Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 2:16 am

Obzirom da je odlučeno ko će biti izvođač radova (srpsko-francuski konzorcijum “Energoprojekt niskogradnja” i “Colas rail”) i da je početak radova najavljen za leto , otvaram novu temu , radi lakšeg praćenja radova i svega vezanog za iste. Prema planu , sa strane starog Beograda postojaće veze ka sva tri pravca (Košutnjak , Sajam i Banovo brdo). Tako da eto nama ponovo dve tramvajske linije kroz Kneževac. :)

Slika

Slika

Slika

Slika

link: http://beobuild.rs/most-na-adi-dobio-iz ... p2766.html
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Re: Most na ADI: izgradnja šina i organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 2:24 am

Ako sam dobro protumačio planove , pored novih veza Sajam - NBG i Kneževac - NBG , dobijamo i vezu Kneževac - Banovo brdo. Ono što mi nije jasno je citirani deo iz članka.

Najveći nedostatak ovog projekta jeste činjenica da neće kompletirati sve pravce na Novom Beogradu, odnosno neće obuhvatiti i deo pruge koji bi preko Ulice Đorđa Stanojevića direktno povezala novu prugu sa tramvajskom trasom u Jurija Gagarina. Ovaj deo pruge je izuzetno važan za funkcionalnost i efikasnost budućih linija, pa ako se već ne gradi paralelno, potrebno je da se omogući njegova što skorija realizacija.


P.S.

Koja je uloga onog "patrljka" koji se nalaziu produžetku puta koji vodi ka Banovom brdu , u sklopu petlje Hipodrom. Nalazi se desno , gledano iz pravca Topčiderskog parka.
Slika

Slika
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 806
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Sre Mar 07, 2018 3:00 am

Uloga tog patrljka je turisticko obilazenje zone hipodroma i petlje.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8642
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3600
Pohvalio: 5420

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod JohnnyLee » Sre Mar 07, 2018 8:50 am

оно што иде паралелно испод надвожњака? приступ локалном становништву улици Бањичких жртава и том делу Сењака
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26142
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12210
Pohvalio: 5053

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Sre Mar 07, 2018 11:35 am

Mislim da nije potrebna tema sve nejasnoce ako ih ima mogu u temi o mostu
Na nbg se negradi sad veza sa jg preko djs to se ostavlja za cuvenu fazu 2
Na strani bb bice veza sa mosta ka bb i ka gradu
Kao i veza topcidera i sa bb i nbg
Tako da se moze pustiti tramvaj bb - nbg knezevac -nbg
knezevac - bb
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
roger34
Intermediate
Postovi: 253
Pridružio se: Pon Jun 05, 2017 11:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 178
Pohvalio: 46

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod roger34 » Sre Mar 07, 2018 11:54 am

Sta to znaci, okretnica u bloku 42?
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 12:36 pm

JohnnyLee » March 7th, 2018, 8:50 am napisao:оно што иде паралелно испод надвожњака? приступ локалном становништву улици Бањичких жртава и том делу Сењака

Ne , nego na samom mostu , tamo gde skreće 49 za Banovo brdo. Stoji ograđen kamenim blokovima.
Za to ispod znam da je veza sa okolnim ulicama na Senjaku.

petlja hipodrom.jpg
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26142
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12210
Pohvalio: 5053

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Sre Mar 07, 2018 12:45 pm

Tu ce biti ulaz u tunel jednog dan
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 12:57 pm

Čim dobijemo metro preko Prokopa , bacamo se na gradnju tunela kroz Senjak. :)
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8642
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3600
Pohvalio: 5420

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod JohnnyLee » Sre Mar 07, 2018 3:58 pm

да, то је скретање за тунел
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
djakovac
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 347
Pridružio se: Sub Nov 07, 2009 4:46 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 121
Pohvalio: 64

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod djakovac » Sre Mar 07, 2018 4:18 pm

Što se tiče tramvajskih linija preko novog mosta, bar prvih par godina od kada se postave šine imaćemo 7, 9, 11 i 13 zato što će odmah krenuti sa "rušenjem" starog mosta. Tek se kasnije po izgradnji novog i povratku sedmice i devetke na stare trase otvaraju mogućnosti za neke nove linije, sve više od ovoga bi bio "overkill". Mogli da povežu Kneževac i Banovo Brdo eventualno, mada ne znam da li bi takva linija bila dovoljno korišćena.
11 KALEMEGDAN BEKO - BLOK 45 :pob:
Pohvale za post: 1
biftek
Intermediate
Postovi: 142
Pridružio se: Pet Feb 10, 2012 11:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 58
Pohvalio: 2

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod biftek » Sre Mar 07, 2018 5:09 pm

Kada sve to rade po meni bio bi veliki promasaj da ne srede i sine od hipodroma do Rakovice, kada ce vec pruga biti u prekidu.
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8133
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7308
Pohvalio: 1468

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod astrodule » Sre Mar 07, 2018 5:17 pm

Valjda će da te šine sređuju kada budu rekonstruisali Patrijarha Pavla.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 2
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11360
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9340
Pohvalio: 9911

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Igor » Sre Mar 07, 2018 5:31 pm

Tema moze biti aktivna iskljucivo ako se u njoj diskutuje o tramvajskim linijama u suprotnom ce biti zatvorena i spojena sa postojecom temom o mostu.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 5:52 pm

djakovac » March 7th, 2018, 4:18 pm napisao:Što se tiče tramvajskih linija preko novog mosta, bar prvih par godina od kada se postave šine imaćemo 7, 9, 11 i 13 zato što će odmah krenuti sa "rušenjem" starog mosta. Tek se kasnije po izgradnji novog i povratku sedmice i devetke na stare trase otvaraju mogućnosti za neke nove linije, sve više od ovoga bi bio "overkill". Mogli da povežu Kneževac i Banovo Brdo eventualno, mada ne znam da li bi takva linija bila dovoljno korišćena.

Negde sam pročitao , sad ne mogu da se setim gde , da će linija 9 pored linije 13 biti trajno prebačena preko Mosta na ADI. U nekim varijantama je bio i tramvaj 1 na relaciji Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Dorćol. Za novobeogradsku stranu nisam 100% siguran.
Sad mi pade na pamet i šta će biti sa trasom kroz Milentija Popovića? Kako to misle da reše dok traju radovi na izgradnji Novog Savskog mosta? Da li je izvodljivo da se napravi neka privremena "okretnica" kod Sajmišta , pa da i taj krak bude povezan sa šinama na Mostu na ADI tokom radova na izgradnji novog mosta.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 5:56 pm

biftek » March 7th, 2018, 5:09 pm napisao:Kada sve to rade po meni bio bi veliki promasaj da ne srede i sine od hipodroma do Rakovice, kada ce vec pruga biti u prekidu.

Deo od Hipodroma pa do tramvajskog mostića (uključujući i njega) kod Topčiderskog parka , predviđena je rekonstrukcija u sklopu izgradnje šina preko Mosta na ADI , obzirom da se i taj mostić ruši i gradi novi. Ostalo kao što je rekao Astrodule.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
djakovac
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 347
Pridružio se: Sub Nov 07, 2009 4:46 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 121
Pohvalio: 64

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod djakovac » Sre Mar 07, 2018 7:04 pm

solecar » 07 Mar 2018 04:52 pm napisao:
djakovac » March 7th, 2018, 4:18 pm napisao:Što se tiče tramvajskih linija preko novog mosta, bar prvih par godina od kada se postave šine imaćemo 7, 9, 11 i 13 zato što će odmah krenuti sa "rušenjem" starog mosta. Tek se kasnije po izgradnji novog i povratku sedmice i devetke na stare trase otvaraju mogućnosti za neke nove linije, sve više od ovoga bi bio "overkill". Mogli da povežu Kneževac i Banovo Brdo eventualno, mada ne znam da li bi takva linija bila dovoljno korišćena.

Negde sam pročitao , sad ne mogu da se setim gde , da će linija 9 pored linije 13 biti trajno prebačena preko Mosta na ADI. U nekim varijantama je bio i tramvaj 1 na relaciji Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Dorćol. Za novobeogradsku stranu nisam 100% siguran.
Sad mi pade na pamet i šta će biti sa trasom kroz Milentija Popovića? Kako to misle da reše dok traju radovi na izgradnji Novog Savskog mosta? Da li je izvodljivo da se napravi neka privremena "okretnica" kod Sajmišta , pa da i taj krak bude povezan sa šinama na Mostu na ADI tokom radova na izgradnji novog mosta.


Da, ovo su dve ideje koje su kružile po ovom forumu i po nekim medijima. Međutim, jedina zvanična informacija koja je došla iz Direkcije u poslednjih par godina je da na novi most idu 11 i 13. Naravno, u međuvremenu se pojavila ideja o gradnji novog Savskog mosta i tako se dodaju 7 i 9 na nekoliko godina. Šta ce se dalje dešavati mislim da niko ne zna.

Dok Stari most bude zatvoren nece raditi nikakvu privremenu okretnicu. Pruga u bulevaru Milutina Milankovića of bloka 23 i u Milentija Popvića ostaje odsečena.

Izvodljivo je svakako, ali ne isplativo.
11 KALEMEGDAN BEKO - BLOK 45 :pob:
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5281
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2825
Pohvalio: 4000

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 07, 2018 7:17 pm

Ovo za liniju 9 da će trajno biti prebačena na Most na ADI sam u skorije vreme pročitao , i to nije bilo ovde , koliko se sećam. Koliko se sećam , u samom početku nije bilo u planu da se Rakovica povezuje sa NBG , ali su ubrzo nakon toga i tu opciju ubacili , pa su se onda oipet ućutali po tom pitanju , da bi sad zvanično i tu opciju pustili.

Odakle ti info da će ostaviti krak u Milentija Popovića odsečenim za vreme radova?
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26142
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12210
Pohvalio: 5053

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Sre Mar 07, 2018 7:25 pm

Privremena okretnica nije neki veliki trosak i mislim da se isplati za radove koji bi trajali 3 godine
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Wuchina
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 57
Pohvalio: 64

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Wuchina » Pon Mar 12, 2018 12:05 pm

Koliko je meni poznato, pored povezivanja B. Brda i Bloka 45 preko mosta na Adi linijom 13, planirano je uvođenje linije Kneževac - Novi Beograd (možda ne sve do bloka 45, nego do Belvila) i prebacivanje linije 11 na most na Adi. 11 je planiran da ide preko mosta na Adi, Sajma i Mostara do GŽS i dalje redovnom trasom do Kalemegdana.
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4316
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2172
Pohvalio: 3905

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod tragac » Pon Mar 12, 2018 12:17 pm

Ovo može dobiti neki smisao tek kada se napravi trasa ka Zemunu. 13 koja ne ulazi u centar ni starog ni novog Bg nema neku budućnost, pa i sada se slabo koristi. 9 koja ide cik cak kroz grad će izgubiti većinu putnika.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
Pohvale za post: 2
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 806
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Pon Mar 12, 2018 1:28 pm

Slazem sa sa prethodnim clanom. Potrebno je dopuniti tramvajsku mrezu, ako je moguce sa obe strane Save, da bi nova pruga na mostu zaista dobila na znacaju.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5881
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4854
Pohvalio: 12563

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Pon Mar 12, 2018 5:56 pm

Moжда треба размислити о увођењу 13Л преко моста на Ади поред стандардне 13 преко Савског моста. Taкође линија која би спајала блокове са Сајмом би била добра ствар.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1377
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 306
Pohvalio: 827

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Siniša » Pon Mar 12, 2018 6:48 pm

Ovde postoji mogućnost da se uvede i neka nova kružna linija Glavna ž.st - Sajam - Most na Adi - Milentija Popovića - Savski most - Glavna ž.st., ali bio bi oprezan sa uvođenjem novih kružnih linija.
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8372
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3077
Pohvalio: 747

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod boca-ica » Pon Mar 12, 2018 6:54 pm

...bio bi oprezan sa uvođenjem novih kružnih linija...

Oprezan od čega ?
Da je srece da imamo do sada olimpiske krugove ....a ne jednu usamljenu dvojku
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta