Postod Пантограф » Sre Mar 18, 2020 11:26 am
Ако се гради све под земљом, ретко ко би градио ЛРТ, мада... у случају Старог Београда јавља се предност лаке железнице услед брдовитог терена, па би станице могле да буду плиће, што је и много боље. На планираној траси друге линије на Новом Београду, такође, појављује се проблем кривине на углу Омладинских бригада и БЗЂ, где неће моћи да се испоштује минимални радијус за метро, осим ако се не сруши Министарство унутрашњих послова (СИВ 2). Опет, биће бољи радијус под земљом него над земљом, на стубовима.
Поврх свега, што се мене тиче, 100% подземна градња је у нашем случају тежи облик лудила.
А ово са Сајмом биће озбиљна спрдња. Понајпре што у главама надлежних СМАРТ-ова заиста фигурира могућност дуплирања Новог железничког моста, па како онда да граде ту скаламерију од облакодера са степеницама за метро станицу, пре дуплирања (које, богме, неће скоро)? Занимљива времена следе...
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!