Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26152
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12229
Pohvalio: 5070

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod direktor » Uto Maj 29, 2018 10:38 pm

Cim dobijem detaljno od dip ing poljoprivrede stavljam
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
poponeb
Intermediate
Postovi: 108
Pridružio se: Sub Apr 06, 2013 11:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 147
Pohvalio: 69

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod poponeb » Uto Maj 29, 2018 10:55 pm

Postby direktor » Tue May 29, 2018 10:38 pm

Cim dobijem detaljno od dip ing poljoprivrede stavljam


U redu. Ipak, ostaje činjenica da su pre više decenija ljudi posadili borove s namerom da preveniraju lokalno klizište, pa ostaje mogućnost da tadašnji nivo botanike nije bio jednak današnjem.
Uzgred, postojanje klizišta, da saopštimo post factum, bio je jedan od onih navoda u žalbi EIB-u koji je omogućio procesuiranje žalbe i višegodišnje "usporavanje" izgradnje petlje.
Pohvale za post: 2
laki72
Expert
Postovi: 7807
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6905
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod laki72 » Sre Maj 30, 2018 12:33 am

Hajd redom da repliciram

poponeb napisao:laki 72
Mislim, ajd malo zdravog razuma ukljucite, a ne samo tvrdoglavo i sebicno gledanje samo licnog interesa.

Ovaj sindrom "pozivanja na zdrav razum" prisutan je i kod g. Dejana Jovanovića. I "naš komšija" Dejan i naš kolega sa foruma Laki 72, ubeđeni su da su jedino oni bili "van podruma, kada je Bog delio zdrav razum". Ubeđeni su da poseduju "papski infalibilitet", a mi ostali niži oblici života, koji ne daju prostora njihovoj genijalnosti i sveznanju.


Takve manipulacije ste vec ovde pokusavali da plasirate.
Znate kakve ste tada reakcije izazvali kod vecine forumasa.
Pri tom, zalosno je da Vi Nebojsa ovako komentarisete moj poziv da se spusti lopta i nadje kompromis, a ne da se gleda samo licni interes.

Treba li "Hipoteticki" mi kojima se "fucka" za borice, a koji svakodnevno skoro deceniju imamo saobracajnu crnu tacku da se angazujemo i zahtevamo kompletnu izgradnju po originalnom resenju?

Pa mozda bi i trebali, posto su pozivi na kompromis zarad sveopsteg interesa podrugljivo komentarisu sa vase strane.




Saobraćajna Kamera napisao:@laki72

Sramota je ova količina uvreda i ružnih reči upućenih građanima i Dejanu Jovanoviću, ovde na forumu.
Ovakav rečnik nisam dugo ovde pročitao, pa ni na konfliktnijim temama.

Sramota nije kada građani brane javne površine kojih se drugi, koji posledice toga ne osećaju direktno, ovako lako odriču čak i kada postoji alternativa.

O ostalom što si naveo nemam dovoljno podataka.

To da li neko parkira ili ne parkira u šumi je jednako bitno kao i da li neko parkira u parku Ušće, na Topčideru ili na Košutnjaku. Hajde da rešimo i to, može i po prioritetima.


Znaci sramota su navodne uvrede na racun pomenutog aktiviste, ali nije sramota sto doticni iznosi neistinite informacije, laze, manipulise, pa i nanosi materijalnu stetu?

Kazes da postoji alternativa?
Pa vec samo pristajanje na pola petlje je alternativno resenje.
Tacnije dobija se cetvrt funkcionalne petlje, jer su planeri vec u startu projetovali 'pola deteline'.
Hajde da zanemarimo i petlju.
Da je ukinemo.
Sama trasa Ibarske magistrale i nadvoznjaka iznad obilaznice, danas je takva da magistrala jednostavno mora kaciti makar ovaj minimalan deo dosadasnje zelene povrsine i deo cetinarske sume (lazno nazvane 'park suma').

Nebitno za temu, ali tek da ostane zabelezeno. Volim cetinare, i volim ovu sumu. Lepa je i nama koji decenijama prolazimo tuda. Lepa je i nama koji nismo stanovnici P.brda, ali smo nekim spletom okolnosti mozda setali sa devojkom kroz sumu koju tada niko nije nazivao parkom, a retko kad da je neko i koristio. Mozda i pre vremena kada je tom istom sumom prosao prvi automobil nakon izgradnje podzemnih instalacija i pre nego sto su "privrednici" i gradjani napali sumu sa drugih strana...

Beki napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541297#p541297]laki72 » Uto Maj 29, 2018 4:46 pm[/url] napisao:
Beki napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541054#p541054]Igor » Pon Maj 28, 2018 6:42 pm[/url] napisao:Pa dogovreno je ovako kako se sada radi sto inace smatram losim dogovorom po bezbednost posto se ne radi druga strana petlje.

Koliko ja znam, na dogovor je pristalo jedno udruzenje gradjana, a ono drugo, brojnije, nije.

Inace, izvinjavam se svim forumasima, posto ne volim da baratam poluinformacijama. Izneo sam neki svoj stav u prvom postu, posto sam danas prosao Ibarskom, a onda sam uvucen u diskusiju o temi o kojoj dovoljno ne znam. Takodje, pretpostavljam i da je o ovome svemu vec raspravljano na ovoj temi, sta vise, siguran sam, a ja prvi ne volim kad neko bane ovako i pise o necemu o cemu je vec raspravljano :D

Meni ovde zapravo najvise smeta, sto neko kao ja, ko nije pratio ovaj slucaj mnogo, na osnovu onogo sto na brzinu sazna iz medija, stice potpuno pogresan utisak. Ja sam imao utisak da to neki zaludjenici protestvuju zbog sece par drveca u sumi. Mislio sam, to su oni sto placu sto umiru kisne gliste :D Neki i ovde to pokusavaju da predstave tako. A zapravo, ljudima smanjuju povrsinu parka gde se igraju sa decom, gde izvode pse...smanjuju im razdaljinu izmedju njihovih stambenih objekata i magistrale tj. povecavaju ljudima nivo buke i zagadjenja u njihovim domovima.



Beki napisao:Ne znam, po njihovoj verziji, 17 gradjana je pristalo na secu, a 700 je protiv.

Mada kazem opet, uvucen sam u ovu diskusiju ne poznajuci dovoljno materiju.

Idem da citam malo unazad :-)


Ja bih rekao da tebe apsolutno ne zanimaju desetine postova koji su ovd napisani i argumentacija i cinjenice u njima.
Referendum koji je bio, je bio prilika i za zaokruzivanje ZA, ali i za PROTIV usvojenog resenja.



Ja sam otvoreno rekao da ne znam mnogo o slucaju i da nisam citao. Ne u smislu da me ne zanima sta ljudi ovde pisu nego jednostavno, nisam, nije me zanimao toliko slucaj. Sta ti imas da kazes kada sam ja vec napisao kako stoji situacija?

Napisao sam jedan post, koji se zapravio odnosio na to kako kada se povrsno citaju mediji i forumi, moze da se stekne pogresan utisak o nekom slucaju. Citajuci ovde neke postove i prateci neke portale, stekao sam utisak da su ti koji protestvuju neki zeleni zaludjenici, ekstremisti, koji placu zato sto ce jadno drvo biti ubijeno. Onda sam prosao pored tog mesta i video da se tu zapravo ljudima smanjuje povrsina parka, da im dovlace magistralu nekoliko metara od domova itd.

Dakle, samo sam pricao o sebi i kako sam stvorio pogresnu sliku o odredjenom slucaju i rekao sam da razumem ljude koji tu zive zasto protestvuju. Onda sam uvucen dalje u raspravu i tu sam otvoreno rekao, ljudi ja ne znam dovoljno o ovome. Posto Srbi vole da palamude o svemu i svacemu, a pre bi crkli i tupili nesto tri dana nego priznali da ne znaju i da nemaju dovoljno informacija, sad je ovo sok verovatno

Ako su spam moji predhodni postovi, neka moderatori obrisu. Ja sam svesno usao u raspravu znajuci da cu ispasti glup jer sam neupucen. Jedino sto i dalje stojim iza svakog malog coveka koji se tamo bori za neka svoja prava, lako je vikati sa par desetina kilometara razdaljine, seci, ne sprecavaj napredak.


Beki, ako si kao sto tvrdis 'neobavesten' imas priliku da na ovoj temi u prethodnim postovima ispratis celu pricu.
I to ne samo pricu jedne strane, vec svih idejnih opcija.
No ja se bojim da ti upravo ne zelis realnu sliku.
A takvo misljenje sticem jer si koristio termin "magistrala pod prozor", a to naprosto nije istina (kazes da si prolazio, pa si mogao i videti).
Uostalom, cini mi se da u kacenim dokumentima postoji tacan podatak kolika je udaljenost najblizeg objekta do buduce trase magistrale, pa pogledaj, a na raspolaganju ti stoje i alati sa interneta.



poponeb napisao:
Unread postby Пантограф » Tue May 29, 2018 6:33 pm

Верујем (мислим, знам) да Лаки живи на том правцу и да је осуђен на коришћење Ибарске, и да му није лако да се суздржи кад дођу генијалци и кажу да проширење није неопходно,


ТАКО ЈЕ "ПАНТОГРАФЕ". Подржавајући овакав принцип, изражавам протест становника Петловог брда, који почесто одлазе возилима у Банат. ЗАШТО НАМ НИЈЕ ОМОГУЋЕНО да једном праволинијском саобраћајницом, дужине до 10 км, која би, између осталог, прошла преко крипте Храма Св.Саве, стигнемо до Панчевачког моста. Уместо тога приморани смо да прелазимо преко 20 км кривудавим градским улицама. СРАМОТА!
Пуна подршка Пантографу и његовој исказаној емпатији према члановима форума!


Kako nekulturno i arogantno.
Potseticu te da je izmedju perioda kada je nastala Ibarska magistrala i perioda kada je napravljeno naselje Petlovo brdo (i to ono izvorno naselje sa malim dvorisnim kucama sa jos manjim stanovima) razlika nekih 20 godina.
Takodje, kada krenes sa petlovog brda kroz Trgovacku ulicu seti se svih onih domicilnih Zarkovcana koji su do kraja osamdesetih imali kuce pored ulice sa dve trake, a cije su kuce i okucnice srusene da bi svi mi (pa i ti ! ) imali nekoliko kilometara pravca (...ka banatu) ka centru grada.
A neslanu (nadam se) salu, u kojoj poredis stabla koja su posecena ovih dana a koja su cinila mali deo sume, radi prosirenja jedne od najopterecenijih prilaznih saobracajnica Beogradu, sa kriptom Hrama Svetog Save cu ignorisati ovaj put
poponeb napisao:
d stf » Uto Maj 29, 2018 8:38 pm

Mene zanima genijalnost teze o tome da borići stabilizuju klizište .... znaju li gospoda koja takvu nebulozu pričaju koliki je koren borova i činjenicu da pri određenim vetrovima ne mogu sebe da drže a ne klizište ...


Kao i pre nekoliko godina, "stf" se drži misli francuskog filozofa i matematičara Rene Dekarta: "Sačuvao je zdrav razum nečitanjem knjiga".

BOR1115Pinus nigra Arn.
Južnoevropski četinar, visine do 20(40)m, široko kupaste do kišobranaste krošnje promere i do 10m i tamnozelenih četina. Koren snažan, glavni koren dubok, razgranat. Godišnji prirast 30cm. Otporan na sušu, vetar; dobro podnosi gradske uslove. Koristi se pojedinačno, ili grupno za veče vrtove, parkove, crkvene porte, autoputeve, vetrozaštitne pojaseve, park šume, šume.

Da li "stf" misli, da su ljudi pre više decenija bili debilni, pa su sadili drveće koje ne može da prevenira lokalno klizište?

Borici ne stabilisu kliziste!
Moze se takva neistina ponavljati bezbroj puta, ali to je i dalje LAŽ.
Kao sto je laz i da su sadjeni sa tom namenom.
Sadjeni su iskljucivo u dekorativne svrhe, ne cak ni kao prirodna zastita od buke. Jer iglicasti cetinari nisu dobri kao apsorberi buke nista vise nego u sprecavanju klizista.
Uostalom i u samom citatu koji si okacio replicirajuci direktoru lepo pise kakva im je namena i gde se uglavnom sade.

Kliziste koje pominjete i cije ste postojanje iskoristili za manipulaciju raznim institucijama ne ugrozava objekte na petlovom brdu, bar ne ove koji su u blizini magistrale. Drugo kliziste koje bi eventualno mnogo vise moglo da ugrozi objekte se nalazi nesto blize kijevu, i cesto je aktivno (i ovog proleca je kruzni put 'skliznuo dvadesetak cm).
Predlazem resenje - organizovanu sadnju borica ;)



I jos jedna stvar me bas interesuje, posto se opet ide sa maksimalistickim razmisljanjima i ruga pozivima na kompromis.
Kada vam je magistrala i korisnici iste toliki 'trn u oku', zasto bi ulica Djuje i Dragoljuba izlazila na istu?
Zasto bi se pravile i servisne saobracajnice za privredne objekte uz magistralu?
Pohvale za post: 5
Niko Kažanegra
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 381
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
Kontakt:
Pohvaljen: 492
Pohvalio: 95

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Niko Kažanegra » Sre Maj 30, 2018 7:32 am

U opstini Lazarevac,cela sela su prekopana ,sva imanja su prekopana ,sela su zauvek nestala, da bi cela Srbija imala struje i niko ne place. A ovde,zbog 10 % borica dize se revolucija. Jadno,zaista...
Аутопут Милан Павков..... :D :D :D
Pohvale za post: 3
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10873
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8552
Pohvalio: 1919

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod stf » Sre Maj 30, 2018 7:47 am

poponeb » 29 Мај 2018 09:17 pm napisao:
d stf » Uto Maj 29, 2018 8:38 pm

Mene zanima genijalnost teze o tome da borići stabilizuju klizište .... znaju li gospoda koja takvu nebulozu pričaju koliki je koren borova i činjenicu da pri određenim vetrovima ne mogu sebe da drže a ne klizište ...


Kao i pre nekoliko godina, "stf" se drži misli francuskog filozofa i matematičara Rene Dekarta: "Sačuvao je zdrav razum nečitanjem knjiga".

BOR1115Pinus nigra Arn.
Južnoevropski četinar, visine do 20(40)m, široko kupaste do kišobranaste krošnje promere i do 10m i tamnozelenih četina. Koren snažan, glavni koren dubok, razgranat. Godišnji prirast 30cm. Otporan na sušu, vetar; dobro podnosi gradske uslove. Koristi se pojedinačno, ili grupno za veče vrtove, parkove, crkvene porte, autoputeve, vetrozaštitne pojaseve, park šume, šume.

Da li "stf" misli, da su ljudi pre više decenija bili debilni, pa su sadili drveće koje ne može da prevenira lokalno klizište?


Možeš ti da misliš da si načitan a tvoji sagovornici ne, ali se četinari jednostavno ne sade da bi preventirali klizište jer imaju neuporedivo slabije korenje u odnosu na vrste koje se zapravo sade, te je ta priča samo jedna od desetina i desetina laži i manipulacija sa Vaše strane.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 4
Fist
Beginner
Postovi: 45
Pridružio se: Čet Dec 03, 2009 2:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 46
Pohvalio: 5

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Fist » Sre Maj 30, 2018 10:00 am

Slikano 29.05

20180529_164253.jpg
20180529_164253.jpg (202.01 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164258.jpg
20180529_164258.jpg (222.59 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164303.jpg
20180529_164303.jpg (316.38 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164305.jpg
20180529_164305.jpg (305.38 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164335.jpg
20180529_164335.jpg (316.55 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164308.jpg
20180529_164308.jpg (308.17 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164405.jpg
20180529_164405.jpg (345.62 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164434.jpg
20180529_164434.jpg (399.36 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164509.jpg
20180529_164509.jpg (352.3 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164525.jpg
20180529_164525.jpg (355.09 KiB) Pogledano 2160 puta

20180529_164755.jpg
20180529_164755.jpg (167.99 KiB) Pogledano 2160 puta


Početak radova 14.05.2018
Rok 210 dana
Иво Андрић: "Заразити неког чекањем, то је најсигурнији начин владања над њим."
Pohvale za post: 5
Kartograf
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1539
Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 775
Pohvalio: 1500

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Kartograf » Sre Maj 30, 2018 12:06 pm

7 meseci rok???
laki72
Expert
Postovi: 7807
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6905
Pohvalio: 1683

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod laki72 » Sre Maj 30, 2018 4:34 pm

Istocno od magistrale:
Slika

Slika

Slika

Zapadno od magistrale:
Slika

Slika

Slika

Eto, konacno docekasmo pocetak radova...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 7
srdjanprpa
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 453
Pridružio se: Sre Jul 19, 2017 7:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 464
Pohvalio: 459

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod srdjanprpa » Sre Maj 30, 2018 5:34 pm

Jel rade 2+2 trake ili ...?
laki72
Expert
Postovi: 7807
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6905
Pohvalio: 1683

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod laki72 » Sre Maj 30, 2018 7:15 pm

Tako je predvidjeno projektom i tako se sad radi trasiranje
Za sad se aktivnost svodi na skidanje površinskog sloja zemljista.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod vucko » Čet Maj 31, 2018 11:02 am

"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Ambrozija
Novice
Postovi: 0
Pridružio se: Sub Maj 19, 2018 4:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 8

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Ambrozija » Čet Maj 31, 2018 11:59 am




Bukvalno ni jedna recenica u celoj emisiji nije istinita.
Pohvale za post: 4
Niko Kažanegra
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 381
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
Kontakt:
Pohvaljen: 492
Pohvalio: 95

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Niko Kažanegra » Čet Maj 31, 2018 12:10 pm

Vreme je da se " navijaci " mobilisu.... :D :D
Аутопут Милан Павков..... :D :D :D
Pohvale za post: 2
Rooster Hill
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Čet Okt 12, 2017 11:43 am
Kontakt:
Pohvaljen: 13
Pohvalio: 6

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Rooster Hill » Čet Maj 31, 2018 1:39 pm

Само није објаснио шта чинити са гробљем.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod vucko » Pet Jun 01, 2018 10:09 am

Lupa čovek ko Maksim po diviziji
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 4
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8161
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7373
Pohvalio: 1483

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod astrodule » Pet Jun 01, 2018 10:58 am

Meni je dovoljno da vidim na snimcima koliko je drveća posečeno, koliko će biti zasađeno, plus što će dobiti bukobrane, a o bezbednosti da ne pričam.

Jbg, živiš u gradu uz veliku saobraćajnicu, ovakve stvari moraju da se dešavaju. Plus, što i dalje nemamo punu detelinu.

A o klupi gde se mali Đole izlečio :bash: Pa ta klupa se videla sa puta, kakav mir i tišina!?
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 7
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 541
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 241
Pohvalio: 30

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod PIGLET » Sub Jun 02, 2018 12:06 pm

Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.
Pohvale za post: 6
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8161
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7373
Pohvalio: 1483

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod astrodule » Sub Jun 02, 2018 2:10 pm

Možda tu i nema toliko udesa jer ljudi postanu svesni nekih čudnih okolnosti tu, pa se nivo pažnje poveća.

Ali činjenica je da postojeće rešenje nije bezbedno i da izaziva nelagodnost kod vozača.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Istinomer
Novice
Postovi: 0
Pridružio se: Sub Jun 02, 2018 1:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 5

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Istinomer » Sub Jun 02, 2018 2:21 pm

PIGLET » Sub Jun 02, 2018 12:06 pm napisao:Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.


Putevi Srbije su, u cilju hitne eliminacije pomenute "crne tačke" još na leto 2013. godine imali gotov projekat, izvođača radova (STRABAG) i nadzor (Institut za puteve) na terenu. Radovi su trebali da počnu. Onda je usledila žalba EIB-u od strane udruženja građana sa Petlovog brda i EIB je momentalno obustavio finansiranje projekta. Projekat je uz veliki napor ali i stalnu opstrukciju pojedinih udruženja ipak odblokiran i sada je, posle 5 dugih godina otpočela izgrdanja petlje. Putevi Srbije su tokom iscrpljujućih i stalnih konsultacija sa građanima i njihovim udruženjima ukazivali na neophodnost i hitnost izgradnje petlje, ali niko od građana i njihovih predstavnika nikada nije ni spomenuo ovo o čemu PIGLET piše. Bili su važni samo borići. Imajući u vidu navedeno, teško mogu da se složim da su Putevi Srbije odgovorni "za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja". Mogao je da prevlada razum i da oba udruženja u najkraćem roku prihvate ovakav sadašnji projekat. Ali, razum je kod jednog udruženja stigao sa malom zadrškom a kod drugog nikada. Ovo drugo udruženje bi da ovako kako sada jeste ostane još decenijama, jer njihov predlog nije utemeljen na struci, u direktnoj je suprotnosti sa prostornim planovima grada Beograda i Reublike Srbije, nema obezbeđena sredstva niti je podnosilac predloga svestan da praktično nudi ništa, sa odlaganjem u beskonačnost. Pitam vas onda ko je odgovoran "za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja".
Pohvale za post: 3
beobike
Intermediate
Postovi: 181
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 235
Pohvalio: 70

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod beobike » Sub Jun 02, 2018 4:01 pm

Ja bih pre pitao ko je uopšte otvorio ovakvo privremeno rešenje pre koliko godina rizikujući u tolikoj meri ljudske živote. Takođe, slažem se PIGLETom i ostalima, ima li neka statistika u vezi nesreća na ovom potezu koja opravdava epitet crne tačke ili je uvek najlakše svaliti krivicu na boriće i slične aktere.
Saobraćajna Kamera
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Čet Mar 13, 2014 9:27 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 173

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Saobraćajna Kamera » Sub Jun 02, 2018 7:05 pm

PIGLET » Sat Jun 02, 2018 11:06 am napisao:Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.


Eno podataka na prethodnoj strani:

viewtopic.php?f=24&t=2684&start=875#p541130

Gledao sam i 2018. godinu, do marta se tu desila samo jedna lakša nezgoda.
Pohvale za post: 1
Istinomer
Novice
Postovi: 0
Pridružio se: Sub Jun 02, 2018 1:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 5

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Istinomer » Sub Jun 02, 2018 9:49 pm

Saobraćajna Kamera » Sub Jun 02, 2018 7:05 pm napisao:
PIGLET » Sat Jun 02, 2018 11:06 am napisao:Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.


Eno podataka na prethodnoj strani:

viewtopic.php?f=24&t=2684&start=875#p541130

Gledao sam i 2018. godinu, do marta se tu desila samo jedna lakša nezgoda.


Kako bi se trajno izbegla svaka dalja licitacija oko broja povređenih i poginulih lica u saobraćajnim nesrećama na ovoj deonici imam potrebu da svim učesnicima na forumu kažem sledeće:

1. Ispod svakog nivoa je pogađanje oko broja poginulih i stradalih lica na ovom potezu. I jedna nepotrebna žrtva je previše. Tu moramo svi da se složimo. Zamislite da ste to bili vi ili neko od članova vaše porodice. I odmah ćete tu statistiku iz prihvatljive transformisati u apsolutno neprihvatljivu.
2. Nažalost, zvanična statistika MUP - Uprave saobraćajne policije je sledeća: U periodu 2009-2013, za koji su Putevi Srbije odmah po blokadi projekta tražili podatke, dogodile su se 123 saobraćajne nezgode (nesreće) na ovom potezu. 44 lica je nastradalo. 1 lice je poginulo. 43 lica su povređena, a od toga 11 su bili sa teškim telesnim povredama.

Da li je ovo bio dovoljan znak za uzbunu?
Pohvale za post: 1
beobike
Intermediate
Postovi: 181
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 235
Pohvalio: 70

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod beobike » Sub Jun 02, 2018 9:55 pm

@Saobraćajna Kamera Hvala
Pohvale za post: 1
Saobraćajna Kamera
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Čet Mar 13, 2014 9:27 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 173

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Saobraćajna Kamera » Sub Jun 02, 2018 10:48 pm

@Istinomer: Da li se ta zvanična statistika MUP može javno videti i gde je objavljena? Na portalu ABS postoji baza ali mislim da se iz nje ne mogu izvući lokacijski podaci.
Izvor koji sam naveo u prethodnom postu je MUP za grad Beograd, objavljeno na portalu data.gov.rs

@beobike: Nema na čemu
Istinomer
Novice
Postovi: 0
Pridružio se: Sub Jun 02, 2018 1:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 5

Re: Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Postod Istinomer » Sub Jun 02, 2018 11:04 pm

Saobraćajna Kamera » Sub Jun 02, 2018 10:48 pm napisao:@Istinomer: Da li se ta zvanična statistika MUP može javno videti i gde je objavljena? Na portalu ABS postoji baza ali mislim da se iz nje ne mogu izvući lokacijski podaci.
Izvor koji sam naveo u prethodnom postu je MUP za grad Beograd, objavljeno na portalu data.gov.rs

@beobike: Nema na čemu


Zvaničan odgovor MUP, Direktorata policije, Uprave saobraćajne policije na upit Puteva Srbije.
Dokument 03/9 broj 050-38/14 od 12.03.2014. godine.
Može se naći u arhivi MUP i Puteva Srbije

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta