Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 680
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 746
Pohvalio: 535

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Uto Mar 13, 2018 10:49 pm

solecar » Tue Mar 13, 2018 8:06 pm napisao:Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.


'Ajde! Kakva novost!
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 23864
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10234
Pohvalio: 4045

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Uto Mar 13, 2018 10:51 pm

Linija 12 je pomjerena sa slavije zbog spanaca sad moze da se vrati preko iste
Linija 3 da se skrsti do tasa kao prije 6 da ostane kao sad.
Linija 13 preko novog mosta
Rakovica nbg 8 ili 4 ili 1 popuniti rupe
Vidjeti da li postoji potreba za rakovica bb
Ako dodje do radova na zaricevom mostu imacemo privremeni rezim bar 3 godine
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4420
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1684
Pohvalio: 2539

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 13, 2018 10:58 pm

Aleksandar1 » March 13th, 2018, 10:49 pm napisao:
solecar » Tue Mar 13, 2018 8:06 pm napisao:Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.

'Ajde! Kakva novost!

Ajde , komentar komentarisanja radi. I nije novost , nego podsećanje. A onaj ko nije do sada čuo za ovo , za njega je novost. :)
Slika
Pohvale za post: 2
протектор
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Sub Jan 13, 2018 5:29 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12
Pohvalio: 8

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod протектор » Sre Mar 14, 2018 12:00 am

Добра је идеја да се скрати 3 до Таша, јер она има сврху као брзу везу од Раковице до Сајма, Мостара, Гжс, а у центру града често иде полупразна. Веома је добра идеја да се уведе линија од Раковице до Блока 45, кроз Адин мост, таман да се растерети 3, и буде чешћи превоз на том потезу, мада не знам да ли је добро преусмерити 94 негде друге ако се буде уводила нова линија. Што се тиче везе Бб-Раковица, не знам да ли би била корисна, јер до Раковице иду 37,50, а до Топчидера 49.
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 680
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 746
Pohvalio: 535

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Sre Mar 14, 2018 1:54 am

solecar » Tue Mar 13, 2018 9:58 pm napisao:
Aleksandar1 » March 13th, 2018, 10:49 pm napisao:
solecar » Tue Mar 13, 2018 8:06 pm napisao:Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.

'Ajde! Kakva novost!

Ajde , komentar komentarisanja radi. I nije novost , nego podsećanje. A onaj ko nije do sada čuo za ovo , za njega je novost. :)


U redu.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4420
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1684
Pohvalio: 2539

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 21, 2018 1:49 am

Vesić: Potpisan ugovor o postavljanju 2,7 kilometara šina preko Mosta na Adi

Gradski menadžer Goran Vesić obišao je danas pripremne radova na postavljanju tramvajskih šina na Mostu na Adi i istakao da je ugovorom koji je danas potpisan sa „Energoprojektom” predviđeni rok za njegovo izvođenje, 420 dana.

On je izrazio zadovoljstvo jer je ugovor o izvođenju radova potpisan sa konzorcijumom koji će predvoditi domaća renomirana kompanija koja, kako je naglasio, ima reference i znanje za ovakav posao.

– Grad Beograd je za postavljanje 2,7 kilometara tramvajskih šina izdvojio skoro dve milijarde dinara. Ovo je jedan od većih projekata koji se trenutno izvodi u prestonici i važan je iz nekoliko razloga. Tek završetkom ovog posla delimično će biti kompletiran Most na Adi – istakao je Vesić, uz podsećanje da su prošle godine završene pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara, dok će se sledeće godine raditi pristup od Ulice Pere Velimirovića sa rakovičke strane.

On je naglasio da će dogovereni rokovi biti strogo kontrolisani, jer od završetka tog posla zavisi početak izgradnje novog savskog mosta i tunela koji će povezivati Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana.

– Tokom ovih radova završiće se projektovanje tunela i novog savskog mosta, koje izvodi kompanija CIP, kako bismo početkom sledeće godine raspisali tendere za njihovu realizaciju. Čim prođu tramvaji preko Mosta na Adi u maju naredne godine, bićemo spremni za uklanjanje Starog savskog mosta, njegovo repariranje i preseljenje na novu lokaciju. Tada kreće izgradnja novog savskog mosta preko koga će ići i tramvaji, a kasnije i metro – istakao je gradski menadžer.

Vesić je dodao da će novi tunel – prirodni nastavak novog savskog mosta, omogućiti brzu vezu kroz stari deo grada i smanjenje koncetracije saobraćaja u centru od 11 do 14 procenata, a istovremeno će se rasteretiti Brankov most. Paralelno će se raditi i saobraćajnice Vladimira Popovića i Zemunski put koje sa novobeogradske strane treba da prime saobraćaj sa novog savskog mosta, zaključio je Vesić.

Slika

izvor: beograd.rs
Slika
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 212
Pohvalio: 992

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod hiavata » Sre Mar 21, 2018 9:41 am

420 dana.... Je l' to prave još jedan most?
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4420
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1684
Pohvalio: 2539

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 21, 2018 10:55 am

Prave , al tek pošto završe postavljanje šina na ovom. :)
Takvi rokovi su nam uobičajeni danas. U temi o metrou spomenuh da su na Prokopu samo postavljanje šina radili godinu i koji mesec. Kad pogledam rokove za mnoge stvari koje su rađene , tj. kad čujem koliko će se raditi neke stvari , prosto se uhvatim za glavu , jer znam kakav haos se očekuje u najavi , obzirom da je tako u većini slučajeva.
Slika
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 917
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 583
Pohvalio: 94

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Nurko7000 » Sre Mar 21, 2018 11:17 am

[мар18]
TramvajOSM.jpeg
Pohvale za post: 4
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10733
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7707
Pohvalio: 7655

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Igor » Sre Mar 21, 2018 11:50 am

Hiavata, Solecar,

Ovo je tema iskljucivo o predlozima za reorganizaciju tramvajskih linija nakon postavljanja pruge. Diskusija o realizaciji projekta postavljanaj sina se vodi u temi viewtopic.php?f=20&t=26&start=24300
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1763
Pohvalio: 1639

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod DzonTravolta » Sre Mar 21, 2018 12:12 pm

Da bi se znalo koje će linije ići gde, najpre mora da se raščisti sa kakvim kapacitetima (po pitanju broja i modela tramvaja) grad raspolaže.
Da li će Tatre biti otpisane ili remontovane?
Da li će biti kupovine novih tramvaja?

Idealno bi bilo da se jedno 40 Tatri zaista remontuje (sukcesivno, po 10), ali da to rade sami Česi, ali i da se dokupi jedno 10 tramvaja, i to iz dva razloga: da se "prebrodi" prelazni period i da posle bude preduslova za nove linije.
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10600
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7708
Pohvalio: 1737

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod stf » Sre Mar 21, 2018 12:17 pm

DzonTravolta » 21 Мар 2018 11:12 am napisao:Da bi se znalo koje će linije ići gde, najpre mora da se raščisti sa kakvim kapacitetima (po pitanju broja i modela tramvaja) grad raspolaže.


Нема потребе толико разбијати главу. Треба само распоредити постојеће линије и постојеће трамваје.

Колико сам ја разумео стручњаке, цела трамвајска мрежа не може да подржи већи број трамваја па свако увођење нових трам линија или појачавање такта постојећих без жртвовања неке друге - није могуће. Због недостатака трафо станица.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10733
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7707
Pohvalio: 7655

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Igor » Sre Mar 21, 2018 12:32 pm

Projekat predvidja izgradnju jedne nove trafo stanice "Novi Beograd 4" kao i rekonstrukciju postojece "Dobro polje" tako da to ne bi trebao biti problem. Veci je problem da li ce nove linije biti logicno postavljene ili ce po ugledu na mnoge bus linije biti fijasko u najavi.
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1763
Pohvalio: 1639

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod DzonTravolta » Sre Mar 21, 2018 12:44 pm

Ja kažem: ključni problem je nedostatak kvalitetnih tramvaja.
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10600
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7708
Pohvalio: 1737

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod stf » Sre Mar 21, 2018 12:56 pm

Igor » 21 Мар 2018 11:32 am napisao:Projekat predvidja izgradnju jedne nove trafo stanice "Novi Beograd 4" kao i rekonstrukciju postojece "Dobro polje" tako da to ne bi trebao biti problem. Veci je problem da li ce nove linije biti logicno postavljene ili ce po ugledu na mnoge bus linije biti fijasko u najavi.

Колико то значи нових трамваја у мрежи?
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4420
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1684
Pohvalio: 2539

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sre Mar 21, 2018 1:54 pm

Samo da ne bude na kraju da to pojačanje bude taman toliko da može da izdrži liniju Kneževac - NBG.
Slika
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 23864
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10234
Pohvalio: 4045

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod direktor » Sre Mar 21, 2018 3:54 pm

Kakv otpis ckd tj katica tatre su samo zadnjih 20 kom iz 1997/98 Mogu samo da ih sibnu na remont Kombinacije su 3 moguce nove linije nbg - bb bb -rakovica nbg-rakovica
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Wuchina
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 64

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Wuchina » Sre Mar 21, 2018 4:15 pm

tragac » Pon Mar 12, 2018 12:17 pm napisao:Ovo može dobiti neki smisao tek kada se napravi trasa ka Zemunu. 13 koja ne ulazi u centar ni starog ni novog Bg nema neku budućnost, pa i sada se slabo koristi. 9 koja ide cik cak kroz grad će izgubiti većinu putnika.


Pa naravno da se ne koristi kada će velika većina pre ići na 89, kako bi izbegli nepotrebno kruženje. Drugo, ne znam šta je centar Novog Beograda. Ako mislite na deo oko opštine, tamo ima manje stanovnika nego u novobeogradskim blokovima, a postoje i dve linije do Banovog Brda - 85 i 88. Nijedna ne kruži kao 13.
Pohvale za post: 1
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 680
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 746
Pohvalio: 535

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Aleksandar1 » Sre Mar 21, 2018 9:02 pm

direktor » Wed Mar 21, 2018 2:54 pm napisao:Kombinacije su 3 moguce nove linije nbg - bb bb -rakovica nbg-rakovica


Eee, to ti mislis, ali ne i neki clanovi foruma. Uskoro ce da padnu predlozi Rakovica-Blok 45, ali preko Male Krsne i Sarganske Osmice..
Pohvale za post: 5
Čika Brana
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 360
Pridružio se: Čet Dec 06, 2012 2:05 pm
Lokacija: Beograd Crveni krst
Kontakt:
Pohvaljen: 559
Pohvalio: 1574

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Čika Brana » Pet Mar 23, 2018 4:11 pm

Александере не фантазирај. Зар није био договор преко Винчанског моста? :wink:
Bez alata nema ni zanata,
Bez znanja džaba ti alata!
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7865
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2444
Pohvalio: 668

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod boca-ica » Pet Mar 23, 2018 5:36 pm

kako da organizujemo tramvaske linije kad više ne znamo od silnih prioriteta REDOSLED mostova
novi Savski, Zaricev, most kod ade Huje i Vinčanac - svi prioriteti a nema ni jednog, osim Zaricevog, za kog ne znamo ni gde ce :roll:
kuda da ide ,, limenko,, kad predje most na Adi, da nastavi dalje, ako je osudjen da ne prelazi dalje ni jedan dr. most ?
ili samo da štrapacira po mostu na Adi , tamo - amo :lol:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4628
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3082
Pohvalio: 9045

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Pet Mar 23, 2018 8:51 pm

Вероватно би и 7 и 9 и 11 ишли преко моста на Ади током радова, можда 11 и укину опет привремено. Да се ја питам, прогурао бих трамвај преко Бранковог моста, па лепо рачвање, 7 преко Призренске, Теразија и Трга Николе Пашића у булевар Краља Александра, нека нова линија на Тргу Николе Пашића да скрене ка Дечанској па у Деспота Стефана и право све до Миријевског булевара и можда чак њиме до Миријева.
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2747
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1375
Pohvalio: 2478

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod RioBL » Pet Mar 23, 2018 11:41 pm

Tramvaji na Brankovom mostu imaju daleko vise smisla od planiranih na Adi. I ja sam za.

Saobracajnica na Brankovom mostu, najkracom linijom spaja centralnu gradsku zonu sa NBG i Zemunom. Po tom pravcu je tramvaj sigurno potreban i efikasan.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 3
Zvezdara
Beginner
Postovi: 49
Pridružio se: Sub Nov 23, 2013 11:28 am
Kontakt:
Pohvaljen: 86
Pohvalio: 260

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Zvezdara » Ned Mar 25, 2018 3:36 pm

Да је среће туда би ишао метро а не трамвај.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4628
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3082
Pohvalio: 9045

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Ned Mar 25, 2018 11:20 pm

Мислим да је ипак лакше поставити шине преко Бранковог моста у жутим тракама него буџити мост трећим проширењем.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: busspoter i 4 gosta