Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1628
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1175
Pohvalio: 30

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod SRBO » Pon Mar 26, 2018 5:05 pm

Може тако да буде жута трака и трамвај

Иначе сваки мост ако мене питате мора да има трамвај нема ту зезања. Ако је могуће поставити пруге и на Панчевац, Пупинов и онај нови на Хуји зарад проширења трамваја на Борчу где је врло погодан терен (али захтева прилично јаче реконструкције и масовну реурбанизацију која сад није испланирана на тај начин) за трамвај. Планирани тунел испод аде исто трамвај.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26345
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5215

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Pon Mar 26, 2018 5:10 pm

Nije moguce budzenje sina na brankovom mostu jedino nezavisna konstrukcija
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6043
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5139
Pohvalio: 13089

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Pon Mar 26, 2018 5:52 pm

Зашто није могуће?
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1649
Pohvalio: 2663

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod RioBL » Pon Mar 26, 2018 6:09 pm

Ma naravno da je moguce. Most je vec toliko sirok da ima 6 kolovoznih traka. Postavljanje tramvaja u zutu traku ne bi trebao biti problem.
Problem mozeda predstavlja postavljanje tramvajskih sina u brankovoj ulici i dalje.

Ja bih doveo u pitanje sta je isplativije/racionalnije...uloziti novac u tramvaj preko Ade ili na Brankov, ali to mozda nije za ovu temu.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26345
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5215

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Pon Mar 26, 2018 11:55 pm

Nije moguce nemoze na svaku mostovsku konstrukciju da se nataknu sine
Most na adi je gotova stvar
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6043
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5139
Pohvalio: 13089

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Uto Mar 27, 2018 12:10 am

Нисам баш стручан, али верујем да ако су могли на стари мост да поставе шине, да има могућности исто да се изведе и на Бранковом. Вероватно би требало прво да се огули асфалт у жутој траци, можда чак и засече конструкција, али верујем да би вредело остварити по мени хуманији јавни превоз на потезу НБГ-Панчевачки мост-Роспићуприја(-Миријево?), и (Земун?-)НБГ-Булевар Краља Александра преко Бранковог моста без обзира на трошкове. У старту би се растеретила гомила аутобуских линија.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26345
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5215

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Uto Mar 27, 2018 12:15 am

Drugi tip konstrukcije druga vrsta oscilacija itd
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6043
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5139
Pohvalio: 13089

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Uto Mar 27, 2018 12:23 am

Велика штета ако нема никакве могућности.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3027
Pohvalio: 4378

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 27, 2018 12:32 am

Postoji mogućnost da se postavi kontaktna mreža za trole , pa da bude kao nekada , a tramvaji na ova dva Savska mosta , kao što je i projektovano.
Slika

Slika
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1382
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 339
Pohvalio: 853

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Siniša » Uto Mar 27, 2018 2:10 am

Juče, u ponedeljak, sam prolazio ulicom Đorđa Stanojevića, pored gradilišta. Nije bilo nikoga, prazno.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6043
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5139
Pohvalio: 13089

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Uto Mar 27, 2018 10:09 am

solecar » Пон Мар 26, 2018 11:32 pm napisao:Postoji mogućnost da se postavi kontaktna mreža za trole , pa da bude kao nekada , a tramvaji na ova dva Savska mosta , kao što je i projektovano.

Повратак тролејбуса за НБГ и Земун преко Бранковог моста би била сјајна ствар, али мислим да би трамвај као капацитетно јачи и као возило које може да саобраћа заједно са друмским саобраћајем у жутим тракама допринео више растерећењу на траси Ушће-Бранкова-Деспота Стефана-Панчевачки мост-(Роспи ћуприја) у односу на линије 16, 35, 43, 95 и 96. Још кад би се на то додала нова траса на НБГ до Земуна кроз Пупинов булевар онда би се још неке линије растеретиле, пре свега оне које саобраћају на правцу Зелени венац-општина НБГ.

Та два правца су међу најоптерећенијима у граду.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5466
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3027
Pohvalio: 4378

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 27, 2018 11:47 am

Direktor je objasnio zašto nisu moguće šine preko Brankovog , te sam zato i naveo trole kao alternativno rešenje , koje je postojalo i ranije. A u Zemun bi mogao da ide tramvaj trasom trasom linije 85 od Banovog brda. Plus bi mogla i linija iz Kneževca , trasom Kneževac - Most na ADI - blok 42 - Omladinskih brigada - Opština NBG - Zemun.
Slika

Slika
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1649
Pohvalio: 2663

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod RioBL » Uto Mar 27, 2018 7:11 pm

Ma otkud vam to da nije moguce.

SANU je pravio analizu 1995 mogucnosti prosirenja Brankovog mosta za potrebe metroa i to na konzoli dogradjenoj na nizvodnu konstrukciju. Onu iz 70-tih.

branko_most_sanu.jpg
branko_most_sanu.jpg (72.3 KiB) Pogledano 3808 puta


S obzirom da je ovdje rijec o tramvajskim vozilima koja bi trebala biti laksa i sporija od metro vozila i da ne bi bilo potrebe za prosirenjem mosta (zbog zutih traka), uvodjenje tramvaja ne bi trebalo predstavljati ni tehnicki ni finansijski problem. Ali kao sto rekoh moguci problem je trasa od mosta prema centru.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26345
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5215

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Uto Mar 27, 2018 8:29 pm

Rio jedno je dogradnja mosta drugo je trpanje sina na postojecem mostu tj u zutim trakama
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
miki-nbgd
Intermediate
Postovi: 179
Pridružio se: Sre Maj 27, 2015 10:48 am
Kontakt:
Pohvaljen: 370
Pohvalio: 54

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod miki-nbgd » Uto Mar 27, 2018 10:41 pm

Most ne zna da li preko njega ide tramvaj,kamion ili tenk, bitna je tezina racunskog vozila. Kod nas, racunska sema za proracun mostova je najcesce V600-tesko vozilo 6x3m sa tri osovine od ukupno 600 KN (60t) odnosno 200 KN po osovini ili 100KN po tocku, plus jednakopodeljeno opterecenje od 5KN/m2 u glavnoj traci i 3 KN/m2 u ostalim trakama. Kad je radjen most, sema koja je davala najvece uticaje na vecim mostovima bila M25. Ta sema daje nesto manje uticaje od V600 ali ne drasticno manje. Opterecenja trmavaja su dosta manja od 100KN po tocku tako da nije nemoguce staviti tramvaj na Brankov most. verovatno bi trebala neka ojacanja zbog torzije ako bi tramvaji bili samo na jednoj strani.
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6043
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5139
Pohvalio: 13089

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Uto Mar 27, 2018 11:10 pm

На овом пресеку плана за метро проширење Бранковог моста се јасно види да би један колосек качио постојећу конструкцију. Што се тиче торзије, ако би трамвајске шине биле постављене у жутим тракама, онда би биле са обе стране моста.
Pohvale za post: 1
miki-nbgd
Intermediate
Postovi: 179
Pridružio se: Sre Maj 27, 2015 10:48 am
Kontakt:
Pohvaljen: 370
Pohvalio: 54

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod miki-nbgd » Uto Mar 27, 2018 11:21 pm

Brankov most su ustvari dva odvojena mosta, tako da imas po jednu zutu traku na mostu. a i kad bi bio jedan most uvek moras da proveris slucaj kad je jedna strana opterecena a druga nije.
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11467
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9602
Pohvalio: 10435

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Igor » Sre Mar 28, 2018 4:15 am

Valjalo bi se drzati teme o organizaciji linija preko mosta na Adi.
Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Arsa, lento i 4 gosta