Druga traka na Ibarskoj

Diskusije o predloženim projektima, idejama i uticaju raznih projekata na Beograd

Moderator: Igor

prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 33

Postod prostorni planer » Sre Jun 16, 2010 4:06 pm

Pa i most u Zarkovu ima na sredini dve trake ne iskoriscene. Krajem 80 tih je planirano da tramvaj ide do petlovog brda i zato je u trgovackoj i ostavljeno mesto na sredini. Medjutim sada je odluceno da se tramvajska mreza nece siriti. Kod okretnice na B.Brdu ste imali do rekonstrukcije tako postavljene sine kao da ce se trasa nastaviti, ali sada od toga nema nista. To bi u slucaju gradnje lakog sinskog metroa moglo da bude iskorisceno, dok za teski nece biti izvodljivo i on ce ici u dubinu...
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Postod JohnnyLee » Pon Jun 21, 2010 3:33 pm

prostorni planer napisao:Pa cak su i u Cacku prepravili dve raskrsnice na obilaznici u kruzne tokove, zar je Cacak napredniji od Beograda?

u Čačku imaju Veljin kadar. anyway, taj drugi kružni tok (u Konjevićima, gde je bio nekada semafor) je katastrofa. užasno uzak, kamioni se jedva provlače kroz njega. suviše su ga zbrzali, nisu dobro izračunali sve parametre za gradnju istog
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 33

Postod prostorni planer » Pon Jun 21, 2010 9:25 pm

to je tacno, bas neki dan se autobus na sprat kojim sam isao u Ivanjicu, jedva provukao :), ali svaka cast na pracenju trendova
Nick Slaughter
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 312

Postod Nick Slaughter » Uto Jul 06, 2010 12:25 pm

Ibarska magistrala bi morala imati 4 trake na celoj svojoj dužini :kafa:
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15622
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1435
Pohvalio: 218

Postod vucko » Čet Sep 16, 2010 5:02 pm

Предлог плана за детаљну регулацију Ибарске магистрале у делу територије општина Чукарица и Раковица.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1410326

Седница Скупштине града 22. септембра
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Sep 16, 2010 5:57 pm

Где можемо да им се накршимо мајке због семафора ка Видиковцу?
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15622
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1435
Pohvalio: 218

Postod vucko » Čet Sep 16, 2010 6:03 pm

Tu

Slika
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10247
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7026
Pohvalio: 1549

Postod stf » Pet Sep 17, 2010 9:57 am

Ne vredi, vidi koliko su iznad zemlje. Na vreme su se oni zastitili, pa digli prvi sprat na nebo. Jedino miniranjem stubova mogu nam pasti saka. :P
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 33

Postod prostorni planer » Uto Sep 21, 2010 12:08 am

ma dzaba, tu se prave kao da su najpametniji. A semafor je katastrofa.Izgleda da je tacno za semaforski lobi sto je neko pricao. Evo npr. u Jablanickoj koja je prilicno neprometna ulica prave drugu semaforizovanu raskrsnicu, na uglu Jablanicke i Kosmajske sto je apsurd. Vec je steta napravljena semaforom na raskrsnici Ratka Mitrovica - Jablanicka, ali izgleda da je novi moto semaforom u 21. vek. Na Vidikovcu su mogli u najmanju ruku da postave kruzni tok, ako cemo da pratimo evropske trendove...
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Uto Sep 21, 2010 3:57 pm

Направили су сличну глупост у Угриновачкој, између Банатске и Филипа Вишњића су додали семафор који је направио хаос у Угриновачкој. Има таквих примера ко зна колико. А на опасним раскрсницама, типа Тошин бунар-Прилаз никад га неће поставити, а то је једна од најопаснијих раскрсница у Земуну.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
Black
Intermediate
Postovi: 123
Pridružio se: Čet Jan 10, 2008 10:22 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17
Pohvalio: 26

Postod Black » Sre Sep 22, 2010 1:30 pm

Wile E. Coyote napisao:Направили су сличну глупост у Угриновачкој, између Банатске и Филипа Вишњића су додали семафор који је направио хаос у Угриновачкој. Има таквих примера ко зна колико. А на опасним раскрсницама, типа Тошин бунар-Прилаз никад га неће поставити, а то је једна од најопаснијих раскрсница у Земуну.

Semafor na uglu Prvomajske, Prilaza i Novogradske je samo napravio kolone. Prolazim tuda svaki dan, i secam se da je bilo mnogo bolje bez semafora :/

Mislim da je bolje da raskrsnica Tosin bunar-Prilaz ostane bez semafora, jer bi se stvarale jos vece guzve.
Poslednja izmena od Black u Sre Sep 22, 2010 1:31 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sre Sep 22, 2010 1:48 pm

Слажем се да је тај семафор горе направио хаос и да је био непотребан. Што се тиче раскрснице доле, ужасно је непрегледна и много прометнија, јер све три улице су прометне, а горе су само Прилаз и Првомајска (која се практично наставља на Прилаз).
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
dragan44
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Čet Sep 17, 2009 2:32 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod dragan44 » Čet Sep 23, 2010 1:48 pm

Archangel napisao:Orlovača će se prepuniti kako je krenulo. Kad videh nakon nedelju dana od jednog dolaska koliko je mesta popunjeno. Ne bi me čudilo u nekoj oglednoj budućnosti da rade i groblja na sprat, s tim što bi svaki sprat bio barem 12 metara

grad je zakupio svo zemljište imeđu Ibarrske magistrale-Železnika-Sremčice sve do Lipovačke šume zato netreba da se brinete da će groblje biti prebukirano jer ide se na varijantu da Beograd ima samo 3 groblja
Orlovaču, Lešće i Bežanijsko tako da se zemljište oko njih stalno exproira
matoro zanovetalo
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15622
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1435
Pohvalio: 218

Postod vucko » Čet Okt 21, 2010 11:45 am

Б.4.1.4.1. Реконструкција и изградња Ибарске магистрале
и улице Трговачке
а) Попречни профил
Геометријски попречни профил улице Трговачке садржи
средњу разделну траку ширине 14,0 m у оквиру које се пла-
нира простор за вођење шинског система (за двоколосечну
пругу), коловоз по смеру ширине 7,0 m (са две саобраћајне
траке по 3,5 m), обострано: зелене траке ширине 2,5 m, тро-
тоаре ширине 1,5 m и банкине ширине 1,5 m; што је укупно
39,0 km (попречни профил 1-1)
Попречни профил планиране Ибарске магистрале садр-
жи различите елементе на појединим деоницама.
Основни елементи геометријског попречног профила
(разделно острво, коловоз за континуалну вожњу, тротоари
и банкине) се мењају дуж Ибарске магистрале на следећи
начин:
– Од раскрснице са улицом Пилота М. Петровића ка
раскрсници са улицом Једанаесте крајишке дивизије, од km
0+000 до km 1+087, планира се да Ибарска магистрала има
попречни профил улице Трговачке на коју се наставља. Ге-
ометријски попречни профил Ибарске магистрале садржи:
средњу разделну траку ширине 14,0 m у оквиру које се пла-
нира простор за вођење шинског система (за двоколосечну
пругу), коловоз по смеру ширине 7,0 m (са две саобраћајне
траке за континуалну вожњу по 3,5 m), обострано: зелене
траке ширине 2,5 m, тротоаре ширине 1,5 m и банкине ши-
рине 1.5 m; што је укупно 39,0 m (попречни профил 1-1).
– Иза бензинске пумпе, на око 880 метара од краја Тр-
говачке, планира се да шински систем понире са нагибом
до 6.0% до дубине око 5,5 m, и испод коловоза Ибарске ма-
гистрале прође ка окретници у насељу „Лабудово брдо”. На-
кон скретања трасе шинског система ка окретници, у зони
раскрснице са Улицом једанаесте крајишке дивизије, а у
дужини трасе око 108 метара (од km 1+087 до km 1+195),
средња разделна трака се сужава са 14,0 m на 4.5 m, не пла-
нирају се тротоари и банкина је ширине 2,5 m.
– Од денивелисаног укрштаја са ул. 11. крајишке диви-
зије до планираног прикључка из комерцијалне зоне, од km
1+195 до km 1+862, геометријски попречни профил Ибарс-
ке магистрале садржи: средњу разделну траку ширине 4,5
m, коловоз ширине 7,0 m по смеру и обострано банкине
ширине 2,5 m (попречни профил 9-9).
– Од km 1+249 до km 1+282, саобраћајница је на објек-
ту – надвожњаку. Геометријски попречни профил Ибарске
магистрале садржи: средњу разделну траку ширине 4,5 km,
са леве стране коловоз ширине 7,0 km, а са десне стране ко-
ловоз ширине 10,5 m (две саобраћајне траке за континуалну
вожњу и уливну траку за рампу две денивелисане раскрсни-
це Ибарске магистрале и ул. 11. крајишке дивизије), и обо-
страно тротоаре ширине 1,5 m (попречни профил 8-8).
– Код прикључка из комерцијалне зоне, у дужини око 30
m (од km 1+862 до km 1+892), средња разделна трака се су-
жава са 4,5 m на 4,0 m.
– Од km 1+892 до km 2+100 геометријски попречни
профил Ибарске магистрале садржи: средњу разделну тра-
ку ширине 4,0 m, коловоз по смеру ширине 7,0 m, са десне
стране: зелену траку ширине 2,5 m и тротоар ширине 1,5 m,
и обострано банкине ширине 2,5 m.
– Од km 2+100 до km 2+220 се врши уклапање попреч-
ног профила Ибарске магистрале у попречни профил пла-
ниран Регулационим планом деонице аутопута Е-75 и Е-70
Добановци-Бубањ поток („Службени лист града Београда”,
број 13/99).
– Од km 2+220 до краја планираног саобраћајног ре-
шења Ибарске магистрале (km 2+252) геометријски по-
пречни профил садржи: средњу разделну траку ширине 4,0
m, коловоз по смеру ширине 10,5 m (две саобраћајне тра-
ке за континуалну вожњу и изливну траку са десне стра-
не и уливну траку са леве стране за рампе денивелисане
раскрснице са Кружним путем), и обострано банкине ши-
рине 2,5 m (попречни профил 13-13).
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2818
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 1737
Pohvalio: 1353

Postod GOJE » Čet Okt 21, 2010 11:57 am

Nema veze sa samom dogradnjom, ali ima sa estetikom:

KONAČNO: Država ukida auto otpade

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=10&dd=21&nav_id=466799
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15622
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1435
Pohvalio: 218

Postod vucko » Čet Okt 21, 2010 12:06 pm

GOJE napisao:Nema veze sa samom dogradnjom, ali ima sa estetikom:

KONAČNO: Država ukida auto otpade

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=10&dd=21&nav_id=466799

Nece biti nista od toga.Komsija mi je vlasnik jednog auto otpada.Proverio je kako je u hrvatskoj i sloveniji sto se tice auto otpada,minimalno je bolje stanje nego kod nas.

Kao i vecina stvari bice nazalost mrtvo slovo na papiru.
Poslednja izmena od vucko u Čet Okt 21, 2010 12:07 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Okt 21, 2010 12:30 pm

Аха. Значи и даље трамвај-ЛРТ-ролеркостер и за 22. век и раскрсница са Пилота Петровића... Живео паланачки Београд!!! :bash:
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 33

Postod prostorni planer » Pet Okt 22, 2010 9:50 pm

rolerkoster i nije tako losa stvar . :lol: Mozda ce izgraditi nadzemnu trasu metroa od Banovog Brda do Petlovog brda, na stubovima, jeftinija je od podzemne trase. Sto se mene tice nemam nista ni protiv tramvaja u Zarkovu i da Zarkovo ponovo postane opstina :gobb:
Petko
Beginner
Postovi: 56
Pridružio se: Uto Sep 22, 2009 3:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 19

Postod Petko » Pon Maj 02, 2011 9:03 pm

A kada kreću radovi na proširenju od benzinske pumpe (groblja) do petlje Orlovača?
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15622
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1435
Pohvalio: 218

Postod vucko » Pon Maj 02, 2011 9:11 pm

Kao sto se da videti,niko ziv ne zna,mozda pred izbore,a mozda i ne.To ti je jedina nada(bez namere da zvucim zlurad)>
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Kartograf
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1502
Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 716
Pohvalio: 1288

Postod Kartograf » Pon Maj 02, 2011 9:23 pm

^^ u vezi ovoga - da li je ta trasa za te dve nove trake u potpunosti slobodna (eksproprisana), npr. da im se ne desi nesto kao ovo sa Metro-om, krenu pa neki seljak kaze "dalje neces moci"?
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15622
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1435
Pohvalio: 218

Postod vucko » Pon Maj 02, 2011 9:33 pm

Slika

Salu na stranu boga pitaj.Urbanisticki zavod radi plan Generalne Regulacije koji treba biti gotov do kraja ove godine.Glavno kod tvog plana je sto ce znati koje parcele na nivou GUP-a pripadaju drzavi/gradu a koje privatnim vlasnicima,pa ce na osnovu toga grad odlucivati koje ce projekte realizovati,jer naravno im je lakse da urade neku ulicu gde nema ekspropriacije ili ima nekoliko kucica.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Maj 02, 2011 10:05 pm

Гледајући гомилу отпада и којечега другог, више ни у шта не можеш бити сигуран.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
shumar
Higher intermediate
Postovi: 773
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 39
Pohvalio: 132

Postod shumar » Sub Maj 07, 2011 10:15 pm

Mislim da će morati uskoro da rade bar onaj deo Ibarske izmađu Orlovače i Metroa jer će morati napraviti skretanje u desno kad se završi deo od Straževice do Orlovače. Ako ne naprave opet neko nebulozno privremeno rešenje.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1774
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2070
Pohvalio: 2648

Postod Karlo del Ponte » Sre Jan 11, 2012 5:06 pm

Одлична тема :gobb:

Како сам релативно нови на форуму, лутам по темама, и видим да се створила жива и занимљива дискусија :kk:
Видим да има оних који користе често овај правац, те знају шта се и како дешава. И поред свега, ово је један од бржих прилаза Београду, бржи и од Сурчинског, Авалског и Смедеревског. То не значи да у њега не треба улагати, јер ван Новог Београда саобраћајница 2+2 има недовољно. У таквим саобраћајницама, ако постану загушене аутомобилима, увек има шансе да се уведе жута трака како би постале иоле ефикасне. Овде имамо једну од најчистијих ситуација, неизграђену зону и саобраћајницу на ивици насеља. :kafa:

На ово ће сада да следе разноразни коментари, али на овом правцу имамо идеалну ситуацију да се изгради градска железница са потпуно издвојеном трасом, а претежно на површини. Сва што треба је сачувати коридор. Подразумева се подвожњак испод раскрснице са Водоводском, Нике Стругара, а Мије Орешког и Мате Јерковић сматрам да треба да прођу испод Трговачке и шинског система, и да се користи што је траса на паду. За Раскрсницу са Михајла Петровића сматрам да треба да то буде или железнички подвожњак или надвожњак у односу на кружни ток. Кружни ток је ту веома важан, да успори возаче, и да им представи први сусрет са градском вожњом, која захтева много више пажње него отворен пут. После те раскрснице, сматрам да траса треба да буде вођена са стране већ изграђеног насеља, да стајалишта буду сваких 1км, и да се остави могућност продужења у правцу Орловаче, евентуално Рушња или Сремчице. Тада је потпуно све једно који тип возила би користио ту трасу, да ли градски метро, приградски метро или трамвај. А погодности такве инвестиције су развојна неизграђена зона са друге стране Трговачке те "паркирај и вози се" терминали.

Povratak na “Opšte diskusije o projektima”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Majestic-12 [Bot] i 8 gosta