Šta je novo?

Crowne Plaza/ex-continental - [Hotel]

Homer Jay

Expert
Učlanjen(a)
03.01.2007.
Poruke
8.209
Pohvaljen
9.517
Lokacija
Boleč
Posto je izgleda izvesno da uskoro pocinje temeljna rekonstrukcija "Continentala", mislim da je rad da nacnemo novu temu. Pocnimo poslednjim tekstom sa "E kapije" kojim se najavljuje pocetak radova na renoviranju hotela:

16. 12. 2011.| 16:31
Živorad Vasić, direktor "NBGP Properties" - Hotel "Continental" postaje "Crowne Plaza" sredinom 2013.

zivorad_vasic_161211.jpg

(Živorad Vasić)

Kada se današnji gosti "Continental"-a budu 2013. godine zaputili u ovaj hotel, izgledaće im da dolaze u dobro poznati objekat, međutim, kad budu zakoračili u unutrašnjost odmah će primetiti da je hotel dobio potpuno novo ruho. Kako "eKapija" saznaje, renoviranje "Continental"-a počeće sredinom sledeće godine, hotel će imati pet zvezdica, a poslovaće pod jednim od brendova "InterContinental" grupe - "Crowne Plaza".

hotel_continental_161211.jpg

(Hotel "Continental")

O renoviranju poznatog beogradskog hotela, poslovanju od kad je "Continental" preuzela kompanija "Delta Real Estate", situaciji u hotelijerskom sektoru u Srbiji za "eKapiju" govori Živorad Vasić, direktor hotela "Continental".

eKapija: Kada počinje rekonstrukcija kompletnog objekta i kada gosti mogu očekivati otvaranje hotela "Crowne Plaza"?

- "Continental" ćemo zatvoriti sredinom 2012. i tada će početi kompletna rekonstrukcija hotela. Objekat će biti završen za 12 meseci, tako da otvaranje hotela "Crowne Plaza" očekujemo sredinom 2013. godine.

eKapija: Hotel sada poseduje 420 soba. Da li će doći do promene u kapacitetu hotela?

- Novi hotel će imati 416 različitih vrsta smeštajnih jedinica – od običnih soba do predsedničkih apartmana. Više od 120 soba će biti tzv "club sobe" koje će biti veće, lukusuznije. Sve sobe će imati velike plazma televizore i drugu opremu koju poseduju svetski hoteli.

eKapija: Koje nove sadržaje će pružiti "Crowne Plaza" u Beogradu?

- Hotel će imati mnogo više sala. Imaće jednu veliku kongresnu salu koja će ostati iste veličine kao i sadašnja i imaće niz manjih koje će moći da prime 25, 50, 150 ljudi. Izgradićemo spa centar. Takođe, imaće fantastičan lobi koji će biti polukružan sa jedne i druge strane. Hotel će posedovati dva restorana – jedan korporativni, a drugi lukusuzan sa dve privatne sobe gde će gosti moći da dobiju obrok.

eKapija: Da li će biti promene i u spoljašnjem izgledu hotela, s obzirom na to da je godinama prepoznatljiv po postojećoj fasadi?

- Menjamo fasadu, ali ćemo je zameniti za istu ovakvu, upravo zbog prepoznatiljivosti hotela po spoljnjem izgledu.

eKapija: Kako ste se odlučili za brend "Crowne Plaza"?

- Kompanija "Delta" je preuzela hotel 2008. godine u želji da mu vrati licencu koju je izgubio. "InteContinental" grupa ima nekoliko brendova - InterContinental, Crowne Plaza, Holiday In, Holiday in Express, Indigo. Odlučili smo se za brend "Crowne Plaza" jer mislimo da je hit u strukturi korporativnih hotela. Projekat hotela je radila čuvena engleska kuća "Virgile and Stone", a američki "Turner Construction" je nadzorna kompanija koja će pratiti izvođenje radova.

eKapija: Posle desetogodišnjeg iskustva u hotelskoj industriji u SAD, došli ste u Srbiju na čelo hotela "Continental". Šta je prvo što ste promenili?

- Krajem oktobra 2008. kada sam ušao u hotel primetio sam da nema gostiju. Ono što je mene zaprepastilo u tom trenutku je da je cena sobe bila izuzetno visoka – 175 EUR, a zauzeće hotela između 13 i 17% na mesečnom nivou. Primenili smo američku filozofiju "Vrednost za Vaš novac". Onima koji bi želeli tada da dođu u Beograd, kada nije bilo "low cost" kompanija, i kada su se cene smeštaja, zavisno od hotela, kretale 150-200 EUR, bilo je dosta isplativije da odu u Budimpeštu, Prag ili Beč. Prvo smo promenili cenovnik, tako da je gost kod nas mogao za 90 EUR da prenoći, dobije doručak i plaćene takse. Uticali smo na tržište da smanji cenu, i veoma sam ponosan što se beogradsko hotelsko tržište promenilo.

eKapija: Koje još novine su donete u poslednje dve godine?

- Renovirali smo u potpunosti fitnes centar, u kome smo napravli veliki uspeh gde smo od 34 člana koliko smo imali u starom došli do broja 511 članova godišnje. Takođe smo renovirali bazen, napravili saunu i svlačionice. "Našminkali" smo sobe, stavili plazma tv, novu posteljinu, sefove odnosno sve što je potrebno internacionalnom gostu da se oseća kao i u hotelima u svetu. Nismo hteli da mnogo ulažemo, jer smo očekivali renoviranje. Potpuno smo renovirali lobi, kao i jedan od restorana.

eKapija: Koje kadrovske promene ste uveli?

- Zaposlili smo više od 50 mladih ljudi na sektorima recepcije, banketa i restorana, jer su to najuslužniji servisi. Imam mlade rukovodioce, veoma verujem u mlade ljude i mislim da im treba pružiti šansu. Najbolje je kad može da se spoji energija mladih sa iskustvom starijih kolega. Kada smo preuzeli hotel imao je 500 zaposlenih, sada ima 280. U Srbiji nije praksa da se novac troši na obuku i edukaciju zaposlenih, ali mi smo doveli ljude iz "InterContinental" grupe i 6 meseci potrošili na treniranje naših zaposlenih. Nije isto kada gostu konobar baci tanjir i kada ga postavi sa njegovim grbom i kaže - prijatno.

eKapija: Koliko su sve te novine uticale na bolje poslovanje, odnosno kolika je popunjenost hotela u 2011?

- Postali smo lideri na tržištu. Godinu 2009. smo završili sa popunjenošću od 49% na godišnjem nivou, 2010. je bilo 57%, a 2011. ćemo imati više od 60%. Za naš hotel to znači da je u proseku svakog dana zauzeto 240 soba, što je za Beograd veoma dobar rezultat.

eKapija: Uveli ste vikend branč za Vaše goste?

- Organizovali smo vikend branč koji se zove 999, što znači da za 999 dinara svi naši gosti od 12 do 18 h imaju celokupnu ponudu ne samo predjela i jela već i dezerte. Naš hotel je uvek bio poznat po kvalitetnim kolačima. Prošle godine na takmičenju 54 zemlje, održanom u Minhenu, slatkiši Kuvarske asocijacije su prošli dosta zapaženo, a posebno naša torta "Ana" koja se pravi ovde još od ’79.

eKapija: Prema zvaničnoj listi Međunarodne kongresne asocijacije ICCA, Srbija je najbrže rastuća kongresna destinacija u Evropi. Koliko takvi skupovi doprinose radu hotela?

- Saradnja sa kompanijama, asocijacijam, udruženjima je veoma bitna. Partneri smo mnogih firmi. Kada dođe decembar svakog dana neka kompanija pravi proslavu za 300-400 ljudi. U velikoj meri zasnivamo posao na kongresima. Na tim događajima hotel najviše zarađuje, jer učesnici uzmu dosta soba, veliku salu, imaju kafe pauze, ručak, koktel dobrodošlice. Posebno se koncentrišemo na grupne posete, a česti gosti su nam i sportski timovi. Svaki gost nam je veoma bitan, pa smo uveli sistem gde beležimo šta gost voli – pušačku ili nepušačku sobu, ili koji kolač voli- da konobar može da mu to i ponudi. To su sitnice, ali dosta znače. Buduću "Crowne Plaza" baziraćemo na biznis gostima, a preko vikenda ćemo imati pakete za turiste koji žele da vide Beograd

eKapija: "Continental" važi za jedan od hotela u kome se organizuju raskošne svadbe. Koje novine su uvedene u organizaciji takvih proslava?

- Te godine kada smo došli, ovde je bilo 3 svadbe, a ove godine ćemo imati 84. Radili smo na novom meniju, imamo i show room za svadbe. Osim hrane, pića i dekoracije, obezbeđen je i parking za sve goste, a mladenci dobijaju predsednički apartman. Radimo organizaciju na drugačiji način. Na primer, pozovemo mladence, roditelje i kumove na večeru i postavimo im isti meni koji će biti na svadbi, dođe glavni kuvar i onda zajedno komentarišu šta će biti uvršćeno za svadbeni ručak. Kada neko reši da organizuje svadbu, treba da kupi odelo i venčanicu, a ostalo mi organizujemo. Kod nas ne može da se desi ništa nepredviđeno.

eKapija: Tradicionalno i ove godine organizujete doček Nove godine...

- Imamo 2 Nove godine za sada, prošle smo imali četiri. U Velikoj sali će nastupati "Koktel bend", a u "Njujork klubu", koji je već zauzet i gde će gosti biti stranci, nastupa bend "Super Stars".

Suzana Obradović

Izvor: E kapija
 
Posto ce Delta konacno da krene u rekonstrukciju hotela Continental, kada ce da krene u izgradnju Delta Tower-a u kome bi trebalo da budu hotel Intercontinental, poslovni prostor i shopping galerija?
 
BelgradeLove":344jiyli je napisao(la):
Posto ce Delta konacno da krene u rekonstrukciju hotela Continental, kada ce da krene u izgradnju Delta Tower-a u kome bi trebalo da budu hotel Intercontinental, poslovni prostor i shopping galerija?



Brale to i mene najvise zanima, zabole me vise za sminkanje necega sto vec postoji, non stop iste radnje ...
Cak sam im i slao mail u vezi towera i nisu mi nista odgovorili .. Inace, pored D.T.a treba da se gradi jos jedna zgrada, manja, ona ce biti novi hotel.

Pa valjda ce da bude nesto, mogli su dosad da naprave bar taj hotel ako vec ovamo ternutno nemaju kome da izdaju prostor u tom Toweru, kako ih nemrzi vise da godinama zevaju u tu praznu rupu ... da su u pitanju recimo Grci do sad bi ih odrali sa kaznenim penalima ili oduzeli zemljiste, ALI posto je u pitanju zna se ko to moze da stoji tako jos citavu deceniju i nikom nista, nema veze bitno je da je ograda tu ...
 
INTERVJU – ŽIVORAD VASIĆ, GENERALNI DIREKTOR HOTELA CONTINENTAL >
Luksuz Crowne Plaza brenda
ana radić

"DELTA REAL ESTATE JEDINI JE INVESTITOR REKONSTRUKCIJE HOTELA I BITNO JE NAGLASITI DA NISMO POTPISALI FRANŠIZNI, VEĆ MENADŽMENT UGOVOR. TO JE SKUPLJA VRSTA UGOVORA, ALI BOLJA JER DOBIJAMO PUNU PODRŠKU INTERCONTINENTAL LANCA"

1032701__MMM8913.jpg


Renoviranje najvećeg beogradskog hotela Continental najavljeno je za početak jula ove godine. Kada vrata luksuznog hotela sa pet zvezdica budu otvorena za godinu dana, na leto 2013, gosti će imati jedinstvenu priliku da u Srbiji borave u hotelu Crowne Plaza. Ovaj brend jedan je iz spektra InterContinental Hotels Group (IHG) koji u svom sastavu ima i brendove InterContinental, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Candlewood, Staybridge i Indigo Hotel. Renoviraće se svi sadržaji i fasada, a hotel će imati 420 soba i 14 konferencijskih sala. O Crowne Plaza brendu, novim sadržajima i potencijalima za razvoj hotelijerstva u Srbiji razgovarali smo sa Živoradom Vasićem, generalnim direktorom hotela Continental.

"VREME": Zašto ste odabrali baš Crowne Plaza od svih brendova iz InterContinental Hotels Group

ŽIVORAD VASIĆ: Iz više razloga. Prvo, Crowne Plaza je hotel koji dobija potpuno nov izgled u okviru InterContinental Hotels Grupe. Oni su u razvoj tog brenda poslednjih godina najviše uložili. Njegova ciljna grupa su poslovni ljudi, konferencije i sve usluge na kojima hotel najviše pravi profit. Samim tim taj brend najviše odgovara onome što Beogradu nedostaje. U novom hotelu proširićemo kapacitete i imaćemo 14 konferencijskih sala. Ideja nam je da se najviše koncentrišemo na goste koji dolaze u grupi: na seminare, takmičenja ili konferencije. Takođe, novi koncept predviđa da se vikendom više pažnje posvećuje turistima.

Crowne Plaza je noviji brend od InterContinentala, mada postoji već 20 godina. Postoje fantastični hoteli Crowne Plaze u Briselu i Parizu, a uskoro će biti otvoren i hotel u Istanbulu. Mi smo želeli da se uklopimo u tu novu filozofiju, jer su oni ubedljivo najveća hotelska kompanija koja u svom lancu broji preko 1440 hotela.

Ko su investitori i izvođači radova i kakav ugovor Delta Holding ima sa IHG?

Delta je jedini investitor rekonstrukcije hotela i bitno je naglasiti da nismo potpisali franšizni, već menadžment ugovor. To je potpuno drugačija vrsta ugovora. Možda skuplja, ali bolja jer dobijamo punu podršku InterContinental lanca, i moramo da radimo po specifikacijama IHG. Oni proveravaju da nivo usluga i sadržaja bude isti kao u svim hotelima Crowne Plaza. Angažovali smo britansku projektantsku kuću Virgil Stone, jednu od najboljih u svetu u oblasti hotelijerstva. Oni su radili mnogo projekata za IHG i napravili su idejni projekat i za naš hotel. Za nadzor će biti zadužena američka kompanija Turner.

Kako će izgledati hotel nakon rekonstrukcije?

Nije nam ideja da menjamo izgled ovog hotela, koji je prepoznatljiv već 35 godina i svojevrsna je ikona Balkana. Otvoren je pred Samit nesvrstanih i tada je bio hit u regionu. Zato ćemo zadržati identičnu fasadu, samo ćemo stakla zameniti sa energetski efikasnijim. Ono što će se potpuno promeniti su unutrašnjost i sadržaji. Novitet će biti 120 luksuznijih club level soba, dizajniranih po standardima InterContinental Grupe. One će biti veće, pod drven, a nameštaj moderan i luksuzan. Detaljno smo razradili koncept club level soba, pa smo predvideli da gosti dobiju i karticu sa kojom mogu direktno iz soba da odu u club lounge, koji će biti zatvorenog tipa. Osim club soba, imaćemo i junior i predsedničke apartmane, koji će biti na višem nivou. Mislili smo i na zabavne i rekreativne sadržaje: spa centar će biti još veći, bazen će biti veličine 18 puta 7,5 metara. Imaćemo sobe za masažu, sve vrste sauna, a teretanu ćemo proširiti i modernizovati. Naša najveća sala, Ball room, zadržaće isti prostor od 880 kvadrata i ona je predviđena za organizaciju najraznovrsnijih manifestacija: privatnih i korporativnih proslava. Samo prošle godine tu smo imali 96 svadbi.

Hotel će imati dva restorana i trenutno tražimo kuvara koji ima Michelin zvezdicu. Jedan restoran će naravno zadržati hotelski sadržaj. To će biti kombinacija dobrog američkog bife stola i korporativnog restorana za večere sa švedskim stolom i kuvarom sa otvorenom kuhinjom koji sprema jela pred gostima. Drugi restoran će biti ekskluzivan.

Postojaće naravno i veliki Loby Bar ne samo za goste hotela, već i posetioce iz Beograda koji će se tu sastajati radi poslovnih sastanaka. Nameštaj će biti tako dizajniran da bude što funkcionalniji i da se lako prilagođava broju gostiju. Želimo da obezbedimo potpunu interakciju, pa će postojati i bar u obliku polumeseca. Lagana hrana i piće iz bara služiće se sa dve strane, a u tom prostoru imaćemo i muzičara koji će tiho svirati modernu muziku.

Prema listi Međunarodne kongresne asocijacije, Srbija je među najbrže rastućim tržištima. Koliko je održavanje kongresa u našoj zemlji značajno za razvoj hotelijerstva?

Kongresni biro Srbije veoma dobro predstavlja našu zemlju i uprkos nedostatku materijalnih sredstava napravili su veliki uspeh na poslednja dva svetska sajma turizma u Barseloni i Frankfurtu. Bio sam sa njima i iskreno ih podržavam . Mi smo tamo dogovorili poslove u vrednosti od preko 600.000 evra i obezbedili dolazak grupa koje su se slučajno i na licu mesta odlučile da dođu u Srbiju. To je velika mogućnost za razvoj dugoročnog biznisa, jer mnoga strana profesionalna udruženja i kompanije svoje simpozijume planiraju čak nekoliko godina unapred, pa već sada bukiraju hotele za 2015. godinu. To je dosta drugačija praksa nego kod nas, gde se još uvek radi i misli tri dana unapred.

Mi smo jedna od zemalja koje imaju najbrži rast u kongresnom turizmu i zato što KBS edukuje hotelijere. Vrlo je komplikovan proces kako učestvovati na bidu (slično tenderu) za neki simpozijum. Kongresni biro Srbije je doveo i izvanrednog savetnika, Gerija Grinera, koji je vodio Kongresni biro u Bostonu i u Australiji. On je zaslužan što je KBS napredovao, ali najveća zasluga je to što su momci koji ga vode veoma posvećeni i taj posao rade fenomenalno.

Da li je za hotelijerski biznis veća šansa u kongresnom nego u klasičnom turizmu?

U klasičnom turizmu nikada se ne može zaraditi koliko u kongresnom. Ipak, treba imati u vidu i da je internet apsolutno pobedio u bukiranju soba. To znači da mnogi gosti koje smatramo klasičnim turistima, putem interneta bukiraju sobe u hotelima, a u grad dolaze zapravo radi poslovnih sastanaka. Oni traže hotel koji ima najbolji rejting, pogledaju šta Trip Adviser kaže za taj hotel i koja je cena. Tek onda odlučuju gde da bukiraju sobu. Dok sam radio u SAD kao menadžer recepcije, primetio sam da smo 2001. imali tri do četiri rezervacije dnevno preko interneta, a već 2004. čak 50 do 100 rezervacija svaki dan. Kongresni turizam je veoma važan kao okosnica dobrog poslovanja hotela, ali u najboljem slučaju hotel ima tri kongresa mesečno. To je odlično, ali to je možda pet ili šest dana tokom meseca. Zato se mi posvećujemo svim kategorijama gostiju i nudimo posebne pogodnosti i popuste tokom vikenda, kada su hotelski kapaciteti najmanje popunjeni. U hotelijerskom biznisu nema većeg troška od prazne sobe, i zato zagovaram ideju da beogradska hotelska ponuda, kao i avio-karte, bude cenovno konkurentnija u odnosu na evropske metropole.

Kapaciteti u Continentalu su u 2010. bili popunjeni 57 odsto, a prošle godine preko 62 odsto. To je fantastičan rezultat za hotel sa 420 soba, što znači da su nama 365 dana u godini 244 sobe pune. Pod brendom Crowne Plaza, očekujemo da zauzeće prve godine bude oko 64 odsto, druge 68 odsto, a 2015. i preko 70 odsto. Što se tiče profita, planiramo da ga već u prvoj godini dupliramo u odnosu na dobit koju smo pravili do sada.

Direktor u pokretu

Pre dolaska u Continental, deset godina ste radili u Bostonu za Hayatt, a u SAD ste se i školovali u oblasti finansija i hotelijerstva. Koje principe poslovanja ste preneli?

Temelj naše politike "Vrednost za vaš novac" vezan je samo za finansijski uspeh. U hotelijerstvu postoji lista mnogih stvari koje moraju da se poštuju. Prvo, svaki direktor hotela koji sedi u kancelariji nije dobar u hotelijerstvu. Zato u kancelariji ne provodim više od dva sata dnevno. Uglavnom sam sa osobljem u restoranu, lobiju, sektoru tehnike i domaćinstva. Hotel je grad za sebe i ima milion komponenata koje moraju da se usklade da bi sve glatko funkcionisalo. Veliki je problem ako prvi čovek hotela nije motivisan i ne ume da prenese gostoprimstvo na zaposlene. Najvažnija je usluga prema gostu. Lično izuzetno brinem o svakom gostu koji dođe ovde, i trudim se da to prenesem na svoje zaposlene. U Americi sam naučio da hotel može da ima lošiji kvalitet kreveta, ali ako ima dobru uslugu "kupiće" gosta koji će se uvek rado vraćati. Radio sam 2000. u hotelu Hayatt Cambridge u Bostonu, koji je bio veoma star, ali smo imali treći najbolji rezultat od 150 Hayatt hotela prema kriterijumu usluga prema gostima. Iako je sve bilo staro i istrošeno, stvarno smo se trudili da zapamtimo šta svaki gost voli i pružimo mu "male stvari koje život znače".

Izvor: Vreme
 
Ko li će samo da mu proizvede te silne PLAZME u 2012. godini, pitam se :laugh:
 
10/02/2012 23:57 | Beograd
Kontinental neće biti rekonstruisan u roku?

Autor: R. Ć.

Beograd - Mada je po ugovoru o privatizaciji na to obavezan, Delta holding još nije obavestio Agenciji za privatizaciju o nameravanom početku rekonstrukcije hotela Kontinental, koji je taj holding kupio na javnom tenderu aprila 2008. godine. Po ugovoru o prodaji, kupac je bio obavezan da hotel rekonstruiše u roku od tri godine, ali mu je avgusta prošle godine odobren novi rok koji ističe krajem 2012. U Agenciji za privatizaciju nezvanično očekuju da i ovaj novi rok bude probijen. Delta holding je nedavno najavio da će hotel radi jednogodišnje rekonstrukcije zatvoriti u junu ove godine, posle čega bi bio doveden na nivo i u sistem hotela Crowne plaza.

Hotel Kontinental jedan je od pet hotela sa pet zvezdica u Beogradu. U Turističkoj organizaciji Beograda takođe ništa pouzdano ne znaju o početku njegove rekonstrukcije, ali svakako pozdravljaju najavljeno uvođenje hotela u sistem poznatog svetskog hotelskog lanca. U Beogradu je tokom poslednjih desetak godina otvoreno 18 novih hotela, pa ih glavni grad sada ima 57. U gradnji, rekonstrukciji ili najavljenoj rekonstrukciji je još bar sedam hotela, sve zvučnih svetskih imena, ali kažu u Turističkoj organizaciji Beograda, kriza je velika i ništa se pouzdano ne može reći o rokovima do kad će ti hoteli biti spremni da prime goste. Pored 57 hotela sa 7.196 kreveta, Beograd ima 77 hostela, koji rade kontinuirano, sa 3.266 kreveta, kao i 680 kreveta u privatnom smeštaju.

Izvor: http://www.danas.rs/danasrs/ekonomi...ti_rekonstruisan_u_roku.4.html?news_id=233827
 
General Manager- Crowne Plaza Belgrade (New opening)

Title: General Manager- Crowne Plaza Belgrade (New opening)
Location: EUROPE_Euro-Serbia-Belgrade-Belgrade City
Do you see yourself as a General Manager in Belgrade?

What's your passion? Whether you're into tennis, shopping or karaoke, at IHG we're interested in YOU. At IHG we employ people who apply the same amount of care and passion to their jobs as they do their hobbies - people who put our guests at the heart of everything they do. And we're looking for more people like this to join our friendly and professional team.

An exciting opportunity has arisen for the role of General Manager of The Crowne Plaza Belgrade which will potentially become the leading hotel in Belgrade following the extensive renovation of the current building. The 400 room hotel is planned to open in August 2013.

As General Manager of this property, you will direct the overall operation to maximize performance, profitability and return on investment by creating a positive and productive work environment and ensuring superior guest service and compliance with quality and operational standards.

Key Responsibilities
* Develops and monitors the performance of financial and operational plans which support the overall objectives of the hotel and operating division; develops the annual budget and business plan, and makes recommendations for capital improvements to enhance the assets of the hotel and ensure brand loyalty
* Oversees the delivery of superior services to all guests ensuring the utmost quality and care is delivered including prompt response to requests and the effective resolution of all complaints to the satisfaction of guests
* Ensures that product quality and service standards are met in all areas of the hotel as pertains to physical appearance, maintenance and cleanliness. Establishes and maintains preventative maintenance programs to protect the physical assets of the hotel
* Oversees the development and execution of marketing plans and yield management efforts to maximize revenue generation, RevPAR and occupancy levels. Maximizes room revenues and profits by anticipating and planning for market shifts. Ensures the development of strategic marketing opportunities and tactical sales plans
* Maximizes food and beverage revenues by ensuring optimal use of banquet/outlet space and most cost-effective management of the hotel's food and beverage outlets
* Works closely with regional operating team in ensures optimum staffing levels relative to volume and productivity levels in all areas of the hotel. Maximizes training initiatives and plans to drive efficiencies and enhance operating and service performance of the hotel
* Develops and maintains rapport with key community contacts to ensure a visible presence in the local community.
* Ensures the handling of community/media related inquiries in the most effective manner, while referring sensitive matters to regional and corporate media/communications offices
* Provides regular and adhoc information and status reports to regional operating team as requested on the financial and operational performance of the hotel against plan
* Oversees the security function to ensure a safe and secure environment for guests, employees, and hotel assets. Ensures compliance with brand standards
* Establishes and maintains a proactive human resources function to ensure employee motivation, training and development, pay and benefit administration, and compliance with policies and procedures and local labour regulations. Fosters positive employee/labour relations with employees and local bargaining units (as applies)
* Fosters the development of a positive work environment for all employees. Mentors all levels of employees through formal and informal meetings, discussions and performance feedback
* Works effectively with staff to address cultural and/or work environment issues so as to affect positive employee and guest experiences
* Champions the brand at all times and provides brand perspective site tours to perspective guests, developers, owners and IHG personnel
* Measures the effectiveness of broad-based marketing plans and yield management efforts to maximize the number of market segments reached, and to diversify the sources of revenues
Necessary Skills/ Experience

* Previous Hotel General Management experience in a similar property is required and pre-opening experience is an advantage
* Successful track record of building and leading a team
* Fluent in English. Serbian Language is an advantage
* Strong interpersonal and public relations skills with the ability to reach out to the community to generate business
* Ability to drive business results
* Hotel discounts worldwide are available as well as access to a wide variety of discount schemes and the chance to work with a great team of people. Most importantly, we'll give you the room to be yourself.

So what's your passion? Please get in touch and tell us how you could bring your individual skills to IHGJob: General Manager

Izvor: http://jobsearch.ihg.com/virtual-usa/general-manager-crowne-plaza-belgrade-new-opening/26245074/job/
 
442doBGD":g6bj9srf je napisao(la):
...U gradnji, rekonstrukciji ili najavljenoj rekonstrukciji je još bar sedam hotela, sve zvučnih svetskih imena, ali kažu u Turističkoj organizaciji Beograda...

Ovo je ohrabrujuće :)
 
по информацијама које имам, мислим да би реконструкција требало да крене почетком 4. квартала.
 
Rekonstrukcija „Kontinentala“: Pet zvezdica za 30 miliona evra
P. J. | 04. maj 2012. 20:56

Renoviranje će početi 16. jula, a kada se za završe radovi, beogradski hotel sa pet zvezdica poneće naziv svetskog lanca "Kraun plaza"

RENOVIRANjE hotela "Kontinental" počeće 16. jula, a kada se za godinu dana završe radovi, ovaj novobeogradski hotel sa pet zvezdica poneće naziv svetskog lanca "Kraun plaza". U novo ruho biće uloženo između 25 i 30 miliona evra, imaće pet soba više nego danas, a dobiće predsednički i "džunior svit" apartmane.

Spoljašnjost hotela ostaće prepoznatljiva, ali ceo enterijer biće potpuno obnovljen. Tako će beogradska "Kraun plaza" imati ukupno 420 modernih soba, 14 kongresnih sala, dva restorana, bar i prošireni spa-centar. Kada poslednje goste isprate 15. jula, radovi će odmah početi.

- Sam početak rekonstrukcije označiće prelazak u "Kraun plazu" - kaže za "Novosti" Živorad Vasić, direktor za hotelske projekte u "Delta rilestejt" i prvi čovek "Kontinentala". - Ciljamo da naši gosti tokom radne nedelje budu poslovni ljudi, koji učestvuju na kongresima i seminarima. A vikendom očekujemo tranzitne goste koji dolaze u obilaske. Prema specifikaciji "Internacional hotels grupe", 120 luksuznih soba nosiće oznaku "klab levl", imaćemo predsedničke i "džunior svit" apartmane, a ostale sobe biće po standardima "Kraun plaze". Cena smeštaja u novom hotelu variraće od 140 do 170 evra.

Prema njegovim rečima, u sledećih nekoliko nedelja biće završene dve "uzorne" sobe, prema kojima će biti opremljene sve ostale, kada arhitekte "Delta rilestejt" i "Internacional" daju zeleno svetlo. Vredan inventar kojim hotel sada raspolaže popisan je u katalog. Modernim nameštajem biće opremljeno 129 soba beogradskog hotela "Park", koji takođe pripada "Delti", dok će ostatak stvari biti poklonjen ili prodat na aukciji.

- Sa "Delta fondacijom" doniraćemo televizore i krevete domovima za nezbrinutu decu, kako bi ove ustanove postale lepše - kaže Vasić. - Zadržaćemo banket stolice, escajg i tanjire za naš ketering, a od 20. do 30. jula organizovaćemo aukciju. Svi zainteresovani moći će u hotelu da pogledaju eksponate, nakon čega ćemo im slati ponude. Na licitaciji će biti i dva koncertna klavira, kao i mnogi rariteti koji su stariji i po četiri decenije.


NAGRADA
PRVI čovek "Kontinentala" Živorad Vasić dobio je nedavno i priznanje "menadžer u hotelijerstvu za 2011. godinu". Ovu nagradu dodelio mu je Međunarodni centar za razvoj turizma i ugostiteljstva SACEN, na osnovu finansijskog uspeha hotela, dobrih komentara gostiju i društvene odgovornosti.

Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...-Kontinentala-Pet-zvezdica-za-30-miliona-evra
 
Da li će menjati i staklenu fasadu???
I to je zrelo za potpunu rekonstrukciju, da ubace nove materijale ali da vizuelno ostane isto...
 
Tuzno, od priznatijeg InterContinentala do obicne Crowne Plaze. Zar nismo mogli da se izborimo za InterCon kategoriju?

from%20InterCon%20to%20Crown.jpg
 
не знам у ком си фазону, али си тврдио/ла да је Мериот обичан шљ ланац хотела. ако јесте, онда су Французи будале када су му дали 5 звездица:
IMG_20120504_235013.jpg
 
Ne razumem se u hotelijerstvo ali cini mi se da se radi o pod brendu courtyard marriot koji nije isto pozicioniran kao ostali marriot brendovi, tako nekako
 
О Мериот брендовима, кога занима: http://www.marriott.com/marriott-brands.mi Кортјард је бренд више намењен пословним људима. Био сам у једној Краун плази (у Прагу) и верујем да јој 90% форумаша не би нашло замерку.

Иначе, што се мене тиче, нека буде који год ланац и који год бренд, ако ће да ''ради посао'', да се запосле наши људи и да привлачи госте и паре у овај град и ову земљу. Ако буде било потребе за Рицом, Интерконтијем или неким другим скупљим брендом у Београду, наћи ће начин да га изграде, не секирајте се.
 
Igor":3cm1ufm5 je napisao(la):
Ne razumem se u hotelijerstvo ali cini mi se da se radi o pod brendu courtyard marriot koji nije isto pozicioniran kao ostali marriot brendovi, tako nekako

Кортјард би било у рангу наше 3*. него Вуница мало филозофира око тога како се они котирају у Америци, а како овде (стара прича, још од Мериота у Београду)
 
@Staklena

"Delta" je, pre nego što je preuzela bivši beogradski "Intercontinental" (koji je odavno izgubio pravo da nosi to ime), sa IHG-om potpisala ugovor o izgradnji novog Intercontinentala u Bloku 20 na placu između Hyatta, "Delte" i Savograda.

Nakon što je "Delta" preuzela "Continental", sa IHG-om je dogovoreno da on postane deo lanca "Crowne Plaza".

Tako da je jasno da je procena i "Delte" i IHG-a da bi renoviranje "Continentala" trebalo da bude prioritet:

- Prvo, zato što je jeftinije i brže renovirati hotel nego izgraditi novi iz temelja.

- Drugo, zato što u vezi sa izgradnjom novog hotela u Bloku 20 postoje administrativni problemi u vezi sa spratnošću objekta

- Treće, zato što postoji ispravna procena da je "Crowne Plaza" trenutno brend koji je više po meri beogradskog tržišta nego "InterContinental".

I teško da smo prošli put od priznatijeg "Intercontinentala" do obične "Crowne Plaze", jer je put zapravo išao od priznatijeg "Intercontinentala", preko potpuno anonimnog i zaostalog u vremenu "Continentala", do sasvim solidne "Crowne Plaze".

Nadam se da se ne ljutiš, ali čini mi se da nekada malko precenjuješ Beograd. Bože zdravlja, doći će i dani kada se u Beogradu budu otvarali bolji hoteli, ali korak po korak ;)
 
Homere, ti ocigledno razumes odnos tih hotelskih kategorija, ali sam ja ovo spomenula da i drugi to znaju. Dok god razumemo osnovu za svoje stavove bolje cemo i odlucivati i uskladjivati. Ukoliko je moj narod potkovan informacijama i ja time dobijam.

Ovde ne pricamo o izgledu ili kvalitetu zgrade (mada se mozemo ponadati da rekonstrukcija ispadne dobro). Ovde se radi o prestiznosti imena i reputaciji.

Mozda je ljudima lakse da razumeju stvari na primeru auta.
Recimo, jeste Mazda dobar auto, ali u odnosu na sta? U odnosu na Fijat jeste. U donosu na Subaru ili cak na Audi ili Mercedes nije. A Aston Martin ne moramo ni da spominjemo, jer je izvan domasaja mnogih.

Sama gore slika prikazuje koji je nivo usluga te kompanije. Prema tome izgubili smo nesto sto smo u proslosti imali, a sada smo dobili nesto cime nam namecu sliku da je podjednako dobro (vidi neke od komentara i ko je u sve to poverovao). Nije. Crown Plaza jeste solidan ok hotel, ali nije bolji nego InterCon koji je sam po sebi samo obican lanac hotela. A Courtyard je mozda brend namenjen poslovnim ljudima poput sitnih pisara, a ne menadzmentu, dakle nizoj srednjoj klasi.

Mi mozda nemamo vise izbora, mada ne kapiram zasto je u proslosti taj hotel imao mogucnost InterCona, a sada je to samo Plaza. A za ubuduce ako se bude nesto iz osnove gradilo treba da znamo sta koje ime nosi sa sobom.
 
Staklena_Wool_nica":3fdvlqxf je napisao(la):
Mi mozda nemamo vise izbora, mada ne kapiram zasto je u proslosti taj hotel imao mogucnost InterCona, a sada je to samo Plaza. A za ubuduce ako se bude nesto iz osnove gradilo treba da znamo sta koje ime nosi sa sobom.

"U prošlosti" je ključna reč, draga Woolnice. Zato što je to pre 20-30 godina zaista bio sjajan hotel, u glavnom gradu zemlje koja je imala 25 miliona stanovnika.

U međuvremenu svi znamo šta se dogodilo sa našom zemljom, hotel je ispao iz "InterContinental" lanca, kvalitet usluge se naglo urušio, promet gostio je opao i slika već postaje jasnija.

Ako se držimo poređenja sa automobilima, Mercedes je svakako bolji od Mazde, ali pitanje je da li je npr. Mercedes star 20-30 godina bolji od nove Mazde?

Veruj mi, mnogi ljudi koji su u prethodnih 10-ak godina dolazili u Beograd i odsedali u "Continentalu" (malo su manipulativno hotelu dali ime "Continental" nakon što je ispao iz lanca IHG-a) pitali su se kako je moguće da taj hotel ima 5 zvezdica. Jednostavno - ostao je zaglavljen u vremenu, a svet i hotelska industrija su dosta napredovali od početka 90-ih.
 
Bez obzira sta mi pojedinacno mislili o automobilima, veruj mi da vecina ljudi misli da je i 50god. nabudzeni Mercedes bolji nego nova Mazda. U ljudskoj glavi je Mercedes marka i uvek ce imati bolju reputaciju.

Sto se tice InterContinentala, ne bih ga ja stavila u kategoriju Mercedesa, vise Subaru ako gledamo sve sta svet u ovom trenutku nudi.

Ali kazem da ako ga vec "temeljno rekonstruisemo", zasto smo onda pristali na manje zvanje? Mogao je da ugosti podjednak broj ljudi, bio on C. Plaza ili InterContinental, jer sedi pored Konferencijskog Centra. Uz malo bolje dogadjaje, taj Sava Centar moze da privuce puno gostiju.

Kako su mogli Metropol da renoviraju pa da izgleda kao million dollars baby, a ne mogu da odrze nesto sto je InterContinental vec bio?
Eto samo da smo na jasno da smo dobili manje nego sto smo imali.
 
Kazem da tom hotelu fali predjasnje ime. Mi malo po malo popustamo nizim rangovima. Ljudima u Srbiji su neka imena zvucna, ali to nije visi standard. Danas Crown Plaza, a sutra onaj ruzni Courtyard. Da to ne predje samo u naviku, jer ako onaj gore iz Kafkinog Zamka misli da je nama sve isto i sve jedno, onda kuku nama. Ne budimo naivni.
 
Polako, polako, 'aj da sagledamo širu sliku - nisu kod hotela opali standardi tek tako, draga Woolnice. Nije se neko jedno jutro probudio i rekao: "E, a zašto bi ovo više bio InterContinental, 'aj od sutra da bude Crowne Plaza".

Ne znam zašto, ali čini mi se da iz nekog razloga ignorišete potpuni sunovrat koji se desio u međuvremenu. Intercontinental nije Intercontinental već dugi niz godina. Izgubio je pravo da nosi to ime jer više nije ispunjavao standarde tog lanca.

Od Hyatta do Holiday Inna nije otvoren nijedan hotel u Beogradu iz nekog stranog lanca! To je period od gotovo 20 godina!!! Od dana otvaranja Hyatta do dana otvaranja Holiday Inna svi znamo šta se desilo, nemojmo se praviti naivni.

Ako pogledaš dešavanja u prethodnih nekoliko godina videćeš da se stvari polako pomeraju na bolje, napipan je nekakav puls i hotelska industrija polako oživljava.

Trenutno se grade Falkensteiner, Radisson, Metropol postaje Sheraton, a za dva meseca počinje transformacija Continentala u Crowne plazu. Tokom leta će početi rekonstrukcija zgrade u kojoj će biti Courtyard. I to su kratkoročni planovi - nešto što će biti otvoreno tokom 2013-2014.

U planovima posle toga, od 2015. pa nadalje, su: hotel u Rajićevoj (off the record se pominje neverovatna informacija da će biti "Four seasons"), hotel "Jugoslavija" koji će postati "Kempinski", hotel na mestu fabrike Beko kod Kalemegdana (još uvek nepoznat operater, ali će prema najavama imati 5+ zvezdica i biti najluksuzniji u Beogradu), hotel u okviru Plaza centra u Kneza Miloša (takođe 5 zvezdica), hotel u okviru "Deltinog" kompleksa u Bloku 20 koji će biti Intercontinental, hotel na uglu Kralja Milana i Kralja Milutina koji bi prema nezvaničnim najavama trebalo da bude "Hilton" itd.

Malo mi je nefer ta konstatacija da otvaranjem Crowne plaze na mestu Continentala mi nešto nazadujemo. Radi se o buđenju pacijenta iz mrtvih. IHG je jednostavno procenio da im se trenutno više isplati da otvore Crowne plazu u Beogradu, a da novi Intercontinental otvore tek za tri do pet godina. Nije to stvar hira, to je jednostavno stvar poslovne politike.
 
Vrh