Besplatan javni prevoz, realan model
Moderator: Igor
-
Bus
- Beginner
- Postovi: 31
- Pridružio se: Pet Apr 16, 2010 4:39 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
-
jovanovm
-
- Advanced
- Postovi: 3549
- Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
- Lokacija: ??
- Kontakt:
Pohvaljen: 74
Pohvalio: 20
Pohvalio: 20
-
hazard
- Advanced
- Postovi: 2459
- Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:51 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 227
Pohvalio: 234
Pohvalio: 234
-
vucko
- Professional
- Postovi: 17783
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5141
Pohvalio: 1202
Pohvalio: 1202
Slazem se,jedva rodjenu majku ubedih da prekine da se svercuje,ne kapiraju ljudi da kada budu svi placali karte ce se popraviti kvalitet prevoza,nego su navikli prvo neko drugi da napravi iskorak pa tek oni.Cisto nas mentalitet da ne kazem nasa glupost
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
jovanovm
-
- Advanced
- Postovi: 3549
- Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
- Lokacija: ??
- Kontakt:
Pohvaljen: 74
Pohvalio: 20
Pohvalio: 20
Ustvari, to je opšti mit, kod nas se procentualno veoma mali broj ljudi švercuje.
Bio je interesantan članak o tome (kao i o evoluciji gradskog prevoza) u Vremenu pre par godina...
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=512481
Bio je interesantan članak o tome (kao i o evoluciji gradskog prevoza) u Vremenu pre par godina...
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=512481
-
2012
-
- Expert
- Postovi: 6281
- Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331
Pohvalio: 331
-
Матеја Бељан
- Advanced
- Postovi: 3044
- Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 20
Pohvalio: 20
-
2012
-
- Expert
- Postovi: 6281
- Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331
Pohvalio: 331
Nema potrebe svako neka kupi kartu pa nek se vozi a ITS će pružati mogućnost da sa jednom kartom koristiš i Gradsku železnicu i budući Metro,a naplatu bi uveo za automobile koji žele u centar,uostalom ako želimo nove trole,buseve,tramvaje i vozove to ipak moraju delom i građani da plate a posebno oni bahati i imućniji. :kafa:
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Матеја Бељан napisao:Besplatan prevoz bi mogao biti u krugu dvojke, to bi motivisalo gradjane da u sam centar ne idu kolima ali i stvaralo naviku koriscenja javnog prrevoza!!!
Са овим се јако слажем. За кретање унутар круга двојке често треба преседање због 1-3 станице. Сама круг двојке има мноштво терминала: Славија, Вуков Споменик, Трг Слободе, Студентски трг, Зелени Венац, Ластина станица, Аутобуска станица, Железничка станица, Савски трг. Због веза између њих нека путавања су са и више од једног песедања. Онај ко има маркицу, њему је све једно, али онај ко нема... Читав низ градова је увео у центрима зоне бесплатног превоза, а нама је најбилижи Загреб.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
dedinje
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1389
- Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 241
Pohvalio: 190
Pohvalio: 190
Re: Besplatan javni prevoz, realan model
Ideja o besplatnom prevozu nije nova.Još pre više godina nekoliko većih gradova širom sveta probali su uvođenje besplatnog prevoza. Međutim, u svima je rezultat bio razočaravajući. I dalje su mnogi u centar grada dolazili svojim kolima a vozila gradskog saobraćaja su imala isti broj putnika kao i dok se naplaćivao prevoz. Jednostavno - ništa se nije promenilo. Možda je ušteda samo što nema više štampanja karata ni plaćenih kontrolora. Mislim da budućnost ipak pripada besplatnom prevozu ali za sada ga mogu uvesti samo bogatije zemlje jer neko ipak mora da plati. (država ili grad preko poreza i sl.) Mislim da će u budućnosti biti ukinute i putarine.
U srednjem veku su se plaćale mostarine a danas je to prošlost. Kažu da u Nemačkoj već više godina nema putarina na autoputevima.
U srednjem veku su se plaćale mostarine a danas je to prošlost. Kažu da u Nemačkoj već više godina nema putarina na autoputevima.
-
Somi303
- Expert
- Postovi: 9377
- Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
- Lokacija: Заклопача
- Kontakt:
Pohvaljen: 4243
Pohvalio: 15170
Pohvalio: 15170
Re: Besplatan javni prevoz, realan model
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5lA24SMJHjM[/youtube]
Сва права задржава Somi303, за коришћење фотографија контактирати --> https://www.flickr.com/people/somi303/
profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
-
KimIlSin
- Intermediate
- Postovi: 264
- Pridružio se: Pet Maj 02, 2008 6:21 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 18
Pohvalio: 9
Pohvalio: 9
Re: Besplatan javni prevoz, realan model
Interesantno istaživanje i Tallinna, koji je pre nekoliko godina uveo sistem besplatnog javnog prevoza za grašane sa registrovanim prebivalištem u Talinu: http://citiscope.org/story/2014/free-pu ... ed-results
Koliko ljudi u BG živi i koji nemaju registrovano prebivalište? Koliko se stanova i soba izdaje na crno?
Koliko ljudi u BG živi i koji nemaju registrovano prebivalište? Koliko se stanova i soba izdaje na crno?
Kim Il Sin is back!
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1274
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1143
Pohvalio: 46
Pohvalio: 46
Re: Besplatan javni prevoz, realan model
Nije bilo dugo priče o ovome, ali evo kako prenosi AFP Luksemburg uvodi besplatan javni prevoz, dakle ne samo gradski i ne samo u gradu Luksemburg već na čitavoj teritoriji zemlje.
Ova zemlja jeste mala, jeste bogata ali to ne znači da mnogo veće zemlje sa sličnim BDP-om mogu da se bahate, niti da se mnogo siromašnije mogu da se bese sirotinji o vrat bez naplate putarine stanovnicima mesnih zajednica sa visokim stepenom motorizacije.
Interesantno da su karte po ceni 2 Eura jedva uspevale da umanje troškove od 500 miliona Eura za svega 8%. Ne znam koliko ovi naši pametnjakovići uspevaju da naplate putem karata, kad već toliko paniče po pitanju loše naplate?
Ova zemlja jeste mala, jeste bogata ali to ne znači da mnogo veće zemlje sa sličnim BDP-om mogu da se bahate, niti da se mnogo siromašnije mogu da se bese sirotinji o vrat bez naplate putarine stanovnicima mesnih zajednica sa visokim stepenom motorizacije.
Interesantno da su karte po ceni 2 Eura jedva uspevale da umanje troškove od 500 miliona Eura za svega 8%. Ne znam koliko ovi naši pametnjakovići uspevaju da naplate putem karata, kad već toliko paniče po pitanju loše naplate?