vise uz što manje ulaganje
2) Najracionalnija inžinjerska resenja – podzemne trase samo gde je apsolutno neophodno, urbanizmom odvajati buduće koridore sada i koristiti postojeće
3) Projektovati za realne sadašnje i buduće kapacitete

Analiza rute (2017) https://bit.ly/2A7dHGL
Autonomna vozila u JGP https://bit.ly/2NCKoPM
Pohvale za post: 3
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6660
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12352
Pohvalio: 25

Re: Metro

Postod Zuma » Pon Jun 10, 2019 8:26 pm

milanche » 10 Jun 2019 05:32 pm napisao:
Zuma » 10 Jun 2019, 16:57 napisao:
Očigledno je činjenica velike gužve u Vojvode Mišića prosto iskorićena da bi se zatim opravdala trasa kroz Beograd na Vodi i buduća gradnja na izvorištima vode u Makišu.

BVM jeste bitna arterija i jeste glavni problem grada. Ako se tu napravi cep, staje ceo juzni beograd.Tu je i sajam, ali i presedacka stanica sa lastinih i drugih prigradskih autobusa.

Ona jeste bitna arterija i veoma zagušena SADA, ali zato što je to SADA jedini prolaz, međutim ne znači da će tako biti i ubuduće. Kad se napravi tunel ispod Topčidera i UMP, i ako bi se napravila metro linija, imali bi situaciju da veliki deo građana koji sada ide preko nje opredeli za metro, dok bi se preostali, koji i dalje voze automobile, delom odlivali na desno pa u tunel ispod Topčidera ka centralnoj zoni grada, a delom preko mosta na Adi ka Novom Beogradu i autobuskoj i železničkoj stanici tamo. Što važi i za Lastine i druge međugradske autobuse pošto će im stanica biti tamo. Onda bi bulevarom Vojvode Mišića išli samo oni koji ne idu metroom već ostaju u automobilima, a pri tome idu SAMO ka Beogradu na vodi ili ka starom delu grada. A to je već mnogo manji saobraćaj. Dakle ne vidim koje su to skore atrakcije oko Vojvode Mišića toliko značajne i hitne koje bi zahtevale da se baš PRVA i valjda najvažnija linija metroa toliko iskrivi sa svog prirodnog pravca koji povezuje najveća gradska naselja, da mora da prolazi baš tuda, i to još ispod zemlje.

Tu je bila i predvidjena i sada je koliko mi se cini, zadnja stanica lokalnih vozova iz pravca topcidera.

Ovde ne znam na šta se misli.
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6660
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12352
Pohvalio: 25

Re: Metro

Postod Zuma » Pon Jun 10, 2019 8:34 pm

markomarko » 10 Jun 2019 07:05 pm napisao:
Zuma » 10 Jun 2019 04:57 pm napisao: Međutim ako se metro kopa TBM mašinom i ide ispod zemlje, a to je na ovom potezu slučaj, onda on ne mora biti vezan za trase koje su pogodne za ulice.

Ne kažem da nisi u pravu (jesi) ali postoji razlog zašto je zgodno da koridor prati ulice. Naime, sleganje ispred TBMa je neizbežno i onda nije pozeljno da se ide ispod kuća ako ne mora zbog oštećenja objekata usled sleganja. Takođe je problem i prenosa buke i vibracija od saobraćaja. Ako se mora, rešenje je da se ide dublje ali onda su i stanice dublje i sve bude skuplje. Primera radi, kada je TBM išao ispod Visnjice bio je samo nekoliko metara duboko. Posle se samo ponovo asfaltira ulica.

Slažem se u principu, ali u ovom slučaju alternativna trasa ovoj njihovoj je dalje od reke, ispod brda, pa ionako već ide dovoljno duboko ispod zgrada. U tom slučaju sumnjam da bi to bio veliki problem.
Pohvale za post: 1
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6002
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5275
Pohvalio: 1470

Re: Metro

Postod Delija » Uto Jun 11, 2019 12:57 am

Године сам оставио на овој теми. Немам воље ни времена за опширан, аргументован пост, према томе:

Ако узмемо у обзир ову бајку о трећој линији овај план је заправо мање ретардиран од последњег из 2011е, и даље ретардиран, али мање.

А чини ми се и да је потенцијални градитељ (можда само сарадник у кампањи за изборе, видећемо) далеко озбиљнији. Чак и ова лооповска цена говори да је градња можда заиста у плану.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 3
dziggy
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1328
Pridružio se: Pon Feb 05, 2007 11:47 pm
Lokacija: Zvezdara heaven
Kontakt:
Pohvaljen: 527
Pohvalio: 1032

Re: Metro

Postod dziggy » Uto Jun 11, 2019 10:06 am

Koja je logika pravljenja nove stanice u Makenzijevoj koja bi trebalo da bude spojena sa metroom, kad su mogli od Slavije ili Manjeza da povuku tunel do Vuka gde vec postoje kasete pa pravo Bulevarom, ili pak ako mora do Makenzijeve, zasto tunel ide na Juzni bulevar gde je ogromna visinska razlika, pa opet ubrdo, kad je mogao preko Krsta i Liona do Cvetka. Tu ima i vise stanovnika i putnika u tranzitu. Nije toliko velka razlika kao Juzni Bulevar -Cubura.
Drugo ispod JB je potok koji je kanalisan, kakvo li je tu zemiljiste ikoja je uopste logika praviti metro u dolinama i rupama, gde i nema nekog velikog broja stanovnika, i gde ce svako ko zeli nekud morati da se penje uzbrdo. Meni ovo deluje da nije bas najozbiljnije uradjeno...
Pohvale za post: 1
Dart
Intermediate
Postovi: 225
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 229
Pohvalio: 8

Re: Metro

Postod Dart » Uto Jun 11, 2019 1:15 pm

Izgradnja stanice u Makenzijevoj je bila i pre u planu , ne vezano za metro.
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9749
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 10286
Pohvalio: 2570

Re: Metro

Postod astrodule » Uto Jun 11, 2019 1:22 pm

Hej, a zamislite ovo. Odu ovi sa vlasti, a ne sagradi se kula koja smeta metro mostu. I onda nova vlast usled manje cene ipak napravi metro nad zemljom na NBG i napravi most i protera ga kroz BnV.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 5
Dart
Intermediate
Postovi: 225
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 229
Pohvalio: 8

Re: Metro

Postod Dart » Uto Jun 11, 2019 1:36 pm

Realno ako već žele praviti novi most preko Save i tunel kod Ekonomskog faxa najlogicnije bi bilo da tu prođe i metro. Mada od toga realno nema ništa, jer je važniji privatni interes od javnog.
Zamislite da nekog budzovana u BNV ujutru probudi zvuk voza koji prelazi most...
Povoljnije im je da daju nekoliko stotina miliona evra više iz državnog budžeta za podvodni tunel, nego da iz svog džepa izdvoje za zvučnu izolaciju.
Poslednja izmena od Dart u Uto Jun 11, 2019 1:46 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9749
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 10286
Pohvalio: 2570

Re: Metro

Postod astrodule » Uto Jun 11, 2019 1:44 pm

Zas*ali su buducnost Beograda ovakvim projektom BnV.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 3
Пантограф
Expert
Postovi: 6325
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7786
Pohvalio: 4848

Re: Metro

Postod Пантограф » Uto Jun 11, 2019 1:45 pm

Dart » 11 Jun 2019 12:36 pm napisao:Realno ako već žele praviti novi most preko Save i tunel kod Ekonomskog faxa najlogicnije bi bilo da tu da prođe i metro. Mada od toga nema ništa, jer je važniji privatni interes od javnog. Zamislite da nekog budzovana u BNV ujutru probudi zvuk voza koji prelazi most...

Pa, budiće ga onda zvuk tramvaja.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 1093
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Pohvaljen: 919
Pohvalio: 121

Re: Metro

Postod Nurko7000 » Uto Jun 11, 2019 2:02 pm

– Paralelno sa metroom dodatno će biti razvijan sistem BG voza, za šta je potrebno oko 500 mil EUR. O tome razgovaramo sa japanskim kompanijama koje imaju podršku tamošnje Vlade. Ove godine BG voz će biti proširen do Mladenovca, preko naselja Đurinci u Sopotu. Od 8. decembra, BG voz će "pokrivati" Barajevo i Lazarevac, dok će tokom jeseni saobraćati do Pančeva. Planira se i izgradnja nove linije koja bi obuhvatila Surčin, buduće zdanje nacionalnog stadiona i aerodrom, kao i linije prema Karaburmi – rekao je Vesić.


Извор: https://www.ekapija.com/news/2533160/treca-linija-metroa-spajace-vozdovac-i-novi-beograd-preko-centra-grada-za

Заправо, ово је добра ствар да су се определили да је Аеродром повезан на регионални Бг:воз. То чак делује брзо изводљиво, бар фаза до Аеродрома а од Аеродрома до њиве поред обилазнице (тј. националног стадиона) би могли и да оставе за нека друга времена.
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 144
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 142
Pohvalio: 220

Re: Metro

Postod Прле » Uto Jun 11, 2019 2:12 pm

Било какав изграђени метро ће Београду добро доћи. Прављење оваквих линија јасно даје власти могућност да скупо прода теротирија за будуђа насеа, далеко скупље него да метроа нема.
Међутим постоји још један важан моменат: Изграда метроа изван главних праваца кретања довешће до миграције становника, и прерасподеле цене некретнина. Дођи ће до многих купопродаја, а порез, наравно, иде држави, тако да је ситуација за власт увек позитивна са стране биланса.

Унапред су рекли шта ће да буде, али сматрам да неке ствари ипак давити на власт да измене:

1. Копање тунела испод Саве значи да ће станице у гребену бити јако дубоке (што поскупљује њихову израду или што је још важније и експолатацију (дугачке покретне степенице, вентилација, протипожарни системи и много другог).
2. Ако случајно станице неће бити дубоке, значи да ће се користити француски гумени метро. Што опет смањује избор произвођача опреме, везује нас за французе, и то ће опет осим цене набавке композиција да се одрази на цену експлоатације, обзиром да гумени точкови имају већи отпор котрљања и самим тим потроше више електричне енергије. Мислим да нам ово не треба.
3. Без обзира што је сано да објављена цена има и "ушур" власти, и што се јавно ради да би дивелоперима помогло да боље продају своје будуће пројекте, сматрам да је јавни интерес да метро провуче поред Прокопа. То ће управо да буде тај ветар у леђа да се брже заврши станична зграда, јер ће се појавити и интерес за то локацију.
Express
Higher intermediate
Postovi: 793
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 433
Pohvalio: 15

Re: Metro

Postod Express » Uto Jun 11, 2019 2:25 pm

astrodule » 11 Jun 2019 12:22 pm napisao:Hej, a zamislite ovo. Odu ovi sa vlasti, a ne sagradi se kula koja smeta metro mostu. I onda nova vlast usled manje cene ipak napravi metro nad zemljom na NBG i napravi most i protera ga kroz BnV.


Iz tvojih usta u Božije uši. Taman bi imali prave pravcate kapije sa obe strane mosta visoke jedno 200+ metara. Pešačko/biciklističko-železnički most sa gornjim dekom za pešake i bicikliste i metroom u donjem deku konstrukcije. Odlično za slikanje kula.

Na Konjarniku imamo stepenice, u Novom Beogradu nazovi kapiju pored puta kroz koju put ne prolazi. U BnV ima mesta za odlično mesto za slikanje sa reke što bi privuklo turiste, pritom ujedno učinilo grad poznatim po tome. Između kula bi mogao biti trg iznad metro stanice koji bi se nastavljao na šetalište na gornjem deku mosta. Kakav crni tunel.
Pohvale za post: 1
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6660
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12352
Pohvalio: 25

Re: Metro

Postod Zuma » Uto Jun 11, 2019 4:17 pm

A možda bi se mogao samo izmeniti redosled gradnje linija? Da se prvo grade druga i treća linija (plava i zelena), a na kraju prva (crvena)? Na kraju bi mreža bila ista, a ipak bi to bilo više u skladu sa dinamikom stambene izgradnje i nastajanja potreba za prevozom. Dakle ne bi metroom unapred "podsticali gradnju", jer to ipak ne može i ne sme biti primarna namena nečega tako basnoslovno skupog i važnog (mali odnos korist/investicija), nego bi sledili realno postojeće potrebe već postojećih naselja i ljudi koji VEĆ imaju ogroman problem. A zadnja crvena linija bi ipak na kraju bila napravljena upravo onda kad se realno zaista počnu pojavljivati nova velika naselja i mnogo ljudi na Dunavu, u BNV-u i u Makišu.

Još je lepše što nedaleko od te crvene, nazovimo je "obalska metro lininija", možemo ODMAH sada provući običan ali BRZI tramvaj, pošto imamo trasu pruge uz obalu koja ide nezavisno od ulica, pa bi bila veoma brza. Drugim rečima, vlast bi dobila ono što želi, dobru i brzu vezu uz obalu i uz svoje omiljene projekte (bukvalno kroz BNV a ne pored njega), kao zaista PRVU liniju, tačno kako žele, i to daleko pre nego što bi je dobili da prvo idu na gradnju crvene METRO linije. A na kraju bi, uz ovu novu tramvajsku liniju, svejedno dobli i pravi metro tuda kuda žele, po crvenoj trasi. Kakve veze ima ako samo privremeno tuda ide samo brzi tramvaj a ne još i metro, ako je brzina putovanja skoro ista? Ništa ne gube već samo dobijaju na brzini realizacije prevoznih kapaciteta. Dodatni argument je da po obalskoj zoni, zbog distribuirane prirode korišćenja prostora, stanice ionako moraju biti gušće raspoređene, što više odgovara tramvaju a ne metrou. Dakle, po redu gradnje:

1. Odmah sada brz tramvaj uz obalu približno po trasi uklonjene pruge kao privremena zamena za crvenu metro liniju.
2. Pravljenje plave i zelena linije metroa
3. Pravljenje crvene linije metroa.

Čini mi se da je ovo dobar kompromis za sve. Ne ulazim sada u druge mane predloženih trasa, da ne bi opterećivali izdvojenu analizu vrednosti pojedinih ideja.

Slika
Pohvale za post: 4
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 144
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 142
Pohvalio: 220

Re: Metro

Postod Прле » Uto Jun 11, 2019 4:45 pm

Ако сам добро схватио ово за брзи трамвај:

Ишао би фактички по шинама тј траси која је некад била за воз и око Калемегдана?
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6660
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12352
Pohvalio: 25

Re: Metro

Postod Zuma » Uto Jun 11, 2019 5:06 pm

Da. To se ionako u dobrom delu skoro poklapa sa trasom crvene linije.

Samo da dodam, brzi tramvaj koji praktično odmah može da obezbedi brzi transport po crvenoj metro liniji (kao kompenzacija što bi se pravi metro tu radio kao poslednji od tri linije) se lako može produžiti i nizvodno od Pančevačkog mosta gde više nema trase stare železničke pruge. Da potsetim da je tu ostavljena trasa (pa čak i račvanje u železničkom tunelu) upravo da bi se kasnije tuda provukao metro. Pa tu trasu možemo sada da iskristimo da u nizvodnom smeru produžimo trasu nove brze tramvajske linije.

Trasa pruge ka Rospi Cupriji.jpg
Pohvale za post: 1
Dart
Intermediate
Postovi: 225
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 229
Pohvalio: 8

Re: Metro

Postod Dart » Uto Jun 11, 2019 5:36 pm

Tramvajske sine se već sada dobrim delom poklapaju sa crvenom linijom metroa...
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6660
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12352
Pohvalio: 25

Re: Metro

Postod Zuma » Uto Jun 11, 2019 5:59 pm

Razlika je u tome što bi nova tramvajska linija po bivšoj pružnoj trasi izbegala većinu semafora, a to drastično ubrzava vožnju. Još kad bi stavili posebne brze šine i vozila, dobio bi se deo kvaliteta pravog metroa brzo i jeftino. Tako se kupuje vreme, a ništa nas ne sprečava da posle polako radimo i pravu crvenu liniju metroa. I posle toga ova tramvajska linija ne bila besmislena jer se ne poklapa sasvim sa njom. Dakle optimizacija po vremenu, novcu i koristi.
Pohvale za post: 1
Dart
Intermediate
Postovi: 225
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 229
Pohvalio: 8

Re: Metro

Postod Dart » Uto Jun 11, 2019 6:44 pm

Najveća mana crvene linije je što ide od nigde ka ničemu, jedina svetla stvar je što usput prolazi kroz centar grada . Ti sad hoćeš i tu jedinu dobru stvar da zaobiđeš i da čitavom trasom ide po bespuću gde malo ko živi.
11030
Higher intermediate
Postovi: 1087
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 910
Pohvalio: 506

Re: Metro

Postod 11030 » Uto Jun 11, 2019 7:04 pm

A koliko često se voziš tramvajem? Tramvaj je najgori prevoz u gradu, kilav, redak i nepouzdan.
Ovde ljudi nikad nisu zadovoljni. Kad su predlagali :fijasko: ovde se padalo u nesvest, bilo je ako nije težak metro nije metro uopšte, šta će nam tramvaj umesto metroa, šta sve nije bilo. Sad ne valja teški metro, dajte tramvaj. Pa majku mu.
Na onom planu saobracaja za bg do 2030 i neke ima lepo mapa šta sve koja linija pokriva, što metroa što Bg voza. Ide i do aerodroma, i do Prokopa i do Vidikovca i do pm.
I ja bih volela da umesto u Makiš ode za Petlovo ali šta sad. Bolje i ovo nego ništa. Pa meni sa Banovog treba sat vremena do centra kad nije kasno veče pa bas proleti. I sad će da krene priča kako jugu ne treba metro jer tu niko ne živi, ko kad se gradio most na Adi pa su prste ogulili da nama debilima u večitom zastoju objasne kako nam ne treba most jer tu niko ne ide pošto spaja ništa i ništa, a danas gužvetina na mostu. Eto sedi na bas pa se klackaj do Žarkova i dalje u konzervi u koju ne može da se udje i reci tim sardinama da niko ne živi južno od Sajma.
Pohvale za post: 3
bgexplorer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 771
Pridružio se: Uto Jan 15, 2008 8:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 159
Pohvalio: 42

Re: Metro

Postod bgexplorer » Uto Jun 11, 2019 7:36 pm

Džabe taj plan ako ne ide na par najbitnijih mesta, aerodrom, železničku i centar grada. Nije i nikad neće biti centar u BNV. Uvek će to biti Kralja Milana, Slavija, Terazije, Knez i Kalemegdan.

Послато са Nexus 5X помоћу Тапатока
bgexplorer
11030
Higher intermediate
Postovi: 1087
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 910
Pohvalio: 506

Re: Metro

Postod 11030 » Uto Jun 11, 2019 7:43 pm

Pa ne može jedna linija da pokrije sve. Linije Bg voza će pokriti to što navodiš. Metro će se na određenim tačkama preklapati sa Bg vozom. Za centar se slažem, mislim da je Kališ morao da ima stanicu. Slavija je pokrivena linijom 3 valjda.
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1463
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1999
Pohvalio: 841

Re: Metro

Postod milanche » Uto Jun 11, 2019 7:44 pm

Zuma » 10 Jun 2019, 19:26 napisao:
Tu je bila i predvidjena i sada je koliko mi se cini, zadnja stanica lokalnih vozova iz pravca topcidera.

Ovde ne znam na šta se misli.


Nisam se lepo izrazio, pruga sa juga, koja je vodila do nekadasnje glavne stanice a preko topcidera, je u planu da ostane do sajma. Od sajma mogu kretati lokalni vozovi, recimo neke linije Bg voza, cime se dobija direktna veza sa metro sistem, tramvajem ili nekim autobuskim linijama. Recimo Bg voz linija 2 koja sad staje u prokopu i koja nema direktno presedanje na metro moze kretati od sajma. Mogu se uvesti i nove linije, tako da stanica sajam odmeni staru glavnu.

Metro stanica sajam ne isljucuje tehnicku mogucnost da metro skrene ka prokpu i nije zbog toga produzeno ka bnv.
Dart
Intermediate
Postovi: 225
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 229
Pohvalio: 8

Re: RE: Re: Metro

Postod Dart » Uto Jun 11, 2019 7:59 pm

11030 napisao:A koliko često se voziš tramvajem? Tramvaj je najgori prevoz u gradu, kilav, redak i nepouzdan.

Ja živim na Bulevaru Kralja Aleksandra, tramvaj je u mom kraju bukvalno jedini
prevoz, ali idu prilično često.
Mada se slažem da su kilavi, dobro idu od Cvetka do Vuka gde je nova pruga, a posle toga znatno sporije. To im je i najveća mana, jer godinma nije ulagano u infrastrukturu, takođe semfori nisu usklađeni što stvara još veći problem.
Npr prosečna brzina tramvaja, u Beogradu je 16km/h, a u Budimpešti 19 km/h...
Poslednja izmena od Dart u Uto Jun 11, 2019 8:18 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Pohvale za post: 1
11030
Higher intermediate
Postovi: 1087
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 910
Pohvalio: 506

Re: Metro

Postod 11030 » Uto Jun 11, 2019 8:03 pm

Ma i na bulevaru su ocajni, znam jer sam radila gore kod Djerma. Pa ne bi nam ni trebao metro da je infrastruktura bolja, vise vozila, cesce da idu. Ali posto smo se zapusili ko kanalizacija sad moramo da kopamo, sta ces. Inace sto se tice dozivljaja voznje meni je mnogo lepse voziti se nadzemnim metroom, na vijaduktima nego pod zemljom.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: HADZIJA282 i 4 gosta