Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1382
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 339
Pohvalio: 853

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Siniša » Pon Mar 12, 2018 7:11 pm

Neredovit takt, ne znaš kad i gde počinje i završava i zamor za vozača. Pre sam za opciju da linija polazi od jednog terminusa, izvrši krug i vrati se na isti terminus, kao metro linije u Chicagu. Npr. Kneževac - Rakovica -Most na Adi -M. Popovića - Savski most - Gl. ž.st. -Sajam i povratak u Kneževac .Druga linija iz blokova bi vršila suprotan krug.
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8372
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3082
Pohvalio: 747

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod boca-ica » Pon Mar 12, 2018 7:18 pm

Neredovit takt i zamor za vozača

Nikakva razlika izmedju ne kružnih i kružnih linija , na svakoj okretnici vozači prave obavezne pauze
što se tiče takta ....
vozovi ce se uvek praviti ili zbog situacije u saobracaju ili zbog (ne)volje dispečara

moze i tvoja opcija al je samo malo bolje ,,potkuj,, sa argumetima :D
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5474
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3040
Pohvalio: 4404

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Pon Mar 12, 2018 7:20 pm

Дошљак » March 12th, 2018, 5:56 pm napisao:Moжда треба размислити о увођењу 13Л преко моста на Ади поред стандардне 13 преко Савског моста. Taкође линија која би спајала блокове са Сајмом би била добра ствар.

Siniša » March 12th, 2018, 6:48 pm napisao:Ovde postoji mogućnost da se uvede i neka nova kružna linija Glavna ž.st - Sajam - Most na Adi - Milentija Popovića - Savski most - Glavna ž.st., ali bio bi oprezan sa uvođenjem novih kružnih linija.

Po meni je mnogo bolje da ovo što je predložio Došljak za uvođenje 13L bude standardna linija 13 , a da se uvede kružna linija kao što je rekao Siniša , jer iako linija 13 prolazi pored TC Ušća , nije baš nešto popunjena na potezu koji bi pokrivala kružna linija , jer postoji mnogo brža alternativa u vidu 85 i 88. Taman da se i okretnica Gospodarska mehana vrati u funkciju.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1382
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 339
Pohvalio: 853

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Siniša » Pon Mar 12, 2018 7:43 pm

boca-ica napisao:moze i tvoja opcija al je samo malo bolje ,,potkuj,, sa argumetima :D

Vozač se može bolje odmoriti na terminusu, a i putnici ne moraju da čekaju kao u slučaju dvojke kad stane na Pristaništu.

Iako nije kružna ili polukružna linija, ovde se poenula mogućnost vraćanja linije 1 od Kneževca za Kalemegdan, ali preko Novog Beograda (Most na Adi - M. Popovića), što nije loša ideja.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6046
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5141
Pohvalio: 13105

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Pon Mar 12, 2018 7:55 pm

A шта мислите о линији осмици, правој осмици? :D
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26370
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12465
Pohvalio: 5227

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Pon Mar 12, 2018 7:57 pm

Fino bi izgledala ali besmislena
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6046
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5141
Pohvalio: 13105

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Pon Mar 12, 2018 8:17 pm

Траса би била као двојка до Економског где би скретала од ГЖС лево на Савски мост и онда на НБГ до блока 41 и БАС, па преко моста на Ади и онда лево у Војводе Мишића па преко Сајма до ГЖС и даље право стандардном трасом двојке на пристаниште и Дорћола, и наравно да буде двосмерна. Била би то добра веза Старог града и Савског венца са новом БАС.
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 689
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 808
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Pon Mar 12, 2018 8:20 pm

Дошљак » Mon Mar 12, 2018 6:55 pm napisao:A шта мислите о линији осмици, правој осмици? :D


Pa evo, imas sa obe strane mosta skoro osmice.

Linija (i to kruzna) Most - Milentija Popovica - Sajmiste - Savska - Sajam - Most bi bila osmica, jedino sto bi joj jedna polovina bila vrlo mala (ono spustanje i zavijanje kod hipodroma), a druga velika (obuhvata la bi Savu i obale).
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6046
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5141
Pohvalio: 13105

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Pon Mar 12, 2018 8:24 pm

Дупли пост.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10928
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8696
Pohvalio: 1978

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod stf » Uto Mar 13, 2018 10:14 am

13 preusmeriti preko mosta novom trasom, postojeću liniju 14 preimenovati u 8, a novu liniju 14 uvesti na relaciji Kneževac - Balok 45.

Ni na jednom pravcu nema potrebe za više od dve tramvajske linije sa jačim taktom.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 6
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8728
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3709
Pohvalio: 5557

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod JohnnyLee » Uto Mar 13, 2018 11:00 am

а може и да се укине постојећа 14
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 689
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 808
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Uto Mar 13, 2018 11:39 am

stf » Tue Mar 13, 2018 9:14 am napisao:13 preusmeriti preko mosta novom trasom, postojeću liniju 14 preimenovati u 8, a novu liniju 14 uvesti na relaciji Kneževac - Balok 45.

Ni na jednom pravcu nema potrebe za više od dve tramvajske linije sa jačim taktom.


Savrsen (i realan) predlog.
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 689
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 808
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Uto Mar 13, 2018 11:42 am

Da li je iko razmisljao i da li postoje neke studije za prosirenje tramvajske mreze ka Kanarevom brdu, Miljakovcu, ili cak Vidikovcu? To bi dalo mnogo vise mogucnosti i smisla novoj pruzi na Mostu.

To bi sledilo "zrakasti" pristup, gde se trase tramvaja granaju na periferiji. I oko Blokova bi mogla da se naprave prosirenja mreze.
Pohvale za post: 4
predrag1978
Intermediate
Postovi: 365
Pridružio se: Čet Avg 11, 2016 6:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 226
Pohvalio: 80

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod predrag1978 » Uto Mar 13, 2018 12:30 pm

Najbolji uslovi za prosirenje mreze su pravac ka Vidikovcu i pravac ka Visnjickoj Banji...infrastruktura i sam prostor vec postoje...ali to je sad neka druga tema...
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3290
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3482
Pohvalio: 2305

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod GOJE » Uto Mar 13, 2018 12:42 pm

Podržavam stf-a. Najbolja rešenja su jednostavna i efikasna. Iz tog razloga jedino bih ostavio postojeću numeraciju.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5474
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3040
Pohvalio: 4404

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 13, 2018 2:15 pm

Da li to znači da bi postojeću mrežu samo reorganizovao sa zadržavanjem postojeće numeracije , ili bi u potpunosti menjao mrežu tramvaja?
Slika

Slika
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3290
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3482
Pohvalio: 2305

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod GOJE » Uto Mar 13, 2018 2:19 pm

Samo kažem da ne valja menjati brojne oznake postojećim linijama (kako stf predlaže - 14 u 8). Sve ostalo je na mestu.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5474
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3040
Pohvalio: 4404

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 13, 2018 2:23 pm

Ta jedna konkretna promena ne bila uopšte loša , obzirom da je nekada postojala linija 8 Voždovac (Trošarina) - Omladinski stadion , da bi kasnije bila ukinuta a uvedena linija 14.
Slika

Slika
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3290
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3482
Pohvalio: 2305

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod GOJE » Uto Mar 13, 2018 2:26 pm

Sećam se ja dobro i osmice i četvorke, pa čak i legendarne i prelepe jedinice, ali mislim da nema razloga sada vršiti renumeraciju i zbunjivati dodatno ljude.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5474
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3040
Pohvalio: 4404

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 13, 2018 2:46 pm

Ne bi to bilo zbunjivanje ako bi se broj jedne linije promenio.
Slika

Slika
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10928
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8696
Pohvalio: 1978

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod stf » Uto Mar 13, 2018 4:00 pm

Konkretna renumeracija ne bi imala negativan efekat jer se trase ne poklapaju nijednim delom pa ne bi došlo do zbunjivanja. U prilog tome je i besmislenost same linije 14 te se može i ukinuti kao što Džoni napisa - bez nekog specijalnog negativnog efekta.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 881
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1910
Pohvalio: 1575

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 13, 2018 7:45 pm

Ukidanje linije 8 (a uvodjenje umesto nje nebuloze 14) je bila direktna posledica prebacivanja linije 7 u resavsku tj da bi se zadrzala veza bulevar-slavija.

Sada bi to mogli da vrate na sledeci nacin:
8 bogoslovija-banjica
6 zvezdara-slavija-banovo brdo (sa ukidanjem 12), cime bi se vratila i ukinuta veza slavija-bb, daleko bolja iskoriscenost spanskih tramvaja nego sada na 12
3 tasmajdan-knezevac (nepotrebno tandara prazna po gradu, vec postoji kvalitetnija autobuska veza slavija-rakovica)
7L tasmajdan-zvezdara (radni dan 7-18h)

Resenje za liniju 2 je zaduzivanje npr 6 vozaca na 5 vozila, tako sto bi se na pristanistu redom smenjivali, tj svaki bi imao po propisanih 10ak min odmora do nailaska sledeceg vozila koje bi onda preuzimao. Time bi se eliminisalo cekanje na 'zivom' delu trase.

Bilo koja linija preko harfe ce biti potpuno besmislena, zbog besmislenog kruzenja oko belvila, ni taj novi 13 niko nece koristiti pored daleko smislenijih 85 i 89.
A tek prebacivanje 9 i/ili 11 na novi most ce potpuno isprazniti vec zalosno prazne tramvaje.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 4
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 923
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 564
Pohvalio: 362

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Gaspar18 » Uto Mar 13, 2018 7:50 pm

9 i 11 ako prebace na novi most ocekujem pizdariju u 85 i 89 sa jedne, a sa druge strane ni trozglobni 95 ne bi mogao da iznese teret tolikog broja ljudi, a pri tome tramvaj 13 ko bi koristio sa Novog Beograda na Cukaricu, kada su kljucne stanice na Adi, kod Bioskopa Sumadija i Solje na pocetku Banovog Brda? Opet 85 i 89 u prednosti...
predrag1978
Intermediate
Postovi: 365
Pridružio se: Čet Avg 11, 2016 6:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 226
Pohvalio: 80

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod predrag1978 » Uto Mar 13, 2018 8:30 pm

Gaspare,ako ikako mozes,sastavi jednu recenicu bez toliko zareza,pocni je i zavrsi bez dodatnog iskakanja iz teme....stvarno se trudim da razumem tvoje postove,ali previse pises bez nekog smislenog reda...
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5474
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3040
Pohvalio: 4404

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 13, 2018 9:06 pm

Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.
Slika

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: abrines, Arsa, Doctor Who i 5 gosta