Šta je novo?

Raiffeisen Bank HQ - Blok 66a - [ Poslovni objekat | 21 000kvm ]

Igor

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
10.01.2007.
Poruke
18.650
Pohvaljen
37.331
110116-RFSN-01.jpg


Iako je kriza zaustavila ili usporila najveći broj projekata u Beogradu, krajem prošle godine je upkos svemu otpočela izgradnja novog poslovnog centra na Novom Beogradu. Radi se o upravnoj zgradi Raiffeisen banke koja se gradi u novobeogradskom bloku 66a, a koja će prema planovima investitora biti završena početkom 2012. godine.

Celu vest i prvu foto reportazu mozete pogledati na prvoj strani sajta ili na sledecem linku http://www.beobuild.rs/read.php/461.html

110116-RFSN-01.jpg


110116-RFSN-09.jpg
 
Ja sam mislio da se to gradi novo krilo BG Office Park-a.

Poslovni prostor - ništa ne očekivano, centar poslovnih zgtada se popunjava. Jedino što mene zanima - gde će se tokom dana smestiti svi novi automobili. Đorđa Stanojevića je praktično javno parkiralište u radno vreme, šta li će tek biti kada se naseli još jedna zgrada?
Pre nego što neko spomene garaže - to su plaćena mesta za službena kola i ne može ih biti dovoljno.

A grad bi mogao da konačno uredi, tj rekonstruiše i proširi trotoare na prilazima APC-u i BG Office Parku.
 
savremene trendove u zaštiti životne sredine- skeptican sam ali nika se ne zna
 
Своју пословну зграду Рајфајзен банка је требала да гради у блоку 51 у насељу Бежанијска коса. Тај пројекат је радила пројектантско-инжењерска фирма Имел Груп. Вероватно је пресудила боља локација, мада су на Коси имали много више простора. Погледајте на http://www.imelgroup.rs/projekti/showone.php?IDproject=68

Имел Груп има доста интересантне пројекте што можете погледати на самој листи пројеката. Посебно су интересантне двојне куће ткз. Лоџ гарденс ( „Lodge Gardens“): http://www.imelgroup.rs/projekti/showone.php?IDproject=63, имају чак и лифт са гаражном подземном платформом за два аутомобила ! Ове куће су већ почеле да се граде.

Ко није довољно упознат где се налази блок 51 у Новом Београду, оивичен је улицама Арсенија Чарнојевића (аутопут), Партизанске авијације, Марка Челебоновића и бивше Сурчински пут. У том блоку се налази доста познатих објеката, хотел Национал, тренажни центар за полицијске псе, електрична централа, мноштво банака, Кика,....
 
Da li je planirana podzemna garaza u okviru objekta?
 
110116-RFSN-10.jpg


Mislim da jeste makar koliko se da videti na fotografiji.
 
Voleo bih da vidim NBG jednog dana popunjenog, na svim sada slobodnim parcelama :rolleyes:
 
^ Da završim rečenicu: Bez limenih kontejnera a.k.a. supermarketa i ostalih gadosti!
 
Да ја завршим: а са новим пословним зградама мало вишим од 5 спратова!
 
Гага":230ktozt je napisao(la):
Имел Груп има доста интересантне пројекте што можете погледати на самој листи пројеката. Посебно су интересантне двојне куће ткз. Лоџ гарденс ( „Lodge Gardens“): http://www.imelgroup.rs/projekti/showone.php?IDproject=63, имају чак и лифт са гаражном подземном платформом за два аутомобила ! Ове куће су већ почеле да се граде.

Ко није довољно упознат где се налази блок 51 у Новом Београду, оивичен је улицама Арсенија Чарнојевића (аутопут), Партизанске авијације, Марка Челебоновића и бивше Сурчински пут. У том блоку се налази доста познатих објеката, хотел Национал, тренажни центар за полицијске псе, електрична централа, мноштво банака, Кика,....
prvo te kuce najavljuju da ce da grade jos od 2005
te godine sam ja isao vise puta kod njih da se interesujem za njih
dal su sad krenuli moguce
ali oni vrlo cesto promene projekat - od data centra u poslovnu zgradu i slicno

inace lokacija i nije neka obzirom da ce imati laves pasa i velike dalekovode u blizini
 
2012":1xtypnlx je napisao(la):
Voleo bih da vidim NBG jednog dana popunjenog, na svim sada slobodnim parcelama :rolleyes:
Cenish da ce tada dobiti puni sjaj ili da ce biti prenatrpan i sa velikim guzvama? Tj jel gornja recenica ima prizvuk optimizma ili pesimizma :) ?
 
@Igor

Dobro je,jer je u tom bloku i okolini poceo da se pojavljuje hronicni nedostatak parking prostora.
 
2012":1aviznks je napisao(la):
Voleo bih da vidim NBG jednog dana popunjenog, na svim sada slobodnim parcelama :rolleyes:
Ako sam te dobro razumeo, da ti se pridružim — i ja se nadam da će jednog dana na NBG ostati barem jedno parče zemlje koje će ostati zelena površina ili biti barem parkić.
 
vucko":t9bfe0tx je napisao(la):
@Igor

Dobro je,jer je u tom bloku i okolini poceo da se pojavljuje hronicni nedostatak parking prostora.
Eto, danas smo dobili mail od Airport City Property Managementa sa obaveštenjem da je JP Parking Servis počeo da odnosi kola parkirana ispred kompleksa. Govnari.


A izgradnja Raifove zgrade brzo napreduje.
 
ko su govnari? Airport City Property što nije napravio dovoljan broj parking mesta za zaposlene ili JP parking servis što odnosi vozila nepropisno parkirana?
 
Apsolutno se slazem sa MilisaV-om. Odnosenje nepropisno parkiranih vozila je obaveza Parking servisa i propisana je zakonom, a novac koji se kroz tu aktivnost prikuplja, sluzi za punjenje gradske kase. Ne vidim zasto bi bilo ko bio nazivan "govnarom" ko deluje, postujuci zakon, u pravcu uspostavljanja komunalnog reda u ovom, generalno, haoticnom gradu. Upravo bi nedonosenje nepropisno parkiranih vozila zavredelo epitet "govnarski". Isto kao i nepropisno parkiranje i drugi oblici vandalizma koje nasi sugradjani ispoljavaju, kako u saobracaju, tako i u drugim segmentima zivota.
 
Parking servis - zato što odnosi kola kada Gradu trebaju pare, ne zato što kao uvodi neki red, a taj isti grad je dozvolio da se gradi na svakom praznom komadu zemlje bez obezbeđivanja sve potrebne infrastrukture: parking mesta, trotoare na prilazu, odpušene slivnike uz trotoare, semafor za koji im je trebalo 2 godine da ga postave....
Ko se bre uopšte žalio što je u slepoj ulici parkiran toliki broj automobila?

Kad im trebaju pare, tada važi "Propisi su propisi". Kada su se zaduživali, nisu vodili računa o prilivu u budžet. Sad udri po građanima, taman fino što nisu uredili grad kako treba.

Airport City je u okviru kompleksa obezbedio veliki broj parking mesta, postoji i podzemna garaža. To su uglavnom mesta za službena kola (sa nalepnicom APC) ili za goste. Zaposleni ne mogu da parkiraju bez nalepnice koju mogu da dobiju samo od svoje firme. Znači, moraju da se parkiraju negde van žice.

Mesta nema dovoljno i to je fakat. Javni prevoz nije dovoljno brz ni pouzdan, da bi zadovoljio potrebe velikog broja ljudi koji rade u firmama u APC-u i okolini. Zato ujutru dolaze na posao kolima, a još važniji razlog je što se vraćaju kasno uveče kući. Ulica Đorđa Stanojevića, pored BG Office Parka je isto tako u toku radnog vremena prava parking zona. Kako li će tek biti kada Raifajzen završi svoju zgradu?
 
OT
@Relja
Za kad su APCMovci najavili pojačanu akciju pauka? Da znam da se ne parkiram uz ogradu, kako sam sad parkiran... :)
(Telenor od juče zabranio parkiranje privatnim vozilima na parkingu u okviru ACBa zbog zamene voznog parka)

Đorđa Stanojevića je tokom dana parking Office Parka, a noću parking Belvilla... Inače, sa leve strane ne postoji znak da je dozvoljeno parkiranje tako da samo čekam kada će početi da "raščišćavaju" automobile u radno vreme. :(
Kada bude bila gotova RajHfajzenova zgrada ne smem ni da zamislim na šta će ličiti ulica.
 
@nenad 78

Re: OT Danas je stigao cirkularni mail od APCPM-a, kažu da su već počeli da nose.
 
То што каже Реља је потпуно на месту. Град спроводи прописе када му затреба кинта.

Међутим, постоји пар чињеница. Та пословна језгра подижу иностране фирме, и подижу их према култури коју су донели из својих матичних земаља. Такође, верујем да је нашим прописима о паркинг местима предвиђен проценат сличан европским стандардима.

Проблем са мањком паркинг места је у нашој искривљеној реалности, која каже, да већина запослених долази на посао приватним превозом, што у развијеном свету није случај. И опет долазимо на почетак круга који каже да нам треба метро.

Фали нам тај метро, али зато лењости има на претек.
 
stf":1qac7vrk je napisao(la):
И опет долазимо на почетак круга који каже да нам треба метро.

Фали нам тај метро, али зато лењости има на претек.
To je suština.

A ta lenjost, osim nepostojanja metroa, ima veze i sa činjenicom da za sve ovo vreme dok se razvija poslovni centar u ovom kvartu, još uvek nije uvedena frekventna autobuska linija koja prolazi kroz Omladinskih brigada i spaja ga sa centrom (linija 68 nije frekventna, a uglavnom voze "kratki" autobusi).

Nazad na temu.

Nova zgrada je stigla do drugog sprata, koliko sam video jutros kroz izmaglicu.
 
vucko":3mrqp4il je napisao(la):
Da li je planirana podzemna garaza u okviru objekta?
Чему подземни паркинг кад им је град о нашем трошку изградио улицу са три траке (Ђорђа Станојевића) од које две могу слободно да користе за паркирање?!
 
U Đorđa Stanojevića postoji veliko razdelno ostrvo između traka gde bi se mogao napraviti parking kao kod Arene, međutim kao što kaže Beaver zašto bi se bilo šta radilo kad država (grad) dozvoljava da se parkiraš na dve od tri trake.
 
To ostrvo je predviđeno za tramvajski/LRT saobraćaj, ako se ne varam... :)
 
Vrh