Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Diskusije o objektima koji su završeni

Moderator: Igor

bboris7
Intermediate
Postovi: 359
Pridružio se: Pet Jun 29, 2012 6:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 78

Re: Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod bboris7 » Čet Okt 10, 2019 9:31 am

Blade » 26 Sep 2019 08:00 pm napisao:Neminovno je da će sa zemunske strane morati da se uradi raskrsnica u nivou, jer je gomilanje vozila na tom semaforu u špicu već sada veliko, a biće sve veće, a sa borčanske strane bolji pristup, odnosno da se bar ono parče od petlje po Šopija uradi 2+2.


Nešto moraju da urade , mada da je sama raskrsnica uradjena bolje , ne bi bio toliki kolaps svako jutro. Imati saobracajnicu sa tri trake , a na raskrsnici je svesti na dve trake za pravo ( u stvari je samo jedan traka za pravo, jer je traka za skretanje u levo prekratka ). Još jedna genijalnost naših projektanata.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8474
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3167
Pohvalio: 770

Re: Spoljna Magistralna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod boca-ica » Čet Okt 10, 2019 10:15 pm

....Nesto moraju da urade ...
:roll:

A sta ?
Naknadna denivelacija nemoguca
vremenski rok prepravke denivelisanja uslovljava da raskrsnica (pravac) bude
predugo van funkcije uz to i preskupo :(

jedino moguci relativno brzi boljitak jeste kruzni tok
evo posta iz 2015 zasto ga nemamo


boca-ica » 10 Jan 2015 10:29 napisao:Objekti sa privmenim dozvolama se brane
iskljucivo korupcijom i protekcijom

Svima jasno zašto nemamo logični ogroman kružni tok
na spoju Kineskog mosta i ul.C. Dušana koj bi rešio nastalu burlesnu situaciju
sa raskrsnicama koje se gotovo dodiruju
kao i sa invalidnim ,,uplivom,, ul. C. Dušana na mostovsku (pris)Tupnicu


:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Пантограф
Expert
Postovi: 6989
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8988
Pohvalio: 5840

Re: Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod Пантограф » Pet Okt 11, 2019 8:54 am

Никакав бољитак ту кружни ток не би донео. Са све колоном шлепера који скрећу лево са Старог новосадског на мост, био би то леп хаос.
Рађене су петље код Арене без затварања аутопута, па тако може и овде.

Иначе, поред моста се планира градња Српско-кинеског индустријског парка са 10.000 радних места...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
mwolf
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 33
Pridružio se: Ned Sep 20, 2015 7:59 am
Lokacija: Pančevo
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 6

Re: Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod mwolf » Pon Okt 14, 2019 10:09 am

Brzina iz Pravca Pančeva do Zrenjaninca je 80, svuda (sem gde postavljaju ogradu) je i dalje 50 ..., e stvarno smo zemlja čuda...
bboris7
Intermediate
Postovi: 359
Pridružio se: Pet Jun 29, 2012 6:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 78

Re: Spoljna Magistralna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod bboris7 » Pet Okt 18, 2019 8:54 am

boca-ica » 10 Oct 2019 09:15 pm napisao:
....Nesto moraju da urade ...
:roll:

A sta ?
Naknadna denivelacija nemoguca
vremenski rok prepravke denivelisanja uslovljava da raskrsnica (pravac) bude
predugo van funkcije uz to i preskupo :(

jedino moguci relativno brzi boljitak jeste kruzni tok
evo posta iz 2015 zasto ga nemamo


boca-ica » 10 Jan 2015 10:29 napisao:Objekti sa privmenim dozvolama se brane
iskljucivo korupcijom i protekcijom

Svima jasno zašto nemamo logični ogroman kružni tok
na spoju Kineskog mosta i ul.C. Dušana koj bi rešio nastalu burlesnu situaciju
sa raskrsnicama koje se gotovo dodiruju
kao i sa invalidnim ,,uplivom,, ul. C. Dušana na mostovsku (pris)Tupnicu


:sesir:


Pa evo ovo :

Produžetak trake za skretanje u levo sa mosta u Cara Dušana

Proširenje saobraćajnice prema Batajnici bar u dužini od 300 m

I ne znam, za koji su projektovali onoliko velika pešačka ostrva i to na uštrp treće trake za pravo . Ja bih i to prepravio bez razmišljanja i dobio tri trake za pravo . sa svim ovim prepravkama još dugo bi imali koliko toliko jednu normalnu situaciju kada je saobraćajni špic u pitanju
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8474
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3167
Pohvalio: 770

Re: Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod boca-ica » Sub Okt 19, 2019 12:15 am

Da se i uklone sva ostrva , ne bi bilo znacajniji boljitka a potrosile bi se pare a bilo bi i ne bezbedno
jedino jeftino , bezbedno brzo resenje je veliki kruzni tok
a jeste izvodljivo
i to bez rusenja privremenih objekata vec samo ,,uvlacenjem,, njihovih ograda
detaljnije sa slikama imas na starijim stranicama
glavna prepreka realizacije kruznog toka je pomanjkanje dobre volje :(


Od mosta naredna ,,zaguzvana,, tacka je raskrsnica sa Ugrinovackom
o nesnosnim guzvama na njoj sa predlozenim resenjem vec pisano
boca-ica » 05 Maj 2017 19:14 napisao:Nakon ukrstanja saobracaja sa NS puta i puta sa saobracajnice ,,Kineskog,, mosta (u visni Zemunske nove GPC pošte)
postojeca saobracajnica ispred ulaza u Altinu po kapacitetu ne moze da primi sav spojeni saobracaj


Svakodnevne gužve kamiona i dr. vozila ispred ulaza u Altinu postale su nesnosne i zagorčavaju svima život i vožnju
Pod hitno bar taj deo je nuzno proširiti a i ima mesta za po još jednu saob. traku.

Nešto niže ka auto putu je stanje vec malo bolje
jer su se vozila vec ..prepakovala,, po saob. trakama

Tako da je taj deo prava svakodnevna saobr. katastrofa

Vidi datum pisanija i
Opet isti razlog ...... jasno , pomanjkanje dobre volje :(
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)

Povratak na “Završeni projekti”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta