Stepeniste na savskom keju, blok 45

Diskusije o objektima koji se rekonstruišu i obnavljaju

Moderator: Igor

relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Ned Dec 05, 2010 9:02 pm

Rok za završetak radova je istekao, ali posao nije završen. U stvari, stanje se bitno ne menja već oko 2 nedelje.

Ostalo je da se postavi asfalt i urede travnjaci uz novopostavljane visoke ivičnjake, za šta je već ranije istovarena zemlja.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16359
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2276
Pohvalio: 409

Postod vucko » Ned Dec 05, 2010 9:08 pm

Zapravo u zadnje vreme zelenilo ima sledecu filozofiju toliko dana=toliko radnih dana+ako je nevreme oduzava se,just so you know :)
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Sub Mar 19, 2011 5:38 pm

http://www.novibeograd.rs/?jez=&p=51&v=4845

15. mart 2011.
Nastavak radova duž obala Save

Ekipe JKP „Zelenilo – Beograd” nastavile su radove na uređenju leve obale Save, duž blokova 70, 44 i 45.

Cilj radova duž leve obale Save jeste zaštita zelenila od nepropisnog parkiranja vozila, kao i obnova pešačkih staza kako bi ceo ovaj prostor ostao ono što i treba da bude, oaza lepote i mira, mesto za odmor, šetnju, rekreaciju i uživanje. Tako je još 2009. godine obnovljena staza i u Bloku 44 i duž nje postavljeni dupli kolski ivičnjaci u dužini od 600 metara. U toku oktobra prošle godine nastavljeno je sa istovetnim radovima u blokovima 45 i 70.

U Bloku 45, duž rekonstruisane staze, postavljeni su dupli kolski ivičnjaci uz nasip (u dužini od 580 metara) i obični ivičnjaci sa suprotne strane uz zgrade i zelene površine. Ostalo je da se na ovom potezu uradi slivnička veza sa kanalizacijom za odvođenje atmosferskih voda i sloj asfalta na stazi gde je urađen donji sloj od armiranog betona.

U Bloku 70, u okviru istovetnih radova, preostalo je postavljanje duplih kolskih ivičnjaka na trećini novoizgrađene staze koja je dužine 470 metara. Isti obim radova preostao je i za betoniranje pomenute staze. Istovremeno, treba da bude urađen gornji sloj od asfalta preko dela postojeće staze u dužini od 70 metara.

Na celom ovom potezu dograđene su staze koje vode do vrha nasipa. Istovremeno, postavljeni su metalni stubići i đubrijere. Travnjaci duž svih staza u širini od 1,5 metara biće obnovljeni sejanjem travnog semena.

Samo da podestim
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=95409#p95409
rok za zavrsetak radova u 45-tom je bio - decembar 2010 :rolleyes:

O popravci stepeništa, i ovaj put - baš ništa.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Čet Maj 26, 2011 10:28 pm

Ovih dana je konačno postavljen asfalt na šetalištu u podnožju nasipa...pola godine nakon postavljenog završetka radova.

Inače, izdignuti ivičnjaci nisu neka velika prepreka za džipove.
Gledao sam kako, maltene odmah do čuvarske kućice, neki baja sa džipom pokušava i uspeva da se preko ivičnjaka popne na nasip.
Poslednja izmena od relja u Čet Maj 26, 2011 10:29 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
savanbg
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 211
Pridružio se: Čet Jun 02, 2011 10:00 pm
Lokacija: savski kej
Kontakt:
Pohvaljen: 13
Pohvalio: 24

Postod savanbg » Sub Jun 04, 2011 10:03 am

da da radovi su zavrseni na keju sredjena je staza u podnoziju naspia, ali fali uredjenje stepenista u bloku 45 kao i odvajanje biciklisticke od pesacke staze, i fale jos javnih cesmi klupa
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Sub Jun 04, 2011 5:01 pm

Odvajanje šetalište i biciklističke staze? Kako?

To ucrtavanje staze na nasipu i postavljanje "signalizacije" je maltene proteralo bicikliste.
Znam da mlađi ne pamte, ali nekada je leti bilo puno više biciklista i roleraša nego danas.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
lukpot
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 415
Pridružio se: Sre Dec 09, 2009 10:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 6

Postod lukpot » Sub Jun 04, 2011 7:45 pm

relja napisao:Odvajanje šetalište i biciklističke staze? Kako?

To ucrtavanje staze na nasipu i postavljanje "signalizacije" je maltene proteralo bicikliste.
Znam da mlađi ne pamte, ali nekada je leti bilo puno više biciklista i roleraša nego danas.

Ali imam utisak da je bilo i manje pešaka pre. Sad ume da bude velika gužva kad su letnje večeri. To isto otera bicikliste, nije zgodno manevrisati između toliko ljud.
Poslednja izmena od lukpot u Sub Jun 04, 2011 7:46 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
savanbg
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 211
Pridružio se: Čet Jun 02, 2011 10:00 pm
Lokacija: savski kej
Kontakt:
Pohvaljen: 13
Pohvalio: 24

Postod savanbg » Sub Jun 04, 2011 7:51 pm

http://www.slike.com/slike/dsc000wkw.jpg, evo umesto ovog dela gde su kocke da se izvade asfaltira i time pesaci dobijaju veci prostor a biciklisti bezbedniju i bolju stazu, koja jos moze stubicima da se odvoji ili nekim ivicnjacima.....
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Ned Jun 05, 2011 10:57 am

lukpot napisao:
relja napisao:Odvajanje šetalište i biciklističke staze? Kako?

To ucrtavanje staze na nasipu i postavljanje "signalizacije" je maltene proteralo bicikliste.
Znam da mlađi ne pamte, ali nekada je leti bilo puno više biciklista i roleraša nego danas.

Ali imam utisak da je bilo i manje pešaka pre. Sad ume da bude velika gužva kad su letnje večeri. To isto otera bicikliste, nije zgodno manevrisati između toliko ljud.


Sjajna stvar je što su konačno postavili rasvetu duž celog šetališta, zato i ima mnogo više pešaka noću. Ali mislim da to nije razlog.

Odlazak biciklista i roleraša (uslovno rečeno, još uvek ih ima, ali u mnogo manjem broju) se desio postepeno nakon ponovnog iscrtavanja staze i postavljanja "horizontalne i vetrikalne signalizacije" na stazi.
Nisu ti ljudi prestali peko noći da voze, već su u nekom periodu izgubili želju, nešto što je pre bilo opuštajuće sada je postalo nerviranje. Puno ljudi mi je to potvrdilo.
Alal vera onom ko je ovo smislio.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Ned Jun 05, 2011 11:04 am

savanbg napisao:http://www.slike.com/slike/dsc000wkw.jpg, evo umesto ovog dela gde su kocke da se izvade asfaltira i time pesaci dobijaju veci prostor a biciklisti bezbedniju i bolju stazu, koja jos moze stubicima da se odvoji ili nekim ivicnjacima.....


Mislim da te kocke nisu tu samo zbog estetike, mislim da ima i neki praktičan razlog, samo ga još nisam provalio. :)
Tim pojasom se ne dobija puno. Uostalom, vremenom, kada novi drvored na toj strani poraste i razviju se krošnje postaviće se i tu, na travi, klupice kao što postoje na suprotnoj strani staze.

Odvajanje staze (iscrtavanjem) i jeste pogoršalo uslove za vožnju, a i za šetnju. Jednostavno, nepirodno je, nelogično tako se ponašati i kretati. Kod Dunavskog cveta postji kratak deo staze odvojen stubićima. Iz iskustva pričam, kroz je nepraktično. Uvek gledam da ga što pre prođem, ne mogu da zamislim celu stazu tako ograđenu. Uostalom, opasno je.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2602
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 287
Pohvalio: 52

Postod jlaki » Ned Jun 05, 2011 12:18 pm

relja napisao:Odvajanje šetalište i biciklističke staze? Kako?


Slika
Andraši ut, Budapešt

Za Jurija Gagarina divota jedna, da joj skine status aerodromske piste.
Stop automobilizaciji Beograda!
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Ned Jun 05, 2011 1:20 pm

jlaki napisao:
relja napisao:Odvajanje šetalište i biciklističke staze? Kako?


Slika
Andraši ut, Budapešt

Za Jurija Gagarina divota jedna, da joj skine status aerodromske piste.


Ja sam pričao o nasipu.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2602
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 287
Pohvalio: 52

Postod jlaki » Pon Jun 06, 2011 3:50 am

Pa može i na nasipu to da se uradi
Poslednja izmena od jlaki u Pon Jun 06, 2011 3:51 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Stop automobilizaciji Beograda!
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Pon Jun 06, 2011 6:39 am

Mislim da nema mesta, a i ovo je suviše usko da se vozi u paru ili sa malom decom na njihovim biciklima.

Nije trebalo ništa dirati, to je moje mišljenje.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
barrcode11
Intermediate
Postovi: 120
Pridružio se: Uto Apr 27, 2010 4:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 39

Postod barrcode11 » Pon Jun 06, 2011 7:21 am

relja napisao:i ovo je suviše usko da se vozi u paru


ovaj me je fantazam baš zaintrigirao, šta je pobogu "vožnja u parovima" - tandem? http://www.keweenawnow.com/news/chain_drive_04_06/images/tandem1stl.jpg
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Pon Jun 06, 2011 9:26 am

barrcode11 napisao:
relja napisao:i ovo je suviše usko da se vozi u paru


ovaj me je fantazam baš zaintrigirao, šta je pobogu "vožnja u parovima" - tandem? http://www.keweenawnow.com/news/chain_drive_04_06/images/tandem1stl.jpg


"U paru" znači paralelno, jedan do drugog/druge. Dvoje su se tako smuvali :D a neko i više puta :D a neko se ni ne seća da se upoznao i kasnije smuvao na neki drugi način :lol:

To ne bi bilo moguće kada bi svi vozili u koloni, pa još pazili na malu decu, kučiće, ljude ili decu koji su se iz nekog razloga zaustavili na stazi, likova koji ne kapiraju da nisu sami na ovom svetu i ne paze šta rade i kuda voze....

Nije to fanatizam, već negodovanje zato što je nešto uskraćeno, bez ikakvog razloga i zbog nerazumevanja problematike.

Zbog čega dirati i intervenisati tamo gde to nije potrebno i niko to nije tražio?
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4350
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1462
Pohvalio: 5408

Postod mekbejn » Pon Jun 06, 2011 10:05 am

Relja, ja uopšte ne kapiram tvoju poentu sa biciklističkim stazama. Ako sam dobro razumeo, ti sve vreme tvrdiš kako je za širinu od recimo 3m, bolje da bude sva tri metra mešovito nego 2m pešaci + 1m biciklisti?
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Pon Jun 06, 2011 10:45 am

mekbejn napisao:Relja, ja uopšte ne kapiram tvoju poentu sa biciklističkim stazama. Ako sam dobro razumeo, ti sve vreme tvrdiš kako je za širinu od recimo 3m, bolje da bude sva tri metra mešovito nego 2m pešaci + 1m biciklisti?


Ne. Ja tvrdim da uopšte nije bilo potrebe crtati tu stazu na nasipu.

To je birokratsko-šalterski način razmišljanja (onoga koji je to smislio, ne mislim na učesnike foruma).

Tuda su se bicilkli vozili od uvek, bez iscrtane staze.

Onda je je tamo 97 ili 98 tandem Krunić-Božić hteo da uvede biciklističke stane po Beogradu (razlog za slikanje na Studiju B). Tada smo mislili da će po gradu biti odvojene staze za bicikle.
Rezultat je bio iscrtavanje staza tamo gde se bicikli i inače voze, po trotoarima na NBG i duž reka.
To je bio taj "projekat".

Vremenom su te linije izbledele, a i ovako ih niko nije poštovao. Ne zato što smo divalj narod, već zato što je takva podela nelogična i opasna.
Smerovi kretanja su bili podeljeni prirodno, po polovini staze, i moglo je da se vozi i u paru, i u društvu i da se normalno obilazi. Postojalo je nešto slično "raspodeli brzina" po širini staze. Deca nisu bila opasnost kao sada. Ljudi su mogli slobodno da zastanu, bez opasnosti da ih zakačiš.
I što je najbitnije, bilo je puno više ljudi tada.

Onda su ponovo iscrtali staze, i postavili znakove na stubovima, i ljudi su polako prestajali da voze. Oni sa kojima sam pričao, a i dalje voze, mahom misle kao i ja. Takmičari i bivši takmičari pogotovo. I ja sve manje vozim tuda, veći mi je gušt da odem do Ušća.

Čemu ta staza, osim kao razlog za radove, ja ne znam. Ponavljam, to mi je birokratski način razmišljanja:
tu se voze biciklisti, hajde da se mi umešamo da im odredimo stazu da oni znaju gde treba da voze.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
barrcode11
Intermediate
Postovi: 120
Pridružio se: Uto Apr 27, 2010 4:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 39

Postod barrcode11 » Pon Jun 06, 2011 11:54 am

relja napisao:
"U paru" znači paralelno, jedan do drugog/druge.


apsolutno jasno.
treba praviti staze dovoljno široke da bi ljudi mogli da se druže dok voze.

kakva uber budalaština.
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Pon Jun 06, 2011 12:01 pm

Nije budalaština.
Jedina staza u celom Beogradu za koju je unapred ostavljeno mesta i koja je namenski isprojektovana, u ulici Goce Delčeva, je te širine.
Sve ostalo su nepotrebne buževine tamo gde nema mesta da se naprave staze, i mazanje očiju.

I odakle uopšte ta potreba za "pravljenjem" staza, kada bez njih ima dovoljno mesta, a sa njima se pravi haos na trotoarima i šetalištima?
Poslednja izmena od relja u Pon Jun 06, 2011 12:03 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4350
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1462
Pohvalio: 5408

Postod mekbejn » Pon Jun 06, 2011 12:24 pm

Ok, ti imaš neki stav, i uz svo poštovanje ja se sa time ne slažem. Po meni je bolje što postoje odvojene staze za bicikl, i nije mi baš jasna logika po kojoj je bezbednije da se biciklisti mešaju sa pešacima nego da imaju odvojene staze.
Argument za vožnju u paru prihvatam, ali mi nije dovoljno jak za celu ovu pljuvačinu po tim stazama (izuzimam sad finansijski momenat tj. lopovluk...)
nova
Higher intermediate
Postovi: 592
Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 2:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod nova » Pon Jun 06, 2011 12:38 pm

@relja I odakle uopšte ta potreba za "pravljenjem" staza, kada bez njih ima dovoljno mesta, a sa njima se pravi haos na trotoarima i šetalištima?

Ovo je tacno.
Po meni samo neko ko ne vozi bajs po gradu ne moze da razume o cemu se ovde radi.

Trebalo je da se konsultuju bar sa biciklistima, izbegli bi gluposti tipa ucrtavanja staza po sred autobuskih stanica, oduzimanja od pesackih setalista itd... ovo je vec tema za Biciklisticke staze.

Pre nego sto su ih iscrtali ovde, bila sam u Berlinu, i tamo su staze kao ova u Goce Delcev, dovoljno siroke da mogu i biciklisti i svi ostali koji je koriste da se mimoilaze, sa tim da biciklisti imaju prednost i to nije pesacka staza, bicklisti jako burno reaguju kada se na njoj nadju pesaci. Ali to je vec stvar navike i kulture.

Tamo gde nisu postojale mogucnosti da se staze ucrtaju (kao sto je slucaj u najvecem delu Beograda ) tu se biciklisti ukljujucu u saobracaj najnormalnije. Dakle, nije im se prisilno (kao u BGD) sprovela linija koja nema logike osim da ih ogranicava i stvara guzvu i zabunu izmedju pesaka i biciklista.
U pitanju je osnovna psihologija: iscrtali ste stazu posred pesacke, sad biciklista prati ucrtanu stazu. Sva sreca pa je ne prate slepo inace bi stvarno zavrsavali zakucani za autobuska cekalista..itd itd.
I ne samo to, ovde ne samo biciklisti, vec i majke sa bebama, bake i deke, setaci u opstenoj setnji koriste istu stazu.. . (cak ne stvar navike i kulture, vec i zato sto su im oduzeli deo pesacke zone).

Zato je na tako ogranicenom mestu, gde nema mogucnosti za propisnu biciklisticku stazu, iscrtavanje stvarno bilo nepotrebno.
Poslednja izmena od nova u Pon Jun 06, 2011 12:41 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Pon Jun 06, 2011 12:41 pm

Ali, ovo na Savskom keju nije odvojena staza. nema barijere niti prostora koji razdvajaju uslovno rečeno, šetališe i biciklističku stazu.
To je podeljeno šetalište, i u tome je problem.
Postoji fiktivna granica u vidu nacrtane linije, ali ljudi tu nisu učesnici u saobraćaju, kao vozači automobila i pešaci, pa da treba da obraćaju pažnju na to. To nije ulica sa kolovozom, to je šetalište za odmor i rekreaciju. Koncept je retardiran. Pitaš za mešanje biciklista i pešaka? Pa tek se sada mešaju.

Biciklisti ne treba da vode računa da li će se sudariti sa nekim ko im ide u susret zato što se mimoilaze na uskom prostoru, da li će neko dete da im istrči, da zaobilaze prijatelje koji su stali da popričaju, da se vuku za nekom babom na bajsu ili za porodicom koja sporo ide zato što je mali tek naučio da vozi.


Ne znam da li si vozio tuda pre 10-15 i više godina, da li znaš kako je tada izgledalo, bez nacrtane staze? Bilo je mnogo bolje, za sve, i bilo je puno više ljudi.


Meni smeta ta staza, pamtim bolje. Ali, sa druge strane sam oduševljen što je konačno postavljena rasveta, česma, što Zelenilo to sve sada održava i popravlja klupe, što ćemo za par godina imati drvored sa obe strane šetališta, što su postavili sprave za vežbanje, što je postavljena rampa sa gelenderom u bloku 70.
Bravo za one koji su to smislili i izveli. Ali staza je promašaj.
Poslednja izmena od relja u Pon Jun 06, 2011 12:44 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12278
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5976
Pohvalio: 1827

Postod relja » Pon Jun 06, 2011 12:42 pm

@Nova zna o čemu pričam, +
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4350
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1462
Pohvalio: 5408

Postod mekbejn » Pon Jun 06, 2011 1:36 pm

@relja
U BG živim tek nekoliko godina, tako da ne znam za drugačije od ovoga. Živim u Zemunu i dosta koristim biciklističke staze na NBG (često i na posao idem tuda). Pretpostavljam da je svuda (osim u G. Delčeva) situacija bila manje-više slična kao sada ova na keju. U mojoj glavi, daleko je bolje da postoje odvojene staze (bilo iscrtane bilo sa oni crvenim asfaltom i mali ivičnjacima), ali se to kod nas strahovito ignoriše.
Opet ponavljam, ne znam kako je bilo ranije, ali ovo sada može da funkcioniše izuzetno dobro, ali je kultura pešaka (koji hodaju tuda), vozača (koje se parkiraju tu), pa čak i uličnih prodavaca na izuzetno niskom nivou, i kada bi se to promenilo, mislim da bi situacija za bicikliste bila daleko bolja...

Povratak na “Rekonstrukcija i obnova objekata”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: direktor, Trejsi i 13 gosta