3. Beograd

Diskusije o predloženim projektima, idejama i uticaju raznih projekata na Beograd

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26142
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12208
Pohvalio: 5053

Re: 3. Beograd

Postod direktor » Pon Mar 18, 2013 7:08 pm

Izgorela baraka u Krnjači
Požar koji je sinoć izbio na levoj strani Dunava u Krnjači ubrzo je ugašen. Baraka izgorela do temelja, ali srećom niko od stanara nije povređen
Slika
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -u-Krnjaci
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Pon Mar 18, 2013 7:16 pm

Сада је био и прилог у Београдској хроници. Избегличке бараке пливају у фекалијама, никога не делује да интересује. Поготово сад када су мозгови упрегнути око фенси шина, којих неће ни таквих бити.
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
Pohvale za post: 2
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Ned Apr 07, 2013 11:24 pm

http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beog ... _id=258757

Изгледа да се развијају идеје, како узети још пара житељима леве обале. Не знам само, да ли би план обухватио неки прорачун одакле људи да изваде паре.
Како им је то омогућено да зараде? Да нису социјална категорија, ту не би ни градили, а ни не формално!
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Sre Apr 10, 2013 5:26 pm

http://www.palilula.net/?p=678

Овако се на чист и јефтин начин могу грејати и читава насеља.
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
bboris7
Intermediate
Postovi: 354
Pridružio se: Pet Jun 29, 2012 6:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 78

Re: 3. Beograd

Postod bboris7 » Sre Apr 10, 2013 11:46 pm

Борчанац napisao:http://www.palilula.net/?p=678

Овако се на чист и јефтин начин могу грејати и читава насеља.



:)

borcanac samo mi objasni kako se mogu grejati citava naselja i sta je tu cisto . sve mi to lici na perpetumobile , pa ako znas nesto vise o toj tehnologiji napisi da i mi nesto naucimo
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Čet Apr 11, 2013 12:15 am

bboris7 napisao:
Борчанац napisao:http://www.palilula.net/?p=678

Овако се на чист и јефтин начин могу грејати и читава насеља.



:)

borcanac samo mi objasni kako se mogu grejati citava naselja i sta je tu cisto . sve mi to lici na perpetumobile , pa ako znas nesto vise o toj tehnologiji napisi da i mi nesto naucimo


Па у фирми ПКБ је већ направљен систем грејања за пластенике, то су радили људи из института Винча, колико се сећам. Не могу да се сетим детаља али уштеда је огромна, 1000 до 2000 евра дневно, користе се обновљиви извори енергије, смањује енергетска зависност, губитак... Пријатељ из П.Скеле ми је испричао да се по насељу прича да ће сви прећи на тај систем у наредној фази.
Моја је претпоставка је да би Палилулска лева обала и периферни Земун могли пуно да профитирају и лако дођу под тај систем због близине ресурса, а вероватно и други делови града.
Замисли зими када десетине хиљада оџака испуштају угаљ у атмосферу, итд у односу на један оџак који сагорева сламу и његов степен искоришћења! Ако пластеници штеде 1000-2000 дневно, замисли читава насеља. Србија располаже са 10 милиона тона био масе, што је еквивалент 2,5-3,5 милиона тона течног горива.
Овај програм просто моли за развој! Е толико знам!

http://www.vibilia.rs/srpski/izvestaj/0 ... 030608.pdf

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=288798
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
Pohvale za post: 1
bboris7
Intermediate
Postovi: 354
Pridružio se: Pet Jun 29, 2012 6:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 78

Re: 3. Beograd

Postod bboris7 » Čet Apr 11, 2013 10:21 pm

ma znam borcanac, sve to , nego me malo nerviraju svi ti izrazi "biomasa ", " obnovljivi izvori energije "...a fakticki spaljuju slamu . ne vidim ni sta je tu obnovljivo , ni sta je ekoloski , a jos manje da cemo zameniti ugalj drva struju plin sa slamom ...
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Čet Apr 11, 2013 10:54 pm

bboris7 napisao:ma znam borcanac, sve to , nego me malo nerviraju svi ti izrazi "biomasa ", " obnovljivi izvori energije "...a fakticki spaljuju slamu . ne vidim ni sta je tu obnovljivo , ni sta je ekoloski , a jos manje da cemo zameniti ugalj drva struju plin sa slamom ...


У ПКБ су заменили, резултат је 2000 евра на дан!
Угља, нафте у једном тренутку неће бити више, а слама, ветар... ту су сваке године.

Да ли си некада налетео на густ облак дима од десетина хиљада димњака на Зрењанинцу? Ја то препознам у смогу у Деспота Стефана код Баније када сам тамо зими, ваздушном линијом је пар километара а толико се осећа. Не верујем да би слама са једног прописног димњака могла да парира томе.

Додатна вредност је што за толико мање увозимо деривата. То не треба потценити, Немачка негде субвенционише производњу уљане репице и сличних ствари за неколико стотина ако не и неку хиљаду фармера. Тако производе био дизел. Нема директних већих прихода, али су и држава и фармери свесни потребе за смањењем енергетске зависности и односе се према томе са дозом патриотизма. У Аустрији користе отпад од обраде дрвета, улажу у развој и запошљавање кроз такве пројекте и стално их шире.

У нашем случају корист би била, или ће бити, и у квалитету живота, екологији, развоју, ефикасности, запошљавању трећег Београда.

Већ има планова разних у БГД. Да се спаљује на пример комунални отпад из истог разлога. Замисли Крњачу без отпада, депонија, погледај слике са претходне стране, а заузврат свима доступно, јефтиније грејање.

Опет, да се разумемо, свестан сам колико је далеко то од нас. То и све друго! Али бар могу да досађујем...
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Ned Apr 14, 2013 10:53 am

Данас је отворена дечија радња на Зрењанинском путу. Друга велика тог типа. Сигуран сам да ће то бити погодак јер уз Гроцку, делове Земуна овде сигурно има највише деце. Сам сам безброј пута правио гужву по граду одлазећи у такве радње.
Добра вест је и већа радња са спортском опремом пар километара даље. Да не рекламирам називима радњи превише, морао сам да споменем све ово. То је надам се препознавање потенцијала од стране приватног капитала и убеђен сам у експанзију.
На страну што су садржаји, било који врсте, овде добродошли, пионири у инвестирање у ова насеља извући ће корист, убеђен сам.

Борчи сигурно недостаје рецимо и хипер маркет, ко би у то уложио, брзо би профитирао. Постоји 4 максија, гомекси, амани и брдо малих радњи али на 50+ хиљада људи увек је гужва, има доста оних који одлазе у велике набавке. Међу њима сам и ја са 2 месечна прављења километраже кроз сам град.

Сваки капитал, фирма, радња добродошли су овде и преко су потребни. А ја ћу испратити од сад шта ухватим, да похвалим и подржим. Са улагањима и трећи Београд мењаће лице!
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Čet Maj 16, 2013 11:46 am

Slika
Једна у трку, чисто да подсетим НМилића на обећано
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: 3. Beograd

Postod vucko » Pet Maj 24, 2013 8:12 pm

Pogledajte sajt,izgleda zanimljivo a radi se o naseljima na levoj obali dunava u Beogradu to jest trecem beogradu :kk:

http://www.lobi-info.rs/
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Pet Maj 24, 2013 11:48 pm

Већ сам на овој теми постављао тај линк, па и још неке занимљиве. Друга страница уназад. Ниси био пажљив на часу :D
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
dosen
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 485
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 478
Pohvalio: 1252

Re: 3. Beograd

Postod dosen » Sub Maj 25, 2013 1:41 am

Govorite o megamarketima, mostu, obilaznici, distributivnim centrima.. kao resenju za K/O/B. Mislim da je to promasena tema, problemi su mnogo dublji i siri. Cilj bi po meni bio da se napravi pristojno mesto za zivot, koje svojim velikim prostorom moze vise da pruzi od centra. I jos dodatno da ima neki identitet. Govorite da je infrastruktura prvi korak. Ja mislim da je to drugi korak. Prvi korak je kvalitetno planiranje svih delova KOB. Dzabe infrastruktura ako izgradimo jos tri Kaludjerice, sa sve pripadajucim stanovnistvom i megamarketima. Za posmatraca sa recimo Zapada, ceo ovaj potez leve obale bi automacki bio oznacen kao slam. Steta, ovo mesto ima potencijala.
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Sub Maj 25, 2013 2:12 am

Све је већ доста веће од калуђерице, мислим на дивље делове. Давно сам рекао да има простора за раст становништва за још 20-30% али да се испланира, да не издивља. Овај већ огроман број становника мора да добије и саобраћај и инфраструктуру сваке врсте, да добија на садржају и пре свега на пословима. И то сад, чекање одузима шансу.
У овом тренутку ниче стотине приватних зграда и ко зна колико кућа, парцелише се њива и насипају путеви. Без реда, плана, у тесним улицама без канализације, телефона, осветљења.
Решење би било да се све сруши, сви преселе у подручје око луке и ка ади хуји, савском приобаљу, попуне рупе по центру? Да се заокружи, попуни, појефтини и уреди град на шумадијско/сремској страни!? Али живот тече, не чека. Какав ред и културу очекивати од полу лудих, очајних и гладних људи, који из фекалија путују по сат, сат и по до посла, школе, болнице, суда, позоришта, стадиона, биоскопа, продавнице...

За посматраче не хајем, а волео би да ти даш неки предлог! Објасни шта си мислио и како би ти то волео да видиш?
Лично ћу се обрадовати сваком размишљању на ову тему, волео би да се заинтересује што више људи. Па макар тема била макар поправити ствари, само не игнорисање и гурање под тепих. Ако не можемо да спалимо све, шта ћемо?
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
stranac
Intermediate
Postovi: 237
Pridružio se: Ned Jan 17, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 4

Re: 3. Beograd

Postod stranac » Sub Maj 25, 2013 1:02 pm

Ima prostora i za 100% bez rušenja na trenutnim rupama od Dunava do obilaznice. Nema potrebe širiti grad sa ovako malo stanovništva, trend je gustina a ne razvlačanje. Čak se i američki gradovi više ne šire nego zgušćuju (kako se ovo napiše? :)).
Pohvale za post: 1
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5971
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10760
Pohvalio: 25

Re: 3. Beograd

Postod Zuma » Ned Maj 26, 2013 1:40 am

Борчанац napisao:За посматраче не хајем, а волео би да ти даш неки предлог! Објасни шта си мислио и како би ти то волео да видиш? Лично ћу се обрадовати сваком размишљању на ову тему, волео би да се заинтересује што више људи. Па макар тема била макар поправити ствари, само не игнорисање и гурање под тепих. Ако не можемо да спалимо све, шта ћемо?


I ja bih voleo da čujem razmišljanja na ovu temu. Što se mene tiče, mogu samo da dopunim predlog o kome sam već pisao.

Apsolutno najpreča stvar koja se sada mora uraditi je izrada projekta trasa glavnih magistrala, a po mogućnosti i manjih ulica unutar tako definisanih blokova zgrada, uz postavljanje standarda o minimalno dozvoljenom rastojanju između naspramnih zgrada na svim budućim tipovima ulica u trećem Beogradu. Unutar blokova čije su spoljašnje konture definisane tako ucrtanim trasama ulica se onda može privremeno tolerisati čak i divlja gradnja, budući da je zemljište rezervisano za ulice i postavljanje gradskih instalacija trajno zaštićeno od gradnje. Razlog ovakvog redosleda poteza je što se trase ulica i trase instalacija više nikada ne mogu promeniti, dok se divlja gradnja može vremenom rušiti (zgrada po zgrada), ali samo ako se nalazi tamo gde će kasnije ionako biti neka druga zgrada pa se to može raditi postepeno. Tako dobijamo u vremenu do završetka kompletnog plana i izvlačimo se iz trenutnog haosa. Naravno da bi bilo bolje odmah imati takav plan, ali ovo je minimum. Takođe, ako neko najavi pravljenje kompletnog plana, ali pare za njega nisu obezbeđene ODMAH, opet je bolje prvo napraviti parcijalni plan koji sam opisao.

Što se tiče trenutnog zaustavljanja divlje gradnje, to bi trebalo da bude trivijalno. Dovoljno je javno objaviti da divlja gradnja u ovom prostoru nikada ne može dobiti dozvolu, da se trajno izuzima iz svih sadašnjih i budućih legalizacija, a zatim zabraniti svakoj vrsti provajdera da potpomažu ilegalne aktivnosti. Drugim rečima, da uvode BILO KOJE instalacije u zgrade koje nemaju dozvolu. Takva zgrada NE SME dobiti struju, vodu, kanalizaciju, telefon, Internet, toplovod... Ako neka ilegalna zgrada ima bilo šta od gradskih instalacija, drastično će biti kažnjen onaj ko je dao dozvolu, investitor radova ako dozvole nema, kao i provajder servisa koji je uveden.

Naravno, onda se mora reći i kako napraviti zgradu koja može dobiti dozvolu. To znači da grad odmah mora da da pare za pravljenje prostornog plana, da će mnogi provajderi i gradske službe ostati bez prihoda koji sada uzimaju od svake divlje zgrade, ali i da grad ne može kao i uvek do sada da se pravi lud, da u početku u novim naseljima planski ne radi uglavnom ništa sem što uzima pare, pa da na kraju objavi ko zna koju po redu legalizaciju haosa koji je sam napravio. Ali tako nema nikakvog posla, nije doneo nikakve odluke koje opozicija može da ospori, nema nikakvih prethodnih troškova, nisu potrebna nikakva znanja ni predviđanja, a mnogi mogu da zarade na crno dajući razne dozvole onome ko da najviše. To što će sve ovo kasnije da ispadne mnogo skuplje, uopšte nije važno. Narod tad neće imati izbora, videće da se mora, pa će da stisne zube i plaća poreze. Ako svi budu ćutali, ćutaće i gradske službe. Niko nije lud da ljulja brod koji svima donosi novac bez naročitog rizika i truda.

Ovoliko kašnjenje u pravljenju planova za levu obalu Dunava (ili bar u zaustavljanju divlje gradnje) je stvar za krivičnu odgovornost. Nikakve Agrobanke i slične afere se ne mogu porediti sa trajnim uništavanjam punih razvojnih potencijala trećine Beograda. I samo poređenje je apsurdno. Neverovatno je kako o ovako krupnom pitanju ne govori ni jedan jedini medij.
Pohvale za post: 1
dosen
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 485
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 478
Pohvalio: 1252

Re: 3. Beograd

Postod dosen » Ned Maj 26, 2013 2:14 am

@ borcanac

Sta treba uraditi, duga je lista:
- koncept urbanizma i arhitekture, tj kakav karater mesta se zeli sa uputstvima, moj izbor bi bio vrtni grad, pedestrian comunity, comunity based planning.
- pokriti vece povrsine detaljnim urbanistickim planovima
- zone zabrane i zone eksproprijacije za buduci BeoVoz ( na razdaljini od jednog bloka od Zrenjaninca) ili na drugim mestima.
- zone konzervacije za Staru Borcu i autohtoni deo Ovce
- konkretni urb/arh planovi za pojedine zone, uz Zr. Put
- plan kanalizacije i vodjenja svih instalacija
- plan revitalizacije drenaznih kanala i pumpi
- plan upotrebe prirodnih zona Priobalje Dunava, Veliko Blato
- plan parkova, KOB nema ni jedan park
- plan skola, vrtica, domova zdravlja,
- izmena gradskog GUP-a za potrebe lokalne zajednice.
- plan za srednjivanje romskih naselja i ukljucivanje te populacije u drustvo
- plan za finansiranje vaznih stvari iz lokalnih izvora i evropskih fondova, grad nije biriga za levu obalu niti ce imati interesovanja niti para u sledecim decenijama.
- plan odrzivog razvoja, sa planom resursa, troskova i prihoda
- plan koriscenja obnovljivih izvora energije i kogeneracije uz povoljno kreditiranje....

Kako bi to moglo da se izvede.
- Posebna upravna jedinicia - Dunavski venac
- Proglasenje zone DEVASTACIJE i posebne drzavne paznje. Razlog je u tome sto ce ovde da se kreira najveci slam na Balkanu, i verovatno prva masovna epidemija malarije, dengue feawer-a, kolere u Evropi posle 19 veka. Epidemija zutice vec postoji.
- Dodeljivanje jedinice inzinjerije vojske za pomoc drzavnoj upravi.
- Komunalna banka sa ucescem EBRD i gradjana radi finansiranja projekata infrastrukture. Beograd i Srbiju nije briga za KOB, niti ce biti biriga.
- urb/arh/ gradjevinska centar + policija koja bi interaktivno planirala, pratila izgradnju, u njoj bi sedeli ljudi sa fakulteta a ne ljudi iz partija.
- Autsorsovanje uprave opstinom nekom Zapadnom Universitetu na period od 10 godina.
- Autonomna sudska jedinica sa sirim ovlascenjima i specijalnim timovima koji bi radili na problemima zemljista i kriminala.
- PR kampanja o problemima KOB, i direktna veza sa republickim vlastima i evropskim institucijama.


To bi bile neke dugorocne mere.
Kratkorocne mere:

- Zabrana rada preduzimacima koji prave slamove od 50 stanova na 2 ara placa.
- Smanjivanje gustine dozvoljene gradnje.
- Zabrana izgradnje i nasipanja u priobalnom delu Dunava
- Hitno napraviti biznis plan za kanalizaciju, i plan finansiranja nezavisno od grada. Traziti povracaj para od grada na ime komunalnih doprinosa.
- Hitna revizija rada kanala i pumpi, sa ucescem vojske i plicije.
- Lonalni prefabrikovani dizajn septicke jame koji bi bio dostupan po pristupacnoj ceni.
- Hitan plan upravljanja sutom otpadom, reciklazom
- Organizovati permanentno ciscenje povrsina sa od strane lokalne uprave.
- Hitan plan brobe protiv komaraca ( umesto da se borimo sa larvama u februaru sa BTI sredtvima, mi prskamo gradjane tokom cele godine HEMIJSKIM OTROVIMA )
- Uvesti lokalne policajce i lokalne stanice, napraviti plan borbe protiv droge.
- Hitno napraviti 5 vrtica i 5 MANJIH skola u blizini vrtica. Na pesackoj distanci od mesta zajednice.
- Ostatak rasadnika REVA rezervisati za park i zabraniti gradnju. Urediti park od Toyote do nasipa na dunavu. Krnjaca nema ni jedan park.
- Sve drzavne ili para-drzavne parcele zemljista konzervirati ili urediti u parkove dok se ne naprave planovi uredjenje i izgradnju...
Pohvale za post: 2
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Uto Maj 28, 2013 11:02 pm

Зума, Досен, Странац... хвала за труд.
Покушаћу да илуструјем моје аматерско виђење обавезних корака, да се трасира развој трећег Београда и тренутно побољшају услови за живот највећег броја становника. Да се реорганизује саобраћај и јавни саобраћај, смањи број аутобуса и повећа укупна проточност.
Дајем ову слику, коју је неко на форуму већ постављао ради прегледности и исту али означену. Овај предео сматрам најугроженијим и јединим могућим за озбиљнији развој.

Ево Легенде:
- Црвено означава улице које би по ономе како сам разумео Зуму биле артерије.
Значи бар 2+2 уз додатни заштићени простор.
- Жуто осенчено, су већ ретко настањени делови
- Плаво је траса воза који би се интегрисао у Бг саобраћај и драстично смањио велики број аутобуса
- Сиво су додатне саобраћајнице које прате досадашњи правац развоја ка Земуну и допуњавају мрежу планираних путева а делом и сад постоје ( да се не препусти случају )

1. - од П. моста до новог моста ( алтернатива и растерећење за Зрењанинац али и нову саобраћајницу од П. Пута до новог моста) као и припремна инфраструктура за даљи развој. Напомињем да иде блиско иза Крњаче и Котежа и даље ка другим везама и новом мосту ка Земуну. Бар пола ове трасе већ постоји пут.

2. - Друга иде од станице воза или негде близу код будућег насеља на Овчанском путу и уз Велико блато ( за које очекујем да временом добија на значају ) до већ предвиђеног укључења из Борче на нову саобраћајницу моста која се види на слици

3. - Насеље Ковилово - до срца насеља Борча ( осим комуникације два насеља, повезује и већ настала између и спречава да се претворе у слепо црево) колико сам ухватио, ту се негде већ гради из другог разлога надвожњак преко саобраћајнице од моста, тако да делимично имамо уштеду.

4. - Ово је само проширење уског грла Зр. пута на 2+2

5. - Траса воза од П. моста до Падинске скеле тик уз нај насељеније делове и кроз сва насеља. Пролази и поред неких битних тачака на којима су станице, којих је 4. То су Котеж, Борча код Бск Стадиона, ту је и густина насељености велика. Даље, тромеђа код насеља Ковилово, истоименог хотела С/Р Центра и на крају П. Скела.

Slika

Боља је прегледност кликом на слику
Slika

Север слике, уз саобраћајницу ка мосту, попуниће према најавама вероватно индустрија, то је и ПКБ земља. Даље ни не треба гледати у овом тренутку. За сада обезбедити бољитак за становништво и перспективу за даље.
Трасе 1 и 5 пролазе и поред ( Чапље ) Можда ће се у будућности и ту нешто дешавати
Има простора и за неку топлану на обновљиве изворе, постројење за прераду отпадних вода које ће доласком фирми имати све већи значај
За друге, микро локације, има низ идеја, али корак по корак
Све ово, коштаће мало више или ту негде као пола вредности овог моста ка Земуну, који је отворио ове шансе
Ја тако као аматер, колико и како умем, све и да баш ништа нисам убо, да је све смеће, бићу задовољан ако потакнем још некога на труд
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
Pohvale za post: 2
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1944
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2556
Pohvalio: 3394

Re: 3. Beograd

Postod Karlo del Ponte » Pet Jun 07, 2013 2:51 pm

Када су у питању основни коридори саобраћаја, ево и мог предлога:

Slika

Светло жуто - Постојећи друмови, минимум 2+2
Жуто - предлози развоја друмова 2+2 (или више). Један попречни пут између петље у Крњачи и Збега је премало. Предлажем 3. Сви главни друмови морају имати дрвореде и бициклистичке стазе.
Црвено - Лака железница - трамвај. Ту предлажем и нови пешачко-бициклистичко-трамвајски мост, којим би још могла да се крећу и возила хитних служби. По питању траса кроз град, за сада, не дајем никакав конкретан предлог. Сугеришем нормалан колосек. У предлогу је улазак трамваја у центре садашњих насеља Борча 3 и Котеж, али и постојање интерне линије за 3.Београд од Источне Крњаче за Борчу. Код тог трамвајског система, међустанична растојања су 500-800 метара, а баш нигде се не зауставља на семафорима. Највећим делом се креће са једне стране главних улица, како се не би правила
Црно - Железничке пруге. Предлог решења није фиксан, и и даље размишљам о краћој варијанти, директно од Панчевачког моста према Борчи, са тим што би то захтевало скупо и компликовано решење. Разлика у километражи је око 6 киломатара, што значи да се предложеном варијантом путује 8 минута дуже. На пример, са том дужом варијантом, путовање од Борче 3 до Вуковог споменика је 18 минута уместо 10 минута (уколико се користе "метролике" гарнитуре, садашњи РВР 412-416 би био спорији). То је доста велика разлика, са обзиром да је циљ не навлачити аутомобиле у "Стари Београд", а са друге стране, пружити веома квалитетан јавни превоз.
Плавом бојом сам означио канал, који би се користио пред свега и за градски саобраћај.

Центром Трећег Београда сматрам део између Борче, Црвенке и Котежа, и ту сам предвидео друмско раскршће, трамвај и приградску железницу. Тежња је да све станице приградске железнице буду центри развоја градских садржаја (болница, пијаца, средњошколских центара, тржних центара, итд).
Poslednja izmena od Karlo del Ponte u Pet Jun 07, 2013 3:44 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8372
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3077
Pohvalio: 747

Re: 3. Beograd

Postod boca-ica » Pet Jun 07, 2013 3:13 pm

Da ne ispustimo i ovo
radax napisao:Slika

Ja sam nekada davno predlagao nešto ovako... pošto je krak obilaznice i most kod Batajnice daleka budućnost ovo bi mogao da bude dobar kompromis - Obuhvatilo bi se Pančevo i Južni Banat bi "prodisao".
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 2
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Ned Jun 09, 2013 11:34 am

Свака част Карло!
Изгледа да сам и ја ( ћорава кока ) убо неко зрно. А ти си се лепо потрудио +
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: 3. Beograd

Postod vucko » Ned Jun 09, 2013 1:08 pm

Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације привредне зоне између Панчевачког пута, Заге Маливук 3, постојеће железничке пруге, канала, трасе СМТ-а и приступног пута у Крњачи, Палилула
Комисија за планове Скупштине града Београда, на седници одржаној 28. маја 2013. године, утврдила је Нацрт плана детаљне регулације привредне зоне између Панчевачког пута, улице Заге Маливук 3, постојеће железничке пруге, канала, трасе СМТ-а и приступног пута у Крњачи, Градска општина Палилула, са Извештајем о стратешкој процени утицаја предметног Плана на животну средину, и на основу члана 50. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, бр. 72/09, 81/09, 64/10, 24/11 и 121/12)

оглашава

ЈАВНИ УВИД У НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ПРИВРЕДНЕ ЗОНЕ ИЗМЕЂУ ПАНЧЕВАЧКОГ ПУТА, УЛИЦЕ ЗАГЕ МАЛИВУК 3, ПОСТОЈЕЋЕ ЖЕЛЕЗНИЧКЕ ПРУГЕ, КАНАЛА, ТРАСЕ СМТ-А И ПРИСТУПНОГ ПУТА У КРЊАЧИ, ГРАДСКА ОПШТИНА ПАЛИЛУЛА, СА ИЗВЕШТАЈЕМ О СТРАТЕШКОЈ ПРОЦЕНИ УТИЦАЈА ПРЕДМЕТНОГ ПЛАНА НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ

1. ЈАВНИ УВИД обавиће се у згради Градске управе града Београда, 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену) у периоду од 3. јуна до 3. јула 2013. године, сваког радног дана од 9 до 18 часова.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1555614
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 1
bboris7
Intermediate
Postovi: 354
Pridružio se: Pet Jun 29, 2012 6:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 78

Re: 3. Beograd

Postod bboris7 » Ned Jun 09, 2013 2:17 pm

Karlo del Ponte napisao:Када су у питању основни коридори саобраћаја, ево и мог предлога:

Slika

Светло жуто - Постојећи друмови, минимум 2+2
Жуто - предлози развоја друмова 2+2 (или више). Један попречни пут између петље у Крњачи и Збега је премало. Предлажем 3. Сви главни друмови морају имати дрвореде и бициклистичке стазе.
Црвено - Лака железница - трамвај. Ту предлажем и нови пешачко-бициклистичко-трамвајски мост, којим би још могла да се крећу и возила хитних служби. По питању траса кроз град, за сада, не дајем никакав конкретан предлог. Сугеришем нормалан колосек. У предлогу је улазак трамваја у центре садашњих насеља Борча 3 и Котеж, али и постојање интерне линије за 3.Београд од Источне Крњаче за Борчу. Код тог трамвајског система, међустанична растојања су 500-800 метара, а баш нигде се не зауставља на семафорима. Највећим делом се креће са једне стране главних улица, како се не би правила
Црно - Железничке пруге. Предлог решења није фиксан, и и даље размишљам о краћој варијанти, директно од Панчевачког моста према Борчи, са тим што би то захтевало скупо и компликовано решење. Разлика у километражи је око 6 киломатара, што значи да се предложеном варијантом путује 8 минута дуже. На пример, са том дужом варијантом, путовање од Борче 3 до Вуковог споменика је 18 минута уместо 10 минута (уколико се користе "метролике" гарнитуре, садашњи РВР 412-416 би био спорији). То је доста велика разлика, са обзиром да је циљ не навлачити аутомобиле у "Стари Београд", а са друге стране, пружити веома квалитетан јавни превоз.
Плавом бојом сам означио канал, који би се користио пред свега и за градски саобраћај.

Центром Трећег Београда сматрам део између Борче, Црвенке и Котежа, и ту сам предвидео друмско раскршће, трамвај и приградску железницу. Тежња је да све станице приградске железнице буду центри развоја градских садржаја (болница, пијаца, средњошколских центара, тржних центара, итд).



Karlo iako potpuno podrzavam ove ideje , mislim da je ipak malo nerealno sve ovo zamisljeno . Ako bi se ostvarilo samo 20 posto od ovog i 50 posto uslo u zvanicna razmatranja , to bi bio veliki uspeh.

Po meni postoje prioriteti , pa ih tako treba i resavati .

-broj jedan je Zrenjaninski put . Tu saobracajnicu je potrebno potpuno resiti i saobracajno i infrastrukturno (kanalizacija vodovod , elektroenergetski , gasovod , telekomonikacije itd.). Naravno najvaznije je resiti kanalizacioni sistem citavog podrucja, jer bez toga nema ni planske gradnje .

-broj dva su kanalni sistemi ( resiti podzemne vode )

O svemu ostalom , u prioritetnom smislu ( a mnogo su pisali i Dosen i Borcanac pa da se ne ponavljam) treba dobro razmisliti .

Sto se tice buducih saobracajnih resenja , pored SMT - a (tamno plavo ) , trebalo bi prvo resiti crvene trase (Zrenjaninski i Ovcanski put) , a svetlo plave bi bile sledece ( veza dva mosta i veza naselja borca sa SMT - om).

Sto se tice buduceg centra izmedju Borce , Crvenke i Koteza sa njim se slazem , ali ne pre gradnje mosta u jednom od ova tri pravca : prema centru , prema NBG ili prema Zemunu . Bez toga , taj centar nece imati svoju pravu ulogu .

Postoji jos jedna ideja , a to je oznaceno sa ovim pravougaonikom , ali i mostom prema Tosinom bunaru , jer tu zemljiste nije privatno .

Slika
Pohvale za post: 2
Борчанац
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2307
Pridružio se: Ned Sep 30, 2012 10:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1378
Pohvalio: 5813

Re: 3. Beograd

Postod Борчанац » Čet Jun 13, 2013 6:45 pm

Сада се појављује и БМВ на овој страни и ја не сумњам у све већи број инвестиција у овај део града.
До тад и мале разлике чине живот бољим

Пре
Slika
После
Slika
Промењено је и побољшано за нијансу осветљење у дивљим насељима код Котежа.
19.09.2014. Орион:
Ситуација није сјајна али би економска и свака друга била боља када би људу научили да воле Србију.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: 3. Beograd

Postod vucko » Čet Jun 13, 2013 10:53 pm

Bravo bborise, taj most koji bi izlazio na Tosin Bunar je neizbezan ali bi bio komplikovan jer bi morao da ide Tunel kroz ono brdo u Zemunu.

Mislim da bi tim mostom i trasom metroa makar za 50-100 godina koja bi pokrila treci Beograd on postao jednako atraktivan kao recimo i NBG.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 1

Povratak na “Opšte diskusije o projektima”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: čika srđan i 17 gosta