Историја београдског урбанизма

Diskusije o predloženim projektima, idejama i uticaju raznih projekata na Beograd

Moderator: Igor

laki72
Expert
Postovi: 7110
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5670
Pohvalio: 1642

Re: Историја београдског урбанизма

Postod laki72 » Čet Jan 30, 2014 3:27 am

@Delija
Koji bre pokisaji satanizacije, covece?
Evo ako ti je lakse, apsolutno sve u ovom postu koji si sad napisao je i moje misljenje.
Ali...
To ne znaci da sam ja sad najpametniji ili najmudriji.
Ukazao sam na mogucnost suceljavanja, uporedjivanja i analiza raznih aktera i raznih planova, kao osnovu, zdrav temelj za neke buduce planove.
A ti odma zavera, satanizacija, trol i slicno.
Kako ne razumes da upravo vi koji mladji strucnaci treba da sagledate gde su bile greske u proslosti, a ne da bespogovorno sledite neke smernice iz proslosti, pa makar ko ih postavio?
Zasto svaku upitnu recenicu ne dozivljavas kao pomoc i uzgradnji najboljeg stava, vec kao kako rece pokusaj satanizacije?
Mudrost i jeste u tome da pre donosenja konacnog stava i sam sebi postavis sto vise pitanja.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5762
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4206
Pohvalio: 1260

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Delija » Čet Jan 30, 2014 3:53 am

Не залећи се у празно.Нисам мислио на тебе.Као што рекох,ниси био на предавању.

А сатанизације на форуму је било.

"Јовин мегаломан" - Човек је само кроз пројекте решавао већ задате смернице по питању метроа и то на основу ГУП-а 1972 на чијој он изради није директно учествовао.Станице као и целу прву фазу је у највећој мери пројектовао поменути Аустријанац (и о томе сам годинама уназад писао али су овде то неки игнорисали).

"Аутомобилста као и ови сада" - Пројектовао булеваре по атинској повељи и то када их је читав свет градио и то по заједничком договору свих европских урбаниста.притом,у сваком квадратном метру тих плановао се трудио да умањи негативне утицаје аутомобила,да адекватним денивелацијама сачува што више слободног земљишта и учини га хуманијим,да користи што мање бетонске вијадукте,да посади што више дрвореда.Са првим примерима у свету модерне градње метро система и протеривања аутомобила из центра града постаје највећи заговорник истога. Данас подржава градњу неких друмских саобраћајница али са раскрсницама у нивоу.

"Противник трамваја" - 37 километара трамвајске мреже је садржавао метро план 1976-1982

"Занемаривао остале видове саобраћаја" - Апсолутна небулоза.Поготово кад се узме у обзир шта је он оставио иза себе.Притом је Карлу данас на крају "очитао буквицу :) о томе како он не потенцира случајно израз "Метро систем". Добро позната прича о томе како метро мења особине осталих видова транспорта па чак и стамбене градње нпр. У том светлу је нпр ежисова/вуканова студија апсолутно бесмислена. Они су је радили на основу садашњих саобраћајних токова.

А осврнућу се Лаки и на ову твоју, "Јовин егоиста" - И данас и пре седам дана Јовин је у више наврата говорио како није ништа знао о шинским системима кад је Пешић инсистирао да он ради на пројекту београдског метроа.Зато су ишли по свету,зато је прикупљао литературу,консултовао се са светским стручњацима,преписивао најбоља решења и зато су на крају крајева ангажовали пројектанта бечког метроа од којег је највеће знање и добио.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10223
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6989
Pohvalio: 1545

Re: Историја београдског урбанизма

Postod stf » Čet Jan 30, 2014 10:35 am

Пројекат поплочавања Кнез Михаилове је Јовинов пројекат. Та комбинација гранитних правоугаоних плоча и калдрмисане тесане коцке је његов естетски потпис. Као и слог поплочавања. Јако слично поплочавање је пројектовао за други град, заборавио сам који, и то је такође изведено, стручњаци кажу, квалитетније него у Кнезу.

Интересантна ми је била прича око недостатака дрвореда у Кнезу. Заправо, то је "кривица" Завода за упропаштавање споменика културе који није дао Јовину да ради дрворед, јер, забога, та улица га никада није имала ... :)
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10223
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6989
Pohvalio: 1545

Re: Историја београдског урбанизма

Postod stf » Čet Jan 30, 2014 11:25 am

Delija napisao:На почетку излагања Јовин је у око 7 необоривих тачака објашњавао зашто је метро једино решење за Београд.Почев од рационализације грађ, земљишта (коефицијент изграђености и до 1:12),протеривања аутомобила из центра,решавања паркинга,јефтиније градње (услов за једно гаражно место на 50м2 више није неопходан) преко екологије,уштеде времена итд...СТФ-у сам проследио тај папир и надам се да ће га усликати и поставити овде.

Slika
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 8422
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4520
Pohvalio: 1094

Re: Историја београдског урбанизма

Postod spatiotecte » Čet Jan 30, 2014 12:44 pm

Svi mi znamo da ba Beograd mora da gradi metro, samo jos treba da nadjemo novac za to.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5173
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5093
Pohvalio: 3457

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Пантограф » Čet Jan 30, 2014 12:59 pm

Ево...


Vesić: BG pretvaramo u megalopolis
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- Važni projekti za razvoj glavnog grada, poput Beograda na vodi i metroa, mogu se sprovesti isključivo uz snažnu političku volju, smatra Goran Vesić.

U intervjuu za televiziju Pink, sekretar Privremenog veća Beograda Goran Vesić rekao je da nijedan takav projekat nije moguće sprovesti bez takozvane političke volje i da je tako bilo i ranije, kao kada se gradila petlja Gazela.

Prema njegovim rečima, trenutno se intenzivno radi na stvaranju uslova za izgradnju Beograda na vodi, određuju se parcele i mesta na koja će se izmestiti delovi ranžirne železničke stanice i autobuske stanice, ali se i planiraju nove linije prevoza koje će služiti za dolazak i odlazak sa tih novih stanica.

"I da nema Beograda na vodi, potpuno je jasno da autobuska stanica ne može da bude u centru grada. Jer sada imate situaciju da nekome ko dolazi iz Valjeva ili Ljiga više vremena treba da prođe kroz Beograd nego što im treba da dođe u Beograd", rekao je Vesić i nagovestio da bi nova lokacija te stanice mogla da bude kod Buvlje pijace na Novom Beogradu.

Govoreći o kritikama tog projekta, on je rekao da je Beograd na vodi veoma važan projekat i za glavni grad i za Srbiju, jer će dugoročno uposliti domaću građevinsku industriju, privući strane kompanije i investitore i promeniti fizionomiju Beograd i od njega napraviti "centar jugoistočne Evrope i prvi megalopolis posle Istanbula i Atine".

Prema rečima Vesića, na tom prostoru gradiće se hoteli, objekti kulture, poslovne zgrade, tržni centri ali i zgrade za stanovanje, pa će taj deo postati "središte kulturnih i političkih dešavanja".

Vesić je rekao da je sledeći veliki razvojni projekat u Beogradu izgradnja metroa, jer je Beograd došao do trenutka kada bez metroa teško može da nastavi svoj razvoj.

On je rekao da je projekat metroa nasleđen od prethodne vlasti i da se, u tom smislu, već vode razgovori s francuskim partnerima.

Govoreći o sredstvima potrebnim za njegovu izgradnju, Vesić je rekao da Beograd ima resurse koji nisu dovoljno iskorišćeni, poput imovine, ali je i podsetio da glavni grad, za razliku od nekih drugih velikih gradova, nikada nije emitovao obveznice.

Vesić je najavio i gradnju vinčanskog mosta preko koga će prelaziti autoput i železnica, čime će Beograd dobiti obilaznicu.

On je najavio i da će u narednih mesec dana biti rešen "problema" sa "Bus Plusom".

"Problem sa Bus Plusom je što je ovakva situacija neodrživa", ocenio je Vesić i dodao da je od početka bio "nakaradno postavljen", da ga građani nisu dobro primili.

On je istakao da iz meseca u mesec opadaju prihodi u naplati karata, zbog čega je saobraćajni sistem doveden na ivicu rentabilnosti.

"Suština je u tome da grad mora da preuzme ovaj sistem", rekao je Vesić i dodao da su već otvoreni pregovori sa turskim vlasnikom.

Vesić je najavio da će o tome biti obavešteni građani i da neće biti dozvoljeno da se uruši saobraćajni sistem, što će biti završeno već u narednih mesec dana.



Линк: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=806066
Пантограф
Expert
Postovi: 5173
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5093
Pohvalio: 3457

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Пантограф » Čet Jan 30, 2014 1:00 pm

Иначе, хвала Брани Јовину за све што је урадио за Београд... и хвала Драгану Ђиласу што није одустао од Моста на Ади.
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5762
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4206
Pohvalio: 1260

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Delija » Čet Jan 30, 2014 1:46 pm

Најавих ја ово:
On je rekao da je projekat metroa nasleđen od prethodne vlasti i da se, u tom smislu, već vode razgovori s francuskim partnerima.


А због овога ћемо и Ђиласа правити од блата:
Govoreći o sredstvima potrebnim za njegovu izgradnju, Vesić je rekao da Beograd ima resurse koji nisu dovoljno iskorišćeni, poput imovine

Весић је један од већих лопова у жестокој конкуренцији овде.Размере крађе му иду од 5 до 7 годишњих буџета институције коју води. Он је рецимо успео да прода и грб КК ЦЗ.

Иначе,ево пост Вентиалторса са ССЦ-а:
^^Jovin je ostao jedini usamljeni borac za istinu. Secam se tog perioda 2001-2004, i moje prve 3 godine arhitektonskog fakulteta, ambicija kulja, konkursi se raspisuju prvi put posle 10 godina nesto se desava u struci, zamisljali smo da posle 10 godina zatvora u stomaku, i 4 godine urbanisticke tragedije nazvane spasoje krunic, posle 5og oktobra, da cemo da postanemo svajcarska koliko sutra, i da nebo nema granice.

Naravno, Jovin je jedan od likova koji je bio inspiracija i informacija onima koji su se interesovali za arhitekturu, i posecivali tadasnje tribine, ukljucujuci i tribine posvecene konkursnim rezultatima (tad se naravno internet nije toliko aktivno koristio) secam se konstantnih otvorenih duela izmedju onog retardiranog debila Bobica i Jovina. Jovin je ostao usamljen primer zanesenjaka koji ce u svakom trenutku i u svakoj prilici da brane struku i istinu po svaku cenu pa i po cenu svoje zarade i karijere. Na kraju su uglavnom zbog njega javne rasprave na temu konkursa i zatvorene, pa se vise ne odrzavaju jer je to prakticno jedina prilika da se javno suoci sa lopovskim predstavnicima komisije.

Od te 2004te sve su redje manifestacije na kojima se bilo sta diskutuje o arhitekturi/urbanizmu. Uglavnom se sve svodi na gotove prezentacije vec uradjenih radova, koji su naravno vremenom sve vise i vise bivali namesteni, jer kao i u politici, i arhitekte su mahom postali lobisti u svojoj struci. Tako su jedno vreme do izrazaja dolazili pojedinci koji su do posla dolazili po politickoj ili nekoj drugoj liniji.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
laki72
Expert
Postovi: 7110
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5670
Pohvalio: 1642

Re: Историја београдског урбанизма

Postod laki72 » Čet Jan 30, 2014 2:33 pm

Kada spominjete 'Bobic' moram da piram dal se misli nakadasnjeg 'gradskog arhitektu' ?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5762
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4206
Pohvalio: 1260

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Delija » Čet Jan 30, 2014 2:45 pm

О да.
Пантограф napisao:Иначе, хвала Брани Јовину за све што је урадио за Београд... и хвала Драгану Ђиласу што није одустао од Моста на Ади.


Ђилас је лично био против моста што даље инплицира да се ништа није ни питао у вези њега кад је говорио: "мост мора да се гради".
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Пантограф
Expert
Postovi: 5173
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5093
Pohvalio: 3457

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Пантограф » Čet Jan 30, 2014 2:58 pm

Па, да, али можда је и променио мишљење. Шта год да је посреди, ја сам овако задовољан - као и стотине хиљада Београђана чији квалитет живота је поправљен изградњом Моста на Ади, петље "Радничка" и надвожњака код Хиподрома.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10223
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6989
Pohvalio: 1545

Re: Историја београдског урбанизма

Postod stf » Čet Jan 30, 2014 2:59 pm

Delija napisao:О да.
Пантограф napisao:Иначе, хвала Брани Јовину за све што је урадио за Београд... и хвала Драгану Ђиласу што није одустао од Моста на Ади.


Ђилас је лично био против моста што даље инплицира да се ништа није ни питао у вези њега кад је говорио: "мост мора да се гради".

Kristališe se da je Đilas stranačkim direktivama "nateran" na most. E sad, da li je ucenjen oduzimanjem funkcije, izbacivanjem iz stranke ili čak i pitanjem života, ne bih ulazio.

Samo bih ukazao na to da je taj čovek, pre nego što je postao partijski tajkun, svojim ponašanjem, izjavama i stavovima bio dosta sličan Đinđiću - koji je zbog stavova ismaknut. Moje mišljenje je da je smaknut od strane kriminalaca u rođenoj stranci.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22300
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8928
Pohvalio: 3409

Re: Историја београдског урбанизма

Postod direktor » Čet Jan 30, 2014 4:18 pm

Pa da krenemo redom pocetak i predavac
Slika
Plan i sta sadrzi
Slika
karta
Slika
bitan dio teksta obratiti paznju
Slika
bilo je nesto smisleno
Slika
obratiti paznju na SA
Slika
obratiti paznji na to koje je uskladistio plan u ladicu na dnu ispod crteza
Slika
Slika
metro kako se postalja tim za radove sema
Slika
Slika
Uzori i oblazak metro sistema po svijetu narocito obracanje paznej na zapadni i sovjetski model
minhen i genjalnost njihovih planera od kojih su nasi ucili i uzimali najbolje ideje tj da linije djele trasu u centru a da se kasnije razdvajaju sto daleko poboljsava kvalitet usluge od recimo sovjetskog modela
Slika
cilj je da se oko 80 posto kretanja moze obaviti metroo u okivru 30 min
Slika
oberatitie paznju na slije 1,2,3, i teks pored neznam koliko je citiljiv ako se izrazi posebna zelja postavicu neke stvari u vecoj rezoluciji jako sporo se postaljva pa sam izabro 800 varijantu
Slika
minhen objasnjenja i efekti metro na razvoj grada i planiranje i ocekivanja
Slika
vasinton poceo gradnju 1974 napravili su 76 kilometara za 6 godina
Slika
zasto metro vec postavljeno da ponovim
Slika
Vreme putovanja do centra sa metroom sestar zaboden u terazije
Slika
cuvena mapa cak je i dunavska obala uzeta u obzir isprekidanom trasom
Slika
prva faza kako bi se to radilo
Slika
krug 2 pjesacka pokrivenost
Slika
kongresni centar visoki kojivicjent izgradjenosti predvijena metro stanica
Slika
cuvena vizuelizacija
Slika
izgled metro vagona minhenski su bili celicni dok su becki aluminijski sto je tada bilo novotarija
Slika
Rupert SIKL covjek koji je otac beckog metroa je bio savjetnik i na izradi plana za nas metro pomogao puno ovo je nejgovih ruku djelo
Slika
to je grad prebio placanje preko energoprojekta posto grad nije imao devize to je kostalo 85 000 dolara
Poslednja izmena od direktor u Čet Jan 30, 2014 10:45 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22300
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8928
Pohvalio: 3409

Re: Историја београдског урбанизма

Postod direktor » Čet Jan 30, 2014 4:34 pm

Tok radova
Slika
Plan za beogradski metro je usvojen na skupstini sva tri vjeca 23.marta.1977.
dinamika
Slika
troskovi
Slika
jovinova vikendica koju je radio 7 godina malo po malo
Slika
sad stupa dekadencija
Slika
sektor za metro zatrvoren tadasnji glavonja radoje stefanovic rekao da za pare koje su dali za metro mogli dobiti 56 4 sobnih stanova jovin nije mogao da ocuti vec je rekao a zamislite koliko tek jabuka se moglo dobiti .Ovaj ga je otjerao i reko dok se on pita nece dobiti ni dinara ,Jovin odlazi u kuvjat da uljepsava emirat .
Jako bitno metro ostaje u palnovima za to i za pjesacku ulicu knez izborila se zivana orbina ako se nevaram
Slika
dekadencija 3 na 28 saobracajaca
Slika
Otvaranje kneza na dan oslobodjenja grada sto se tice drvoreda zavod za upropastavanje spomenika nije dao vise jedva se covjek izborio i za ovo .
Slika
inace bila je rasprava oko deliske cesem i njenog postavljanja u prostoru sam napli su javina covjek otisao kod deroka cije je ucenik isam bio deroko kad je vido jovinovo rijesenje samo je aminovo bukaci su ucutali
Sad dolazi ova nesreca koja je dala SANU da se bavi metroo kao nagradu za memorandum mos misliti
Slika
Evo i vukana gdje i vukan tu i zaplet
Slika
I otac svih belama iz sanu
Slika
jovinova rijesenja na konkursima mora mu se priznati da zna da crta za medalju zlatnu
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Centar nisa je jovin dobio to je posljednji jugoslovenski konkurs prije raspada ,takodje uradio je i brcko za koji kazu da je najbolje ispalo ,naci poplocavanja je uradjen kao u knezu ,samo je kao i u nisu dodat crveni kanen ,skoplje je uradilo kopiju kneza bez dozvole
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22300
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8928
Pohvalio: 3409

Re: Историја београдског урбанизма

Postod direktor » Čet Jan 30, 2014 4:47 pm

Dodje pravi covjek na pravo mjesto kratko se zadrza bagra ga smjeni ostalo znate
Slika
osmog dana po izboru obisao je sektor za metro i bio sa jovinom i maletinom
Slika
Slika
most koji nikad nije sagradjen zbog bagre 1999 a vil sun obilezeni stubovi
Slika
VEOMA BITNO ODNOS STRUKE I POLITIKE NEMAM KOMENTAR [dovljna su velika slova ]
Slika
generalni plan
Slika
sad dolazi ump ekipa i mirko radovanac i nestaje srpski
Slika
prva nagrada
Slika
poredjenje dva projekta inace projekat mosta postoji gotov
Slika
ada
Slika
zahtjev za referendumom koji je ucutkao bogdanovic iako je tadasnji predsjednik skupstine grada bio za isti ,bogdanovci je zapredtio raskidom kolicje ,3 mjeseca nsu razgovarali
sad ide ono gore dolje poznato
Slika
Slika
Slika
denivelacija u bulevaru djindjica
Slika
plan iz 1937 koji su htjeli da nam naprave samo na normalnom kolosjeku tj upredite predlozeno i predratnu liniju tramvaja
Slika
malo lijepih scrteza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5173
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5093
Pohvalio: 3457

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Пантограф » Čet Jan 30, 2014 4:48 pm

Ajde malo da tumačimo mape.

Na Detaljnom planu područja Terazijske terase, koji je partijski sekretar Urbozavoda - hidrolog Velja Tomić stavio u fioku, vidi se, zapravo, uz metro, ogromna saobraćajna petlja koja spaja metro-drumski most sa Karađorđevom ulicom i sa Bazisnim tunelom, kojem se pristupa ISPOD DANAŠNJIH PERONA STARE ŽELEZNIČKE STANICE. Pominjah nekada davno da je postojalo takvo rešenje za Savski amfiteatar i Terazijsku terasu, ali niko nije komentarisao, jer su, valjda, ostali forumaši (logično) mislili da bulaznim.

Ovo je, mora se reći, zaista ekstreman primer "automobilskog urbanizma", gde Terazijskoj terasi pešaci prilaze preko saobraćajne petlje. Da i ne pominjemo ostvarivost, jer od ovoga skuplje ne može da bude ništa. Sva sreća te je taj plan u fioci.

Inače, tek usvojeni GUP ima slično, manje ekstremno, ali i štetnije rešenje, jer se u automobilski tunel ulazi tamo gde je trebalo da počne tunel za metro. U ovom slučaju, loši planovi slede jedan drugog.
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5762
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4206
Pohvalio: 1260

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Delija » Čet Jan 30, 2014 5:03 pm

Тачно

Исечак из ГлУП-а 2013

Slika

Дакла уместо једног метро-друнског моста по цени од око 60 мил. евра ови зликовци плнирају два моста појединачне намене као делове два јако штетна и превазиђена концепта.

Аутомобилско - трамвајски Београд у пуној снази.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Пантограф
Expert
Postovi: 5173
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5093
Pohvalio: 3457

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Пантограф » Čet Jan 30, 2014 5:07 pm

И још нешто ћу да додам, јер је реч о особи коју добро познајем и о којој имам добро мишљење: помињање инжењера Мирка Радованца у контексту некаквог "аутомобилског лобија" је једна од већих којештарија за које знам. Човек је један од најжешћих промотера бициклизма код нас и често се може видети на расклопивом двоточкашу како се пробија између аутомобила у центру Београда. То што је направио (са Аустријанцима, али из Граца) пројекат којим се магистрални правци уклањају из центра града (тренутно пролазе поред Главне поште) не чини га "аутомобилским лобистом", напротив.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5173
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5093
Pohvalio: 3457

Re: Историја београдског урбанизма

Postod Пантограф » Čet Jan 30, 2014 5:08 pm

Delija napisao:Тачно

Исечак из ГлУП-а 2013

Slika

Дакла уместо једног метро-друнског моста по цени од око 60 мил. евра ови зликовци плнирају два моста појединачне намене као делове два јако штетна и превазиђена концепта.

Аутомобилско - трамвајски Београд у пуној снази.



Тачније, планирају да задрже Трамвајски/Зарићев мост и да поред њега набуџе друмски. А планирају још један друмски мост у СА, ваљда ка Улици Милоша Поцерца...
Pohvale za post: 1
arsa.arsa
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 243
Pridružio se: Pon Apr 01, 2013 3:44 pm
Lokacija: Bezanijska kosa
Kontakt:
Pohvaljen: 171
Pohvalio: 137

Re: Историја београдског урбанизма

Postod arsa.arsa » Čet Jan 30, 2014 5:52 pm

Jao, sto nisam bio na predavanju...:(
spatiotecte
Expert
Postovi: 8422
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4520
Pohvalio: 1094

Re: Историја београдског урбанизма

Postod spatiotecte » Čet Jan 30, 2014 7:03 pm

Jovinova graficka resenja: potpuni tehnotise!
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1785
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1484
Pohvalio: 391

Re: Историја београдског урбанизма

Postod zidar » Čet Jan 30, 2014 7:54 pm

@Delija, Direktor, Stf,

Hvala vam puno na opsirnim izvestajima sa predavanja u ime svih nas koji nismo imali priliku da prisustvujemo.
Neprocenjivo je cuti price o razvoju grada iz prve ruke.

Vazda sam voleo Jovinove crteze, retko ekspresivni radovi.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7159
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1856
Pohvalio: 573

Re: Историја београдског урбанизма

Postod boca-ica » Čet Jan 30, 2014 9:17 pm

Direktore
+ 1 :) i +1 :)
klik cim oprave dugme za pohvalu :lol:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
RockerSVK
Higher intermediate
Postovi: 928
Pridružio se: Sub Apr 28, 2007 12:24 pm
Lokacija: Pressburg
Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 9

Re: Историја београдског урбанизма

Postod RockerSVK » Čet Jan 30, 2014 10:36 pm

Ова тема је право богатство и ризница информација. Само наставите!!! Читам са уживањем :pob:
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22300
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8928
Pohvalio: 3409

Re: Историја београдског урбанизма

Postod direktor » Čet Jan 30, 2014 10:44 pm

Ako ste mislili da sam zavrsio varate se evo ga zadnji dio djilas jovin
Slika
pa mrka i nacjonalni projekat
Slika
Slika
Slika
pobijanje prbog sipa za pilon adskog mosta
Slika
prokop
Slika
JAKO BITNO obratiti paznju na dvije crvene linije tunel TRANSVERZALA umjesto tunela UMP kako bi se spsila stvar
Slika
cuvena naslovnaa strana NINa
Slika
interesantno koliko lici na sanu
Slika
i nakraju ekipa na okupu
Slika
Poslednja izmena od direktor u Pet Jan 31, 2014 12:30 am, izmenjeno 1 put ukupno.
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Opšte diskusije o projektima”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gosta