Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Teme o pojedinačnim projektima koji se nalaze u izgradnji

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26345
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5215

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod direktor » Pet Mar 16, 2018 11:28 am

A da pogledate sta je sve uracunato u tu cifru 2 podstanice nisu mala stavka sigurno 2 lifta rusenje nadvoznjaka pravljenje novog krivina ka rakivici sve je u tome
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1535
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 2065
Pohvalio: 191

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod tzoran1 » Pet Mar 16, 2018 1:33 pm

Da se vratimo u 2010 god. Rekonstrukcija tramvajske pruge u Beogradu u duzini od 3.8 km je kostala 8.6 mil evra ili 2.25 mil evra po kilometru (ukljucena nova podloga zamena sina i kontaktne mreze)
BTW Radovi trajali 7 meseci... a ovi za kracu prugu 14 meseci ?
To je radjeno za vreme Djilasa i naprednjaci (tada u opoziciji) ga napadose da se i on "ugradio"...
Sada samo postavljanje novih tram. sina sa kontaktnom mrezom kosta 6.16 mil evra po kilometru (vadjenje starih sina nije besplatno).
Ako je tada D Dj i ekipa krao, sta tek rade ovi danas ? Mislim, skoro tri puta skuplje po kilometru ?

Ko da je pruga za maglev :)

Posta su bre te trafo stanice ?

https://www.youtube.com/watch?v=O3KdIK1ZhV8
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 3
dejjan
Intermediate
Postovi: 393
Pridružio se: Čet Nov 23, 2017 2:49 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 190
Pohvalio: 0

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod dejjan » Pet Mar 16, 2018 1:39 pm

Apsolutno tačno...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3124
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2991
Pohvalio: 883

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Žika » Sub Mar 17, 2018 7:28 pm

Žika » Pet Mar 16, 2018 7:27 am napisao:
"Kolas rejl" i "Energoprojekt" postavljaće tramvajsku prugu. Posao vredan 1,97 milijardi dinara, rok da se sve završi 420 dana


1 970 000 000 dinara je 16 637 543.92 evra za 2.7 km šina ???? 1 km = 6 162 053 evra .
I ovde najteži predeli u....


Da se nadovežem ,1 metar šina ispada 6162, 053 evra (sa pripadajućim radovima)

kod nas se koristi tramvajska šina tip 60R1 i težina je 60,59 kg/1m (dve šine 121, 18 kg + poprečne grede).

Ko da su od zlata. :grand:

Slika

ovde se može naručiti http://polish.railwayfastenings.com/sal ... v-12m.html
Pohvale za post: 1
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1535
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 2065
Pohvalio: 191

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod tzoran1 » Sub Mar 17, 2018 9:28 pm

Pa oni raniji ( D Dj ) sa 2.250 evra po metru ( a bili su poznati da nisu gadljivi na pare) su mogli da se uklope. Ovi sa 6.100 E/m za slican posao se razbijaju od para. (malo manje zbnog trafo stanice i dva lifta :D )
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
louderick
Intermediate
Postovi: 135
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 5:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 115

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod louderick » Ned Mar 18, 2018 6:06 pm

a sad nesto sasvim drugacije:

izlaz iz tunela kod autokomande:

1.jpg
3.jpg
2.jpg
Pohvale za post: 21
Propeler
Intermediate
Postovi: 481
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 875
Pohvalio: 639

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Propeler » Ned Mar 18, 2018 9:11 pm

Iz koje je ovo godine? 2064.-te?
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5890
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6671
Pohvalio: 4300

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Пантограф » Uto Mar 20, 2018 4:03 pm

Весић: Расписан уговор о постављању сина преко Моста на Ади
БЕОГРАД, 20. марта (Танјуг) - Град Београд је данас са конзорцијумом извођача, на чијем је челу домаћа компанија "Енергопројект", потписао уговор о постављању трамвајских шина преко Моста на Ади, изјавио је данас градски менаџер Горан Весић и додао да је уговором предвиђено да радови трају 420 дана.

"Ми смо за овај посао издвојили скоро две милијарде динара и то је један од већих послова који се раде у Београду", рекао је Весић новинарима приликом обиласка припремних радова.

Он је истакао да је постављање шина преко Моста на Ади важно из неколико разлога, а први је тај што ће завршетком тог посла делимично бити комплетиран Мост на Ади, који још није у пуној функцији.

Весић је навео да ће бити урађено скоро 2,7 километара трамвајских шина, као и два нова стајалишта.

"Ове компаније чека озбиљан и захтеван посао, како би био урађен квалитетно. Овај посао је важан јер од његовог завршетка зависе друга два посла која нас очекују, а то је изградња новог савског моста и тунела који повезује Карађорђеву улицу и Булевар деспота Стефана, односно Саву и Дунав", појаснио је Весић.

Он је навео да ће се, током извођења радова на постављању трамвајских шина преко Моста на Ади, до краја ове године завршити пројектовање новог савског моста и тунела како би почетком следеће године могли да се распишу тендери за извођаче тих радова.

Весић је рекао да мора да постоји трамвајска везу између старог дела града и Новог Београда.

Према његовим речима, премештањем савског моста на другу локацију та веза више неће постојати ту и зато је неопходно да проради трамвајски саобраћај преко Моста на Ади како би се почело са реализацијом друга два пројекта - изградњом новог савског моста и тунела.

"Првог дана када трамваји буду кренули преко Моста на Ади бићемо спремни да почнемо са уклањањем старог савског моста, његовим репарирањем и премештањем на нову локацију, изградњом новог савског моста преко кога ће ићи и трамваји, а касније и метро и изградњом тунела који ће бити наставак новог савског моста", рекао је Весић.

Он је најавио да ће радити још два велика инфраструктурна пројекта који ће потпуно променити Београд - изградња тунела испод Топчидера и новог моста преко Аде Хује.

Извршни директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Радомир Вујадин је рекао да је изградња трамвајских шина преко Моста на Ади тренутно најважнији и највећи инфраструктурни пројекат у Београду.

Генерални директор "Енергопројекта" Стојан Чолаков је изразио задовољство због потписивања уговора и додао:

"Сво наше искуство и знање ћемо усредсредити на реализацију овог посла. Инфраструктурни послови који нас очекују су изазов за нас. Уложићемо додатне напоре да уговарамо и реализујемо и наредне пројекте, а све у циљу развоја града Београда", додао је он.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Dunkela
Beginner
Postovi: 78
Pridružio se: Sub Dec 10, 2016 5:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 114
Pohvalio: 52

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Dunkela » Sre Mar 21, 2018 12:34 am

Danas citam u novinama ovaj clanak i ne verujem sta pise!Da li je moguce da niko ne postoji u ovom gradu i da ih pita da li su normalni, radice 14 meseci 2.7km pruge to ce da se razvuce na dve godine sigurno, i on se debil jos hvali sa tim!! :bash: Pa koliko ce raditi onda taj metro ako ga budu poceli uopste!!!Ja ne znam kako sve to funkcionise nisam iz te struke ali generalno koliko vidim oni su mogli da stave da ce radovi trajati 3,4,5 godina, ma sta ima veze to je samo broj!Jel postoji neka ustanova koja se bavi ovim pitanjima, koliko ustvari realno treba da traju radovi!?
Pohvale za post: 2
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod vucko » Sre Mar 21, 2018 12:53 am

Imate vest blica pre neki dan. Prioritet je do 2027 UMP ustanička pančevac dok je raskrpetlja ustanička posle 2027 to jest ko živ ko mrtav.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Гага
Expert
Postovi: 9015
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 8075
Pohvalio: 14581

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Гага » Sre Mar 21, 2018 3:16 am

louderick » 18 Мар 2018 05:06 pm napisao:a sad nesto sasvim drugacije:

izlaz iz tunela kod autokomande:


Slika
Slika
Slika

Тако је и планиран да буде трећи сектор УМП-а, није ништа другачије. Јавна набавка идејног решења УМП сектор III – деоница од изласка из тунела Топчидер до уласка у тунел Шумице је завршена 2015.године.
УМП - III сектор.JPG
УМП - III сектор.JPG (43.88 KiB) Pogledano 2578 puta

http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf

Површина 3. сектора:
УМП - III сектор_.JPG


Цртеж 3. сектора:
умп трећа фаза.jpg


Топчидерски тунел:
Топчидерски тунел.jpg
Топчидерски тунел.jpg (125.92 KiB) Pogledano 2578 puta
Pohvale za post: 7
dejjan
Intermediate
Postovi: 393
Pridružio se: Čet Nov 23, 2017 2:49 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 190
Pohvalio: 0

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod dejjan » Sre Mar 21, 2018 3:23 am

Ovo sa ovolikim tunelima je fantazmagorija, ali je činjenica da u oblasti autokomande nedostaje još jedan most preko autoputa - npr. da Južni bulevar izađe direktno na kružni tok autokomande. Naravno, prilikom rekonstrukcije kružnog toka je propušteno da se dva dela bulevara povežu pravcima nezavisno od kružnog toka.
roland
Intermediate
Postovi: 295
Pridružio se: Sre Apr 01, 2015 11:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 666
Pohvalio: 175

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod roland » Sre Mar 21, 2018 1:58 pm

Dunkela » Wed Mar 21, 2018 12:34 am napisao:Danas citam u novinama ovaj clanak i ne verujem sta pise!Da li je moguce da niko ne postoji u ovom gradu i da ih pita da li su normalni, radice 14 meseci 2.7km pruge to ce da se razvuce na dve godine sigurno, i on se debil jos hvali sa tim!! :bash: Pa koliko ce raditi onda taj metro ako ga budu poceli uopste!!!Ja ne znam kako sve to funkcionise nisam iz te struke ali generalno koliko vidim oni su mogli da stave da ce radovi trajati 3,4,5 godina, ma sta ima veze to je samo broj!Jel postoji neka ustanova koja se bavi ovim pitanjima, koliko ustvari realno treba da traju radovi!?


Lord napisao:
JohnnyLee » 21 Mar 2018 11:11 am napisao:420 дана???


750.000 RSD/m' sina ??


Ako ovoliko košta postavljanje tramvajskih šina, na već pripremljenu podlogu, bez zemljanih radova i betoniranja, ko zna koliko će da košta izgradnja metro linije u Vesićevoj organizaciji.
Pohvale za post: 2
dejjan
Intermediate
Postovi: 393
Pridružio se: Čet Nov 23, 2017 2:49 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 190
Pohvalio: 0

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod dejjan » Sre Mar 21, 2018 2:00 pm

Građani su za to glasali.
Dat je legitimitet da može da košta beskonačno mnogo...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3477
Pohvalio: 2304

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod GOJE » Sre Mar 21, 2018 2:06 pm

Dobro bre ljudi, sijaset puta je pomenuto da tender ne obuhvata samo postavljanje šina, već i izgradnju potpuno nove trafo stanice, rekonstrukciju jedne postojeće i postavljanje kontaktne mreže (možda i još ponešto). Nisam stručnjak da procenim vrednost te nabavke, ali ni toliki laik da izjavim da par kilometara šina košta 2 milijarde dinara. Kad budem video neki stručan komentar koji uzima u obzir kompletnu specifikaciju radova, možda ću formirati neko mišljenje o ceni.

A jedino što me stvarno nervira(čak i laički) je rok od 420 dana. Dosadašnje iskustvo nas uči da se rokovi daju prilično galantno, a dodatno se brutalno krše.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 5
dejjan
Intermediate
Postovi: 393
Pridružio se: Čet Nov 23, 2017 2:49 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 190
Pohvalio: 0

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod dejjan » Sre Mar 21, 2018 2:13 pm

Stručnjake smo najurili u Kanadu i Ameriku. Nema niko stručan ništa da kaže.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8725
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3703
Pohvalio: 5545

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod JohnnyLee » Sre Mar 21, 2018 3:36 pm

за цену не могу да судим, јер стватрно не знам колико шта кошта, али је ипак 420 дана много. нарочито што су ту минимални земљани радови. па они поставише шине са све скретницама преко Жежељевог моста за колико? месец дана, два месеца? па за ово би требало максимум 9 месеци
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26345
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5215

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod direktor » Sre Mar 21, 2018 3:40 pm

Rusenje kod banovog brda izgradnja krivine ka rakivici i povezivanje mosta sa prugom ka bb to je naj manje 2 mil€ pa tu idu 2 lifta 2 trafo stanice 2 kolosjeka
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8381
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7767
Pohvalio: 1665

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod astrodule » Sre Mar 21, 2018 4:04 pm

Znači prva linija metroa će se graditi bar 20 godina (ako ga ovi isti budu radili i ugovarali)
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1628
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1175
Pohvalio: 30

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod SRBO » Čet Mar 22, 2018 7:06 pm

dejjan » 21 Mar 2018 13:13 napisao:Stručnjake smo najurili u Kanadu i Ameriku. Nema niko stručan ništa da kaže.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk



О ма има стручњака ихајхај, али то се ућуткава подмићује итд
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1649
Pohvalio: 2663

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod RioBL » Čet Mar 22, 2018 9:17 pm

I cijena i rokovi su takvi zbog komplikovane trase. Normalno da treba praviti liftove kad je tramvajsko stajaliste na petom spratu. I normalno da to kosta i normalno da ce sve trajati 450 dana.
E upravo zbog ovakvih cijena i rokova, tramvajske trase se ni ne postavljaju po ovakvim saobracajnicama. Da se radi o metrou u centru Tokija imalo bi smisla i opravdanosti. Ovako, srbi grade tramvaj po cijeni metroa. Daleko cemo dogurati s ovakvom ekonomijom.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
marone
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 255
Pridružio se: Čet Nov 25, 2010 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 490
Pohvalio: 248

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod marone » Pet Mar 23, 2018 9:42 pm

Koliko sam uspeo da izbunarim po guglu, cena samih sina (kakve se kod nas ugradjuju) varira od 800-1300 $ po toni.

https://shsuyu.en.alibaba.com/product/60079911367-200157209/Ri60_R13_Grooved_Rail.html
''Ljudi od pustinje napravise oazu a mi od oaze napravismo pustinju'' Sale :)
Pohvale za post: 1
NonForumMan
Beginner
Postovi: 63
Pridružio se: Pon Sep 04, 2017 5:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 86
Pohvalio: 64

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod NonForumMan » Sub Mar 24, 2018 12:25 am

Ovo što pričate za cene je kao da kažeš:

1500e/m2 stana?!?! Pa to je suludo. Parket je 50e po kvadratu, jedna cigla košta 30 din... kakvih bre 1500 eura?!?!?!

To je ceo projekat, gomila stvari i faktora. Ako hoćete da diskutujete o ceni onda nađite konkretne pozicije iz ugovora i vidite šta sve spada pod projekat i koja je pojedinačna cena svake pozicije pa onda možete polemisati da li je nešto skupo ili ne.

Ja iskreno pojma nemam koje su cene postavljanja šina, i možda jeste skupo, a možda i nije.
Pohvale za post: 3
Пантограф
Expert
Postovi: 5890
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6671
Pohvalio: 4300

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Пантограф » Sub Mar 24, 2018 1:15 am

RioBL » 22 Mar 2018 08:17 pm napisao:I cijena i rokovi su takvi zbog komplikovane trase. Normalno da treba praviti liftove kad je tramvajsko stajaliste na petom spratu. I normalno da to kosta i normalno da ce sve trajati 450 dana.
E upravo zbog ovakvih cijena i rokova, tramvajske trase se ni ne postavljaju po ovakvim saobracajnicama. Da se radi o metrou u centru Tokija imalo bi smisla i opravdanosti. Ovako, srbi grade tramvaj po cijeni metroa. Daleko cemo dogurati s ovakvom ekonomijom.


Да, да... Елем:

http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3461.jpg

http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3414.jpg

http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3644.jpg

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_ ... hof_05.JPG

http://www.urbanrail.net/eu/at/vienna/t ... n-tram.htm

https://en.wikipedia.org/wiki/Antwerp_Pre-metro

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_ ... tunel2.jpg


И тако...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Propeler
Intermediate
Postovi: 481
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 875
Pohvalio: 639

Re: Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postod Propeler » Sub Mar 24, 2018 1:16 am

Cena izgradnje m2 stana nove zgrade košta od 400 do 600 evra u proseku, naravno treba platiti zemljište, projekat, priključke itd, pa onda ''podmazati'' na sto strana da bi dobio sve dozvole, pa projektovati očekivanu zaradu po m2 na simboličnih 1000 evra, s obzirom da su malobrojni privilegovani da grade i tako dolazimo do tržišne cene stana u Beogradu. Ko ne veruje da je tako, može da ode u Jakovo i da kupi stan u novoj zgradi po ceni od 550 evra/m2.

U slučaju šina na ovom kratkom potezu UMP-a uz liftove i trafo, izuzev izgradnje i projekta, nema drugih troškova. Ako deluje mnogo, možda se tu mnogo ''ugrađuje''....... dosta skupog materijala. Možda se šine rade od srebra, liftovi od zlata...... Ko zna......

Takvim preciznim proračunima projekata u Srbiji uvek dolazimo do toga da 1 km autoputa košta 3 puta više, nego u Nemačkoj, 1 km mosta preko Save skoro isto, kao i 36 km mosta preko mora u Kini itd. :violina:
Pohvale za post: 3

Povratak na “Projekti u izgradnji”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta