Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Expert
Intermediate
Postovi: 265
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 207
Pohvalio: 53

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Expert » Uto Mar 12, 2019 12:46 am

Сад мало off topic.

Да Београд воде нормални људи аутобуси би сутра били укинути. 75% линија преузели би електробуси, 10% трамваји, 5% тролејбуси. Новца има, али се улаже у фонтане, жичаре и друга средства.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8511
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8728
Pohvalio: 20350

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Uto Mar 12, 2019 1:09 am

Рано је још да електробус преузме 75% превоза. Последњих 15 година је било реалније ширити толејбус, трамвај и градску железницу (и градити метро). Сва та три вида јавног превоза на електрични погон су веома деградирани. Аутобуси се форсирају због минималног улагања у инфраструктуру као предуслова за њихово коришћење. А да се паре бацају на глупости то се у потпуности слажем.
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1694
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Krnjača
Kontakt:
Pohvaljen: 1136
Pohvalio: 450

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Gorstak89 » Uto Mar 12, 2019 1:37 pm

pa metro je glavna stvar, kičma sistema, i regionalna železnica. pa tek onda duže linije prošpartaš tramvajima, malo kraće trolama a resto mogu i elektro busevi, mogu i obični busevi za početak. mogao je ikar da pređe na elektro sklopove, da uvozi kondezatore i da sam pravi elektro motore.
@SuroviDadas
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8511
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8728
Pohvalio: 20350

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Uto Mar 12, 2019 2:07 pm

Икар да прави електро моторе мало теже. Мислим да је некада то могла ЕИ Ниш.
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2199
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1827
Pohvalio: 38

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod SRBO » Uto Mar 12, 2019 3:21 pm

Ма какви електробуси, невиђена превара

Малтене сви аутобуси могу да се замене тролејбусом
Нема користи задржати те. Уништити те није губитак.
Pohvale za post: 2
Pendolino
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 357
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 256
Pohvalio: 199

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Pendolino » Uto Mar 12, 2019 3:29 pm

I ja misilm da je za sve linije sa taktom kraćim od 8 minuta nije isplativije uvođenje elektrobuseva umesto trola.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4754
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5488
Pohvalio: 1389

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Žika » Uto Mar 12, 2019 3:42 pm

solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm napisao:59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.


Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7388
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5184
Pohvalio: 7969

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 12, 2019 3:49 pm

Često koristim 59 i ovo što sam preneo su moja zapažanja , ali o tome možemo da nastavimo u odgovarajućoj temi.
Slika

Slika
sudija
Beginner
Postovi: 96
Pridružio se: Uto Okt 09, 2018 6:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 164
Pohvalio: 65

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod sudija » Uto Mar 12, 2019 4:08 pm

Žika » Uto Mar 12, 2019 3:42 pm napisao:
solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm napisao:59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.


Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.


Koje ljude bi 94 odvlacila ka trojci i Bg vozu? Iz Resnika ili mozda iz Knezevca? Pa tu vec prolazi Bg voz a trojka polazi iz Knezevca...Jedino iz Pere Velimirovica, par stotina ljudi. Nije realno da se neko sa Banjice spusta na trojku i Bg voz!
59 bi mogla dobro da poveze Vidikovac i Rakovicu sa trojkom i Bg vozom, ali i dalje ostaje Kanarevo brdo, Miljakovac 1, Miljakovac 2...tako blizu, a tako daleko. Malo je ljudi koji hoce da se spustaju 10-15 minuta do trojke i Zeleznicke stanice u Rakovici, a kada sada vrate 42 kroz Pere Velimirovica, tek sad niko nece ici ka sinama...
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1140
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 489
Pohvalio: 532

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Djole Pevcanin » Uto Mar 12, 2019 6:17 pm

59 не треба дирати због пензионера из наше велелепне општине. Линија је константно ван тураже поготово петком увече када само 42 иде нормално. Више пута није прошао ни један аутобус са 59 у правцу Катићеве гледано из правца где се 42 и 59 поклапају и због тога долазим мртав уморан кући.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Miki BGD i 5 gosta